bodyhouse.dk


korsager
 Share

Recommended Posts

pioneer- der vil altid være nogle som "snyder" :wink: indtil der er en doping test der kan fælde alle. Som du sikkert os ved, er det jo ligeså nemt at stille op til k. dopet, og gå lige igennem testen, som det er at klø sig i røven.

Har os selv tænkt på det du siger med der burde være en klasse for begge parter.

men omvend hælder jeg mest til, at det bare burde være åbent for alle at gører som de havde løst til, stille op dopet eller ej. men måske har du ret, det ville ik være fair over for dem, der er 100 %overbevist om, at steroider dræber dig på et par dage.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nok et spørgsmål om at veje skaderne op imod hindanden, man giver også morfin, til døende kræftpatienter. methadone til narkomaner, o.s.v.

En ting er at stofferne gives til syge, en anden ting er at raske mennesker tager dem...

Nu er der jo netop IKKE tale om syge mennesker. Men derimod raske individer som dermed får mulighed for et mere aktivt liv, idet de ved hjælp af hormonterapi ikke mister muskelmasse og knogledensitet som tilfældet ville være uden denne behandling. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Pumber> [fjernet af moderator], hvad jeg har sagt om dem på bodyhouse er virkelig yderst begrænset! Jeg har udtalt mig om dem i én tråd, i øvrigt var det i går. At du så tilskriver mig at jeg tit og ofte snakker dårligt om dem er faktuelt forkert - du ser spøgelser.

Du vil jo også selv stille op til konkurrence - og du er jo også selv clean...er du ikke???? :wink::wink:

men måske har du ret, det ville ik være fair over for dem, der er 100 %overbevist om, at steroider dræber dig på et par dage.

Sikken latterliggørelse, ingen har udtalt at steroider dræber dig på et par dage. Det er bare en unødvendig overdrivelse der skal få den anden part (os) til at se dum ud.

Og sålænge konkurrencens regler er at man IKKE må stille op dopet, så er det FORKERT! Uanset hvordan du vender, drejer og bøjer det med de positive gevinster ved at vinde over den drugged atlet (som i øvrigt udlignes ved at man med sandsynligvis taber til den dopede atlet) så er det et BRUD på reglerne, og FORKERT. Kom med alle de platte forklaringer du kan til hvorfor det alligevel er ok (skal det også være lovligt at begå hærværk når nu man i 9/10 tilfælde ikke finder synderen) men du kan forhåbentlig selv se at de er - platte.

Det nonsens du skriver om at det er "vores" træning den er galt med er ligeså meget ude i hampen som dine steroidevenner. Man skal netop træne mere intelligent som ren atlet når ikke man har gavn af forøget proteinsyntese og forbedret restitutionskapacitet og øvrigt forøget arbejdskapacitet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvordan vil du så forklarer, at AS i USA bruges i et ret stort omfang til at give ældre mennesker en bedre livskvalitet?

Nu erindrer jeg vist at samme behandlinger har været under angreb for at være svindel og humbug?

Link to comment
Share on other sites

Har os selv tænkt på det du siger med der burde være en klasse for begge parter.

men omvend hælder jeg mest til, at det bare burde være åbent for alle at gører som de havde løst til, stille op dopet eller ej. men måske har du ret, det ville ik være fair over for dem, der er 100 %overbevist om, at steroider dræber dig på et par dage.

Jeg er ikke 100% overbevist om, at steorider dræber dig på et par dage.

Men er jeg bare 20% sikker på at det kunne gøre mit liv 10 år kortere...

Ja så ville det være grund nok for mig til aldrig at røre det..

Desuden syntes jeg ikke der ville være meget ære i at vinde over en clean atlet, hvis jeg tog doping.

Det ville være ca. ligeså ærefuldt som at bekæmpe en brav indianer bevæbnet med en tomahawk, med en leopard kampvogn..

Nå nok tasteri for idag, nu er det vist tid til at få trænet lidt (uden brug af præstationsfremmende midler) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nå nok tasteri for idag, nu er det vist tid til at få trænet lidt (uden brug af præstationsfremmende midler)

Bliv hjemme og læs BHs træningssektioner- husk, det er vores træning den er gal med :4thumbup:

Selv TJ har sagt at træningsdiskussionerne på BH er langt under dem på MOL :wink:

Den rene atlet søger nye træningsmetoder for at forbedre sin præstation. Den dopede atlet går i medicinskabet..hurra for forskel.

Link to comment
Share on other sites

Nu erindrer jeg vist at samme behandlinger har været under angreb for at være svindel og humbug?

Du har da ret i, at der er skeptikere. Men det er der jo til mange medicinske behandlinger. :smile:

En hurtig søgning gav disse fordele og ulemper ved testosterone terapi:

Potential benefits

Improve muscle mass and strength

Increase bone mineral density

Thicken hair and skin

Improve sex drive

Boost energy

Decrease irritability and depression

Improve cognitive function

Potential risks

Cause or aggravate sleep apnea (brief, repeated cessation of breathing during sleep)

Stimulate noncancerous (benign) growth of the prostate and cause or worsen urinary symptoms

Stimulate the growth of prostate cancer that's already present

Enlarge breasts (gynecomastia)

Limit sperm production

Stimulate excess blood production (polycythemia)

Cause acne

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke underligt at folk der træner seriøst, uden brug af forbudte stoffer, føler en hvis arrighed i sit indre sind, når man klikker sig ind på Bodyhouse.dk

Forestil dig at man eksempelvis har trænet hårdt for at kunne bænke 150 kg. og samtidig godt vil leve et sundt, rent liv.

En anden fylder sig med steroider, og bænker 200 kg. med en langt mindre træningsindsats.

Så er det ligesom om værdien af de 150 kg. falder lidt.

Jo det er underligt. Du bænker vel ikke 150kg, for andres skyld. Så du kan da være total ligeglad med, hvad andre bænker, så længe du er tilfreds med din fremgang.

Så længe AS-folket ikke konkurrere, er jo total ligeglad, så længe de betaler deres skat, så jeg ikke skal betale for der syghusophold, sener hen.

PUMBER:

Det var sgu da noget, af en generalisering du har gang i der :blink:

Link to comment
Share on other sites

Lidt info om terapi med vækst hormon:

A number of studies since the landmark Rudman study have documented that the correction of human growth hormone (HGH) deficiency in men and women above the age of 30 can:

build bone mass

build muscle mass

reduce body fat/obesity

improve energy

improve cognitive function

improve mood

enhance immune function

improve sleep quality

decrease insomnia

boost libido

improve skin elasticity/thickness

reduce wrinkles

Link to comment
Share on other sites

Selv TJ har sagt at træningsdiskussionerne på BH er langt under dem på MOL :wink:

Det er vist lang tid siden TJ udtalte det. Der findes da også masser af elendig info i træningsdiskussionerne her på MOL. Hvordan det ser ud på BH kan jeg ikke udtale mig om, da det ikke er et board jeg bruger.

Den rene atlet søger nye træningsmetoder for at forbedre sin præstation. Den dopede atlet går i medicinskabet..hurra for forskel.

En alt for grov generalisering. Der findes masser af folk som træner clean med hovedet under armen, og der findes masser af folk på AS som træner fornuftigt. At den øgede restituionsevne så giver AS-brugeren nogle andre muligheder end den rene atlet er så en anden sag.

Link to comment
Share on other sites

Bliv hjemme og læs BHs træningssektioner- husk, det er vores træning den er gal med :4thumbup:

Selv TJ har sagt at træningsdiskussionerne på BH er langt under dem på MOL :wink:

Den rene atlet søger nye træningsmetoder for at forbedre sin præstation. Den dopede atlet går i medicinskabet..hurra for forskel.

Der er stickies i træningsforummet som er gode for alle... prøv at læs dem det kan være du bliver klogere de er skrevet af incognito, men han ved vel ikke hva han snakker om?

Lidt info om terapi med vækst hormon:

A number of studies since the landmark Rudman study have documented that the correction of human growth hormone (HGH) deficiency in men and women above the age of 30 can:

build bone mass

build muscle mass

reduce body fat/obesity

improve energy

improve cognitive function

improve mood

enhance immune function

improve sleep quality

decrease insomnia

boost libido

improve skin elasticity/thickness

reduce wrinkles

Har læst en del om at det faktisk ikke bygger muskelmasse, men om de gælder for folk over 30 tør jeg ikke sige, men synes lige det sku med alligevel...

Link to comment
Share on other sites

HA HA HA, Docholiday. Du er sku en sjov fætter. Og det er skægt at læse dine indlæg, hvor man forestiller sig, du river hver en tot ud i hovedet på dig selv. Mens du tænker "hvorfor er de større end mig" (det ment som en joke :bigsmile: )

Men ja, jeg kan ikke andet end være enig i det er snyd. Hvilket jeg jo os skriver, hvis du prøvede at informere dig selv, før du udtaler dig.

Med hensyn til konkurence, stillede jeg op i 180+ AF for nogle dage siden.

At du har udtalt dig lidt om dem på BH. er måske fint nok. Men man behøver sku ikke at sige særlig meget, før ens holdning træder frem. "jeg hader indvandre, der ikke kan tilpasse sig i vores land" Forstår du hvad jeg mener??

Og det at du bl.a. sammenligner vores inteligens, med vores måde at stave på, det ikke bare til grin, men det vidner os om din mangel på argumenter i den her debat. Og sjovt nok er dine argumenter jo tynde. De stræber sig helst til noget overordnet som. "det er snyd" "det er farligt" "og de er dumme allesammen".

Det os derfor det sikkert vil overraske dig, når man fortæller, at der rent faktisk findes både læger, sygeplejersker, advokater, ingeniøre, lærere, pædagoer osv. Specielt er jo set at læger benytter sig af doping. Kan f.eks. en historie fra Hvidovre Hospital, der ikke kommer ud på dette forum.

Men sagens kerne er. Tag og find dig noget andet at koncentrere dig om, din træning f.eks. du får ikke dem der er større end dig selv til at fremstå mindre (selv om du gerne vil)

Ha ha det er da latterligt at du har ondt i røven over folk på AS. Er det fordi du selv er lille!! (íkke ment nedladende)

Link to comment
Share on other sites

Lidt info om terapi med vækst hormon:

A number of studies since the landmark Rudman study have documented that the correction of human growth hormone (HGH) deficiency in men and women above the age of 30 can:

build bone mass

build muscle mass

reduce body fat/obesity

improve energy

improve cognitive function

improve mood

enhance immune function

improve sleep quality

decrease insomnia

boost libido

improve skin elasticity/thickness

reduce wrinkles

Squattie---> Spørger af ren interesse.. Men netop mht. væksthormon er problemet ikke at forskerne reelt ikke ved hvad bivirkningerne er ved brugen af dette? Syntes at have læst et sted at de vidste en masse om de positive effekter ved brug, men i modsætning til andre former for hormoner vidste de ikke hvilke bivirkninger der kan opstå ved brug af vækst.

Link to comment
Share on other sites

Med hensyn til konkurence, stillede jeg op i 180+ AF for nogle dage siden.

Jeg har det indtryk af, at du ikke er clean( er det forkert?)

HVad fik dig så til at stille op? Der er vel ikke den storer ære i at vinde, når man selv ved, at man har snydt?

Link to comment
Share on other sites

Har læst en del om at det faktisk ikke bygger muskelmasse, men om de gælder for folk over 30 tør jeg ikke sige, men synes lige det sku med alligevel...

Tror det du har læst er at det ikke bygger muskelmasse i samme omfang som AS.

Squattie---> Spørger af ren interesse.. Men netop mht. væksthormon er problemet ikke at forskerne reelt ikke ved hvad bivirkningerne er ved brugen af dette? Syntes at have læst et sted at de vidste en masse om de positive effekter ved brug, men i modsætning til andre former for hormoner vidste de ikke hvilke bivirkninger der kan opstå ved brug af vækst.

Det er ikke noget jeg har info om. Man kender da til en del bivirkninger ved brug af GH, men om denne viden er mindre end ved AS skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HA HA HA, Docholiday. Du er sku en sjov fætter. Og det er skægt at læse dine indlæg, hvor man forestiller sig, du river hver en tot ud i hovedet på dig selv. Mens du tænker "hvorfor er de større end mig" (det ment som en joke )
Og hvilken sjov joke det er...
Men ja, jeg kan ikke andet end være enig i det er snyd. Hvilket jeg jo os skriver, hvis du prøvede at informere dig selv, før du udtaler dig.

Hvis du er klar over det er snyd burde du også kunne forstå at det er p-- ligegyldigt for rene atleters holdninger om DU mener det er federe at konkurrere mod dopede atleter - hvis altså man vinder. (Det er vel næppe helt så fedt når man taber.)

Med hensyn til konkurence, stillede jeg op i 180+ AF for nogle dage siden.
Med hensyn til mit spørgsmål besvarede du det ikke.
At du har udtalt dig lidt om dem på BH. er måske fint nok. Men man behøver sku ikke at sige særlig meget, før ens holdning træder frem. "jeg hader indvandre, der ikke kan tilpasse sig i vores land" Forstår du hvad jeg mener??

Ja, jeg forstår hvad du mener, og er såmænd også enig. Derfor behøver du ikke få det til at lyde som om jeg altid og ofte skriver dårligt om dem på BH - fortæl det som det er!

Og det at du bl.a. sammenligner vores inteligens, med vores måde at stave på, det ikke bare til grin, men det vidner os om din mangel på argumenter i den her debat. Og sjovt nok er dine argumenter jo tynde. De stræber sig helst til noget overordnet som. "det er snyd" "det er farligt" "og de er dumme allesammen".
Som jeg har forklaret før kan man ikke argumentere for sin holdning og nå et facit - derfor kan jeg ikke være løbet tør for argumenter!!

Udover det har jeg jo rent faktisk forklaret sammenhængen mellem dårlig stavning og mangel på intelligens (den burde være synlig for enhver?). Dit svar til det er dog "det er til grin" (Hvor er DIN argumentation..)

Det overordnede jeg har sagt er at det er snyd til konkurrence - ikke per defitinion snyd - det er farligt, ja - og nej jeg har ikke sagt de alle er dumme.

Det os derfor det sikkert vil overraske dig, når man fortæller, at der rent faktisk findes både læger, sygeplejersker, advokater, ingeniøre, lærere, pædagoer osv. Specielt er jo set at læger benytter sig af doping. Kan f.eks. en historie fra Hvidovre Hospital, der ikke kommer ud på dette forum

Jeg er ikke umiddelbart overrasket over at der findes advokater og ingeniører? Formuler dig mere forståeligt, du taler sort. Og bravo, du henviser til en historie - som du ikke vil fortælle! :laugh:

Men sagens kerne er. Tag og find dig noget andet at koncentrere dig om, din træning f.eks. du får ikke dem der er større end dig selv til at fremstå mindre (selv om du gerne vil)

Dine evner til at ytre dig på godt, forståeligt dansk er kritiske. Prøv igen, og uddyb lidt. Genovervej evt. indholdet. Er det debatrelevant eller er det personligt nonsens uden formål?

Link to comment
Share on other sites

Lad dog være med at prøve at overbevise hinanden om hvad der er rigtigt og forkert ved at angribe hinanden.. Hvis alle passer deres (mis)brug og ikke forsøger at overbevis andre om hvor fedt det er, er det vel ligegylidigt hvad fanden de gør med dem selv og deres krop.

Jeg er dog langt henad vejen enig i at AS godt kan bruges fornuftigt, jvf. tidligere artikel her på siden.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Pumber>

Men sagens kerne er. Tag og find dig noget andet at koncentrere dig om, din træning f.eks. du får ikke dem der er større end dig selv til at fremstå mindre (selv om du gerne vil)

Jeg tror jeg omsider fik lidt mening ud af det her afsnit. Det er jo klart et angreb på mig og mine resultater.

Umiddelbart ville jeg IKKE menedet er dårlige resultater at efter 16 måneders træning:

- bænkpresse 120 kg @ 75 kg kropsvægt efter 8 ugers diæt (i øvrigt ikke testet ny 1rm i 9 uger)

- lave 3 sæt 7 reps med 50 kg i bælte i dips dvs. totalvægt på ca. 135 kg, 3 sæt 7 reps.

- 41 cm arme

- 63 cm ben (de var vist i den forkerte ende af 50 da jeg startede...)

- gaine 20 kg på ét år

og lignende finurligheder....

Link to comment
Share on other sites

Jo det er underligt. Du bænker vel ikke 150kg, for andres skyld. Så du kan da være total ligeglad med, hvad andre bænker, så længe du er tilfreds med din fremgang.

Skal jeg virkelig være den første til at indrømme, at jeg træner for at se bedre ud overfor pigerne? :)))

Jeg er jævnt ligeglad med hvordan jeg selv synes jeg ser ud!

Dvs. hvis alle render rundt med flotte kroppe pga. AS mister jeg min fordel, set fra det modsatte køns POV.

så JA, jeg har ondt i røven over det, for nu at komme diverse folk herinde i forkøbet.

Og pumber - hvis det er AS-brugernes uddybende viden om træningsteknikker der gør at de er store, hvorfor holder de så ikke bare op med AS ?

Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo netop IKKE tale om syge mennesker. Men derimod raske individer som dermed får mulighed for et mere aktivt liv, idet de ved hjælp af hormonterapi ikke mister muskelmasse og knogledensitet som tilfældet ville være uden denne behandling. :wink:

Man kan jo kalde alderdom "den ultimative sygdom". Alderdommen nedbryder jo netop helbredet indtil man dør af det, direkte eller indirekte. Når man mister muskelmasse og knogledensitet uden behandling ér man jo netop i en tilstand der er det samme som sygdom. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg virkelig være den første til at indrømme, at jeg træner for at se bedre ud overfor pigerne? :)))

Jeg er jævnt ligeglad med hvordan jeg selv synes jeg ser ud!

Dvs. hvis alle render rundt med flotte kroppe pga. AS mister jeg min fordel, set fra det modsatte køns POV.

så JA, jeg har ondt i røven over det, for nu at komme diverse folk herinde i forkøbet.

Og pumber - hvis det er AS-brugernes uddybende viden om træningsteknikker der gør at de er store, hvorfor holder de så ikke bare op med AS ?

Ligger den ik rimelig til at svare på? Jo nok fordi AAS giver en del fordele i forhold til at træne uden

Link to comment
Share on other sites

Hmm.... nu vil jeg også lige lukke noget ud :wink:

Som sådan er jeg da ligeglad med hvad folk går og gør ved dem selv. Problemet er at man aldrig på nogen som helst måde kan komme doping problemer til livs i prof. sport hvis man bare er ligeglad, og giver alle normale mennesker frit slav i medicinskabet. Jeg kunne da forstå at man havde en forbrug af AS hvis man var BB eller noget andet på topplan(ikke at det så gør det mere fornuftigt :blink: ). Men at den gennemsnitlige danske BB som går i sit center nogle gangen om ugen træner med "hjælp" af diverse medikamenter kan jeg altså ikke helt forstå... Det ville sku' svare til at EPO var udbredt på serie 6 fodboldhold over hele landet...

Hvis i alligevel har i sinde at krutte den, så krudt da igennem så i kan hive nogle medaljer hjem til Danmark :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share