bodyhouse.dk


korsager
 Share

Recommended Posts

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu vi er ved Bodyhouse så læs lige den her tråd http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=21425 :blink: jeg håber virkelig IKKE det er sandt hvad jeg læser :blink: manden er tosset

Alle fora har deres del af sære indlæg og MOL har også haft sin del af dem. Jeg troede egentligt det primært var sektionerne omkring AS brug der forargede jer og ikke alt muligt andet ? ..

Derudover er det da sjovt nok at se hvor mange af jer der rent faktisk smugkigger på BH, men samtidig ikke bare opretter sig derinde. Er i bange for at få jeres gode MOL rygte ødelagt ? .. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Synes faktisk det er utroligt så meget tid i kan bruge på at brokke jer over bodyhouse.dk, det er nu engang deres valg om de vil lege med deres helbred og ikke jeres, da der findes folk på det site der ved mere om AS end i gør. ikke fordi det er en god ting at de gør det.

Sjovt nok så findes der en amerikansk tvprogram fra HBO hvor der bliver fortalt at man faktisk ikke har 1 eneste dødsfald hvor man med 100% kan sige at det er på grund af AS, sjovt at se når man ved hvordan folk har det med AS.

Skurken

Edited by Skurken©²ºº¹
Link to comment
Share on other sites

Alle fora har deres del af sære indlæg og MOL har også haft sin del af dem. Jeg troede egentligt det primært var sektionerne omkring AS brug der forargede jer og ikke alt muligt andet ? ..

Derudover er det da sjovt nok at se hvor mange af jer der rent faktisk smugkigger på BH, men samtidig ikke bare opretter sig derinde. Er i bange for at få jeres gode MOL rygte ødelagt ? .. :wink:

Jeg er skam oprettet derinde, og har været det siden den startede, men du må da indrømme man må da prøve at snakke ham der til fornuft ang den kostplan, har aldrig set noget lignende :4thumbup: det gavner sgu ikke kroppen tværtimod tror jeg

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skam oprettet derinde, og har været det siden den startede, men du må da indrømme man må da prøve at snakke ham der til fornuft ang den kostplan, har aldrig set noget lignende :4thumbup: det gavner sgu ikke kroppen tværtimod tror jeg

Det er rigtigt at du er medlem, det kan jeg godt huske nu du siger det.

Der er flere i den tråd der påpeger nogle ting ved den "kostplan" inkl. mig selv. Det virker dog ikke rigtigt. Det kunne da være rart om nogle af MOL's klogere hovedet gad lægge vejen forbi og forklare ham hvad der er galt.

Link to comment
Share on other sites

Det er da totalt til grin, det der bliver skrevet på MOL.

Alle jer små fyrer herinde fra, som absolut ikke ligner nogen, der træner regelmæssigt.

Hvordan kan folk, med overarme på størrelse med pinnochio. Blive ved med at gører sig selv til grin.

I rakker ned på Bodyhouse brugere. Ikk kun på dem der tager AS, men os dem der fører madprogram, der tilsyndeladende er 5 gange mere indholdsrigt end jeres. Hvis det nu var sådan, at i bare lignede nogen man kunne tage kritk seriøs fra, jeg mener i er jo fandme ikke tilnærmelsesvis noget der ser muskuløst ud.

Hele galleriet er PROPPET med små tynde overarme, tynde ben, fugle bryst. Og i gejler hinanden op herinde. Så folk ikke fatter der ingen fremskridt er sket med deres krop. Det eneste MOL rent faktisk er medvirkende til, det er et resultats-løs træning. Folk fortsætter i 3-4 år, og det eneste de (90 % af MOL´s bruger opnår) Det er den samme krop som de startede med

L^P, Du ligner på INGEN måde en der træner. Det meget muligt du er meget stærk, og sikkert osse smider rundt med meget vægt. Men set fra et bodybuilders perspektiv, kommer du ALDRIG til at stå på en scene. Men ud fra dine billeder, er det jo tydeligvis heller ikke det du vil!

p1kz0r

"Jeg jar absolut ingen ting tilovers for folk der krudter den, det er ligefor de burde skydes"

photo-4668.jpg

Med den krop du render rundt med, er den eneste person der burde skydes, din kost vejleder....

Og så burde du seriøst overveje dig et nyt trænings program, for det der holder ikke en skid i "100 meter skoven " :4thumbup:

Docholiday- Ha ha, du lyder som en ellers klog person, med dine mange flotte og velovervejede sætninger. Derfor fik jeg osse et chok, da jeg kiggede i din log. Hvis du virkelig har så meget forstand på træning, hvordan kan du så rende rundt og ligne en glad lille konfirmand. ej, men seriøst. At du er stolt af dine resultater er skam fint nok. Men så har du fandme heller ikke trænet mere end 3-4 måneder.

Hvordan Kan i her inde på Mol. svine andres resultater, og trænings programmer, madprogrammer til. Hvordan kan i seriøst være stolte over jeres resultater, når i stort set er på størrelse med nogen der ikke træner regel mæssigt. (jeg gør lige opmærksom på det selvfølgelig ikke gælder alle på MOL) men Ja stort set ALLE, Mol brugere der deltager i denne tråd. I burde tage og se lidt på jer selv, før i disser andre folk.

Prøv nu og tænk jeg seriøst om, er det mon dem der tager steroider eller det i virkeligheden jeres 25 cm. overarme der i virkeligheden går jer på.

Billedgalleriet på Mol, er jo en STOR joke. Sammenlignet med det på Bodyhouse. Og nej det er ikke kun på grund af AS. Det er sku fordi MOL tror de er bedrevidende omkring træning og kost. Men i sidste ende vil i jo altid være de mindste.

Er der virkelig ingen af jer, der gerne vil være store?! Ikke om i syns det er sjovbt at træne eller hygge snakke på MOL,!! JEg spørger jeg seriøst om i ikke vil ud over jeres 60 kilos kroppe.

MOL´s diskutioner om AS, er og bliver. En forsamling af små bonde røve der, måske ved lidt om træning. Men bare aldrig har oplevet nogle gains på deres egne kroppe. Og derfor må lade det gå ud over folk der er større end dem selv. Og enten er clean eller tager AS.

LOL i er en stor joke!!

Link to comment
Share on other sites

L^P, Du ligner på INGEN måde en der træner. Det meget muligt du er meget stærk, og sikkert osse smider rundt med meget vægt. Men set fra et bodybuilders perspektiv, kommer du ALDRIG til at stå på en scene. Men ud fra dine billeder, er det jo tydeligvis heller ikke det du vil!

Hehe Du har HELT ret, jeg skal skam ikke stå på nogen scene, jeg skal bare løfte tunge vægte.

Meeen hvis du har så meget forstand som du gir udtryk for så propper man sig alså ikke med 10 dåser tun om dagen + diverse shakes og 1 kg kylling, ikke engang COLEMAN gør det!

Men du er da Velkommen til at smide et billede ind, så vil jeg da gerne prøve at komme med min mening! men din kostplan er altså hul i hovedet, ingen grund til at blive sur over at få det at vide

PS det har INTET at gøre med at svine dit Kostprogram til, men uanset hvordan du vender og drejer det så er det altså ikke det smarteste madprogram du har strikket sammen

Og hvis jeg trænede efter at stå på en scene så skulle jeg nok også komme til det vær sikker på det

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Det er da totalt til grin, det der bliver skrevet på MOL.

Alle jer små fyrer herinde fra, som absolut ikke ligner nogen, der træner regelmæssigt.

Hvordan kan folk, med overarme på størrelse med pinnochio. Blive ved med at gører sig selv til grin.

I rakker ned på Bodyhouse brugere. Ikk kun på dem der tager AS, men os dem der fører madprogram, der tilsyndeladende er 5 gange mere indholdsrigt end jeres. Hvis det nu var sådan, at i bare lignede nogen man kunne tage kritk seriøs fra, jeg mener i er jo fandme ikke tilnærmelsesvis noget der ser muskuløst ud.

Hele galleriet er PROPPET med små tynde overarme, tynde ben, fugle bryst. Og i gejler hinanden op herinde. Så folk ikke fatter der ingen fremskridt er sket med deres krop. Det eneste MOL rent faktisk er medvirkende til, det er et resultats-løs træning. Folk fortsætter i 3-4 år, og det eneste de (90 % af MOL´s bruger opnår) Det er den samme krop som de startede med

L^P, Du ligner på INGEN måde en der træner. Det meget muligt du er meget stærk, og sikkert osse smider rundt med meget vægt. Men set fra et bodybuilders perspektiv, kommer du ALDRIG til at stå på en scene. Men ud fra dine billeder, er det jo tydeligvis heller ikke det du vil!

p1kz0r

"Jeg jar absolut ingen ting tilovers for folk der krudter den, det er ligefor de burde skydes"

photo-4668.jpg

Med den krop du render rundt med, er den eneste person der burde skydes, din kost vejleder....

Og så burde du seriøst overveje dig et nyt trænings program, for det der holder ikke en skid i "100 meter skoven " :4thumbup:

Docholiday- Ha ha, du lyder som en ellers klog person, med dine mange flotte og velovervejede sætninger. Derfor fik jeg osse et chok, da jeg kiggede i din log. Hvis du virkelig har så meget forstand på træning, hvordan kan du så rende rundt og ligne en glad lille konfirmand. ej, men seriøst. At du er stolt af dine resultater er skam fint nok. Men så har du fandme heller ikke trænet mere end 3-4 måneder.

Hvordan Kan i her inde på Mol. svine andres resultater, og trænings programmer, madprogrammer til. Hvordan kan i seriøst være stolte over jeres resultater, når i stort set er på størrelse med nogen der ikke træner regel mæssigt. (jeg gør lige opmærksom på det selvfølgelig ikke gælder alle på MOL) men Ja stort set ALLE, Mol brugere der deltager i denne tråd. I burde tage og se lidt på jer selv, før i disser andre folk.

Prøv nu og tænk jeg seriøst om, er det mon dem der tager steroider eller det i virkeligheden jeres 25 cm. overarme der i virkeligheden går jer på.

Billedgalleriet på Mol, er jo en STOR joke. Sammenlignet med det på Bodyhouse. Og nej det er ikke kun på grund af AS. Det er sku fordi MOL tror de er bedrevidende omkring træning og kost. Men i sidste ende vil i jo altid være de mindste.

Er der virkelig ingen af jer, der gerne vil være store?! Ikke om i syns det er sjovbt at træne eller hygge snakke på MOL,!! JEg spørger jeg seriøst om i ikke vil ud over jeres 60 kilos kroppe.

MOL´s diskutioner om AS, er og bliver. En forsamling af små bonde røve der, måske ved lidt om træning. Men bare aldrig har oplevet nogle gains på deres egne kroppe. Og derfor må lade det gå ud over folk der er større end dem selv. Og enten er clean eller tager AS.

LOL i er en stor joke!!

Vist en der er bitter og harm på tilværelsen :blink:

UMGARLA>

Nu er der Cirka 5.538 registrerede bruger på BH og 8128 registrerede medlemmer på MOL.

BH er stortset kun for fyre der dyrker BB hvor MOL er en blanding af cardio freaks, løftenørde, BB, folk med vægttabs problemer osv.

Derfor er en sammenligning fuldstændig absurd.

MOL har det klart største og mest seriøse Diskussionsfora på nettet i danmark. Så ingen grund til at svine MOL til og da BH henvender sig til en helt anden skare er der ingen grund til at beskylde BH for at være et useriøst forum. Men er vel forståeligt at mange her på MOL har et "problem" med BH da forummerne "Doping & Hormoner" vægter størstdelen af BH.

Doping og Hormoner er forbudt i landet så at folk har et problem med det kan man kun forvente og acceptere........

Enig i at MANGE på mol har et stok konservativt syn på krudt og udtalelser omkring brugere der skulle skydes er næsten værre end dem der tager krudtet. Men der findes vel useriøse mennesker hvor vi befinder os i landet?

Hvis du kunne tænke dig at diskutere og agrumentere for din kostplan på en saglig måde syntes jeg du skulle oprette en tråd med dette. Måske kan vi og dig selv lære noget af det???

Link to comment
Share on other sites

uanset hvordan man ser ud, kan vel godt komme med kritik af en kostplan eller uanset hvor stærk eller svag man er kan man vel godt komme med kritik af et trænings program.

Man kan da ikke afvise kritik af ens kostprogram bare fordi den kritikgivende part ikke ligger inde med en sindsyg BB krop

Specielt i det her tilfælde hvor L^P bliver rakket ned på trods af at BB slet ikke er det han træner efter, men maksimal styrke. Og så kan L^P desuden helelr ikke tage AS da han jo skal være ren til konkurrencer hvilket er en anden hindring.

østrogen lignende stoffer der via bioakkumulering kan findes i store mængder i tun samt tungmetaller er ok argumenter for ikke at mæske sig i tun :smile:

- men jeg skal nok ikke sige for meget, jeg er også bare styrkeløfter, og ser ikke ud af noget særligt

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Docholiday- Ha ha, du lyder som en ellers klog person, med dine mange flotte og velovervejede sætninger. Derfor fik jeg osse et chok, da jeg kiggede i din log. Hvis du virkelig har så meget forstand på træning, hvordan kan du så rende rundt og ligne en glad lille konfirmand. ej, men seriøst. At du er stolt af dine resultater er skam fint nok. Men så har du fandme heller ikke trænet mere end 3-4 måneder.

Haha du lyder ellers ikke som en klog person :smile: Nu har du jo så studeret min log lidt, og hvis du mener at den gennemsnitlige person efter 3-4 måneders træning:

- bænkpresser 120 kg, kører 3*7 i dips med 50 kg i bælte, gainer 20 kg, og har 41 cm arme

uanset udgangspunkt ER du jo idiot. For så er du jo dum i hovedet (objektivt konstateret) og har ingen sund virkelighedsopfattelse.

At en gennemsnitlig person skulle nå mine resultater på 3 måneder uden steroider er fuldstændig SINDSSYGT og nærmest fysiologisk umuligt! Du er jo fuldstændig vanvittig - det er at postulere noget der er rent og skært GAK! For MOLs brugere behøver jeg nok ikke argumentere for hvorfor det rent og skært ikke kan lade sig gøre at opnå mine gains på 3 måneder for gennemsnitsbefolkningen - det siger jo sig selv. Og er du så intetvidende at jeg behøver at gå i dybde med hvorfor og hvorledes det ikke lader sig gøre så er der overhovedet ingen grund til at diskutere med dig, for da er du uden for pædagogisk rækkevidde.

Din argumentation er i øvrigt ELENDIG. Du finder MASSER af træningsforskere der har pindarme og ligner nogle åle. Uhh så ved de jo heller ikke noget, vel, jvf. din logikskole? Godt gået siger jeg. Du har styr på sagerne.

Hvis du vil svine andres resultater ned kan du jo begynde i alle cleane atleter her på MOL. Du ved jo, rigtige resultater kræver noget mere dedikation og indsats end at stikke sig selv i røven med sine taberstoffer.

LOL du er en stor joke - udover du ikke er særlig sjov, snarere tragisk.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det kan slet ikke betale sig at diskutere noget med Umgarla her. Hans indlæg bærer IMO i så høj grad præg af hans manglende evne til at tænke og se på disse ting fornuftigt og oplyst. Og det bærer også præg af at at han ikke er indstillet på nogen diskussion. det gør mit indlæg også, men i kan nok se hvem "der har ret"...

* Han mener vi er en joke og latterliggører os. Han kommer dog ikke ind på hvorfor...

*Madprogrammet med de 10 dåser tun er der jo blevet argumenteret for hvorfor ikke holder. Udover det er det jo vanvittige mængder protein jvf. de undersøgelser som Stubbe her fra MOL har linket til om hvor meget protein der kræves for at være i positiv nitrogenbalance.

* LP og Cookie_Sq er styrkeløftere, hvorfor Ungarlas kritik af dem er ligeså vanvittig som han nok selv er.

*Ungarlas kritik af mig er også til grin. At påstå andet ville jeg mene gør en moden til et ophold på psykiatrisk afdeling - han "argumenterer" for fysiologiske umuligheder.

*Ungarlas latterlige brug af overdrivelse. "25 cm arme", "60 kgs kroppe" - sig det til Crawdaddy der lige nu er en af de bedste atleter på MOL. Tror du, kloge Ungarla, at hans fremgang kom på første år - eller snarere alle de år han har trænet (lidt retorisk opstillet :) )

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg vil egentlig gerne bruge 5 minutter på at forklare hvordan Ungarla ytrer sig vanvittigt:

At du er stolt af dine resultater er skam fint nok. Men så har du fandme heller ikke trænet mere end 3-4 måneder.

Punkt 1:

I de 16 måneder jeg har trænet har jeg - for at være på den sikre side - lad os bare sige gainet 6 kg muskelmasse. 5 kg duer såmænd også i mit regnestykke, men lad os bare sige 6.

Ungarla mener altså at 6 kg muskelmasse kan gaines på 3-4 måneder.

Eftersom det største gain man har målt på rene atleter er 8 kg muskelmasse på ét år jvf. den undersøttelse Helio og andre flere gange har citeret er Ungarlas synspunkt jo problematisk. For en logisk følge af Ungarlas kommentar om de 3-4 måneder må være at jeg kan gaine de minimum 12 kg muskler om året (jvf. en sandsynlig eksponentiel funktion med tid på x og muskelmasse på y.) Dette er dog fysiologisk umuligt for alle af normal genetik(!), hvorfor Ungarla TAGER FEJL.

Punkt 2: Jeg bænkpresser 120 kg (en rekord sat for en 9 uger siden efter 8 ugers diæt, i øvrigt, og med en BW på 75 kg).

Ungarla mener jo at det ikke burde tage længere tid end 3 måneder at bænkpresse 120 kg. Men enhver der ved det mindste om træning ved at en nybegynder ikke bænkpresser 120 kg efter 3 måneders træning. Vedkommende bænker nok ikke engang de 95-100 kg. Det er almen opfattelse at den normale, voksne mand bænkpresser de ca. 60-65 kg som 1RM. Skulle dette 1RM fordobles på 3 måneder? Der er jo teknik, motorindlæring, sener og led der skal holde til vægte...!!! Nej, absolut ikke - UNGARLA TAGER ALTSÅ FEJL.

Punkt 3: Mine 3 sæt 7 reps med 50 kg i dips.

Ungarla mener, at man efter 3 måneder burde kunne tage 3 sæt 7 reps med 50 kg i dips.

Interessant er det dog, at der findes masser af tråde her på MOL fra komplette nybegyndere der kun kan tage 1-2 reps i dips og søger programmer der gør de kan tage flere. Skulle disse tilfældige mennesker ikke kun 3-doble de antal reps de tager i øvelsen dips på 3 måneder og ydermere smide 2/3 af deres kropsvægt oven i? Nej, selvfølgelig ikke. Ungarla tager, ENDNU EN GANG, FEJL.

Punkt 4: mine 41 cm arme.

Den gennemsnitlige voksne mands arm er de 31-33 cm eller noget i den dur (ca. 13 tommer). Ungarla mener altså, at man på 3 måneder kan få sine arme til at vokse de 8-9 cm? Hehe, IGEN TAGER UNGARLA FEJL.

Blot nogle hurtige pointer der dog undersøtter:

Ungarla, konklusionen af mit indlæg er altså :smile: - du tager fejl.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Doc, jeg er enig med dig, men lad dog være med at blive så tøsefornærmet og gøre dig selv til grin. Det er jo det, han vil have dig til, og er det ikke synd og skam at give ham den glæde?

Det er jo bare prototype 1 idioten, der skriver for at komme af med lidt harme, men ikke tænker sig om, og derfor bare gør sig selv til grin. Hvem kan tage det seriøst?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share