bodyhouse.dk


korsager
 Share

Recommended Posts

Nej - langt fra alle clean personer ved en masse om træning, og mange AS-misbrugere ved en hel del om træning. Men AS-misbrugere ved som oftest bare forsvindende lidt om, hvad der virker for folk der IKKE er misbrugere (her taler jeg naturligvis ikke om udførelse af øvelser). De typiske anbefalinger fra en AS-misbruger vil føre til overtræning hos det ikke-genetisk-favoriserede individ der ønsker at forblive clean (dette dækker forhåbentlig over 90% af begynderne).

Mht. skat, så forholder det sig jo sådan, at man ikke har ret til at skade sig selv med ulovlige midler (rygning er desværre stadig lovligt), bare fordi man har betalt skat.

Nu har de fleste bruger, jo trænet før, så de ved jo godt hvordan man skal træne clean.

Når de betaler skat, lige som du og jeg, så må de have lige så meget ret til læge hjælp, som hvis jeg køre galt i min bil. Sådan hænger samfundet sammen. Om det er er fair, er en helt anden diskussion

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu har de fleste bruger, jo trænet før, så de ved jo godt hvordan man skal træne clean.

Når de betaler skat, lige som du og jeg, så må de have lige så meget ret til læge hjælp, som hvis jeg køre galt i min bil. Sådan hænger samfundet sammen. Om det er er fair, er en helt anden diskussion

Hvis de vidste, hvorledes de burde træne uden steroider, tror jeg næppe de ville have det store behov for steroider - no offense. Den typiske årsag til steroidemisbrug er vel manglende gains (og naturligvis manglende viden om hvad AS gør af skader - det er sgu for dumt at lege med sit endokrine system.).

Jeg har ikke skrevet, at de ikke har ret til lægehjælp - det har alle uanset om de betaler skat eller ej. Til gengæd har de ikke ret til at skade sig selv ved ulovlige midler.

Link to comment
Share on other sites

Hvis de vidste, hvorledes de burde træne uden steroider, tror jeg næppe de ville have det store behov for steroider - no offense. Den typiske årsag til steroidemisbrug er vel manglende gains

eller også kunne det være at de netop vidste en hel del om træning og as, så de valgte at tage skridtet for netop at kunne nå de mål som de havde...!?

to ting der irriterer mig mest, er at as-modstandere næsten altid helt automatisk går ud fra at as-brugere ikke ved hvad de gør.. kan godt være de tror at de gør, men det kan de da umuligt vide altså. For hvis de vidste hvordan man skulle træne, ville de da ikke gøre det!! Men sådan hænger det altså ikke automatisk sammen.. Man kan da sagtens have en stor træningsviden og generelt have sat sig godt ind i tingene, og alligevel vælge at bruge as for at nå sine mål. Igen, uden for konkurrence er det helt folks eget valg, synes jeg. Kan sagtens respektere folks modstand til as. Har også selv valgt at afstå fra det.. Men lad dog være med automatisk at sætte lighedstegn mellem as-brug og dumhed, fordi du ikke vil bruge det. Det virker meget nedladende, synes jeg...

nummer to ting er, hvorfor tror de fleste folk at as-brugere tager det for mindreværdskomplekser og store arme!?? KUNNE det tænkes at nogle tager det fordi at de tager deres træning meget seriøst. fordi at de mener de har fundet noget i livet som de virkelig brænder for og er villige til at tage nogle chancer for!? Igen, kan ikke lide den nedladende, bedrevidende tone som as-modstandere næsten altid bruger... :sneaky2:

mvh francis.. (og nej, er faktisk ikke as-fortaler..)

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

ved ikke om det har vaeret diskuteret foer, men de er da lidt gak inde paa bodyhouse.dk, med en sektion om steroider, hvor der primaert snakkes positivt om brug af diverse kure mm.

der er saagar guide til hvordan man sproejter sig selv.

anyway, proev at se derinde, det er jo lige frem komisk

Helt ærligt så fatter jeg ikke jeres vedvarende kampagner mod andre trænings hjemmesider (BodyHouse, BodyForum osv. - Lad da folk surfe hvor de vil - Det andet er sku da ikke god stil) - Hvad er det i vil opnå med dette ? Vil i ophøje jer selv til bedre & kloge mennesker ved at bekræfte jer selv i, at i befinder jer og kun kommer i den "ophøjede MOL klub! ??? De andre sider bruger sku da ikke en masse tid på at rakke ned på MOL...................

Mht. til BodyHouse.dk så er det bestemt IKKE gak at have sådan en side kørende så længe der er folk der er villige til at tage risikoen ved brug af AS og det er der mange der gør/tør. Mht. til guiden til at sprøjte sig selv har denne sikkert allerede reddet flere menneske liv især pga. af de øvrige medieres fejlagtige information om Injections - Den sidste røver historie jeg så var i Ekstra bladet hvor de skrev, at man sprøjtede det i blodåren, hvilket de fleste ved IKKE lige er det smarteste..............................Så sku da OK peter ude fra Folum Maglum's roe marker kan slå det op på "gør det selv" siden, istedet for, at prøve sig frem eller bruge Ekstra bladets "anbefalinger"...........

Link to comment
Share on other sites

Hvis de vidste, hvorledes de burde træne uden steroider, tror jeg næppe de ville have det store behov for steroider - no offense. Den typiske årsag til steroidemisbrug er vel manglende gains (og naturligvis manglende viden om hvad AS gør af skader - det er sgu for dumt at lege med sit endokrine system.).

Jeg har ikke skrevet, at de ikke har ret til lægehjælp - det har alle uanset om de betaler skat eller ej. Til gengæd har de ikke ret til at skade sig selv ved ulovlige midler.

det var da noget af det dummeste jeg længe har læst....

Hvordan kan du dog udtale dig om det???

" Den typiske årsag til steroidemisbrug er vel manglende gains (og naturligvis manglende viden om hvad AS gør af skader - det er sgu for dumt at lege med sit endokrine system.)."

det behøves da ikke være manglende gains - jeg vil som hovedregl sige at det er fordi det ikke går hurtigt nok eller at de ikke kan blive større fra naturens side af...

Og man kan skam sagtens lege med AS uden nogen som helst bivirkninger, men man kan også være uheldig - selvom man ved hvad man gør...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
jeg vil som hovedregl sige at det er fordi det ikke går hurtigt nok eller at de ikke kan blive større fra naturens side af...

Langsomme gains kan så også være lig med manglende gains :wink: Så det passer jo godt sammen.

Pumber> sikke nogle latterlige spørgsmål du kommer med :laugh: dine små provokationer og forsøg på at være personlig er ikke meget andet end til grin.

-Det er måske bare mig, men er du ikke lidt selektiv hvad angår de indlæg du besvarer?

- Har du svaret på om DU ER CLEAN ELLER EJ??

Link to comment
Share on other sites

det var da noget af det dummeste jeg længe har læst....

Hvordan kan du dog udtale dig om det???

" Den typiske årsag til steroidemisbrug er vel manglende gains (og naturligvis manglende viden om hvad AS gør af skader - det er sgu for dumt at lege med sit endokrine system.)."

det behøves da ikke være manglende gains - jeg vil som hovedregl sige at det er fordi det ikke går hurtigt nok eller at de ikke kan blive større fra naturens side af...

Og man kan skam sagtens lege med AS uden nogen som helst bivirkninger, men man kan også være uheldig - selvom man ved hvad man gør...

Hvor mange af dem der tager AS, tror du, har nået deres naturlige max? Mit bud er, at det er forsvindende få...

Link to comment
Share on other sites

Så folk der træner for at pakke mere muskelmasse på gør det udelukkende pga et lavt selvværd?

Jeg tror du misforstår...

Man kan jo godt træne for at blive sundere.

Man kan træne for at blive stærkere.

Man kan træne for ikke at have ondt i rygges.

Ovs ovs, find selv på flere.

Disse ting kan man opnå ved at træne uden at være en sølle misbruger.

Så snart det handler om at kunne score damer, udseende osv osv, ja så er det rent faktisk definitionen på lavt selvværd.

Hvis man nu havde det højeste selvværd overhoved muligt, ville det så være nødvendigt at bekymre sig om de ting? Nej...vel?

Nu kommer pointen:

Når man tager AS træner man jo netop IKKE for at opnå alle de ting jeg lige nævnte, der ikke havde så meget med lavt selvværd at gøre. (det ville jeg i hvert fald synes var en underlig måde at opnå dem på).

Af dette kan man med logisk deduktion se, at folk det tager AS har lavt selvværd :-)

Ja, undskyld jeg skærer over en kam på den måde, men det er altså min helt klare opfattelse.

Desuden træner jeg da også selv for at komme til at se pænere ud, samtidig med at jeg ønsker en bedre styrke/form osv.

Dermed kan man godt sige, at jeg ønsker mit selvværd større. Og ja, du har ret :-)

Jeg tror netop på at jeg vil have det bedre med mig selv, når jeg opnår den ønskede form. Og jeg tror det er 100% menneskeligt.

Link to comment
Share on other sites

- Har du svaret på om DU ER CLEAN ELLER EJ??

Hvorfor i alverden skulle han stå til ansvar over for dig om han er clean eller ej?

Jeg tror du misforstår...

Man kan jo godt træne for at blive sundere.

Man kan træne for at blive stærkere.

Man kan træne for ikke at have ondt i rygges.

Ovs ovs, find selv på flere.

Disse ting kan man opnå ved at træne uden at være en sølle misbruger.

Så snart det handler om at kunne score damer, udseende osv osv, ja så er det rent faktisk definitionen på lavt selvværd.

Hvis man nu havde det højeste selvværd overhoved muligt, ville det så være nødvendigt at bekymre sig om de ting? Nej...vel?

Nu kommer pointen:

Når man tager AS træner man jo netop IKKE for at opnå alle de ting jeg lige nævnte, der ikke havde så meget med lavt selvværd at gøre. (det ville jeg i hvert fald synes var en underlig måde at opnå dem på).

Af dette kan man med logisk deduktion se, at folk det tager AS har lavt selvværd :-)

Ja, undskyld jeg skærer over en kam på den måde, men det er altså min helt klare opfattelse.

Der er da sikkert nogle der træner med vægte pga et lavt selvværd, og der er da sikkert også nogle af dem der bruger AS der har et lavt selvværd. Men derfra og til at kæde et lavt selvværd sammen med AS brug er der nu et stykke.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvorfor i alverden skulle han stå til ansvar over for dig om han er clean eller ej?
hvorfor er det på nogen som helst måde relevant?

fordi den dopede Pumber stillede op til Athletic Fitness +180 for blot dage siden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
fordi den dopede Pumber stillede op til Athletic Fitness +180 for blot dage siden

- ha ha doc, var det et argument,? eller en anskuelse?

Det var både en faktuel konstatering og årsagen til jeg mener det er relevant.

Jeg synes det er lettere komisk at du sidder og prædiker at det må være federe at vinde over dopede atleter når man er ren samtidig med du er dopet.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
doc - er jeg da dopet ? Eller er jeg ikke? eller er jeg begge dele :bigsmile:

Her er det så også du forstår det:

"Jeg synes, (at) det er lettere komisk, at du sidder og prædiker at det må være federe at vinde over dopede atleter når man er ren samtidig med du er dopet."

Læg mærke til det strategiske brug af hhv. "man" og "du" hvilket burde fjerne de forståelsesproblemer du har.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
ha ha ha ha ha Doc du er sku sjov....

så får du det engang til. Jeg er da pisse ligeglad med hva du tror jeg er! Dopet eller ej. Så er min holdning stadig den samme!

Forstod du min sætning? Jeg håber, at den giver mening for dig nu.

Det er nu ikke så meget hvad jeg tror, men snarere hvad jeg ved :smile:

Apropos relevansen om din doping - du siger jo der ingen er- vil jeg råde dig til at feje foran egen dør først.

For hvis vi diskuterer trådrelevans kan man spørge sig selv hvad alle disse begavede kommentarer skal til for:

men ja, når vi andre er til træning, diskuterer MOL på nettet. Men ja kom så, skyd løs på BH. Som i er så gode til.
Du er helt oppe at ringe hvad angår os på BH. Det er sjovt, men også lidt sødt.
hver mand sine lyster, el. hver mand sin trænings intensitet....
venskabeligt myz til dig doc.
det er da ikke noget at græde over, de fyrer er større end jer
Undskyld, kan bare ikke andet end grine over, folk har ondt i røven over dem der tager AS. I stedet for at indrømme, det nok er deres egen træning den er gal med i sidste ende
Du er sku en sjov fætter. Og det er skægt at læse dine indlæg, hvor man forestiller sig, du river hver en tot ud i hovedet på dig selv. Mens du tænker "hvorfor er de større end mig"
Ha ha det er da latterligt at du har ondt i røven over folk på AS. Er det fordi du selv er lille!! (íkke ment nedladende)
pioneer- Har du mistet din kæreste, til en eller anden fyr der var større end dig? Eller har du måske haft svært ved at tage muskelmasse på? Og nu spørg jeg bare pænt?

Ja, jeg kunne blive ved...

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

--->Squat,

Der er da sikkert nogle der træner med vægte pga et lavt selvværd, og der er da sikkert også nogle af dem der bruger AS der har et lavt selvværd. Men derfra og til at kæde et lavt selvværd sammen med AS brug er der nu et stykke.

Hvorfor det ?

Jeg synes det er indlysende at folk der doper sig ikke træner pga. de sundhedsmæssige aspekter. Det primære aspekt må derfor være det kosmetiske. Hvis man er parat til at risikere sit helbred for at forbedre ens udseende, så er det i min verden et helt sikkert udtryk for lavt selvværd.

Jeg har kun været på BH nogle få gange, men personligt synes jeg der lugter langt væk af lav IQ og lavt selvværd.

Edited by Diddley
Link to comment
Share on other sites

Kan du se hvor jeg vil hen med det. (så får du lige en til)

Det er en stor joke, at læse det her indlæg, med en masse små fyrer, der er fuldstændig oppe og kører over, der er nogen der tager AS, og er langt større end dem. Ha ha

sorry, men du fremstår fuldstændig til grin, med alle dine negative ord om os på BH, kan du ikke selv se det :bigsmile: . Og det værste er at du blir ved og ved og ved ha ha ha!!!

Se bare her: "Jeg har kun været på BH nogle få gange, men personligt synes jeg der lugter langt væk af lav IQ og lavt selvværd. "

Hva fanden er det for noget at skrive??!

Edited by Pumber
Link to comment
Share on other sites

Kan du se hvor jeg vil hen med det. (så får du lige en til)

Det er en stor joke, at læse det her indlæg, med en masse små fyrer, der er fuldstændig oppe og kører over, der er nogen der tager AS, og er langt større end dem. Ha ha

sorry, men du fremstår fuldstændig til grin, med alle dine negative ord om os på BH, kan du ikke selv se det . Og det værste er at du blir ved og ved og ved ha ha ha!!!

Se bare her: "Jeg har kun været på BH nogle få gange, men personligt synes jeg der lugter langt væk af lav IQ og lavt selvværd. "

Hva fanden er det for noget at skrive??!

Du beviser jo med stor tydelighed at jeg har ret.

Du antager med det samme, at grunden til at jeg kritiserer dopingmisbrug er at andre er større end jeg selv er. Men, nu forholder det sig sådan at jeg overhovedet ikke styrketræner - jeg løber og cykler. Jeg er derfor fløjtende ligeglad med, hvor store andre er. I modsætning til dig, så kæder jeg altså ikke mit selvværd sammen med størrelsen på mine muskler.

Det er jo tydeligt at det er dig, der er oppe at køre over at nogen skriver sandheden, nemlig at du ikke bliver et større mandfolk fordi dine overarme runder 40cm. i diameter. Til gengæld skrumper dine nødder når du bruger AS til at styrke dit selvværd, så kan du jo selv afgøre, hvad der er vigtigst - hvis det altså ikke er for svært :wink:

Link to comment
Share on other sites

--->Squat,

Hvorfor det ?

Jeg synes det er indlysende at folk der doper sig ikke træner pga. de sundhedsmæssige aspekter. Det primære aspekt må derfor være det kosmetiske. Hvis man er parat til at risikere sit udseende for at forbedre ens udseende, så er det i min verden et helt sikkert udtryk for lavt selvværd.

Jeg har kun været på BH nogle få gange, men personligt synes jeg der lugter langt væk af lav IQ og lavt selvværd.

Lige netop min opfattelse af sagen. Hammeren rammer lige på hovedet af sømmet.

Link to comment
Share on other sites

Kan du se hvor jeg vil hen med det. (så får du lige en til)

Det er en stor joke, at læse det her indlæg, med en masse små fyrer, der er fuldstændig oppe og kører over, der er nogen der tager AS, og er langt større end dem. Ha ha

sorry, men du fremstår fuldstændig til grin, med alle dine negative ord om os på BH, kan du ikke selv se det :bigsmile: . Og det værste er at du blir ved og ved og ved ha ha ha!!!

Se bare her: "Jeg har kun været på BH nogle få gange, men personligt synes jeg der lugter langt væk af lav IQ og lavt selvværd. "

Hva fanden er det for noget at skrive??!

Det lugter langt væk af lav intelligens + lavt selvværd :nahnah:

Link to comment
Share on other sites

jeg synes så at det er meget snæversynet af didley, ikke at kunne se at der muligvis var andre grunde end de kosmetiske til at indtage as.. :mad: (som jeg skrev tidligere også)

hvad med stærkmænd på as? der er det vel ikke det kosmetiske?? en stærkmand på krudt vil da altid have en fordel overfor ham der ikke er på det! Det ved både ham på krudt og ham der ikke er! Forskellen ligger primært i at nogle er villige til at tage en større helbredsmæssig risiko for at komme langt i deres sport hvor andre siger at jo jeg synes det er for fedt, men helbredet kommer først. eller jeg går ikke nok op i det til at jeg vil tage den risiko der evt er osv osv..

At sige at det udelukkende bunder i lav selvværd og det kosmetiske tangerer uvidenhed, synes jeg. eller ihvert fald stædighed!!

Link to comment
Share on other sites

JAmen så er du vel også imod plastikoperationer. Der er en som betaler sig til en pæner næse end din, så du mister din "fordel" for det andet køn?????

Korrekt, jeg er ganske rigtigt imod forskønnelses-kirurgi. Dvs. større bryster, pænere næse, fastere røv og hvad der ellers er.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share