bodyhouse.dk


korsager
 Share

Recommended Posts

da jeg begyndte med at træne, vidste jeg ikke så meget omkring det...

Og alt jeg end måtte læse mig til, så kan jeg til hver en tid spørger på BH uden at blive nedgjort, det kan man altså bare ikke på MOL. Jo der er sgu mange mærkelige ting folk finder på at spørger om, også hvor man tænker "Må han gå fri?" Der er en flok her på MOL, som af en eller anden grund bare mener de er en bande meget kloge mennesker, her nedgør jeg på ingen måde de folk, som faktisk ved hvad de taler om, og som hjælper andre, men tilgengæld dem som ALTID skal spille smarte.

Jeg har aldrig rørt AS, ved ikke om jeg kunne finde på det, tror jeg nok jeg kunne..

Er træt af at høre.. "Du snyder.." I forhold til hvad?? jamen hvis lille Peter bliver stor af AS hvad så???

Det sker jo nok ikke lige af AS alene....

Hvad så hvis jeg skam skyder min krop med naturting, som så desværre står på dopinglisten?? Er det snyd?? Og hvorfor er det så svært at andre bare bliver store før Jer?? "Jamen de bruger AS" og hvad så?? du ved sgu da selv hvad du putter i din krop. Hvad piver du over??? Kan ved gud ikke finde én eneste grund til at AS er forkert. Det ved jeg godt at der er rigtig mange her som kan, og jo I bruger da en pokkers masse tid herinde, men det gør Jer sgu nok ikke lige til verdens bedste mennesker.. Jo da er MANGE herinde som med glæde vil hjælpe andre, og så en kæmpe bunke som tror de ved ALT fordi de er bruger her..

Skulle det sker, at der kom svar på det her, så vil der blive spurgt.. "Hvorfor er du her så??".. jo måske fordi der er den lille del herinde som hjælper andre....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis du ikke kan se noget forkert ved AS så er du da galt på den, bare for at tale om de sundhedsmæssige årsager så burde man holde sig fra det!

Jeg er da fløjthamrende ligeglad om folk de doper sig, (rager mig en skid) men jeg er ikke ligeglad hvis ham der blir nr 1 i min konkurrence blir knaldet for doping, da vi andre så blir snydt for medaljer + sporten blir sat i miskredit, der er mange aspekter ved det, men Benny badejern må da gerne dope sig for min skyld hvis han skal stå i døren et sted eller bare vise køller på stranden, jeg vil bare ikke konkurrere imod dem, da det jo så slet ikke er FAIR konkurrence. Det er sådan set det eneste jeg har at tilføje til det.

Og kan nu ikke se at folk spiller smarte herinde??? :blink: slet ikke

Og så synes jeg generalt bare der er så mange unge knægte inde på BH som har trænet 6 måneder, de har hverken styr på træning eller kost, som så kaster sig ud i AS helt ærligt det er jo latterligt, jeg har satme mange kammerater som beskylder mig for at tage AS fordi jeg har Overhalet dem BIG TIME i styrke efter jeg startede i en rigtig Styrkeløfterklub, og de så fortsatte i fitnesscentrene, jeg kan simpelthen ikke overbevise dem om at man sagtens kan blive stærk uden AS, de mener Hårdnakket at jeg er dopet til op over begge ører Hehe jeg tar det sgu som en kompliment, men tilbyder dem også at komme med ned og løfte nogle rigtige vægte i en klub så de kan se hvordan det foregår, de fleste takker nej tak andre kommer med men vælger at fortsætte deres egen træning, jeg har ihvertfald haft 10-15 træningskammerater igennem min "karriere" og hvis folk gad at sætte sig bare en smule ind i kost og træning så ville de kunne komme LANGT, men nej straks skal man hoppe på AS vognen fordi man ikke lige sporer fremgang rystende i mine øjne.

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Doc, jeg er enig med dig, men lad dog være med at blive så tøsefornærmet og gøre dig selv til grin. Det er jo det, han vil have dig til, og er det ikke synd og skam at give ham den glæde?

Det er jo bare prototype 1 idioten, der skriver for at komme af med lidt harme, men ikke tænker sig om, og derfor bare gør sig selv til grin. Hvem kan tage det seriøst?

Tøsefornærmet og gøre mig selv til grin? Det er jeg sådan set ligeglad med om jeg fremstår sådan. Jeg brugte bare 5 minutter på at skrive et indlæg der 100% sikkert viser at han tager fejl. Og det kan han med sikkerhed også selv se.

At han ikke fortjener at blive taget seriøst er jeg såmænd enig i.

Noget andet jeg er helt sikker på er at hvis Ungarla overhovedet kommer tilbage til tråden så vil han ikke kommentere mit indlæg med de fire punkter punkt-for-punkt men bare komme med flere latterlige angreb.

The predictability of stupidity :4thumbup:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Bare et spørgsmål....

Hvis du ikke har taget Hormoner eller andet, hvad afholder dig så fra det??

:blink:

Det var dog vanvittigt sagt!

:4pooh:

Det er blevet sagt mange gange hvad det gør ved din krop. Desuden er det vildt usporstligt. Det er sgu det samme som at køre tour de france på knallert! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

pioneer- Jeg syns føelsen af, at folk tror man har taget noget, og føelsen af at være større end mange andre brugere af stoffet, velvidende man ikke har brugt sit NOS endnu (forstår du den, lidt platte ordleg :blush: . Den er det hele værd.

Jeg tror jeg ville føle mig lidt dum, at stå dopet i AF, når det jo ikke ligefrem er BB store fyrer. :blush:

Og så det sidste og vigtigste, jeg ville sku ALDRIG hoppe af igen, er jeg desværre bange for. Og jeg hved, at hvis man ikke fatter, at holde pause, og kører små doser. Så kan AS have alvorlige bivirkninger, der påvirker dig fysisk (på nogen få, os psygisk).

Til sidst kan jeg jo ligee tilføje, det faktisk er på grund af Bodyhouse. Jeg ikke tager AS, de kan sku sætte en på plads, så man fatter, det ikke bare er sjov og ballade det hele. Håber du ku bruge det.

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Det var dog vanvittigt sagt!

:4pooh:

Det er blevet sagt mange gange hvad det gør ved din krop. Desuden er det vildt usporstligt. Det er sgu det samme som at køre tour de france på knallert! :sneaky2:

Jeg tror du misforstår mig lidt..

pumber og Doc holliday var igang med en diskussion, hvor Pumber indirekte gav udtryk for at han ingen hormoner tager, på trods af, at han nu igennem mange indlæg har argumenteret for hvor ufarlige hormoner er..!

Deres indlæg blev dog slettet, hvilket ressulterede i at mit spørgsmål kom til at se lidt underligt ud...

Link to comment
Share on other sites

pioneer- Jeg syns føelsen af, at folk tror man har taget noget, og føelsen af at være større end mange andre brugere af stoffet, velvidende man ikke har brugt sit NOS endnu (forstår du den, lidt platte ordleg :blush: . Den er det hele værd.

Jeg tror jeg ville føle mig lidt dum, at stå dopet i AF, når det jo ikke ligefrem er BB store fyrer. :blush:

Og så det sidste og vigtigste, jeg ville sku ALDRIG hoppe af igen, er jeg desværre bange for. Og jeg hved, at hvis man ikke fatter, at holde pause, og kører små doser. Så kan AS have alvorlige bivirkninger, der påvirker dig fysisk (på nogen få, os psygisk).

Til sidst kan jeg jo ligee tilføje, det faktisk er på grund af Bodyhouse. Jeg ikke tager AS, de kan sku sætte en på plads, så man fatter, det ikke bare er sjov og ballade det hele. Håber du ku bruge det.

Jeg er da kun positivt overraket over at høre du ikke bruger AS, til trods for din holdning!

Jeg har i øvrigt på intet tidspunkt kritiseret Bodyhouse, som sådan. Jeg vil til enhver tid mene at det er bedre at folk der absolut vil tage de ulovlige stoffer, kan få information om at gøre det på en så ufarlig måde som muligt. Jeg er bare bange for at siden også kan medvirke til at ændre på billedet af AS, og dermed få flere til at begynde..!

:confused:

Link to comment
Share on other sites

"Jeg er da kun positivt overraket over at høre du ikke bruger AS, til trods for din holdning!

Jeg har i øvrigt på intet tidspunkt kritiseret Bodyhouse, som sådan. Jeg vil til enhver tid mene at det er bedre at folk der absolut vil tage de ulovlige stoffer, kan få information om at gøre det på en så ufarlig måde som muligt. Jeg er bare bange for at siden også kan medvirke til at ændre på billedet af AS, og dermed få flere til at begynde..! "

Meget rigtig syns jeg faktisk!!

Jeg hved ik, hva de medvirker til. Min egen holdning er: Bodyhouse får små børn til at fatte, det er farligt. Og hvad de så fortager sig derfra, det jo så svært at sige.

jeg tror folk fra start af, er skruet sammen til, om de vil tage disse hjælpe midler i deres kamp mod en større krop, eller om de ikke er "med på" sådan noget.

Bodyhouse hjælper folk der er overbevist om at de vil tage AS. Og Får folk der er i tvivl til; IKKE at tage krudt. Det er min personlige holdning.

Men kan jo sagtens være nogle personer reagere anderledes. Når de læser på Bodyhouse

Edited by Pumber
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du misforstår mig lidt..

pumber og Doc holliday var igang med en diskussion, hvor Pumber indirekte gav udtryk for at han ingen hormoner tager, på trods af, at han nu igennem mange indlæg har argumenteret for hvor ufarlige hormoner er..!

Deres indlæg blev dog slettet, hvilket ressulterede i at mit spørgsmål kom til at se lidt underligt ud...

Okay...

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange af dem der tager AS, tror du, har nået deres naturlige max? Mit bud er, at det er forsvindende få...

Det kan da sagtens være det kun er et fåtal, og derfor skal du skære alle over en kam?

Når du har trænet i 8-10 år og stadig gerne vil være større men der bare ikke sker noget - så kan jeg da ikke set et problem i at de fylder deres krop med diverse medikamenter dem om det...

Jeg mener bare ikke du kan stille det op så sort og hvidt som du gerne vil gøre det til...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hennestar> serious har en pointe. For der er med garanti mange AS-misbrugere der ikke endnu har udnyttet deres genetiske potential men hopper på krudtvognen for tidligt. Men deres retfærdiggørelse af deres AS-brug er, at de vil nå længere end hvor de kan nå uden...den begrundelse synes jeg ikke helt holder vand hvis ikke de har nået deres naturlige grænse. Så er det nærmere utålmodighed og ønske om hurtige resultater.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg da ikke skjule mit AS forbrug. Men kan virklig ikke forstå hvorfor folk kan flippe sådan ud over at der er nogle mennesker der kører deres sport/hobby/livsstil på den måde. Jo, hvis den dopede stiller op til konkurrencer hvor man ikke må bruge doping, så er det klart at det er snyd. Men hvis konkurrencen ikke har nogle regler omkring brugen af doping, så kan det ganske enkelt ikke være snyd. At I så FØLER at det er snyd, det gør det stadig ikke til snyd.

Med det vil jeg da også gerne sige at jeg udemærket kan forstå hvorfor folk blir sure på dopede folk der vælger at stille op til konkurrencer hvor det ikke er tilladt. Den dopede konkurent er jo udemærket klar over reglerne og skider op ad reglementet. Så kan jeg skam godt forstå folk blir sure.

Men at der er nogle herinde som hader alle folk der doper sig og dermed har stemplet alle AS-brugere for dumme mennesker som ikke er kloge eller whatever, det er fanme for barnligt og for latterligt.. For dem der har den holdning har netop stemplet sig selv for dum og utrolig snæversynet... Se dog på det som en sport, en livstil som er delt op i klasser. Den ene klasse doper sig og det gør den anden ikke... Der er skam intet der er snyd i det.. Det ville være det samme hvis en bodybuilder er sur og hader en styrkeløfter fordi styrkeløfteren kan løfte flere kilo. Bodybuilderen har jo større muskelmasse og derfor synes han at han også skal løfte mere.. Det er jo fuldstændig åndsvagt at have den holdning...

Eller en racerkører der køre formel 1. Der vil der jo også være nogle som tuner deres motorer for at kører hurtigere... Der blir disse løb også delt op i hvor mange ccm motorene er på.. Ellers har de små motorer jo ikke en chance for at vinde... Derfor er Bodybuilding og fitness og andre atletiske sportsgrene også delt op i vægtklasser, højde osv.. Og konkurrencer hvor man ikke må dope sig, og konkurrencer som ikke har nogle regler om det..

Så hvis man er clean og desværre ikke er ligeså stor som den dopede der stiller op, så er det jo meget heldigt at der findes forskellige konkurrencer og klasser så man ikke blir blandet.. Så er det jo ikke snyd på nogen måde..

Men igen.. Jo det er snyd at stille op som dopet, hvis reglerne ikke tillader det, og så kan der måske være grund til at blive sur på den pågældene atlet. Men derfor skal alle dopede ikke stemples som snydere og alt muligt andet latterligt...

mvh -Boxe-

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg da ikke skjule mit AS forbrug. Men kan virklig ikke forstå hvorfor folk kan flippe sådan ud over at der er nogle mennesker der kører deres sport/hobby/livsstil på den måde. Jo, hvis den dopede stiller op til konkurrencer hvor man ikke må bruge doping, så er det klart at det er snyd. Men hvis konkurrencen ikke har nogle regler omkring brugen af doping, så kan det ganske enkelt ikke være snyd. At I så FØLER at det er snyd, det gør det stadig ikke til snyd.

Med det vil jeg da også gerne sige at jeg udemærket kan forstå hvorfor folk blir sure på dopede folk der vælger at stille op til konkurrencer hvor det ikke er tilladt. Den dopede konkurent er jo udemærket klar over reglerne og skider op ad reglementet. Så kan jeg skam godt forstå folk blir sure.

Men at der er nogle herinde som hader alle folk der doper sig og dermed har stemplet alle AS-brugere for dumme mennesker som ikke er kloge eller whatever, det er fanme for barnligt og for latterligt.. For dem der har den holdning har netop stemplet sig selv for dum og utrolig snæversynet... Se dog på det som en sport, en livstil som er delt op i klasser. Den ene klasse doper sig og det gør den anden ikke... Der er skam intet der er snyd i det.. Det ville være det samme hvis en bodybuilder er sur og hader en styrkeløfter fordi styrkeløfteren kan løfte flere kilo. Bodybuilderen har jo større muskelmasse og derfor synes han at han også skal løfte mere.. Det er jo fuldstændig åndsvagt at have den holdning...

Eller en racerkører der køre formel 1. Der vil der jo også være nogle som tuner deres motorer for at kører hurtigere... Der blir disse løb også delt op i hvor mange ccm motorene er på.. Ellers har de små motorer jo ikke en chance for at vinde... Derfor er Bodybuilding og fitness og andre atletiske sportsgrene også delt op i vægtklasser, højde osv.. Og konkurrencer hvor man ikke må dope sig, og konkurrencer som ikke har nogle regler om det..

Så hvis man er clean og desværre ikke er ligeså stor som den dopede der stiller op, så er det jo meget heldigt at der findes forskellige konkurrencer og klasser så man ikke blir blandet.. Så er det jo ikke snyd på nogen måde..

Men igen.. Jo det er snyd at stille op som dopet, hvis reglerne ikke tillader det, og så kan der måske være grund til at blive sur på den pågældene atlet. Men derfor skal alle dopede ikke stemples som snydere og alt muligt andet latterligt...

mvh -Boxe-

Rigtig godt indlæg :4thumbup:

Nu skriver du selv, at du tager AS. Mange bruger her i tråden, får det til at virke utrolig harmløs, så hånden på hjertet, har du aldrig haft nogen former for bivirkninger af det?

Får du ikke problemer med din led, for de bliver vel ikke styrket af det.

Det som kan foragre mig med BH er, at det får det til at virke utrolig harmløs, men så i en anden tråd, kan man læse om folk, som er kommet galt afsted. Det hængere bare ikke sammen.

Link to comment
Share on other sites

pioneer- Jeg syns føelsen af, at folk tror man har taget noget, og føelsen af at være større end mange andre brugere af stoffet, velvidende man ikke har brugt sit NOS endnu (forstår du den, lidt platte ordleg :blush: . Den er det hele værd.

Jeg tror jeg ville føle mig lidt dum, at stå dopet i AF, når det jo ikke ligefrem er BB store fyrer. :blush:

Og så det sidste og vigtigste, jeg ville sku ALDRIG hoppe af igen, er jeg desværre bange for. Og jeg hved, at hvis man ikke fatter, at holde pause, og kører små doser. Så kan AS have alvorlige bivirkninger, der påvirker dig fysisk (på nogen få, os psygisk).

Til sidst kan jeg jo ligee tilføje, det faktisk er på grund af Bodyhouse. Jeg ikke tager AS, de kan sku sætte en på plads, så man fatter, det ikke bare er sjov og ballade det hele. Håber du ku bruge det.

:1356:

Jeg synes det er utroligt du har den holdning til doping, samtidig med at du er clean alet.

Jeg undre mig virkelig over, at du ikke bliver harm, over nogen i feltet er dopet. Jeg vil selv føle mig snydt.

Link to comment
Share on other sites

Rigtig godt indlæg :4thumbup:

Nu skriver du selv, at du tager AS. Mange bruger her i tråden, får det til at virke utrolig harmløs, så hånden på hjertet, har du aldrig haft nogen former for bivirkninger af det?

Får du ikke problemer med din led, for de bliver vel ikke styrket af det.

Det som kan foragre mig med BH er, at det får det til at virke utrolig harmløs, men så i en anden tråd, kan man læse om folk, som er kommet galt afsted. Det hængere bare ikke sammen.

Jo jeg har da haft mine bivirninger. Jeg er meget åben og ærlig omkring emnet. Alle der kender mig, incl min familie og arbejde, ved hvad jeg laver. Jeg har da også bedt folk om at sige til hvis min adfærd bliver ændret i en negativ retning. Men det har der så ikke været noget af.

Men de bivirkninger jeg har haft, har jeg hurtigt fået bugt med fra starten af så de ikke har udviklet sig. Grunden til at langt de fleste mennekser kommer til skade med AS er fordi at de ikke lytter til sin krop. Og når de så "endelig" får de slemme bivirkninger så ved de ikke rigtig hvad man kan gøre ved det. For de har jo kun læst omkring det AS de kører. Ikke om hvordan man undgår bivirkninger, og i værste tilfælde: Hvis man har fået dem, hvordan fjerner man dem så igen... Folk har jo så travlt med kun at blive store og stærke for at komme ned til stranden og spille Van Dango, så de "glemmer" at læse omkring de vigtige ting og glemmer derved deres helbred... Så kan man jo sige at de får hvad de fortjener fordi de ikke gav sig tid til at lære teorien inden de gjorde tingene i praksis. Men den er nok lige grov nok *g*

Nu skal dette indlæg ikke lyde som om jeg roser AS op til himlen og få det til at lyde som om det er slik for enhver.. Det er IKKE legetøj. Det er medicin og det kan være farligt hvis man ikke tænker sig om og lærer om tingene først... Jeg ville aldrig anbefale nogen at fylde sig med steroider. Jeg kan kun rådgive og guide folk ud fra min egen viden og mine egne erfaringer, hvis de absolut VIL tage steroider, så de forhåbenlig ikke kommer til skade...

Der er også mange der har den indstilling "Jamen hvis jeg også tog steroider så kunne jeg også bare være kæmpe..." Det er ikke så ligetil.. Det kræver viden om hvordan man kører tingene. Men størstedelen af drivkraften er hvordan man spiser og træner... Jeg vil nok sige at steroider kun har en 30% at sige. Kost, træning og søvn har de resterende 70% Hvis man altså lige skal dele tingene op lidt firkantet... Folk tror at bare man skyder lidt AS så er man stor... Så nemt er det skam ikke.. Et eksempel:

Jeg har en bekendt (vælger jeg at kalde det) som er lige så gammel som mig. Vi har trænet lige mange år, er lige høje, og da vi startede med at træne vejede vi det samme. Men manden har ikke det fjerneste forstand på træning og kost.. Måske har han men han gør i hvert fald ikke noget ud af det. Alligevel har han valgt at krudte den og skyde en genvej der.. Troede han... Han har kørt over dobbelt så meget AS som jeg har, men han vejer stadig kun 82kg og 191cm høj. Og det er langt fra muskler der sidder på ham.. Han går hjem fra arbejde og skyder sine roids, går op og træner lidt, og så hjem igen og se MTV... Så spiser han måske lige en Schwawarma eller sådan noget inden sengetid.. At han ikke har fået nogle muskler på, er ikke fordi hans krudt har været fake eller noget.. Jeg har skam kørt de samme typer steroider som ham, bare ikke engang i samme mængder... Men jeg skriver bare lige denne lille historie for at I kan se at det langt fra er steroiderne der laver alt arbejdet... Det er rigtigt at det giver en hjælpende hånd HVIS man ved hvordan det skal gøres, men det laver altså ikke arbejdet for dig...

Det var så lige et lille sidespring.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

"Jeg synes det er utroligt du har den holdning til doping, samtidig med at du er clean alet.

Jeg undre mig virkelig over, at du ikke bliver harm, over nogen i feltet er dopet. Jeg vil selv føle mig snydt."

Både Ja & nej. Det er selvfølgelig surt, at man måske ikke har trænet på den samme måde, (og at regler self. blir brudt).

Men alligevel, hvis du så skulle gå hen og placere dig godt i feltet! Så ville det jo være fedt, ikke at have taget noget. -samtidig velvidende om, at nogle at de andre måske havde. Forstår du mig :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er da kun positivt overraket over at høre du ikke bruger AS, til trods for din holdning!

Jeg har i øvrigt på intet tidspunkt kritiseret Bodyhouse, som sådan. Jeg vil til enhver tid mene at det er bedre at folk der absolut vil tage de ulovlige stoffer, kan få information om at gøre det på en så ufarlig måde som muligt.

Her er jeg helt på linie med Pioneer.

Jeg er bare bange for at siden også kan medvirke til at ændre på billedet af AS, og dermed få flere til at begynde..!

:confused:

Man køber jo ikke stofferne på BH, man køber det igennem venner eller venner's venner, eller folk man møder i gymmet.

Jeg tror ikke at BH er det første sted folk hører om AS, det er jeg ret sikker på sker igennem omgangskredsen eller i centeret, så jeg tror ikke på at man ved at tie det ihjel løser noget, faktisk kan det gøre det endnu værre da man så ikke har en bred gruppe af mennesker med erfaringer som på BH, men kun har sælger's ord for hvad det er for noget man indtager, og de har da ihvertfald ikke en interesse i at nedgøre de produkter de vil skubbe udover hylden.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share