ShotPut2012's log


ShotPut2012
 Share

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Målsætningerne er klar for den nye sæson. De er sat lidt lave, men det er for at gribe det an på en lidt anden måde end jeg har gjort før. Jeg vil hellere overraske positivt og skulle lave nye målsætninger, end endnu engang ikke nå dem!

Og dét er en rigtigt god ide. Man kan KUN vinde ved det...

Link to comment
Share on other sites

I dag er der diskoskonkurrence på Hvidovre stadion klokken 19. Jeg er spændt på at se hvordan det går, da jeg ikke har rørt en diskos siden før Copenhagen Athletic Games!

Vinden er rigtigt god til at kaste diskos, så det bliver rigtigt spændende.

Vinden er total crazy for tiden... det er nu man skal lave sit +50m kast :superman:

Link to comment
Share on other sites

Konkurrencen i går bar ganske betydeligt præg af at jeg ikke har rørt en diskos siden før Copenhagen Games.

Jeg fik 45,60 og 45,86 i de to længste, som var de eneste som blev målt. Jeg havde en på 46,50-47 meter udenfor kasteretningen, men det tæller jo ikke. Jeg glæder mig til at komme i konkurrence igen. I dag træner jeg lidt teknik her til formiddag, og så styrke i HSF i eftermiddag...

Link to comment
Share on other sites

1. træningspas i dag.

En masse kuglestød. Første gang jeg rørte den siden Copenhagen Athletic Games. Det var rigtigt skidt!

Træner vægt i eftermiddag, men det bliver på Hvidovre stadion og ikke i HSF. Jeg har for mange irriterende sideøvelser på programmet til at det er rigtigt skægt at lave vægt i HSF.

Men i næste uge er der skåret ned på ekstraøvelserne, så der vender jeg frygteligt tilbage!

Link to comment
Share on other sites

Træning/konkurrence i dag:

Kuglestød:

Ikke to ens stød, så der er en hel del at arbejde med.

Træk:

3x2@80 kg - raketter, bare for at komme i gang med øvelsen igen.

Træk pulls:

2x3@90 kg - ganske udmærket.

Diskos konkurrence:

47,25 - min næstbedste konkurrence nogensinde! Og ikke noget særligt godt kast, så jeg håber at finde lidt teknik og måske kaste 48-49 meter i næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Konkurrencerne i dag blev et rigtigt wake up call!

Kuglestød: 14,50 - ikke særligt meget power og tekniske problemer.

Diskoskast: 45,02 - det korteste resultat i år og jeg tabte til nogen jeg ikke bryder mig om at tabe til, men jeg har allerede lokaliseret fejlen, og jeg kommer igen på torsdag, hvor jeg GARANTERER 47 meter!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop fået undersøgt min skulder, og en betændelsestilstand i skidtet gør at jeg i de kommende fem uger kun må lave bænkpres med meget lave vægte.

Derfor bliver der ikke noget DM i bænk for mig i år. Det er ærgerligt, for jeg havde glædet mig, men jeg ville gerne lave noget ordentligt, og det kan jeg bare ikke se, hvis jeg skal holde 5 ugers pause.

På mandag starter jeg grundtræningen til den nye atletiksæson op.

Link to comment
Share on other sites

Sikke noget lort!

Torsdag kastede jeg 45,91 meter.

I dag havde vi DAF pokalfinale på Hvidovre Stadion.

Kuglestød fik jeg 14,22 meter. Det var noget lort, og ikke flere kommentarer til det.

I diskoskast mistede jeg min klubrekord, da Mads Østergaard kastede 48,08 meter.

Selv fik jeg 47,20 meter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share