ShotPut2012's log


ShotPut2012
 Share

Recommended Posts

Nu regner jeg kraftig med at være i -110, hvis jeg skulle stille op... Jeg vejer pt. 113 kg, men regner med at cutte til under 108, og holde mig der!

Det ville selvfølgelig gøre det lettere, selvom der også er et par grumme herrer i 110 :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er ligeglad hvem der er! Jeg slår dem alle! (Ups! Det var vist sådan én Hippo svinede Mølvis for, var det ikke?!?)

Nej, hvis jeg stiller op i konkurrencer gør jeg det i første omgang udelukkende for sjov. Ikke så meget for at slå nogen, men hvis jeg bliver bidt af det, så tror jeg nok at jeg vil gå efter skalpe!

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Thomas :wink:

Det ku være fedt, hvis du fik licens. Er sikker på, at du ville kunne lægge dig i toppen af 110 kg klassen :thumb:

Jeg tror nu nok jeg søger licens. Jeg kommer i første omgang kun til at træne i HSF én gang om ugen, når min træning starter for alvor igen.

Men det betyder jo ikke at jeg kun kommer til at bænke, squatte og dødløfte én gang om ugen. Kunne som udgangspunkt godt tænke mig at stille op i konkurrence i november, hvis der er nogen...

Link to comment
Share on other sites

Træning åh træning!

Grønt lys fra min læge fra på mandag og desuden gav han mig tilladelse til at rase lidt ud med en lettere kugle idag!

Masser af kuglestød.

5x10@75 kg - calf raises

Det var det hele i dag. I morgen begynder jeg træningen op med de sidste vigtige konkurrencer.

Link to comment
Share on other sites

20 dage til Copenhagen Athletic Games og jeg har travlt.

Træning idag:

Diskoskast:

Lidt rustent.

4xstående

15xtilløb

Spring:

Stående længde: 2,59 meter

3 frøhop: 7,96 meter

Frivend:

2@115 kg

2@117,5 kg

2@120 kg

1@122,5 kg

1@125 kg - Det var sgu okay!

Nakkestem:

2x5@80 kg

1x3@80 kg - så var der udsolgt.

Squat:

1x2@200 kg - udsolgt efter squat i mandags.

I øvrigt har jeg besluttet mig for at stille op ved DM i bænkpres i december. Jeg stiller op i 125 kg klassen. Hvis det kan lade sig gøre... Trøje søges!

Link to comment
Share on other sites

Hold op der er saft og kraft i dig :bowdown::bowdown:

Tak! Jeg gør mit bedste. På torsdag skal jeg støde igen. Så må tiden vise om træningen i går var et rent tilfælde.

I dag skal jeg lave noget vægt i Hvidovre Styrkeløft. Hvis ellers Store-Prehn har husket at lægge den, så skal jeg bænke i trøje for første gang. Det skal nok blive sjovt.

Link to comment
Share on other sites

den hænger nede på lægmaskinen (må ikke håbe lægmaskinen har plattet trøjen alt for meget til), ved ikke lige hvorfor fedtprehn ikke hængte den et sejere sted

Det er ikke noget galt med lægmaskinen! :wink:

Selvom det åbenbart ikke var en særligt god debut at hoppe på den!

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg prøvet trøjen. Ikke så nemt som jeg havde troet, men heller ikke så svært som jeg havde frygtet. Den var dog lige stor nok, og derfor fik jeg ikke så meget ud af den.

200 kg blev dog presset op, og selvom jeg stadig er lidt anti-trøje, så var det da okay endelig at få de 200...

Men ifølge Larsson er der meget mere i den, hvis jeg får en ordentlig trøje, så nu skal jeg prøve Bjørklunds trøje i næste uge eller næste uge igen, og så må vi se om den giver mere.

Hvis jeg kan presse 220 kg, når vi når DM, så stiller jeg sgu nok op... Men nu skal jeg lige have licens først, jo.

Kørte også lidt boardpress. Klodsen blev kaldt nummer 3, men jeg lagde sgu egentligt ikke så meget mærke til hvor høj den var.

Link to comment
Share on other sites

Første rigtige kuglestødspas i dag.

Havde ikke de store forventninger, tænkte bare at hvis jeg kunne støde 13 var det en god start.

15,21 i længste og 14,75 i korteste. Hvad fanden skete der der!?!

svækling :tongue: min mor kan kaste den længere!

Edited by BBRulez
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share