ShotPut2012's log


ShotPut2012
 Share

Recommended Posts

Det kan hun ikke! Hun er bare tyk! :laugh:

Og jeg skulle hilse fra hende! :nahnah::boobs:

Nej hun er en lille protan løbesmølf :tongue: man skulle tro at hun render rundt med protan på sig 24/7 fordi hun er ekstrem brun :tongue:

tyk ? naaaaaah :tongue: det siger man ik om en kvinde der har løbet adskillige halvmaratoner og 1 maraton i 43 års alderen :crazy:

Har du mødt min mor ? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning i dag:

Kuglestød:

6xstående

33(!!!)xfuldt tilløb - længste 14,85. Fik et lille teknisk breakthrough, og havde det været i de første stød havde jeg nok stødt 15,50...

God træning i dag. I morgen lidt mere kugle og så noget vægt og weekenden står i crosstrainerens tegn

Link to comment
Share on other sites

Træning idag:

Kuglestød:

5xstående - længste ca. 11,50 meter

15xtilløb - længste 14,89 meter. Ændringerne fra i går fungerede godt. Skal lige smides helt ind, så skal det nok blive godt.

Træk:

3x2@90 kg

Bænkpres:

Med 7,7 cm klods:

2x3@170 kg

1x3@175 kg

Uden klods:

2x1@170 kg

Link to comment
Share on other sites

Ja, der var godt med overskud på de 180! Men jeg synes ikke jeg ville blære mig! :laugh:

Op kom den, men jeg tror ikke den var blevet godkendt med mere end 2-1 :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Du var også pænt tough i dag: 305 i squat kun med knæbind og bælte. Outta this world! Som Poul sagde: Du skal lave 400, hvis du tager dig lidt sammen!

Jeg blev godt nok lidt overrasket da jeg så dine stats på styrke.dk. Jeg var overbevist om at du havde bænket mere end 200 kg!

Link to comment
Share on other sites

Ja, der var godt med overskud på de 180! Men jeg synes ikke jeg ville blære mig! :laugh:

Op kom den, men jeg tror ikke den var blevet godkendt med mere end 2-1 :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Du var også pænt tough i dag: 305 i squat kun med knæbind og bælte. Outta this world! Som Poul sagde: Du skal lave 400, hvis du tager dig lidt sammen!

Jeg blev godt nok lidt overrasket da jeg så dine stats på styrke.dk. Jeg var overbevist om at du havde bænket mere end 200 kg!

Ja det var Tought idag............De 200 lavede jeg i april 04......

Er blevet små 20 kg stærkere raw siden da, ikke at man bare pr automatik kan overføre kiloene til trøje, men har heller ikke haft

trøje på siden o4........Så med trøje træning og tough træning ligger

jeg nok omkring 215-220.............

Men bænkpres og dødløft er jo bare fyld i 3-kamp, eneste rigtige

øvelse er Squat............ :devil:

Gå Hårdt

/Claus

Link to comment
Share on other sites

Træning på Hvidovre Stadion i dag.

Kuglestød:

5xstående - længste 11,69 meter

13xtilløb - længste 14,98 og 14,90 meter. Okay. Når jeg rammer den teknisk er det godt, men der er lidt svingende kvalitet.

Diskoskast:

13xtilløb - Det samme som i kugle. Når jeg rammer den, er det godt.

Benløft i ribbe:

3x12

Frivend:

1x2@105 kg

1x2@110 kg

3x2@115 kg - god power.

Jeg er ret smadret i overkroppen efter bænk i går.

I morgen squatter jeg i HSF.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er træt af at være fed, så fra nu af står den, udover den normale træning på en løbetur hver morgen, og en løbetur hver aften. Jeg har afmærket en rundstrækning på 1 km lige i omegnen af hvor jeg bor, og planen er at den skal løbes to gange om dagen.

Målsætningen er, med tiden, at løbe den på under fire minutter. I dag tog det ca. 4.45 min.

Link to comment
Share on other sites

Ikke så meget på programmet i dag:

Squat:

1x3@185 kg

1x3@195 kg

2x3@205 kg - YIR!

1x3@185 kg - for fart, der var bare ikke ret meget af det! :laugh:

Leg curls:

2x10@30 kg

1x6@50 kg

Var i "The Dungeon"

Cool træning, men Store-Prehn gemmer sig. Hvis du læser det her, må du gerne tage din trøje med fredag, hvis jeg må låne den igen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville være der ca. halv fire, men jeg kan bare låne den efter næste weekend. Jeg skal til stævne to gange i næste uge.

Træning i dag:

Kuglestød:

Jeg havde lidt døde ben, så det blev bare til en 12-15 stød. Ikke noget prangende. Længste 14,52 meter.

§ 1. BBRulez's indlæg er aldrig spam

Flot! Fandt du helt selv ud af hvor paragraftegnet sad? Hvor lang tid tog det? :flipa:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville være der ca. halv fire, men jeg kan bare låne den efter næste weekend. Jeg skal til stævne to gange i næste uge.

Træning i dag:

Kuglestød:

Jeg havde lidt døde ben, så det blev bare til en 12-15 stød. Ikke noget prangende. Længste 14,52 meter.

Flot! Fandt du helt selv ud af hvor paragraftegnet sad? Hvor lang tid tog det? :flipa:

Ja! det tog vidst omkring 1 sekund :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share