ShotPut2012's log


ShotPut2012
 Share

Recommended Posts

Fik mine Captains of Crush grippers for en time siden!

En kuglestøder, der ikke kan lukke nummer et. Det må der arbejdes på!

Så må du vist ændre din signatur! :wink: Spøg tilside, så skal du sgu nok få knust nr. 1 i løbet af no-time - din øvrige styrke taget i betragtning. Hvilke CoC har du købt?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, så jeg svarer på alt hvad jeg kan komme i tanker om kunne være svaret.

Trainer og No. 1. (Jeg har meget små hænder, så det er min achilleshæl i forbindelse med det her!) Jeg vil være den i verden med mindst hænder, som lukker No. 4!

Ironminds CoC.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, så jeg svarer på alt hvad jeg kan komme i tanker om kunne være svaret.

Trainer og No. 1. (Jeg har meget små hænder, så det er min achilleshæl i forbindelse med det her!) Jeg vil være den i verden med mindst hænder, som lukker No. 4!

Ironminds CoC.

Beklager mine manglende formuleringsevner :laugh: Det lykkedes dig dog at svare rigtigt! Jeg har selv latterligt små hænder. Min lillefinger kan faktisk ikke engang nå rundt om håndtaget - den hænger bare og flagre ude på siden! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Man er da velkommen til at købe sin egen :blush::wink:

Det er man da. Men jeg vil jo gerne have noget ordentligt! (Det var et seriøst diss! Sorry!) :tongue:

Træning i dag:

Bænkpres:

1x3@150 kg - skulle bare have kørt lidt let, men det er fandme svært ikke at give den gas, når man træner i HSF!

1x3@155 kg

1x3@157,5 kg

1x3@160 kg

1x2@165 kg

Bænkpres med kæder:

1x3@90 kg +38 kg kæder

2x4@130 kg x38 kg kæder

Flyes:

3x8@22,5 kg

Bjørklund og Larsson var rimeligt leeee'e i dag. Louis gjorde det nu også ganske fornuftigt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, så jeg svarer på alt hvad jeg kan komme i tanker om kunne være svaret.

Trainer og No. 1. (Jeg har meget små hænder, så det er min achilleshæl i forbindelse med det her!) Jeg vil være den i verden med mindst hænder, som lukker No. 4!

Ironminds CoC.

Har fuldstændigt samme problem.. Plejer at have rimelig stærkt greb, men i CoC bliver jeg sgu sat til vægs af personer der normalt er noget svagere. Er noget pis, er det.. :mad:

Link to comment
Share on other sites

[Det er man da. Men jeg vil jo gerne have noget ordentligt! (Det var et seriøst diss! Sorry!) :tongue:

Hvad er der i vejen med Titan´s dragter? Eller for den sags skyld METAL...? :wink::w00t:

Jeg kender ikke nok til styrkeløftudstyr til på nogen som helst måde at kunne udtale mig om kvaliteten! Jeg har løftet i trøje én gang, og jeg kan ikke engang huske, hvad mærke det var.

Jeg kunne godt lige se på måden det var skrevet på at det lød lidt: Louis prøvede, men han kunne ikke følge med de andre. Min mening var: Larsson og Bullergøj var lede, Louis gjorde det godt, men så ikke ud til at være helt så godt løftende som de to andre.

Er det forkert analyseret?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne godt lige se på måden det var skrevet på at det lød lidt: Louis prøvede, men han kunne ikke følge med de andre. Min mening var: Larsson og Bullergøj var lede, Louis gjorde det godt, men så ikke ud til at være helt så godt løftende som de to andre.

Er det forkert analyseret?

Ja ifølge mig selv var mit bænk ikke noget at råbe hurra for :cry:

men skulle heller ikke så højt op der

Link to comment
Share on other sites

Er Marc gået under jorden? :wink:

Det kan man godt kalde det, han har ikke bestilt andet end at tude siden han hørte du gik fast i 100, jeg tror faktisk han sidder derhjemme lige nu og tuder fordi jeg lige har klasket ham for HÅRDT i pool :devil:

Link to comment
Share on other sites

Marc har været under jorden siden han begyndte i HSF tilbage i 97 og vejede ind på 66,6 kg til sit første stævne! :laugh::laugh::laugh::laugh:

Det er ellers TOUGHT at veje ind på Djævlens tal :devil:

Det MÅ kunne gi noget på totalen hvis man er i 67,5 :innocent:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Træning i dag blev bare til lidt kugle

6xstående: 12,12 i den længste. Det er ganske okay. Kan mærke på mine hænder at arbejdet med mine CoC's bliver rigtigt lukrativt.

13xfuldt tilløb 7,26 kg - længste 14,55 - ikke videre godt.

6xfuldt tilløb 5,0 kg - længste 16,95 meter.

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag:

Kuglestød:

x antal stød op i nettet. Fornuftigt teknisk

Træk pulls:

1x3@90 kg

3x3@100 kg

Bænkpres:

3x3@130 kg

Squat:

3x3@130 kg

Maxtræning var det jo ikke ligefrem! Skulle bare lige røre vægtene inden Copenhagen Athletic Games i morgen!

Kom og kig! Kuglestød kl. 18.45

Link to comment
Share on other sites

Copenhagen Athletic Games blev en kæmpe fiasko!

x-14,12-x

Jeg kunne ikke finde teknikken under opvarmningen, og det fulgte jeg så op i konkurrencen.

Jeg var ikke fokuseret nok. Jeg lod mig gå på af dommeren som talte til os som om vi var små børn, jeg blev irriteret over at man ikke kunne gå frit rundt som jeg er vant til, og jeg blev desværre også psyket lidt af at den første streg var 18 meter.

Stævnearrangørerne var ikke gode nok til at tage hånd om de aktive som ikke lige var verdenselite. F.eks. måtte der godt have været streget op ned til 15 meter, så de danske deltagere også kunne have haft noget at gå ud fra.

Stemningen var ikke god på stadion. Det var måske fordi Joachim ikke var med, for der stod rimeligt mange mennesker nede i svinget, men det virkede ikke rigtigt som om de fulgte med i konkurrencen.

Jeg er supermotiveret for at komme i gang med vintertræningen frem i mod den nye sæson, men lige nu er jeg syg, så nu må jeg lige se at blive rask først.

Link to comment
Share on other sites

Målsætninger for 2007:

Atletik:

Kuglestød: 16,50 meter

Diskoskast: 48,50 meter

Vægt:

Træk: 110 kg

Frivend: 145 kg

Split Jerk Back: 160 kg

Push Pres: 135 kg

Squat: 270 kg

Dødløft: 250 kg

Bænk: 210 kg

Styrkeløft:

Bænkpres: 245 kg

Målsætningerne er klar for den nye sæson. De er sat lidt lave, men det er for at gribe det an på en lidt anden måde end jeg har gjort før. Jeg vil hellere overraske positivt og skulle lave nye målsætninger, end endnu engang ikke nå dem!

Styrkeløft-bænkpres bliver i trøje, ved DM i bænkpres 2007! Hvis jeg kan presse de 245 kg til den tid, så vil jeg være rigtigt godt tilfreds!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share