så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Såsom reality check :laugh:

Er der ikke nogle mandlige 'emner' til jeanetteK og jeg hihi

jeg må desværre fortælle at det ikke er mange...det skulle måske lige være en der arbejder i polities beredskabs afdeling..og må tilstå han har er pæn :innocent: lidt blæret

han gik i spagat ved udstrækningen :tongue::laugh: så de næste par dage har jeg lidt ondt på indersiden af lårene af at prøve på det selv :w00t::laugh::laugh:

kan man få plads på dit hold når du kommer herover..ville gerne prøve at køre med :superman:

Ha en dejlig søndag :4thumbup:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Jamen hils ham da endelig igen og ønsk ham tillykke med hans Farum event.. Håber at jeg ser ham igen inden længde den gode Trolle :smile:

Skal jeg nok gøre :superman: og hvem ved måske er du med næste år :w00t: det ville være fedt at tage en cykel sammen med et par stykker herinde fra MOL det er

ihvertfald sikkert jeg er med igen :superman: for det var en fed oplevelse :superman:

Keep Spinning

Link to comment
Share on other sites

jeg må desværre fortælle at det ikke er mange...det skulle måske lige være en der arbejder i polities beredskabs afdeling..og må tilstå han har er pæn :innocent: lidt blæret

han gik i spagat ved udstrækningen :tongue::laugh: så de næste par dage har jeg lidt ondt på indersiden af lårene af at prøve på det selv :w00t::laugh::laugh:

kan man få plads på dit hold når du kommer herover..ville gerne prøve at køre med :superman:

Ha en dejlig søndag :4thumbup:

Prøv at pmme Spock eller Christian Lykke. Kan være de kan hjælpe dig. Det er jo ikke mine vante gænge, så jeg kender ikke folkene i Amager centret eller i Scala... :smile: (men har da fået en meget sød velkomsthilsen fra dem, så de virker da som rare folk de Cph satsere hihi)

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Prøv at pmme Spock eller Christian Lykke. Kan være de kan hjælpe dig. Det er jo ikke mine vante gænge, så jeg kender ikke folkene i Amager centret eller i Scala... :smile: (men har da fået en meget sød velkomsthilsen fra dem, så de virker da som rare folk de Cph satsere hihi)

Er det englandsvej?.så kommer jeg tit forbi og kan bare gå ind og forhøre mig :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så Skete det der bare ikke måtte ske :blink:

Blev ringet op af Danni i morges at mit kursus idag var aflyst da Jimmy Trolle var blevet indlagt i går aftes med lungebetændelse :unhappy: men at vi kun manglede at

køre nogle programmer og at lave et i fællesskab...så vi måtte gerne køre ud og tage timer som instruktør da vi havde fået vores JGSI Nr. men for helvede hvor er det bare

skuffende :unhappy: men okay bare han kommer ovenpå snart :wink: så må vi bare tage de programmer på et andet tidspunkt :superman: har bare ikke mere at skrive om

det lige nu :nonono: for har læst om kroppens anatomi-muskelsukker og kroppens optagelse af protiner og mangel på samme... så har det på ryggraden og er bare skuffet

over ikke at komme helt i mål i dag :blush:

Men i morgen tidlig er der spinning kl.6 igen og så er jeg videre :superman: for har næsten lyst til at t.... :blush: nu men gør det bare ikke :tongue:

Ha en dejlig aften MOLer :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

:cool: U got it.

Åh nej Trolle nede...Hvor synd for ham og irriterende for dig, når nu du manglede så lidt. HVornår er du så helt færdig... :smile:

Regner med at høre noget så snart han er på benene igen..det er sku da også for åndsvagt at tage hold når man er syg :wink: så det er der ikke rigtig nogen der ved det endnu men er da ved at kan smile lidt igen for skal nok få det klaret :superman: men ærgeligt det var ikke ordet i morges :unhappy: men lad os håbe vi snart har ham klar igen :superman:

Men det vigtigeste er jeg kan tage instruktør cyklen med god samvitighed...og så tager vi den bare derfra :smile: for har faktisk tilmeldt mig de 7 andre kursuser der er

indenfor spinning også :laugh: så det ender sku med jeg bliver helt klog :tongue::cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja hvem fanden (undskyld) er også så dum at gøre det... :laugh: Øh :blink::w00t:

:bowdown::4oops::laugh: :laugh: Tænker du på en..for jeg kender da ikke nogen :blink: NÅ jo Julie :4thumbup: :tongue: kæmper lidt med at finde en undskyldning der gør skuffelsen lidt nemmere at synke :tongue::innocent:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hmm der var mama jeanette igen hihi...jow jow den var sådan lidt indirekte :4thumbup: Godt ord igen.... :w00t::w00t:

Ja snip snap snude lad os droppe det pjat og begynde at tude :tongue::laugh::laugh:

Håber at nå din time på fredag hvad tid kører du og hvilke dage...og går det helt galt skal jeg til jylland snart..så må vi køre en time sammen der... :superman:

er på vej i seng så GODNAT herfra :superman:

vi er jo nogen der skal op kl.4.15 :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Mandag morgens træning kl.6

Så kom dagen hvor min Ipod skulle bestå sin prøve på min instruktør time :laugh: så efter at have brugt på det nærmeste 10 timer var der styr på bibloteker og nummere

og så var det bare igang...har købt sådan en holder den kan stå i og det er spild af penge..for lyden er meget lav når det kommer ud af den..fandt så på at bruge udgangen

til høretelefonerne og så skete der noget :w00t: sad igår aftes og lavede mit program jeg skal bruge torsdag i næste uge..da det så bliver min første time som instruktør

med fast skema så hver torsdag kl.1730 og 2 timer frem bliver mine :wub: har også lige forhørt mig om ikke vi kunne lave et par timer om søndagen der skulle hedde

Spinning Mix..da det kunne være fedt at få prøvet nogle forskelige programmer og ikke mindst musik :superman: og så se om folk kan lide det...det bliver spændende at se

om ikke det kan lade sig gøre :wink: ..men det kunne være en fed måde at køre et par faste timer ekstra på for søndagen er jo som regel r...syg aligevel

Sådan ser programmet ud

Spinning Interval og styrke / Ipod Nr.1-På farten 1

Opvarmning Musik MJ Mix. 11min

2 Min. Siddende

2 Min. Stående

2 Min. Siddende

2 Min. Stående Enkelt Takt 55% Af maxpuls

1 Min. Stående Dobbelt Takt 65% af maxpuls

Pas 1 Musik mix 21min.30 Sek

1 Min. Siddende

4 Min. stående belastning på hvert min 75-85% af maxpuls skal holdes

30 sek. Siddende Dobbelttakt - behold belastningen på imens vi sidder

4 min stående enkelt takt belastning på pr. 2 min

15 sek. Siddende med belastning

4 min. Stående belastning på sidste minut 85-95% af maxpuls

1 Min. Siddende Få noget at drikke

6 min stående belastning på de sidste 2 min 2x1 klik

PAUSE 1 MIN Push the button

Pas 2 Boney m mix 6min 26 sek

30 sek. Stående

2 min siddende

2 stående

30 sek. Siddende

1 min. Stående

Siddende sangen ud

Pas 3 Gasolin mix 8 min 28 sek.

Stående med god belastning og køres enkelt og i dobbelt takt

3 min. Enkelt takt

3 min. Dobbelt takt

2.30 enkelt takt 85% af max. Puls

Pas 4 Abba mix 7 min. 47 sek.

Hold kørsel 2 på hvert hold og når den 1 sætter sig tager makkeren over

Stående eller siddende vælg selv.

Pas 5 Kim Wilde Mix 7 min. 47 sek.

1 min oppe med belastning på pr. 10 sek. = 6 gange

1 min oppe med belastning Af pr. 10 sek. = 6 gange

Vi kører hjem

Udstrækning…………

Det blev serveret for min trænings makker som svedte som en gal :devil: og selvfølgelig fik jeg ikke prøvet holdkørsel...men er sikker på det nok skal blive et hit...om ikke andet er det noget fedt musik at spinne til :cool: Jeg kan ihvertfald godt li det :tongue::laugh:..Mangler noget fedt samba musik der køre et beat som disko da jeg skal have

et program hvor jumps indgår..så er der kender noget ville det være fedt med et navn..så jeg kan få købt noget :superman:

Ha en dejlig aften MOLer :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning.

Det blev til en hurtig omgang Latin amerikanske danse..på 1.5 time..fik bestilt en kuffert bestående at et sæt trådløse hovedtelefoner og en mixer puls hvor man kan tilslutte op til 4 ipods..som skal bruges når jeg skal have mine instruktør timer fast fra på torsdag af :wink: Skal fra på søndag af køre nogle af christias timer da hun desværre har brækket sit ben...så der går nok lidt tid inden hun er tilbage :unhappy: det er faktisk synd for hende da hun kæmper for at blive danmarks mester inden for freestyle disko dans...så det er virkelig et tilbage skridt trænings mæssigt for hende..men jeg passer da hendes søndagstimer til hun er klar igen :wink:

Nu er det vist på tide at komme i seng da jeg skal op 4.15 så jeg er klar til min morgentræning..

Ha en god aften-Nat MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Morgens træning kl.6.oo

Thomas Y havde tjansen som instruktør i morges...og havde valgt at køre et progam der skulle dreje sig om pulstræning...måske et lidt tungt program på den tid af

morgen :wink: ...Havde svært ved at blive varm og kæmpede lidt da der efter min smag manglede rytmer...men som tiden gik kom der et nummer der varede 15 min..som havde de rytmer jeg synes et program skal indeholde..tror der gik 5 min..så var jeg op i en dobbelt kadance og kørte med 95% af max puls..det var fedt for nu kørte mine ben bare som trækstænger på et lokomotiv..kunne mærke hvordan jeg skiftevis trådte og trak i mine sko..så det endte med at være en rigtig god time for mig..min trænings makker brød sig ikke om det...men det viser jo bare det er stort set umuligt at gøre alle tilfreds.

Kæmper lidt med mit pulsur så ingen data endnu.

Ha en god aften MOLer

Link to comment
Share on other sites

Havde svært ved at blive varm og kæmpede lidt da der efter min smag manglede rytmer

Ja musiken skal dælme være iorden, der er utroligt mange timer jeg vælger fra fordi det ikke er god musik og rytme efter min smag - men der skal vel være plads til alle - AK og ÆV!

KANON, du er færdig med spinner instruktøren det må være en SUPER følelse :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja musiken skal dælme være iorden, der er utroligt mange timer jeg vælger fra fordi det ikke er god musik og rytme efter min smag - men der skal vel være plads til alle - AK og ÆV!

KANON, du er færdig med spinner instruktøren det må være en SUPER følelse :4thumbup:

Nemlig..Kan se i din log du også er der næsten :superman:

Hyggeligt du kikkede forbi

Link to comment
Share on other sites

Morgens træning og aften træning

Var i Metro kl.6 i morges :w00t: det var bare en fornøjelse da man næsten var helt alene...aftens træning var Thomas sidste time om torsdagen da jeg overtager de 2 timer fra på næste torsdag..det bliver fedt at tage kampen op..for er bare klar både med programmer og musik..så bliver det spændende at se om folk gider blive ved med at komme om torsdagen :innocent: ..var lige kommet der ned idag da der kom en af dem der havde kørt med mig før som sagde at det var nogle gode programmer jeg kørte fordi musikken passede til kadancen :smile: Fedt at få en tilbagemeldning når man har brugt så meget tid på at få det til at passe..og så er det slet ikke så ringe at folk lægger mærke til det :superman:

Havde en mærkelig oplevelse idag..jeg har købt mig en bil jeg er meget øm overfor..så da posten kommer i dag skal hun bakke ud fra parkerings pladsen og rammer min kofanger..så den bliver hakket og hendes baglygte bliver knust..skulle lige til at skabe mig da jeg ser hende i andsigtet og tårene bare løber ned af hendes kinder...undskyld hr. jeg er næsten lige startet så jeg må lige ringe til min kørsels forvalter.. jamen kom indenfor imens vi venter.vil du ikke have en sodavand sagde jeg der bare havde så ondt af hende da jeg kunne se hun var dybt ulykkelig over at hun var kommet til at skade min bil..så isedet for at flippe ud sagde jeg bare det er jo kun en bil så skidt :w00t: ..ville normalt være gået :devil::devil: så det var en mærkelig oplevelse..

Ha en god aften MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Morgens træning og aften træning

Var i Metro kl.6 i morges :w00t: det var bare en fornøjelse da man næsten var helt alene...aftens træning var Thomas sidste time om torsdagen da jeg overtager de 2 timer fra på næste torsdag..det bliver fedt at tage kampen op..for er bare klar både med programmer og musik..så bliver det spændende at se om folk gider blive ved med at komme om torsdagen :innocent: ..var lige kommet der ned idag da der kom en af dem der havde kørt med mig før som sagde at det var nogle gode programmer jeg kørte fordi musikken passede til kadancen :smile: Fedt at få en tilbagemeldning når man har brugt så meget tid på at få det til at passe..og så er det slet ikke så ringe at folk lægger mærke til det :superman:

Havde en mærkelig oplevelse idag..jeg har købt mig en bil jeg er meget øm overfor..så da posten kommer i dag skal hun bakke ud fra parkerings pladsen og rammer min kofanger..så den bliver hakket og hendes baglygte bliver knust..skulle lige til at skabe mig da jeg ser hende i andsigtet og tårene bare løber ned af hendes kinder...undskyld hr. jeg er næsten lige startet så jeg må lige ringe til min kørsels forvalter.. jamen kom indenfor imens vi venter.vil du ikke have en sodavand sagde jeg der bare havde så ondt af hende da jeg kunne se hun var dybt ulykkelig over at hun var kommet til at skade min bil..så isedet for at flippe ud sagde jeg bare det er jo kun en bil så skidt :w00t: ..ville normalt være gået :devil::devil: så det var en mærkelig oplevelse..

Ha en god aften MOLer :superman:

Dejligt med dine faste timer og super lækkert med positiv feedback. Det er jo det, vi instruktører elsker allermest. Når folk kommer efter timen og siger noget rigtig dejligt om den.... :wub: Øv med bilen men dejlig håndtering af sagen med den lille dame der... Garanteret hun havde det rigtig rigtig skidt...Ha en god aften

Julie

Link to comment
Share on other sites

Morgens time med mig ved roret :smile: kl.6.00

Faldt i søvn på sofaen igår da jeg bare var brugt og kunne mærke mine doms fra alt mit spinng...havde ikke fået stillet mit ur men som gammel fisker :innocent::laugh: vågnede jeg af mig selv kl.4,25 og var bare frisk og klar..der dukkede 6 stykker op til timen..faktisk ok når man tænker på vi kørte kl.6..er begyndt at køre med min ipod og har bare styr på min musik og istedet for at køre efter mit ur kan jeg se på ipoden hvornår musikken skifter

det er fedt og virker så beroligende..GLÆDER mig vildt til min kuffert kommer så jeg kan mikse imellem de 3 Ipods jeg har til formålet...så igår at metro har et anlæg med højtallere og anlæg på tilbud i øjeblikket..må ud og have sådan et..så kan man jo næsten klare enhvert arangement selv ikke mindst vores MOL træf som jeg stadigvæk arbejder på...Min lille postdame kom smilende ind med min post idag..dejligt at se hun er ovenpå igen :superman: Som Julie ville have skrevet Knægten er jo blød indeni :tongue: men kan nu sagnes blive en :devil::laugh:

Skal lige have overstået min dans idag kl.16 så er der week-end og min nye hviledag er blevet lørdag :innocent:

Ha en dejlig week-end MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt med dine faste timer og super lækkert med positiv feedback. Det er jo det, vi instruktører elsker allermest. Når folk kommer efter timen og siger noget rigtig dejligt om den.... :wub: Øv med bilen men dejlig håndtering af sagen med den lille dame der... Garanteret hun havde det rigtig rigtig skidt...Ha en god aften

Julie

Hej Julie

Det er nemlig rigtig at man burde næsten kunne forlange at folk kom med deres mening når timen var færdig :innocent: om ikke andet så ville det gøre det nemmere at ændre sine programmer hvis der er noget man har overset eller ikke lige svinger :wink:

Håber din tur herovre i week-enden har været vellykket..glæder mig ihvertfald til at høre om det :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share