Vm trekamp


jfk
 Share

Recommended Posts

Udfra mit kendskab til Thomas og hans præstationer til hans seneste par trekampsstævner vil jeg mene, at han skulle have en meget god dag for at nå de 240 i dødløft. Men jeg forstår slet ikke, hvor du vel hen med denne diskusion. Thomas har lavet et fantastisk godt resultat både hvad angår hans total og hans placering. Det er du vel ikke uenig i?

Nu var det jo rent faktisk dig, der sagde at de 660 intet havde at gøre med, hvad han kunne lave og her var jeg ikke enig :smile: Om hans placering er et godt resultat ved jeg ikke, da det kommer an på, hvad de andre har lavet og hvor mange der gennemførte stævnet. Men som ved alle stævner, så mener jeg at en landsholdsløfter kun har opnået et godt resultat, hvis han/hun løfter op til sit bedste eller derover, og det har Thomas gjort, så jeg er enig i, at han han leveret et godt resultat :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu var det jo rent faktisk dig, der sagde at de 660 intet havde at gøre med, hvad han kunne lave og her var jeg ikke enig :smile:

Min pointe var såmænd blot, at du ikke skulle ligge så meget i nomineringerne. Jeg aner ikke om de tal kommer fra Thomas selv, landstræneren eller eliteudvalget som har meldt ham til.

Om hans placering er et godt resultat ved jeg ikke, da det kommer an på, hvad de andre har lavet og hvor mange der gennemførte stævnet. Men som ved alle stævner, så mener jeg at en landsholdsløfter kun har opnået et godt resultat, hvis han/hun løfter op til sit bedste eller derover, og det har Thomas gjort, så jeg er enig i, at han han leveret et godt resultat :4thumbup:

En 8. plads til en dansk løfter til et VM i en klasse med over 20 tilmeldte kan vist kun betegnes som godt. Og det vil jeg også mene om så resultatlisterne vil vise, at Jarosław Olech har lavet en total der er 200kg højere end Thomas´s. Men med en dansk rekord i både squat, bænk og totalen kan hans indsats kun betegnes som en succes. Specielt set i lyset af, at bænk og totalrekorderne er nogen der har stået en del år. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Eirk Rasmussen havde ikke lige dagen og lavede her til formiddag 175 i ben (kun et forsøg, problemer med knæet) og 185 i bænkpres (2 missede forsøg på 192,5) og han valgte at trække sig inden dødløft.

Det var flot af Thomas, og jeg håber jeg kan smide filmklip op med ham i aften.

Om en times tid går Michael Jensen på scenen, det bliver spændende.

Link to comment
Share on other sites

Så har Michael Jensen afsluttet squat, og for SATAN han var sej!

Åbnede på 277,5, blæste dem op

297,5 - DK rekord - blæste dem op

307,5 - endnu en dansk rekord

Går ud med den, får overbalance og må ha hjælp af spotterne til at lægge den ind i racket igen. Men Michael snupper bare stangen igen, ud med den og laver også de 307,5 overbevisende!

Lige nu squatter den anden gruppe, inden Michael skal ind til bænkpres, der jo ikek lige er den unge pansers favoritdisciplin. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så har Michael Jensen afsluttet squat, og for SATAN han var sej!

Åbnede på 277,5, blæste dem op

297,5 - DK rekord - blæste dem op

307,5 - endnu en dansk rekord

Går ud med den, får overbalance og må ha hjælp af spotterne til at lægge den ind i racket igen. Men Michael snupper bare stangen igen, ud med den og laver også de 307,5 overbevisende!

Lige nu squatter den anden gruppe, inden Michael skal ind til bænkpres, der jo ikek lige er den unge pansers favoritdisciplin. :wink:

Nice :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fandme vildt af Michael! Nu må vi håbe at han slår Bo Petersens 15 år gamle totalrekord på 765! :4thumbup:

I går slog Thomas A. 3 af Jakob Hansens gamle rekorder. Skal det være et VM, hvor nogle af de virkligt gamle rekorder falder? Michael har jo også muligheden med Per Pedersens 18 år gamle rekord i dødløft. Og på søndag kunne det da være skønt med et attentat på Georgs 19 år gamle squatrekord, samt Oldenborgs 18 år gamle totalrekord. :smile:

Iøvrigt er Thomas A. nu nævnt på TV2´s tekstTV side 224 for sit fine resultat. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share