Vm trekamp


jfk
 Share

Recommended Posts

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er da omtrent den samme vandring han har haft i mange år. Midote er bare født til at bænke. :cooldance:

jeps det er måske rigtigt. Jeg troede heller ikke, at han havde strukket armene ud til VM i Vejle, men det ser endnu værre ud for japaneren i 75, men han laver vist også snart 300 kg nu :blink: Mener det er ham der laver 250, der i linket :smile:

Link to comment
Share on other sites

De tager fandme penge for live streamingen. :bruce:

"It can be watched at everytime. Nobody have to wake up in the night to watch an category.

You can go to the streamingpage and by paying 3 euros (can be paid by credit card)

you can watch the category you want. "

Argh noget pis. Havde ellers glædet mig en del til at se det. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Thomas Andersen løftede i dag til vm i 67,5 kg klassen

Det blev til en 8 plads med 247,5-165-225

hvilket må være dansk rekord i squat-bænk og trekamp

et rigtigt flot resultat

Tillykke med det :devil: men hvorfor fik han kun 225 i dødløft? er han ikke god for omkring 240?

PS det er 494 point han laver fandeme flot

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Thomas Andersen løftede i dag til vm i 67,5 kg klassen

Det blev til en 8 plads med 247,5-165-225

hvilket må være dansk rekord i squat-bænk og trekamp

Flot resultat, både hvad angår den løftede vægt og placeringen. Så må vi håbe, at de resterende 3 danske løftere kan leve op til den flotte start.

Man må sige, at Thomas har haft en god afslutning på en sæson der ellers ikke startede så godt. Ved sine 3 seneste stævner, NM, ligafinalen og VM, har han taget samtlige danske rekorder i vægtklassen med undtagelse af dødløftrekorden.

Tillykke med det :devil: men hvorfor fik han kun 225 i dødløft? er han ikke god for omkring 240?

PS det er 494 point han laver fandeme flot

Jo, de 225 lyder umiddelbart ikke af meget. Men Thomas har ikke ligefrem været alt for god til den øvelse i trekampssammenhæng på det sidste.

Jeps, de 494 point bringer ham op på en forløbig 2. plads på wilksranglisten for i år. Iøvrigt har HSK nu nr. 1, 2 og 3!

Han er nomineret til 660, hvilket han jo måtte have regnet med at lave så :smile:

Nu har nomineringer jo intet at gører med, hvad man regner med at løfte. Oftest er de af meget taktisk karekter. Du kan jo feks. bare se på Michael Jensens nominering. Han er nomineret temligt lavt i forhold til, hvad han har løftet før i år. Jeg kunne forestille mig, at det skyldes at det er hans første VM og man ønsker at være sikker på at han er i B-gruppen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeps, de 494 point bringer ham op på en forløbig 2. plads på wilksranglisten for i år. Iøvrigt har HSK nu nr. 1, 2 og 3!

Nu har nomineringer jo intet at gører med, hvad man regner med at løfte. Oftest er de af meget taktisk karekter. Du kan jo feks. bare se på Michael Jensens nominering. Han er nomineret temligt lavt i forhold til, hvad han har løftet før i år. Jeg kunne forestille mig, at det skyldes at det er hans første VM og man ønsker at være sikker på at han er i B-gruppen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu står der så vidt jeg husker ireglerner, at nomineringerne skal være lavet inden for et år.

Men folk melder jo bare nogle tal på, så du kan jo ikke bruge dem til ret meget.

om man løfter i gruppe a eller b, kan jo være ligemeget, hvis man ikke kan blande sig i medalje striden

Link to comment
Share on other sites

Nu står der så vidt jeg husker ireglerner, at nomineringerne skal være lavet inden for et år.

Men folk melder jo bare nogle tal på, så du kan jo ikke bruge dem til ret meget.

om man løfter i gruppe a eller b, kan jo være ligemeget, hvis man ikke kan blande sig i medalje striden

Nu ved jeg feks., at Morten håber at være i B-gruppen. Så vil han nemlig kunne løfte uden, at tænke på hvad de andre løfter. Til EM endte det jo med at han pludslig tog et stort spring i squatten, da der pludsligt var mulighed for en diciplinmedalje.

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg feks., at Morten håber at være i B-gruppen. Så vil han nemlig kunne løfte uden, at tænke på hvad de andre løfter. Til EM endte det jo med at han pludslig tog et stort spring i squatten, da der pludsligt var mulighed for en diciplinmedalje.

Nu handlede det jo om Thomas Andersen, hvor ligger hans fordel? Morten har jo ikke løftet endnu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er også derfor jeg mener, at 660 var hvad man kunne forvente han lavede. Her var du jo ikke enig :blink:

Udfra mit kendskab til Thomas og hans præstationer til hans seneste par trekampsstævner vil jeg mene, at han skulle have en meget god dag for at nå de 240 i dødløft. Men jeg forstår slet ikke, hvor du vel hen med denne diskusion. Thomas har lavet et fantastisk godt resultat både hvad angår hans total og hans placering. Det er du vel ikke uenig i?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share