Vm trekamp


jfk
 Share

Recommended Posts

Nu ahr jeg ikke noget imod at folk tager krudt, slet ikke! bare de ikke stiller op under DSF og det gør du. Det er ikke et godt signal at sende :blink:

Jeg tager jo ikke nogen form for doping, hvilket jeg tidligere har redegjort for i denne tråd. Men du er jo et tydeligt eksempel på, at det man ikke altid bør svarer ærligt om sin fortid på et board som dette. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1) Hvis du satte dig lidt ind i, hvordan AS virker så ville du finde ud af at det at jeg har kørt et par cykluser for 10 år siden absolut intet har at gører med min fremgang i dag.

2) Som jeg tidligere har skrevet har jeg intet becis imod Tibor, men der er en række indicier som peger imod at det kunne være hans årsag til at skifte.

3) Såfremt du vil diskuterer min fortid kan du oprette en seperat tråd til dette. Min log omhandler min træning, ikke mit liv i det hele taget.

4) Hvorfor er det en meget vigtig diskusion?

5) Ja, Helge ved det godt.

Har sendt dig en PM, så tråden ikke køre mere af sporet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mads om jeg fatter at du gider blive ved med at bruge rationelle argumenter og fornuft for at nå ind til Faber.. du må huske på at du har med en dreng at gøre der

1: Har haft en log der hedder " Min vej til 400kg i dødløft"

2: Vil stille op i stærkmand

3: Stiller op i udstyr til 3-kamp (når der ikke lige er andre undskyldninger) selvom han er indædt modstander af udstyr

4: Vil løbe marathon

6: Nogen gange flere af ovenstående ting på samme tid

7: Vil stille op i fitness

8: Er udenfor pædagogisk rækkevidde

9: Er mere vægelsindet end den værste politiker på Christiansborg

10: Har flere undskyldninger end Lars lystløgner ned fra den lokale

Der er jo intet at stille op.. hvordan skal man kunne hamle op med det?... Faber er sikkert en flink person irl ingen tvivl om det... men der er bare ingen kontakt med virkeligheden

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Mads om jeg fatter at du gider blive ved med at bruge rationelle argumenter og fornuft for at nå ind til Faber.. du må huske på at du har med en dreng at gøre der

1: Har haft en log der hedder " Min vej til 400kg i dødløft"

2: Vil stille op i stærkmand

3: Stiller op i udstyr til 3-kamp (når der ikke lige er andre undskyldninger) selvom han er indædt modstander af udstyr

4: Vil løbe marathon

6: Nogen gange flere af ovenstående ting på samme tid

7: Vil stille op i fitness

8: Er udenfor pædagogisk rækkevidde

9: Er mere vægelsindet end den værste politiker på Christiansborg

10: Har flere undskyldninger end Lars lystløgner ned fra den lokale

Der er jo intet at stille op.. hvordan skal man kunne hamle op med det?

En skam jeg ikke ønsker at bruge tid på din livshistorie, det kunne ellers været ganske underholdende :tongue: Nu har jeg faktisk stillet op til stærkmand og gør det stadig, har løbet maraton og er stadig på vej mod de 400 i dødløft, er stadig modstander af udstyr og træner stadig fitness.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

En skam jeg ikke ønsker at bruge tid på din livshistorie, det kunne ellers været ganske underholdende :tongue: Nu har jeg faktisk stillet op til stærkmand og gør det stadig, har løbet maraton og er stadig på vej mod de 400 i dødløft, er stadig modstander af udstyr og træner stadig fitness.

Du har ellers god tid til det... så det gør du bare... dit svar beviser jo blot at du ikke lever i den samme verden som os andre.. sørgeligt men sandt

Link to comment
Share on other sites

Du har ellers god tid til det... så det gør du bare... dit svar beviser jo blot at du ikke lever i den samme verden som os andre.. sørgeligt men sandt

Har god tid til det meste, men nu tror jeg fx ikke du er i form til at have løbet et maratonløb osv. :tongue: Synes det er noget sørgeligt, at du fremføre de punkte som jeg svarede på, da de alle er rigtigt, hvilket ingen kan stille spørgsmålstegn ved :smile:

Men under alle omstændigheder ved jeg ikke hvem du er og gider derfor ikke spilde tid på at få bekræftet diverse ting. Og vil iøvrigt ikke synke ned på dit niveau.

men fat mod mod om lidt forsvare din bror dig :laugh:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Når man skriver under på Licens ansøgningen skriver man samtidig under på at man ikke har benyttet sig af af dopingmilder inden for det sidste år - det er muligvis inden for to år. Uanset bryder Mads ingen af DSF's regler fordi han har benyttet sig af doping for 10 år siden.

Hvordan man så vil forholde sig etisk og moralsk til at Mads har benyttet det ene eller det andet tidligere, er uden for denne diskussions fokus.

Link to comment
Share on other sites

Har god tid til det meste, men nu tror jeg fx ikke du er i form til at have løbet et maratonløb osv. :tongue: Synes det er noget sørgeligt, at du fremføre de punkte som jeg svarede på, da de alle er rigtigt, hvilket ingen kan stille spørgsmålstegn ved :smile:

Men under alle omstændigheder ved jeg ikke hvem du er og gider derfor ikke spilde tid på at få bekræftet diverse ting. Og vil iøvrigt ikke synke ned på dit niveau.

Hehe som sagt har du ret i at jeg aldrig ville kunne gennemføre et marathon (måske gående) men det har jeg ingen intentioner om... men det der undrer mig er at dem der er tæt på dig ikke fortæller dig at du er al for vægelsindet og ikke er i kontakt med realiteterne hvorfor det er svært at tage dig seriøst i nogen som helst sammenhæng overhovedet da du springer forvirret fra det ene ståsted til det andet med argumenter så tynde at selv en politiker ville krumme tæer

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

De har bare at have den live steaming til at kører i morgen, når dyrepasseren skal løfte. :wink:

Ja, for fanden. Jeg gik mest ind på siden her til aften for at se, om det funkede, ikke så meget for at se -52 kg's klassen må jeg indrømme, men det her lover ikke så godt :cry:

Kan du nogle ca. tidspunkter for, hvornår de løfter i morgen (dansk tid)?

Link to comment
Share on other sites

Kan du nogle ca. tidspunkter for, hvornår de løfter i morgen (dansk tid)?

Thomas´s klasse skal løfte i morgen eftermiddag dansk tid. Mener vi regnede os frem til at de starter 15.30.

Thomas må være i A-gruppen, da han er nomineret som nr. 9. Iøvrigt ikke dårligt, hvis han løfter de vægte han er nomineret til. :cooldance:

9 67,5 Thomas Andersen DEN 1980 250,0 170,0 240,0 660,0

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Thomas´s klasse skal løfte i morgen eftermiddag dansk tid. Mener vi regnede os frem til at de starter 15.30.

Thomas må være i A-gruppen, da han er nomineret som nr. 9. Iøvrigt ikke dårligt, hvis han løfter de vægte han er nomineret til. :cooldance:

9 67,5 Thomas Andersen DEN 1980 250,0 170,0 240,0 660,0

Fandeme sygt hvis han laver det :devil: :4thumbup:

+ hvis han laver 660 så laver han lige 511 point hvis han vejer omkring 67, det bringer ham lige op som nr 1 på wilkstabellen INSANE :w00t:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Fandeme sygt hvis han laver det :devil: :4thumbup:

+ hvis han laver 660 så laver han lige 511 point hvis han vejer omkring 67, det bringer ham lige op som nr 1 på wilkstabellen INSANE :w00t:

Det er nok ikke helt urealistisk. Om det så rækker til en førsteplads på wilksranglisten længere end til på søndag er nok tvivlsomt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share