Den endelige resultatliste fra DM 2005


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er der tale om 8 positive test eller er dem fra junior/master gengangere fra de åbne klasser?

Hvor mange test blev der foretaget og er det udelukkende top 3 man tester? :smile:

8 Stk jeps, så den samme person bliver ikke talt dobbelt.

Alle top 3 placeringer er testet mm. der er tale om gengangere dvs den samme person bliver selvfølgelig ikke testet to gange.

Link to comment
Share on other sites

Hvor finder man den originale liste så man kan se hvem krudsvinene er? :smile:

Rommel

Den finder man ikke nogen steder, da DBFF "sjovt nok" har taget den ned fra deres hjemmeside. Men, hvis man var klar over at den slaks fusk ville ske, så kunne man jo have gemt listen... :4signme:

Her er listen. Har tilladt mig at fremhæve at par navne. :wink:

Bodyfitness, Kvinder ­164 cm:

Kristina Dybdahl, Nykøbing Falster

Kathrin Skovgaard Petersen, Køge

Gitte Leth Andersen, Odense

Christina Marostordai, Tølløse

Susan Stokholm, Brønshøj (ikke fremmødt)

Sarah Jensen, Middelfart (ikke fremmødt)

Bodyfitness, Kvinder +164 cm:

Norah Josephsen, Odense

Nadia Kalmar, København

Karen-Louise Bech Phillip, Odense

Dorthe Hoffmann, Middelfart

Lone Kold, Fr. Berg

Jannie Thomsen, Albertslund

Ann Michelle Buus Jakobsen, Århus

Betina Hansen, Århus

Maria Louise Jennsen, Hvidovre

Annbritt Rasmussen, Næstved

Stine Lund Madsen, Århus

Charlotte Andersen, Lyngby

Tina Benjaminsen, Hvidovre

Kamilla Bugge, Amager (ikke fremmødt)

Athletic Fitness, Kvinder ­ åben klasse:

Ulrikke Oxbjørn (-165 cm.), København

Louise Bjertrup Laursen (+165 cm), Silkeborg

Athletic Fitness, Mænd ­180 cm:

Pauli Frederiksen, Aalborg

Peter Bigum, Rødovre

nn

Anders Nonved, Odense

Christian V. Poulsen, Dragør

Morten Sloth Madsen, Randers

Athletic Fitness, Mænd +180 cm:

Morten Thomsen, Viborg

Thomas Kevin Jensen, Brønshøj

Per Fisker Rasmussen, Århus

Michael Nyberg, København

Morten Lund, Randers

Thomas Butler Jensen, Fr. Sund

Nicolaj Villadsen, Hvidovre

Jon Jakobsen, Randers (ikke fremmødt)

Bodyfitness, herrer ­178 cm:

Ole Jensen, Herning

Stiven Schmidt, Holstebro

Erik Sanz, Herning

Thomas Kærgaard, København

Bodyfitness, herrer +178 cm:

Sune Bak, Århus

Thomas Korsgård Madsen, København

Sune Anton Frederiksen, Hobro

Bodybuilding, herrer Masters ­ åben klasse:

Jan Smedegård, Ringe

Michael Jensen, Slagelse

Thomas Hald, Holbæk

Hans Jessen, Herning

Musah Kalyango, Helsingør

Moustafa Mhmod, København

Bodybuilding, Juniorer ­ åben klasse:

Rasmus Hald, Greve

Bodybuilding, Kvinder ­ åben klasse:

Sheila Nymann, Holmegaard

Käte Vestergaard Pedersen, Aalborg

Bodybuilding, herrer ­70kg:

Jan Smedegård, Ringe

Bodybuilding, herrer ­­80 kg:

Peter Lagermand, København

Habib Hanif, Gentofter (flyttet fra -87,5 kg)

Frederik Baadstorp, Fr. Berg (flyttet fra -87,5 kg)

Farman-Ullah Mian, København

Michael Jensen (figurerer ikke på den oprindelige liste)

Hans Jessen, Herning

Bodybuilding, herrer ­87,5 kg:

Jakob Hansen, Frederiksværk

Henrik Jensen, Årslev

Jimmi Honnens, Kolding

Mahdi Shahmarvand, Viborg

Jack Nielsen, Kolding

Musah Kalyango, Helsingør (oprindeligt kun tilmeldt masters)

Leo Rusike, Skødstrup

Bodybuilding, herrer ­95 kg:

Tue Matsson, København

Jesper Hansen, Vejle (Rykket op fra -87,5)

Bodybuilding, herrer +95 kg:

Dennis Jensen, Slagelse

Thomas Hald, Holbæk

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by Morten Z
Navn fjernet
Link to comment
Share on other sites

Det vil sige, at cirka 20% af de foretagede test var positive. Det er vel et mindre antal end de foregående år? Er det noget forbundet ser som en succes eller en fiasko? :smile:

Det er samme antal positive tests, men ud af et større felt med flere klasser end ellers. Derfor er det en mindre procentdel end sidste gang.

Om det er en succes eller fiasko, vil der sandsynligvis blive taget stilling til på et kommende bestyrelsesmøde, så det kan jeg ikke udtale mig om :wink:

En af navnene på listen er mig bekendt også en genganger, så ham kommer vi ikke til at se igen under DBFF nogensinde.

Pauli> Du har misset Frederik Baadstorp, Fr. Berg, der endte i -80kg og testede positiv der, men det er nok fordi der er rykket rundt ift. klasserne. Der er også en masters deltager der er testet positiv, men kan ikke lige umiddelbart se hvem det er.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Pauli> Du har misset Frederik Baadstorp, Fr. Berg, der endte i -80kg og testede positiv der, men det er nok fordi der er rykket rundt ift. klasserne. Der er også en masters deltager der er testet positiv, men kan ikke lige umiddelbart se hvem det er.

Det fandt jeg ud af, da jeg var ved at omarrangerer listen efter placeringer. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.S: Frank skulle vist have gået alligevel... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter :4slap: simpelthen ikke de fyrer som tror det er nødvendigt at krudte den for at stille op i Athletic-Fitness

De er fandme ikke for sprøde :nonono:

synes os det er skuffende...

at der bliver snuppet BB'ere i de helt tunge klasser kan vel ærlig talt ikke overraske,

men at krådte den for at stille op i -180 cm til AF er sgu lidt trist... :unhappy:

det ville dog hjælpe lidt hvis man vidste hvad de er blevet snuppet for..

Link to comment
Share on other sites

synes os det er skuffende...

at der bliver snuppet BB'ere i de helt tunge klasser kan vel ærlig talt ikke overraske,

men at krådte den for at stille op i -180 cm til AF er sgu lidt trist... :unhappy:

det ville dog hjælpe lidt hvis man vidste hvad de er blevet snuppet for..

Såvidt jeg ved er dem fra AF ikke taget for AAS, men jeg ved det ikke med 100% sikkerhed på nuværende tidspunkt, så jeg vil ikke lægge hovedet på blokken lige nu.

Squatfather> Såvidt jeg er informeret er det indført udfra en betragtning at man ikke ønsker at ødelægge personens tilværelse mere end højest nødvendigt. Min holdning er dog at de selv er ansvarlige for den situation de er i og derfor også må leve med at deres navn offentliggøres, således som man gør i alle andre sportsgrene. Forbundet kan hvertfald ikke gøres ansvarlig for at ødelægge deres liv, vil jeg mene. Den må de selv påtage sig.

Link to comment
Share on other sites

så sandt så sandt...

så nu er spørgsmålet hvordan du har snydt dopingkontrollen :tongue:

:laugh::laugh::laugh:

Men spøg til side, for det sørgelige er jo faktisk, at dem det er blevet taget formodentligt kun er toppen af isbjerget. Det kræver ikke meget at sætte sig ind i sporigstider, så dem der er blevet taget er enten dumme eller ligeglade.

Der blev tidliger skrevet at der "kun" var 20% positive prøver, men kigger man på herrernes Athletic Fitness og Body Building, så er der henholdsvis 2 ud af 6 og 6 ud af 13. Altså henholdsvis 33% og 46%. Ikke hvad jeg kalder en succes i forhold til "ønsket" om at holde konkurrencen ren. At en af dem med en positiv test er dommer i DBFF gør det blot endnu mere grinagtigt.

Syntes sku det er pinligt. Især når man samtidig tænker på, at niveauet i BB ikke var noget at råbe hurra af i år (med få undtagelser).

Det eneste lyspunkt er, at der ikke var nogle positive prøver i herrernes Bodyfitness (dermed ikke sagt, at jeg bilder mig ind, at der ikke var nogen har, der havde haft fingrerne i kagedåsen)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Squatfather> Såvidt jeg er informeret er det indført udfra en betragtning at man ikke ønsker at ødelægge personens tilværelse mere end højest nødvendigt. Min holdning er dog at de selv er ansvarlige for den situation de er i og derfor også må leve med at deres navn offentliggøres, således som man gør i alle andre sportsgrene. Forbundet kan hvertfald ikke gøres ansvarlig for at ødelægge deres liv, vil jeg mene. Den må de selv påtage sig.

Alene det at man ikke offentliggør navnene vil jeg mene kan få flere til "at tage chancen". Det er jo ikke ligefrem den store risiko man løber, såfremt den eneste sanktion er en karantæne og en fratagelse af ens placering.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share