Den endelige resultatliste fra DM 2005


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

øhhhhhhh ... i relation til hvad???

Det er sgu da langt flottere at tage 40 reps fuldstændig drænet i forhold til at tage 40 reps med overskud i kroppen!

Vi snakker reps i konkurrence sammenhæng ikke hvad du har lavet efter en plade rittersport og fuldt restitueret :blink:

Det glæder mig, at du har fulgt med i min træning :smile: Men du burde måske også vide så, at jeg altid træner på tom mave og ikke indtager mad under træningen

Hvad der er flottere er din mening, men en lavere kropsvægt vil faktisk altid være en fordel overskud eller ej.

Restitueret er man altså efter at have kørt tungt dødløft og bænkpres????????????????????????????

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu havde jeg jo ikke de data til rådighed, hvor jeg skrev, hvad jeg gjorde, ønskede blot at få at vide, hvorfor de ikke løftede flere reps

Nu har du fået at vide, hvorfor de løfter som de gør, men tvivler stadig på det? Det er nu heller ikke en konkurrence som går kun ud på styrke...

Link to comment
Share on other sites

Nu har du fået at vide, hvorfor de løfter som de gør, men tvivler stadig på det? Det er nu heller ikke en konkurrence som går kun ud på styrke...

Ja, nu ved jeg det, men synes nu stadig ikek at det lyder af meget, måske fordi jeg kender så mange, der kan tage flere, men fred være med det, det var ikke meningen at starte denne diskussion. Nu ved jeg til en anden gang, at man ikke må stille spørgsmål, når man har interesse i en sportgren :smile:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg jo ikke lige til hverken fitness eller BB, men helt ærlig FABER nu syntes jeg du er helt over stregen mht smådetaljer og lig. Jeg forstår efterhånden godt at folk er ved at værer en smule trætte af din komentare... Hvis du nu var en smule smart, så stil op i en konkurrance og vis folk hvad du kan så er den fis jo slået...

Det er simpelthen flueknepperi det du kommer med i denne tråd............. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg jo ikke lige til hverken fitness eller BB, men helt ærlig FABER nu syntes jeg du er helt over stregen mht smådetaljer og lig. Jeg forstår efterhånden godt at folk er ved at værer en smule trætte af din komentare... Hvis du nu var en smule smart, så stil op i en konkurrance og vis folk hvad du kan så er den fis jo slået...

Det er simpelthen flueknepperi det du kommer med i denne tråd............. :sneaky2:

Nu var det Angel der stillede spørgsmål ved mit resultat, læs lige hele tråden, og nu var planen jo at jeg ville stille op. Jeg synes, at det er en underlig måde at besvare mit spørgmål på, men Angel kan godt gøre grin med min træningsindsats. Det niveau vil jeg ikke diskutere på, hvis det er det, der skal til :smile:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Nu var det Angel der stillede spørgsmål ved mit resultat, læs lige hele tråden, og nu var planen jo at jeg ville stille op.

Jamen det er ikke det jeg stiller ? til, det er dine kommentare om hvad de enkelte har lavet til den/det stævne der er omtalt, ikke dine træningsresultater...

Og du har jo i din egen tråd jo mere eller mindre erkendt at du nok ikke kommer til et fitness stævne....right???

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skriver du det? det var da noget underligt noget at gøre, du behøver ikke være nedladende :blink: Nu synes jeg bare at omkring 40 dips ikek er så meget, da der er rigtigt mange, der kan gøre det samme, og når en utrænet person som mig kan gøre det, så kunne det jo godt være, at man skulle gå i gang med dips umiddelbart efter man var færdig med chin ups. Hvor skulle jeg vide det fra?

Hmm...er du utrænet nu, eller var du utrænet da du lavede 75 dips i perfekt stil med 12 kg fedt på kroppen?

Link to comment
Share on other sites

Jamen det er ikke det jeg stiller ? til, det er dine kommentare om hvad de enkelte har lavet til den/det stævne der er omtalt, ikke dine træningsresultater...

Og du har jo i din egen tråd jo mere eller mindre erkendt at du nok ikke kommer til et fitness stævne....right???

Det var Mr. fitness, da jeg jo ikke kan begå mig i den frie runde. Jeg synes ikke, at du formulerede dig klart nok så :smile: Jeg kunne bare ikke forstå, hvorfor der ikke blev taget flere, nogle lå omkring 30, hvilke de fleste kan tage, derfor jeg undrede mig, det var jeg ikke for at nedgøre nogens resultater.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror bare vi lader det ligge her og se om det så ikke bliver bedre fremover :wink:

Nu synes jeg heller ikke, at det er fair, at jeg skal fremstilles som en der nedgøre andres resultater. Dette synes jeg bestemt ikke, at jeg gør. Nu er det et diskussionsforum, så kan ikke se, hvad jeg gør galt :blink:

Det er jo ret tankevækkende, at hvis jeg havde skrevet at 40 reps var vildt imponerede, så var der ikke nogen, der havde kommenteret det :blink: men at tage 40 reps under de forhold er da flot, men synes ikke at forholdene er ringere end dem vi andre løfter under :smile:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Nu synes jeg heller ikke, at det er fair, at jeg skal fremstilles som en der nedgøre andres resultater. Dette synes jeg bestemt ikke, at jeg gør. Nu er det et diskussionsforum, så kan ikke se, hvad jeg gør galt :blink:

Det kan du jo generelt aldrig så der er jo intet nyt under solen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ret tankevækkende, at hvis jeg havde skrevet at 40 reps var vildt imponerede, så var der ikke nogen, der havde kommenteret det :blink: men at tage 40 reps under de forhold er da flot, men synes ikke at forholdene er ringere end dem vi andre løfter under :smile:

Du kunne jo eventuelt læse Consicence´s log, hvor han beskriver dagene op til stævnet med blandt andet væskeudtømningen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Synes nu også i er lidt hårde mod faber nu, jeg kendte også en der stillede op til det der fitness, han lavede også 39 dips eller noget i den stil, han lavede dog 80 til træning, så da jeg hørte han lavede 39 spurgte jeg da også hvorfor lavede du ikke flere??? :blink: indtil jeg så fik af vide at det kunne man bare ikke når man var fuldtsændig dehydreret og udtømt, så blev jeg da det klogere, så slap af Folkens :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vi bliver jo alle klogere, men synes ikke man kan forvente, at jeg ved alt om BB/fitness :smile: Jeg skriver for at lære, så giv mig lige en chance ik :smile: Jeg har aldrig læst sådan nogle logbøger før :smile:

Troede blot du af og til kiggede i hans log. Consicence er jo også styrkeløfter, enda med en dansk rekord i bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

Var det så ikke lidt smartere at sætte sig lidt ind i tingene før man kom med kommentare??? så kunne vi jo have undgået denne endeløse debat....

Hvordan kunne jeg vide, at man står og posere en halv time inden osv.? Har du aldrig stillet et spørgsmål for at få et svar?Hvor mange gør ikke det hver eneste dag bare her på MOL?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kunne jeg vide, at man står og posere en halv time inden osv.? Har du aldrig stillet et spørgsmål for at få et svar?Hvor mange gør ikke det hver eneste dag bare her på MOL?

Det vil sige at du har haft planer om at stille op i Mr. Fitness uden at sætte dig ind i tingene?

Link to comment
Share on other sites

Det vil sige at du har haft planer om at stille op i Mr. Fitness uden at sætte dig ind i tingene?

Nu er Mr. Fitness og det vi snakkede om jo ikke det samme, hvilket du udemærket ved :smile: Og nu har jeg mange ting at se til, dyrker jo mere end en sportsgren, så hvorfor skulle jeg sætte mig ind i det før jeg får brug for det, men jeg vidste altså ikke, at man posere i 30 min uden pauser. Nu taler du om et emne, som du kender en del til, men fordi jeg ikke gør det, skal du da ikke være nedladende. Har jeg været det over for dig?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kunne jeg vide, at man står og posere en halv time inden osv.? Har du aldrig stillet et spørgsmål for at få et svar?Hvor mange gør ikke det hver eneste dag bare her på MOL?

Jamen det er det jeg mener Faber, man sætter sig ind i tingene FØR man kommantere, dvs Spørger først om hvordan, hvornår, hvorfor osv.. derefter kan man kommentere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share