Den endelige resultatliste fra DM 2005


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alene det at man ikke offentliggør navnene vil jeg mene kan få flere til "at tage chancen". Det er jo ikke ligefrem den store risiko man løber, såfremt den eneste sanktion er en karantæne og en fratagelse af ens placering.

Det er også min holdning, men tiden er nok ikke moden til en ændring af den praksis lige nu.

Link to comment
Share on other sites

Kan det passe at vinderen kun tog 47 reps i bar-dips? :blink: skulle man gå i gang med den øvelse lige efter chin ups, uden pause, eller hvad? Må indrømme at det lyder af ganske lidt for en atlet, der vejer så lidt.

Har du prøvet at lave 50 perfekte dips -TOTALT dehydreret???

Link to comment
Share on other sites

Med de udmeldinger jeg læser her er det forbund da til at lukke op og skide i. Hvordan kan en bestyrelse være så inkonsekvent og ligeglad med hvordan medlemmerne opfører sig? :blink: Trænger bestyrelsen ikke til noget seriøs udskiftning?

Rommel

Det er bodybuilding for christ sake, AAS har været en fast tradition siden 60erne, det ændre man ikke lige på fra den ene dag til den anden. :wink:

Hvis man gjorde BBen utestet og de forskellige Fitness genre testede ville det øge det generelle niveau IMO. Det kunne vel betragtes som en fallit erklæring, men jeg er overbevist om at fitness er vejen frem for det mere mainstreamede publikum og så kan BB fortsat være for dem der vil se på freaks.

Link to comment
Share on other sites

Med de udmeldinger jeg læser her er det forbund da til at lukke op og skide i. Hvordan kan en bestyrelse være så inkonsekvent og ligeglad med hvordan medlemmerne opfører sig? :blink: Trænger bestyrelsen ikke til noget seriøs udskiftning?

Ja, det virker mest af alt som et forbund der ikke kan finde ud af hvordan man vil håndterer temaet doping. På den ene side tester man alle top 3 placeringer ved de nationale mesterskaber. Men omvendt offenligtgør man ikke navnene på eventuele positive i disse test. Endeligt bakker man fra forbundet side op om en konkurrence hvor der ikke testes. Det er en mærklig blanding af signaler der sendes.

Link to comment
Share on other sites

Det er bodybuilding for christ sake, AAS har været en fast tradition siden 60erne, det ændre man ikke lige på fra den ene dag til den anden.

Hvis man gjorde BBen utestet og de forskellige Fitness genre testede ville det øge det generelle niveau IMO. Det kunne vel betragtes som en fallit erklæring, men jeg er overbevist om at fitness er vejen frem for det mere mainstreamede publikum og så kan BB fortsat være for dem der vil se på freaks.

Ja, men som SqF siger virker det bare som om de ikke aner hvilket ben de skal stå på. Jeg synes (ikke overraskende) at de skal køre den helt hårde linie, men at spille lidt på begge heste er da for weird. :blink:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Nej, men jeg har prøvet at lave 75 i perfekt stil med 12 kg fedt på kroppen :wink:

Du er jo bare god så :4thumbup: :blink:

Lækkert at vide at der altid er nogen derude som er sååå langt bedre end dem der stiller op :thumb:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Med de udmeldinger jeg læser her er det forbund da til at lukke op og skide i. Hvordan kan en bestyrelse være så inkonsekvent og ligeglad med hvordan medlemmerne opfører sig? :blink: Trænger bestyrelsen ikke til noget seriøs udskiftning?

Rommel

JO

Synes også det er underligt at have nogle bestyrrelsesmedlemmer som åbenlyst krudter den/eller støtter AAS forbrug og på samme tid skal sidde og forsvare forbundets anti-dopinglinie... det spiller sgu ikke!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Du er jo bare god så :4thumbup: :blink:

Lækkert at vide at der altid er nogen derude som er sååå langt bedre end dem der stiller op :thumb:

Hvorfor skriver du det? det var da noget underligt noget at gøre, du behøver ikke være nedladende :blink: Nu synes jeg bare at omkring 40 dips ikek er så meget, da der er rigtigt mange, der kan gøre det samme, og når en utrænet person som mig kan gøre det, så kunne det jo godt være, at man skulle gå i gang med dips umiddelbart efter man var færdig med chin ups. Hvor skulle jeg vide det fra?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skriver du det? det var da noget underligt noget at gøre, du behøver ikke være nedladende :blink: Nu synes jeg bare at omkring 40 dips ikek er så meget, da der er rigtigt mange, der kan gøre det samme, og når en utrænet person som mig kan gøre det, så kunne det jo godt være, at man skulle gå i gang med dips umiddelbart efter man var færdig med chin ups. Hvor skulle jeg vide det fra?

Som Tunen skrev ... prøv at gøre det dehydreret og læg dertil flere ugers/måneders hård diæt samt en stram uge op til konkurrencen med udtømning og hård fullbody træning!

Gør det i strikt stil til under vandret og i et tempo hvor hver rep tager mellem 2-3 sekunder!

Gør det efter du har brugt 20 minutter på pumpup, efter du lige har stået på scenen og spændt i hver en muskel i din krop i sikkert over 20 minutter fuldstændig gennemsvedt samt kort tid efter du lige har lavet chins...

Det er altid let at sige man kan noget bedre, hvis man ikke sætter sig i personens sted. Og den lille :wink: du laver til sidst i dit indlæg får det til at fremstå som om du ønsker at sende signalet om at du dermed er bedre... derfor den reaktion :dry:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Som Tunen skrev ... prøv at gøre det dehydreret og læg dertil flere ugers/måneders hård diæt samt en stram uge op til konkurrencen med udtømning og hård fullbody træning!

Gør det i strikt stil til under vandret og i et tempo hvor hver rep tager mellem 2-3 sekunder!

Gør det efter du har brugt 20 minutter på pumpup, efter du lige har stået på scenen og spændt i hver en muskel i din krop i sikkert over 20 minutter fuldstændig gennemsvedt samt kort tid efter du lige har lavet chins...

Det er altid let at sige man kan noget bedre, hvis man ikke sætter sig i personens sted. Og den lille :wink: du laver til sidst i dit indlæg får det til at fremstå som om du ønsker at sende signalet om at du dermed er bedre... derfor den reaktion :dry:

Angel du får det til at lyde som om, at at alle har det samme kendskab til sporten, som du har. Nu har jeg før vist interesse for at stille op, og stiller derfor et spørgsmål, nu forholder jeg mig kun til at antallet i sig selv ikke er noget særligt :smile: jeg har ikke sagt, at jeg er bedre, men vil da sige, at det er en fordelat være cuttet, når man skal køre dips.

Nu køre jeg alle mine dips helt ned, så tvivler stærkt på at de køre dem pænere til stævne :wink: Vil lige gøre dig opmærksom på, at jeg rent faktisk køre alle øvelser i pæn stil.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Angel du får det til at lyde som om, at at alle har det samme kendskab til sporten, som du har. Nu har jeg før vist interesse for at stille op, og stiller derfor et spørgsmål, nu forholder jeg mig kun til at antallet i sig selv ikke er noget særligt :smile: jeg har ikke sagt, at jeg er bedre, men vil da sige, at det er en fordelat være cuttet, når man skal køre dips.

Jeg tror ikke helt du har forstået hvad atleterne er igennem før de skal levere en fysisk præstation på scenen. De er jo ikke ligefrem fulde af energi efter sådan en månedslang omgang diæt/udtømning og hvad ved jeg. Generelt mener jeg at man skal passe enormt meget på før man nedgør folks resultater lige meget hvor meget blink i øjet man har. Jeg ville personligt tage det sindsygt ilde op.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Angel du får det til at lyde som om, at at alle har det samme kendskab til sporten, som du har. Nu har jeg før vist interesse for at stille op, og stiller derfor et spørgsmål, nu forholder jeg mig kun til at antallet i sig selv ikke er noget særligt :smile: jeg har ikke sagt, at jeg er bedre, men vil da sige, at det er en fordelat være cuttet, når man skal køre dips.

Nu køre jeg alle mine dips helt ned, så tvivler stærkt på at de køre dem pænere til stævne :wink: Vil lige gøre dig opmærksom på, at jeg rent faktisk køre alle øvelser i pæn stil.

Så ser vi frem mod de +100 perfekte dips den dag du stiller op :wink:

p.s. Du svarer på Tunens indlæg hvor han netop pointere "prøv at gøre det dehydreret" med at "jeg kan tage 75 reps med 12 kg fedt på kroppen"

hvis det ikke er sådan lidt ala ... jeg er da bedre end dem der stiller op til det her så ved jeg ikke hvad det er :blink:

.... Jeg ville personligt tage det sindsygt ilde op.

Rommel

:wink: Der fangede du mig Rommel :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så ser vi frem mod de +100 perfekte dips den dag du stiller op :wink:

p.s. Du svarer på Tunens indlæg hvor han netop pointere "prøv at gøre det dehydreret" med at "jeg kan tage 75 reps med 12 kg fedt på kroppen"

hvis det ikke er sådan lidt ala ... jeg er da bedre end dem der stiller op til det her så ved jeg ikke hvad det er :blink:

Jeg mener, at det er bedre at kunne tage tage 40 reps med 12 kg fedt på kroppen end 40 cuttet.

Nu har jeg ikke sagt det, det er din fortokning. Og nu er det jo noget jeg har gjort, så det er jo ikke tomme ord, så kan ikke se, hvor du vil hen :blink:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke helt du har forstået hvad atleterne er igennem før de skal levere en fysisk præstation på scenen. De er jo ikke ligefrem fulde af energi efter sådan en månedslang omgang diæt/udtømning og hvad ved jeg. Generelt mener jeg at man skal passe enormt meget på før man nedgør folks resultater lige meget hvor meget blink i øjet man har. Jeg ville personligt tage det sindsygt ilde op.

Rommel

Nu havde jeg jo ikke de data til rådighed, hvor jeg skrev, hvad jeg gjorde, ønskede blot at få at vide, hvorfor de ikke løftede flere reps :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu havde jeg jo ikke de data til rådighed, hvor jeg skrev, hvad jeg gjorde, ønskede blot at få at vide, hvorfor de ikke løftede flere reps :smile:

I så tilfælde kunne man måske godt sætte sig ind i tingene på egen hånd, før man gør sig morsom over andres præstationer. Det er jo så uendelig let at droppe syrlige kommentarer.

Ville du ikke føle dig lidt såret på din sports vegne hvis jeg spurgte hvorfor de fleste styrkeløftere er nogle store fede og grimme mænd, uden skyggen af cut? Man kan jo ikke engang se at de træner? :rolleyes:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Jeg mener, at det er bedre at kunne tage tage 40 reps med 12 kg fedt på kroppen end 40 cuttet.

øhhhhhhh ... i relation til hvad???

Det er sgu da langt flottere at tage 40 reps fuldstændig drænet i forhold til at tage 40 reps med overskud i kroppen!

Vi snakker reps i konkurrence sammenhæng ikke hvad du har lavet efter en plade rittersport og fuldt restitueret :blink:

Link to comment
Share on other sites

I så tilfælde kunne man måske godt sætte sig ind i tingene på egen hånd, før man gør sig morsom over andres præstationer. Det er jo så uendelig let at droppe syrlige kommentarer.

Rommel

Nu prøver jeg ikke at gøre mig morsom. Jeg stiller blot en spørgsmål og folk går straks i forsvarsposition :blink: Nu kan jeg jo ikke læse mig til det, derfor jeg spørger, helt ærlig, synes du ikke du overdriver?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share