Den endelige resultatliste fra DM 2005


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Jamen det er det jeg mener Faber, man sætter sig ind i tingene FØR man kommantere, dvs Spørger først om hvordan, hvornår, hvorfor osv.. derefter kan man kommentere.

Nu kan jeg jo ikke bruge flere timer på at sætte mig ind i det, jeg har resultatlisten at forholde mig til på samme måde som i , hvilken som helst anden sportsgren, når du ser, at Siders løftede fx 360 i bænkpres, har du så undersøgt, hvilken trøje han løftede i, nej vel?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu er Mr. Fitness og det vi snakkede om jo ikke det samme, hvilket du udemærket ved :smile: Og nu har jeg mange ting at se til, dyrker jo mere end en sportsgren, så hvorfor skulle jeg sætte mig ind i det før jeg får brug for det, men jeg vidste altså ikke, at man posere i 30 min uden pauser. Nu taler du om et emne, som du kender en del til, men fordi jeg ikke gør det, skal du da ikke være nedladende. Har jeg været det over for dig?

:blink::blink::blink::blink::blink:

Nu er Mr. Fitness og det vi snakkede om jo ikke det samme, hvilket du udemærket ved :smile:
Aner ikke hvad du snakker om :blink:

Så du tror altså at athletic fitness og mr. fitness ikke kræver det samme... du tror altså at en dehydrering og diæt op til mr. fitness ikke kræver det samme som til athleticfitness, hvordan tror det det er at skulle ind og udføre 90 sek. fri rutine med diverse hårde moves efter at have stået på scenen i reglen over en halv time og poseret (+ pumpet up på forhånd)

Kan godt høre på dig at du ikke har sat dig i noget med fitness at gøre

så hvorfor skulle jeg sætte mig ind i det før jeg får brug for det

Simpelthen en guld kommentar du :rofl2:

Tror du andre som stiller op i fitness bare lige tager beslutningen 20 minutter før/ 1 uge før/6 uger før??

Jeg er ikke nedladende... men synes det er direkte grotesk at du snakker om at du engang havde planer om at stille op i Mr. Fitness og at du så udviser ABSOLUT ingen forståelse for sporstgrenen (fitness er engang nu fitness om det så hedder AF, Mr eller BF)

... det er sgu lidt griner :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er squ da heller ikke det samme, her kender man jo konkurranceforme ikk, du kommentere jo på noget du ikke ved noget om, det er anden squ da noget andet.

Jeg skriver jo heller ikke om cricket, for det ved jeg ikke en skid om...

I princippet er det jo det samme :smile: Hvad ville du have gjort for at få de oplysninger som jeg manglede? Skulle jeg oprette en ny tråd for det? må indrømme at jeg ikke kan se det kriminele i at stille et spørgsmål, der er ingen der er tvunget til at læse eller svare på det.

Link to comment
Share on other sites

I princippet er det jo det samme :smile: Hvad ville du have gjort for at få de oplysninger som jeg manglede? Skulle jeg oprette en ny tråd for det? må indrømme at jeg ikke kan se det kriminele i at stille et spørgsmål, der er ingen der er tvunget til at læse eller svare på det.

Jamen det er ikke urimeligt at spørge.... tværtimod.

MEN SPØRG FØRST, KOMMENTER SENERE NÅR MAN VED NOGET !!!!!!!!

I militæret sagde man altid

TÆNK

TÆNK IGEN

TAST

TAL

Link to comment
Share on other sites

:blink::blink::blink::blink::blink:

Aner ikke hvad du snakker om :blink:

Så du tror altså at athletic fitness og mr. fitness ikke kræver det samme... du tror altså at en dehydrering og diæt op til mr. fitness ikke kræver det samme som til athleticfitness, hvordan tror det det er at skulle ind og udføre 90 sek. fri rutine med diverse hårde moves efter at have stået på scenen i reglen over en halv time og poseret (+ pumpet up på forhånd)

Kan godt høre på dig at du ikke har sat dig i noget med fitness at gøre

Simpelthen en guld kommentar du :rofl2:

Tror du andre som stiller op i fitness bare lige tager beslutningen 20 minutter før/ 1 uge før/6 uger før??

Jeg er ikke nedladende... men synes det er direkte grotesk at du snakker om at du engang havde planer om at stille op i Mr. Fitness og at du så udviser ABSOLUT ingen forståelse for sporstgrenen (fitness er engang nu fitness om det så hedder AF, Mr eller BF)

... det er sgu lidt griner :w00t:

Ærlig talt du opføre dig som et stort barn og ligger ord i min mund som jeg ikke har sagt :sneaky2: jeg bruger ikke hele mit liv på fitness som dig, jeg har vigtigere ting at give mig til som fx at børste tænder :wink: I øvrigt siger fitness mig ikke noget som helst og grunden til jeg overvejede at stille op var, at det ikke stiller samme krav til fysikken som styrkeløft :smile:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke nemt det her !?? :sleeping:

At nogen kan bruge så meget tid på ingenting siger mere om dem end mig, vil nogen overhovedet svare på mit spørgsmål? ikke en eneste har forsøgt i stedet for skal folk kaste med mudder og ligge ord i min mund som jeg ikke har sagt, og jo det gør mig sku sur.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Faber >> Der blev da svaret fint på dit spørgsmål? De tager ikke så mange dips pga dehydreringen.

Så dine kommentare om at du sagtens kan slå det og dehydring vel bare tilsvarer at du har kørt bænkpres inden viser vel , at du ikke gider lytte til dem selvom de prøver at svare på dit spørgsmål?

Link to comment
Share on other sites

Faber >> Der blev da svaret fint på dit spørgsmål? De tager ikke så mange dips pga dehydreringen.

Så dine kommentare om at du sagtens kan slå det og dehydring vel bare tilsvarer at du har kørt bænkpres inden viser vel , at du ikke gider lytte til dem selvom de prøver at svare på dit spørgsmål?

Læg lige mærke til tonen det bliver skrevet i :smile: Det du skriver nu ved jeg nu, men det vidste jeg jo ikke før :smile: men hvis du har kørt et tungt program på 3 timer inden vil jeg mene, at det er har stor indflydelse på, hvor mange dips du kan tage :smile: Jeg udsætter ikke min krop for en direkte dehydrering, så jeg har ikke kendskab til, hvad det betyder for styrken, men jeg har da også tabt mange kg på kort tid, og kan derfor have en ide om det.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu stadig efter Angels forklaring, at du kommer med flere af de udtalelser. Selvom du sikkert ikke mener det negativ eller for at nedgøre nogen af atleternes præstation, så bliver det opfattet sådan. Så måske du burde tænke over ordvalget?

Det har du måske ret i, men jeg følte mig faktisk også noget provokeret af Angel, da hun retter det mod mig som person, men for at slå det fast, så har jeg ikke haft nogen hensigt om at nedgøre nogen. Jeg ønskede blot at få en forklaring på, hvorfor de ikke tog flere dips. De svar har jeg så fået, men tonen i svarene er under al kritik. Utroligt at folk der ved så meget om det, ikke kan svare mig pænt :smile: Må indrømme at jeg ikke gider at have noget at gøre med folk, der kun har til hensigt at svine i en diskussion, så jeg holder mig fra at skrive i andet end logbøgerne fremover. Det her er sq for lavt, tænk sig at jeg overhovedet har gidet at bruge min lørdag aften på det og fatter slet ikke, hvordan Angel kan opføre sig sådan, hvis hun havde min respekt før, så er den i hver fald væk nu. At angribe folk der ikke har samme viden som hende selv er for lavt og ikke en god måde at få folk til at interessere sig for hendes sport på! :raisebrow:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Nej, men jeg har prøvet at lave 75 i perfekt stil med 12 kg fedt på kroppen :wink:

Jeg finder ikke meget "forståelse" for baggrunden for det lave dips antal i denne kommentar???!!

Undskyld mig :blink:

Men hvor er det lige at du mellem disse linier har skrevet dit spørgsmål til hvorfor der så er den store forskel på hvad en atlet kan tage i konkurrenceform kontra hvad han kan tage fuldt restitueret?

... og Faber - jeg fatter stadigvæk ikke hvordan du kan skrive at du havde planer om at stille op i Mr. fitness uden så meget som at have sat dig ind i tingene... (skriver du bare nogle gang ting for at skrive det?)

jeg bruger ikke hele mit liv på fitness som dig, jeg har vigtigere ting at give mig til som fx at børste tænder :wink: I øvrigt siger fitness mig ikke noget som helst og grunden til jeg overvejede at stille op var, at det ikke stiller samme krav til fysikken som styrkeløft

Igen en guldkommentar!! Du skriver at du har overvejet fitness, dernæst skriver du at fitness ikke siger dig noget som helst :blink: Hvorfor så overhovedet overveje før du ved hvad det er og igen? Hvilket du jo heller ikke havde gjort særligt grundigt, da du jo aldrig sætter dig ind i tingene før du har brug for!

... og fitness stiller overhovedet ikke krav til fysikken... slet ikke :blink:

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt siger fitness mig ikke noget som helst og grunden til jeg overvejede at stille op var, at det ikke stiller samme krav til fysikken som styrkeløft :smile:

En diæt af en varighed på 3-4 måneder, fulgt op af væskeudtømning den sidste uges tid mener du altså ikke stiller særligt hårde krav til fysiken?

Igen kan jeg kun henvise til Consicence´s log. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Synes nu også i er lidt hårde mod faber nu, jeg kendte også en der stillede op til det der fitness, han lavede også 39 dips eller noget i den stil, han lavede dog 80 til træning, så da jeg hørte han lavede 39 spurgte jeg da også hvorfor lavede du ikke flere??? :blink: indtil jeg så fik af vide at det kunne man bare ikke når man var fuldtsændig dehydreret og udtømt, så blev jeg da det klogere, så slap af Folkens :smile:

Jeg er helt enig med L^P. Det eneste Faber gør er at undre sig over, hvorfor de ikke tager flere dips til stævnet når han selv kan tage mange flere til træning. Derfor spørger han. Egentlig IMO et ok spørgsmål. Istedet for at stille rolig, at fortælle ham hvorfor at der ikke bliver taget så mange dips, er folk istedet for bidske og siger ting som at han bare kan sætte sig ind i tingene o.s.v. Det er jo derfor han spørger, han kan jo ikke forstå hvorfor og håber derfor, at kunne få svar på det.

Det er et træningsforum det her, tag jer sammen :mad:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil se bort fra den foregående diskussion og svare på Fabers spørgsmål (skulle mene jeg er rimelig kvalificeret til at svare på det :wink: )

Jeg kan faktisk godt forstå din undren. Har selv taget 75 dips til træning, men på scenen der det desværre et helt andet game.

Umiddelbar skulle man tro at det bliver nemmere at tage flere dips jo mere man taber sig. Sådan forholder det sig desværre ikke. I takt med at man taber sig, så falder styrken. De to faktorer udligner omtrent hinanden i kropsøvelserne. Derfor kan man regne med, at selvom man er lettere, så man kan tage omtrent det samme antal dips sidst i diæten, som man kunne inden man startede på diæt.

Hvor mange reps man tager på selve dagen, afhænger i høj grad af den tilladte hastighed. Sidse år tog jeg 58 dips i år tog jeg 39 (forskellen var her hovedsageligt tempo). Når jeg sætter tempoet, så har jeg ofte en god anelse om hvor mange jeg når op på. I år var det blevet pointeret meget, at det skulle gøres langsomt og kontrolleret. Derfor satte jeg et tempo, som jeg ugen forinden havde taget 60 gentagelser med. jeg regnede med ville inkassere mig omkring 50 stk da den sidste uges program + væskeudtømning tydeligt kunne mærkes i kroppen. Det viste sig dog, at jeg overvurderede mig selv og jeg fik den kun sneget op på 40 hvoraf 39 blev godkendt.

Så hvis du kan tage 75 stk til træning, så skal du nok ikke regne med at tage meget mere end 50 godkendte på selve dagen... :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Når man bliver taget for doping, så er det vel ikke kun AS de tester for?

Det er vel også alm. stoffer såsom ephedrine, clen og coffein som stort set alle atleter indtager.

halverings tiden på coffein er 3.5 til 10 timer, clen er 36 timer og ephedrine er 3 til 4 timer.

Så hvis man har drukket meget kaffe, brugt forkøelses næsespay eller har astma, så kan man blive taget for doping ?

EDIT: Jeg husker noget om at coffein blev fjernet fra doping listen i 2004, men mange fortæller mig det modsatte.

Edited by Genbox
Link to comment
Share on other sites

Når man bliver taget for doping, så er det vel ikke kun AS de tester for?

Det er vel også alm. stoffer såsom ephedrine, clen og coffein som stort set alle atleter indtager.

halverings tiden på coffein er 3.5 til 10 timer, clen er 36 timer og ephedrine er 3 til 4 timer.

Så hvis man har drukket meget kaffe, brugt forkøelses næsespay eller har astma, så kan man blive taget for doping ?

EDIT: Jeg husker noget om at coffein blev fjernet fra doping listen i 2004, men mange fortæller mig det modsatte.

Hvornår fanden er clenbuterol blevet et hverdagsstof???

Undskyld mig lige :raisebrow:

Det går rent faktisk også ind under §1 betegnelsen som dækker over anabole hormoner og giver dermed 2 års karantæne!!

Koffein er korrekt i dag lovligt og findes ikke længere på listen, efedrin må kun forefindes i små doser i blodet hvilket i reglen svarer til et par daglige pust med næsespray, så det er heller ikke en undskyldning :wink:

Og en sidste ting.. hvis man har astma så sørger man da for at have et medicinsk certifikat så man ikke får problemer med sin medicin :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share