ødelægge træning


korsager
 Share

hvor meget ændre december på din træning?  

156 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

hmm sidder nu igen idag med tømmermænd og har smadret min hånd på et kravle over et pigtråds hegn på vej hjem, only god knows why.

min trænings rytme er blevet helt smadret her i december - i byen to gange om ugen, hvor der bare spises igennem af til "frokosten" inden, så skal altid bruge ugen på at løbe og tabe mig igen, hvilket jo ikke ligefrem er gunstigt for gains mht bodybuildningen.

så ville høre hvordan det står til hos jer andre?

Link to comment
Share on other sites

Det er meget sjældent at jeg er til to julefrokoster om ugen og jeg ved som regel hvornår de er så jeg planlægger min træning omkring det så det ikke giver anledning til nogen problemer.

Desuden laver jeg meget sjældent 'crazy stunts' når jeg er fuld og dermed pådrager jeg mig ikke skader der påvirker min træning.

Så december er bare ligesom de andre måneder om end noget koldere.

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

December betyder ikke de store ændringer. En sund livsstil er for mig ikke et spørgsmål om at give afkald på goder. Forkæler ikke mig selv, ved at svine min krop til. Det eneste der ændrer sig lidt er indtagelsen af alkohol, men ikke i så store mængder at det har den store betydning.

Link to comment
Share on other sites

okay... dvs. ingen julefrokoster og go mad henad d. 24?

Var da til en enkelt hyggeaften i Odense med ÅBØBØCØ krewet, det endte godt nok med en masse søvnige - og meget mætte - styrkeløftere, men det er næppe noget der ødelægger min træning og også noget jeg kunne ha' fundet på en hvilken som helst anden måned. :santa2:

Link to comment
Share on other sites

har stemt på den med at smadre sig selv helt i weekenden, men det er nu ikke noget nyt for december... jeg er simpelthen bare den sunde i hverdagene, og temmelig ligeglad i weekenderne, man ska jo os nå at være ung og nyde livet? :nissecool:

"har smadret min hånd på et kravle over et pigtråds hegn" <-- hehe paintrain sårn noget hegn er bar en gang møg... kan slet ik tælle hvor mange ar og smadret tøj jeg har efter ta prøve og komme over noget hegn, eller andre forhindringer kommunen prøver og sætte op for at hindre os unges hjemtur/eventyr på en go weekendaften ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner, spiser og sover som jeg plejer... intet ændres fordi det er december...

Ingen slik, eller andre "gode" sager... heller ikk jule aften.. menuen står på grøntsager og tun/kalkun.... har ikk spist slik i 6 måneder nu, så d vil jeg ikke ødelægge bare fordi d r jul... og har ikk drukket i et år og det kører godt uden sårh... Just another month in bodybuilding paradise...

GOD JUL FOLKENS :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke så tit jeg drikker og det ændrer sig ikke rigtigt i december (der også er eksamensperiode). En enkelt julefrokost er det blevet til og træningen kører bedre end den har gjort længe.

Jeg guffer julegodter som jeg har lyst til, for mit aktivitetsniveau tillader det :innocent::innocent::innocent:

Jeg får nok en lille (tiltrængt) pause fra styrketræning og spinning i 3-4 dage hen over julen, men derudover kører træningen på skinner. Vægten er svagt opadgående, men det store spørgsmål er om jeg taber mig når jeg kommer hjem til jul - det gjorde jeg sidst :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikk drukket i meget meget lang tid.. men har en julefrokost med de gamle fra gymklassen og en "årlige gå i byen dag" i skagen.. det er de to dage jeg ska drikke.. dog ikk ret meget, da jeg hurtigt blir stiv :blush:

Ska da for første gang i 3 år, ha mig en skål ris a lan mande.. Mmmm glæder mig!

Men det er også kun fordi jeg bulker :bigsmile:

Ellers holder jeg mig 100% fra alcohol de andre mdr... :innocent:

Edited by Lasse T
Link to comment
Share on other sites

Jeg har været til 3 julefrokoster og holdt julebage-weekend indtil videre i december, og jeg har faktisk tabt mig lidt i denne måned. Og jeg har trænet som jeg plejer. Jeg hygger mig, spiser og drikker juleøl, men jeg drikker mig ikke fra sans og samling eller æder mig en pukkel til. Det kan sagtens være både sjovt og hyggeligt alligevel :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Har været til en julefrokost. uden at drikke noget som helst udover vand det til trods for at snapsen gjorde resten af selskabe endog meget livlige :laugh: lige

til dagen efter :blink: mad blev det dog til alt hvad der hører julen til dog i moderate mængder og det synlige fedt fjernet. men den 24 skal der

syndes :nissegrin: for hvem kan dog sige nej til at vinde mandelgaven :nissetunge:

glædelig jul til dig og dine :newyear::newyear::newyear:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share