Sneboldens log


"Snowball"
 Share

Recommended Posts

  • Replies 619
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fullbody træning uge 4, dag 3 med 85% af 8rm

(Gårsdagens træning)

Dødløft

5x5 med 102.5kg

Bænk

3x8 med 80kg

Pullups

3x8 bw

Military

3x8 med 52.5kg

Mave

3x10

BB Row

3x8 med 75kg

Dips

3x8 bw +11.25kg

DB Curl

3x8 med 22.5kg

Dagens kcal: 3572

Herlig træning i Asbjørns Cave. Havde lige en hyggelig snak med Klaus Riis, som jo stiller op til årets Mr. Fitness. Jeg blev sgu imponeret over hans gode form...Sjældent man ser det hos en 18 årig :bowdown: Måske generne fra Farmand også spiller lidt ind der :wink: Glæder mig i hvert fald til at opleve ham på scenen om en lille måned :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Habile vægte, Snowball! :4thumbup:

Jeg fik aldrig svaret på dit spørgsmål vedr. bagskulder øvelse.

Jeg synes at bent-over BD rear laterals er geniale! :bigsmile: Giv dem et shot :cool:

Link to comment
Share on other sites

Habile vægte, Snowball! :4thumbup:

Jeg fik aldrig svaret på dit spørgsmål vedr. bagskulder øvelse.

Jeg synes at bent-over BD rear laterals er geniale! :bigsmile: Giv dem et shot :cool:

Jow tak :bigsmile:

Hmm....kan ikke rigtig finde ud af om jeg vil skifte, eller bare fortsætte med milipress.

Ved du forresten hvem jeg kan ringe til i ik99?.....har stadig ikke modtaget noget girokort :crybaby:

Edited by "Snowball"
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Meld dig ind igen så!

Milipress gør nok ikke så meget for din bagskulder. Bagdelten kan altid bruge lidt ekstra arbejde :smile:

Kan være vi snart ses dernede til noget træning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Milipress gør nok ikke så meget for din bagskulder. Bagdelten kan altid bruge lidt ekstra arbejde :smile:

Mener du at jeg skal skifte Milipress ud, eller tilføje Laterals til programmet? Jeg er nemlig ikke så meget for at tilføje flere øvelser. Programmet er rigeligt hårdt i forvejen :bigsmile:

Edited by "Snowball"
Link to comment
Share on other sites

Fullbody træning uge 6, dag 1 med 95% af 8rm

Dødløft

5x5 med 115kg

Bænk

3x8 med 90kg

Dips

3x8 med bw +13.75kg

Janda Situps

3x8

Pullups

1x8 bw

1x7 bw +5kg

1x6½ bw +5kg

Military

4x5 med 57.5kg

Hanging Leg-Hip Raise

3x8

Barbell Rows

3x8 med 85kg

Super træning...fik også lige mødt en del af de gamle vægtløftere :D

Dagens kcal: 4343 :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mener du at jeg skal skifte Milipress ud, eller tilføje Laterals til programmet? Jeg er nemlig ikke så meget for at tilføje flere øvelser. Programmet er rigeligt hårdt i forvejen :bigsmile:

Behold skulderpres, tilføj rear laterals :smile: Det er jo kun én øvelse, og det vil kun gavne at køre den :smile:

Du skal næppe over de 4000 om dagen... har du vejet dig på en "fair" vægt, dvs. samme vægt, morgenvægt på tom mave osv? Der er jo masser af ting der kan skabe den slags udsving :smile:

Link to comment
Share on other sites

Behold skulderpres, tilføj rear laterals :smile: Det er jo kun én øvelse, og det vil kun gavne at køre den :smile:

Du skal næppe over de 4000 om dagen... har du vejet dig på en "fair" vægt, dvs. samme vægt, morgenvægt på tom mave osv? Der er jo masser af ting der kan skabe den slags udsving :smile:

Jeg har vejet mig på samme vægt, og har vejet mig 2 gange ugentligt, i de 14 dage jeg har indtaget 3500kcal. Jeg har selfølgelig vejet mig på tom mave(og om morgenen) hver gang :bigsmile:

Vægttabet har været på 1.2kg

Tror du ikke bare jeg rammer mit ligevægtsindtag hvis jeg kun indtager 4000kcal dagligt?

Link to comment
Share on other sites

Fullbody træning uge 6, dag 2 med 95% af 8rm

Bænk

3x8 med 90kg

Squat

3x8 med 92.5kg

Pullups

3x8 med bw +5kg..Sådan :D ...underligt jeg ikke har prøvet noget før

Janda situps

3x8

Military

3x6 med 57.5kg(Hårdt!..tror ikke vægtstangen har vejet 10 kg i Fitness.dk alligevel :( )

Dips

3x8 med bw +13.75kg

Hanging Leg-Hip Raise

3x8

BB Row

3x8 med 85kg

Dagens kcal: 4325

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share