BB Billeder AS fri


KC-Gangster
 Share

Recommended Posts

Ik for at være en lyseslukker men hvordan kan du vide det 100%? :smile:

Der er vel kun EEN der ved det 100% og det er Hr Crawdaddy selv

Synes egentligt Rommels eksempel er meget godt :4thumbup: Jeg er ganske skeptisk over for mange der påstår at de er clean og så alligevel ikke er det.

Men hvis man kender Crawdaddy så ved man hvor stor antiparti han har over for steorider og tror faktisk at han er en af de sidste man kunne lokke til at tage steorider, om han så fik en helt "kur" betalt og han var sikret at det aldrig ville blive opdaget så tror jeg ikke man kunne prakke ham det på :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Såvidt jeg husker kørte han en smule Dianabol da de kom frem, som alle andre BBere.

Men på de billeder Keler har postet der er han ikke ældre end AS slet ikke var tilgængelig endnu, og han må derfor være clean der. :w00t:

EDIT: Her er et billede fra 1949, ingen KRADT der og han er kun 23! :wink:

sr160.jpg

Det var åbenbart også inden man lærte at posere ordenligt :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Bjørn de der pics er da ikke noget specielt? synes jeg ikke ihvertfald hehe, jeg tænker mere på at se vilde resultater uden AS, jeg vidste godt man kunne se sådan der ud ved at træne uden AS, han ser bare normal ud af en person der træner. :blush:

Normal :w00t:

Jeg vil lige finde nogle billeder med knægten idag hvor han er 19 år, så skal du se normal :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Bjørn de der pics er da ikke noget specielt? synes jeg ikke ihvertfald hehe, jeg tænker mere på at se vilde resultater uden AS, jeg vidste godt man kunne se sådan der ud ved at træne uden AS, han ser bare normal ud af en person der træner. :blush:

Pas på du ikke sætter for høje forventninger for, hvad der kan opnåes clean :smile:

Styrkemæssigt kan man nå rigtig rigtig langt rent, men når det kommertil hypertrofi tror jeg ofte folk overvudere sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Har også en ven der er 15 og siger han er clean og hvis man spørg ham om noget med AS er han så dum at man sku ik tro han vidste hvad en sprøjte er... Men han er 15 og bænker 2x140.. Det er lidt sindsygt... Han har ik målt armen, men jeg skyder den til omkring de 40-41 stykker.. Og en fedt% under de 10...

Yeah right!

Link to comment
Share on other sites

Normal

Jeg vil lige finde nogle billeder med knægten idag hvor han er 19 år, så skal du se normal

Ja jeg synes det ser meget normalt ud det der, han ser ik specielt stor ud, måske lidt markeret men de der billeder er skyggerne også meget tænkt igennem, helt ærligt så ligner han for mig bare en normal person der træner, ik noget vildt der.

Og ja så vis mig nogen billeder fra han er 19år hvis du kan finde nogen.

Edited by KC-Gangster
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg er den eneste der ikke kan se billederne på bodyhouse så ? :(

Du skal trykke på Attached file: ImageXXX.jpg og så download for at se billederne.

Link to comment
Share on other sites

Uden at kunne dokumentere dette 100%, skulle Earl Snyder og James Cipriani være drugfree og aldrig have taget AS.

Deres resultater er et produkt af vedholden målbevidst træning og nøje styring af kosten.

Andre der ved mere om dem? Ellers må vi vel lade dette stå til troende.

J. Cipriani

post-9788-1137244025_thumb.jpg post-9788-1137244088_thumb.jpg post-9788-1137244125_thumb.jpg

E. Snyder

post-9788-1137244186_thumb.jpg post-9788-1137244214_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Uden at kunne dokumentere dette 100%, skulle Earl Snyder og James Cipriani være drugfree og aldrig have taget AS.

Deres resultater er et produkt af vedholden målbevidst træning og nøje styring af kosten.

Andre der ved mere om dem? Ellers må vi vel lade dette stå til troende.

Jeg er lidt kritisk over for om de altid har været clean hehe, de er vilde hvis de aldrig har rørt AS men jeg kan ik rigtig få mig selv til at tro på du kan få sådan en krop uden AS, ellers skal du være meget heldig med generne, de er syge, især ham Snyder med den rippet krop der, hvis han har fået det resultat med hård træning og stræng kost så det fandme respekt til den mand, men ja man kan aldrig vide om de har taget noget jo :dry::unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Med hensyn til Earl Snyder anser jeg det absolut ikke for værende usandsynligt, at han skulle være life-time clean. Han har været med i sporten på højt plan siden slutningen af 80erne, og det er da ikke fordi der er sket det store med hans fysik siden dengang. Det er lige før jeg vil mene, at han var en bedre BBer for 10-15 år siden end i dag. Han har iøvrigt altid begået sig godt i både testede og ikke-testede konkurrencer. Iøvrigt bør man bemærke, at Earl ikke er verdens højeste mand og altid har konkurreret i -65kg og -70kg klasserne. :smile:

Endnu en BBer som skulle være clean. :smile:

Ron "Alcatraz" Coleman, amatørverdensmester hos IFBB i 95.

roncoleman1.jpgRoninwater.tif.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det første jeg tænkte på, hvar redskabsgymnaster... de bliver sku pænt muskuløse..., men de river vist ikke vægte!!

men dopingkontrollen er i hvert fald meget streng i det forbund

og husk nu det er ikke størrelsen men gørrelsen :blink:

Hygge, jac

Giver stof til eftertanke!

Jeg tillader lige at bevæge mig væk fra selve tråden og referer til følgende MEGET interessante artikel:

http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=652

God fornøjelse!

Link to comment
Share on other sites

Hvad er der joke ved den her tråd hehe? :blink: AS er en stor del af BB, ALT for stor del synes jeg. :devil:

joken må være, at mange af de her kroppe helt klart er opnået med AS, eneste billede i den her tråd, jeg ville stole på, det er Crawdaddy. Men igen, det kommer jo an på ens egen overbevisning.

Link to comment
Share on other sites

Danny Hester er, efter eget udsagn, tidligere AS-bruger, så ham kan vi godt se bort fra.

Mht. de andre, så er det svært at sige. Når jeg ser mange mystiske fedtknuder på maven af folk, så tænker jeg mit. Med mindre de er diabetikere, kunne man godt forestille sig at der er røget noget ind der.

Ron Coleman og Steeve Reeves er de eneste på billederne, som jeg synes har en flot krop, men de er også ret gode begge to :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share