Discopumpere


gvp
 Share

Recommended Posts

:laugh: Jeg er selv slemt glad for TSK's eleiko-bumber skiver. Det ser jo lidt federe ud end tynde jernskiver... :cool:

Mænd uden psykiske mindreværdskomplekser har ikke brug for den form for falsk bekræftelse. Vi finder en særlig ro i vores egen makulinitet og har ikke behov for at hævde os ved at banke kvinder, sparke døre ind, lave grin med bøsser eller træne med gummiskiver....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos

Så snakkede jeg igår med en fysioterapeut, han sagde at generelt var der mange problemer med det indenfor politiet... Altså seriøst brysttræning uden at tænke over at ryggen måske også skulle trænes indimellem. :cry:

Desværre ikke helt forkert - hvis du endelig finder en der træner, er der stor sansynlighed for, at han er af diskotypen.

Link to comment
Share on other sites

Mænd uden psykiske mindreværdskomplekser har ikke brug for den form for falsk bekræftelse. Vi finder en særlig ro i vores egen makulinitet og har ikke behov for at hævde os ved at banke kvinder, sparke døre ind, lave grin med bøsser eller træne med gummiskiver....

Jeg føler faktisk at det er nemmere – dvs. at jeg kan løfte mere – hvis jeg bruger de blå 20 kg. Casall- gummiskiver i stedet for X2 af de små søde 10 kg. (røde) af metal... specielt på EZ-stangen.

Det må være psykisk... jeg har lettere ved at blive ”gal” på de store blå gummidimser end på de små kære lak-røde modeller.

:blink:

Edited by pjevs
Link to comment
Share on other sites

Mænd uden psykiske mindreværdskomplekser har ikke brug for den form for falsk bekræftelse. Vi finder en særlig ro i vores egen makulinitet og har ikke behov for at hævde os ved at banke kvinder, sparke døre ind, lave grin med bøsser eller træne med gummiskiver....

Kun grin med andre folk der ikke træner efter dit hoved? :laugh::wink::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Der hvor jeg træner, er der kun en ting vi griner mere af end discopumperne. Det er styrkeløfterne, som pakker sig ind i trøjer, elastikker, plasticposer, bælter mm. inden de laver et enkelt løft (som SKAL overværes af ALLE de andre) og kalder det et træningspas! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Der hvor jeg træner, er der kun en ting vi griner mere af end discopumperne. Det er styrkeløfterne, som pakker sig ind i trøjer, elastikker, plasticposer, bælter mm. inden de laver et enkelt løft (som SKAL overværes af ALLE de andre) og kalder det et træningspas! :laugh:

Den kan jeg så ikke se det sjove i. Discofreaks er derimod altid latterspredende

Link to comment
Share on other sites

Nu når vi er igang. Hvad sker der så for de tosser der kaster med kanonkugler med håndtag i? Se DET virker fjollet :wink:

Ja, det må være irriterende for dig, at du skal se på dem hver gang du træner :laugh::laugh::laugh:

Mon DBM har prøvet at løfte i udstyr? :wink:

Nej, jeg har heldigvis kunne modstå presset hver gang de har forsøgt at overtale mig. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der hvor jeg træner, er der kun en ting vi griner mere af end discopumperne. Det er styrkeløfterne, som pakker sig ind i trøjer, elastikker, plasticposer, bælter mm. inden de laver et enkelt løft (som SKAL overværes af ALLE de andre) og kalder det et træningspas! :laugh:

Tænk, jeg har det lige omvendt, og synes at det er ret irriterende ( Men højst forståeligt og helt acceptabelt) at folk altid skal glo. Som om ens træning var en attraktion, eller lignende. Kunne aldrig finde på at ville have folk til at kigge, bare for at kigge. Men på den anden side, hvad ved du egentligt om det? Man behøver måske publikum til at stå i en garage og kaste petanque-kugler med påhæftede håndtag?

Link to comment
Share on other sites

Tænk, jeg har det lige omvendt, og synes at det er ret irriterende ( Men højst forståeligt og helt acceptabelt) at folk altid skal glo. Som om ens træning var en attraktion, eller lignende.
Det er da forhåbentlig værd at se på.

Lige som at læse i din log.

Jeg tror, at mange, der kigger er imponerede af de tunge løft. :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share