Discopumpere


gvp
 Share

Recommended Posts

Tænk, jeg har det lige omvendt, og synes at det er ret irriterende ( Men højst forståeligt og helt acceptabelt) at folk altid skal glo. Som om ens træning var en attraktion, eller lignende. Kunne aldrig finde på at ville have folk til at kigge, bare for at kigge.

Skal vi også kigge væk næste gang du er på podiet til et stævne? :laugh:

Indse det nu bare, uanset hvad vi laver, så er der altid nogen der finder det fjollet og synes at det ser skægt ud. :bigsmile::laugh:

F.eks. når man spotter folk i boardpress og samtidig står og fylder kage i skuffen. Hvad tænker folk mon ikke?! :4mewantfood: :w00t::laugh:

Man spotter sgu heller ikke og æder kage samme tid. Det skal da vist sætte en enetime af til dig på seminaret i Ålborg. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Indse det nu bare, uanset hvad vi laver, så er der altid nogen der finder det fjollet og synes at det ser skægt ud. :bigsmile::laugh:

F.eks. når man spotter folk i boardpress og samtidig står og fylder kage i skuffen. Hvad tænker folk mon ikke?! :4mewantfood: :w00t::laugh:

Præcis hvor jeg ville hen!! Folk synes sguda også, at jeg er underlig, når jeg om sommeren slæber rundt på sten og sandsække - og hvem kan bebrejde dem?? :laugh:

Spiser du virkelig kage, når du spotter? Det er god gainer stil!!! :4thumbup:

Meeeeeeen discopumpere er nu de underligste!

Link to comment
Share on other sites

Skal vi også kigge væk næste gang du er på podiet til et stævne? :laugh:

Man spotter sgu heller ikke og æder kage samme tid. Det skal da vist sætte en enetime af til dig på seminaret i Ålborg. :laugh:

Ups, det var faktisk en fejl. Jeg mente at holde boardet naturligvis. :bigsmile:

Smertetog

:nono: Aldriiiig blande kage og roden-i-kønsdelene sammen. Det er uhygiejnisk. Nok er vi nogle svin til tider, men der er grænser. :nonono:

DBM

Det sker faktisk tit til træning at vi æder imellem sætpauserne. Som regel er det nogel tarvelige ting vi propper i os. :4mewantfood: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

ÆV ÆV ÆV ÆV ÆV ÆV ....

Jeg må have været diskopumper tidligere.... :nonono: Efter jeg fandt MOL, HST, progression, dødløft, squat, bulk, mm. så er mine moderigtige dyrt indkøbte Dielsel bukser i hvert fald blevet for små og min kæreste siger at jeg er blevet tyk (læs: for stor) :dry::tongue:

M

Link to comment
Share on other sites

Hmm efter al den læsning, så er der vist en snert af discopumper i mig :P

1. Ja, jeg tager solarie ind i mellem.. gider ikke være vold bleg

2. Ja, mobilen er med inde.. undgår dog helst at snakke .. men nogle sms'er ryger der da gennem centralen ;)

3. Tøjet består af ting som adidas bukser til 79,50 i Sportsmaster og en Bon bon lands trøje :superman: Har et par bukser fra Loaded fitness, de er dælme rare at træne i..!!

4. Kører dog hele dynen med træning.. Program: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=9722

5. Har dog sat mig ind i træningen, kosten osv..

En ting jeg dog finder lidt underligt...: Hvad er der galt med at kigge sig i spejlet og være stolt at sine resultater? (nu ved jeg godt en ægte DP'er ikke kan kalde det ægte resultater..)

Og det emd ærmeløse trøjer, hovedbeklædning osv... Jay Cutler mf. træner da i sådan noget tøj :P ? Han er måske også diskopumper?

Link to comment
Share on other sites

Hmm efter al den læsning, så er der vist en snert af discopumper i mig :P

1. Ja, jeg tager solarie ind i mellem.. gider ikke være vold bleg

2. Ja, mobilen er med inde.. undgår dog helst at snakke .. men nogle sms'er ryger der da gennem centralen ;)

3. Tøjet består af ting som adidas bukser til 79,50 i Sportsmaster og en Bon bon lands trøje :superman: Har et par bukser fra Loaded fitness, de er dælme rare at træne i..!!

4. Kører dog hele dynen med træning.. Program: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=9722

5. Har dog sat mig ind i træningen, kosten osv..

En ting jeg dog finder lidt underligt...: Hvad er der galt med at kigge sig i spejlet og være stolt at sine resultater? (nu ved jeg godt en ægte DP'er ikke kan kalde det ægte resultater..)

Og det emd ærmeløse trøjer, hovedbeklædning osv... Jay Cutler mf. træner da i sådan noget tøj :P ? Han er måske også diskopumper?

Der er ikke noget galt med at kigge sig i spejlet, og heller ikke med alt det andet :smile:

Der er heller ikke noget galt med at være diskopumper, det er bare noget de siger her på MOL :laugh:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

3. Tøjet består af ting som adidas bukser til 79,50 i Sportsmaster og en Bon bon lands trøje superman.gif Har et par bukser fra Loaded fitness, de er dælme rare at træne i..!!

Sjovt! Min favorit beklædning består bl.a. også en min højt (højt, højt, højt...) elskede BonBon t-shirt!

Eller er det mon dimensionerne på den, som gør den til en favorit. Det er trods alt en del år plus et par meter siden jeg sidst var i Bonbonland :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share