Håndbold EM


MadsSWIM
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg de sidste par dage overbevist (eller prøvet på) alle islændinge jeg har rendt ind i om at vi tæver dem i kastebold på fredag...

Det gik dog lige op for mig at jeg egentlig ikke har fulgt så meget med på det sidste.

Skal jeg begynde at holde kæft eller tæver vi dem?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Herrehåndbold er noget af det sejeste sport at se på.

Enig - bliver ikke værre hvis man har en hel nation at håne (er ved at være træt af at høre deres kommentarer om at de er ved at købe DK)

Jeg møder op i dansk landsholdsdragt til skoleidræt (9-10 klasse) fredag formiddag :devil:

Link to comment
Share on other sites

... Og der er ikke mange andre hold der har et hold, med så mange fede personligheder/profiler som DK :4thumbup:

korrekt. de andre store profiler er enten en halvfed tysker med bleget hår og underlig frisure samt klamt skæg"design" eller en 210cm russer.

problemet er bare at de ikke rigtigt kan få det til at hænge sammen - håndbold er jo team arbejde og ikke induvialist præget

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu mene, at fx en spiller som Balic fra Kroatien er en rimelig spektakulær profil. Sagt på en anden måde er der på de andre hold IMO masser af profiler, faktisk vil jeg mene at det danske hold er en lidt profilløst i forhold til de andre hold.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu mene, at fx en spiller som Balic fra Kroatien er en rimelig spektakulær profil. Sagt på en anden måde er der på de andre hold IMO masser af profiler, faktisk vil jeg mene at det danske hold er en lidt profilløst i forhold til de andre hold.

AHHHHHHHHHHHHHH, vi har da JOAKIM BOLDSEN, han har da både karisma og er en profil....

Edited by Titan/inzer
Link to comment
Share on other sites

Kæft hvor var Lars Christiansen IGEN ringe! Fedt at Wilbek ( i modsætning til Torben - fjols - Winter) turde at skifte ham ud med den langt bedre spillende Lars Rasmussen...

Håber at Lars Rasmussen er først valg fra nu af!

Derudover spillede hele holdet faktisk godt, med undtagelse af straffekastene, som vi af mystiske årsager IKKE kan score på. Håber at Boldsen har evnerne til fremover at skaffe os de (nemme) mål på straffe. Synes simpelthen det er utroligt at ligegyldigt hvilket usselt hold DK møder har de med garanti en straffekast ekspert som scorer på 70 - 80%, mens DK altid bræder 60 - 70% af deres straffekast :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Netop Lars Christiansen har ellers været en forrygende straffeskytte tidligere. Lad os håbe, han kommer tilbage i nærheden af det gamle niveau - som var en del højere end Lars Rasmussens...

Nu har Lars Christiansen skuffet slutrunde efter slutrunde, så det med gamle niveau :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu har Lars Christiansen skuffet slutrunde efter slutrunde, så det med gamle niveau :blink:

Ja det fatter jeg hellere intet af... Lars Christiansen er sikkert en udemærket klubspiller men på landsholdet brænder han simpelthen for meget... Synes Lars Rasmussen var et frisk pust og han var helt sikkert en af kampens bedste... han minder mig en lille muskuløs ilter kamphund :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja det fatter jeg hellere intet af... Lars Christiansen er sikkert en udemærket klubspiller men på landsholdet brænder han simpelthen for meget... Synes Lars Rasmussen var et frisk pust og han var helt sikkert en af kampens bedste... han minder mig en lille muskuløs ilter kamphund :devil:

Lars C. har gang på gang vist at han ikke kan klare presset, han er en rigtig god håndbold spiller, men det er ikke ham jeg ville stole på i en kamp, hvor det står 20-20.

Enig med at Lars Rasmussen gjorde det overraskende godt. Generelt synes jeg at landsholdet gjorde det godt over hele linien mod en svær modstander. Min MoM er Kasper Hvidt. Han stod en fantastisk 1. halvleg og da det blev spændende tilsidst hentede han nogen klasse redninger frem.

Link to comment
Share on other sites

Mystisk med Lars Christiansen.. Som flere har været inde på..

Efter min mening danmarks mest talentfulde spiller, men misser gang på gang den ene målchance efter den anden, når han bærer den røde landsholdstrøje.

Jeg er dog overbevist over at han kommer godt igen i de næste kampe. Nu kan han da snart ikke blive ved med at være så uheldig længere...

Link to comment
Share on other sites

Ok kamp. Resultatet kan vi vel ikke være helt utilfredse med, da Island havde mindst lige så meget ære af kampen som DK.

Lars C var igen en joke. Brænder 3 store chancer, men får alligevel alt for meget spilletid. Eneste store lyspunkter var Boldsen, Per Leegård og det danske forsvar i perioder i anden halvleg.

Desværre faldt Bo Spellerberg, Lars Møller Madsen, samt selvfølgelig Lars C igennem idag. Tror faktisk ikke vi havde scoringer fra venstre back (uhørt i herrehåndbold) før Boldsen tog over.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu har Lars Christiansen skuffet slutrunde efter slutrunde, så det med gamle niveau :blink:

Ja, nu mener jeg ikke nødvendigvis det gamle niveau på landsholdet (selvom han da også har spillet godt for landsholdet - det er bare længe siden), men bare det niveau, som alle der har set ham spille i den tyske liga ved, at han kan have. Og nu er det jo ikke fordi, at der ikke er et ret stort pres i toppen af den bedste tyske liga :blink:

Men ja, et eller andet går der desværre galt på landsholdet. Det ændrer dog ikke ved, at jeg helst så, han kom op i nærheden af hans topniveau. Det er da klart.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share