Håndbold EM


MadsSWIM
 Share

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dejligt at se en landsholdstræner der skifter ud over hele linien og ikke er bange for at køre med 'nye' kæder. Det var en forfriskning at se Lars C. på bænken i en hel kamp.

Generelt er jeg helt enig i alle Wilbeks dispositioner so far ...det eneste punkt jeg ikke er helt enig i, er hvorvidt Rune Ohm burde have sin plads på landsholdet (til trods for skadessituationerne i dansk herrehåndbold). Jeg synes ikke han har psyken, disciplinen og niveauet.

Det bliver spændende iaften!

Link to comment
Share on other sites

Ja det blir spændene i aften, men er nu næsten overbevist om at russerne dem tager vi ikke! Og selvom vi gør, så kommer det hele an på målscoren mellem island & Danmark..

Godt nok alligevel mange ting der skal klappe før at vi ryger videre - Tror ikk helt på det - Men håber!

Link to comment
Share on other sites

Det er så fedt!! haha... Seje Norge... Så skal vi vel bare vinde i aften, så er den sikker... :wink:

yes det må også give noget ekstra tro og motivation for danskerne, nu tror jeg vi napper russerne og tager den semifinaleplads. Jeg troede ellers ikke på det tidligere idag.

Link to comment
Share on other sites

Nøj hvor de islandske radiokommentatorer pev i morges. "Jamen, drengene er jo blevet trætte..." Som om de har spillet flere kampe end de andre hold.

Jeg var heller ikke videre populær i svømmehallens lobby igår da jeg spontant kom til at juble da jeg så slutscoren til ISL-Norge kampen :devil::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Så er ærgelsen kommet et par timer på afstand, og det er godt.

Vi tabte til et helt fantastisk godt hold, som lige var en tand bedre. Det var ikke mange marginaler der skulle ha tippet, så kunne det nemt være blevet anderledes. Vore keepere faldt lidt igennem i anden halveg og tog stort set intet, men det hænger også sammen med et forsvar der ikke fungerede optimalt - spanierne var simpelt hen for snedige og godt spillende.

Nu må vi håbe de kan rejse sig til bronzekampen i morgen mod Kroatien. Rent mentalt tror jeg vi er foran på point, da hold fra de kanter ofte håndterer modgang mindre godt end "os".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share