Køb af squatdragt?


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

vil os mene at du skal starte med en 40'er.

den VIL være for løs i stropperne, men den vil givetvis sidde godt på understellet,

og det synes jeg personligt er et fint udgangspunkt :smile:

så kan du altid sy stropperne ind senere :smile:

den funker iøvrigt os glimrende til dødløft, ihvert fald til sumo...

Link to comment
Share on other sites

hardcore dragten er faktisk blevet populær igen

tror det er fordi den er nem at løfte i, iforhol til en titan

Tilgengæld tager den 100gange så langt tid at få på, og giver slet ikke så mange kg som titanen. Køb titan. Ingen tvivl den der giver mest. Ellers er en Metal eller metal Viking også en udemærket dragt, der er nem at få på, ok nem at squatte i, og giver næsten ligeså mange kg som titanen hvis den sidder stramt nok :smile:

Er øvrigt enig med Hippo angående str. En 40er lyder rigtigt fornuftigt og så kan man altid sy stropperne ind. Og selvom den er lidt for stor giver den alligevel flere kg end nogle af de andre IPF dragter på markedet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad der gir mest er vel et spørgsmål om stil, de fleste østeuropæer løfter i Hardcore, Per kyneb lavede da også de 385 i en Hardcore

Men jeg glæder mig da til at prøve en titan squatter når i siger den er så god i forhold til en Hardcore, (løfter i den nu)

Link to comment
Share on other sites

>Onkel Troels og L^P

Flere og flere af østeuropæerne løfter efterhånden i Titan. Indtil for et par år siden løftede de ganske rigtigt alle i Inzer, men det skyldtes at de var sponseret af Inzer. :smile:

Tænkte nok at det var fordi de var sponsorede af Inzer :smile: Er slet ikke i tvivl om at Titan dragerne er meget bedre end Hardcore dragterne :smile:

Lp<< Du kan godt glæde dig til at prøve sådan en. Jeg lover dig minimum 250kg med din Raw styrke :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nu vi lige snakker dragter, hvad siger de folk der har prøvet så til at dødløfte i en Titan squatter i forhold til en rigtig dødløft dragt??

Jeg har kun min inzer dødløft dragt, har ikke prøvet andet, men jeg er tilgengæld meget tilfreds med den og kan ikke forestille mig noget der er bedre end den :smile:

men jeg skal prøve en Titan squatter på Onsdag regner jeg med, så får vi at se

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg nu køber en dragt på inzer.dk hvor de sælger en centurion, hvor kan jeg så få den syet til som i siger, og hvad er prisen ca? altså de fornuftigeste priser :laugh: Desuden er der garanti på dem over nettet eller skal jeg købe dem i en klub istedet for at være sikker?

Når jeg ser alle indlæggene igennem er der flest der mener jeg skal have en str. 40? men bliver den ikke for stor så.. jeg tænker på at jeg skal have så mange kg ud af den som muligt, og har talkum hvis det går helt galt :tongue::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser alle indlæggene igennem er der flest der mener jeg skal have en str. 40? men bliver den ikke for stor så.. jeg tænker på at jeg skal have så mange kg ud af den som muligt, og har talkum hvis det går helt galt

Vi ville da ikke anbefale en dragt er var for stor til dig :wink:

Kan sige at jeg selv løftede i en str. 44 til sidste Dm med en kropsvægt på 100kg som dog var for stor, så skal ud og have investeret i en str. 42 nu.

Du kan få dragten syet ind i ved en skomager, hvilket for mig kostede omkring en 100kr så vidt jeg husker :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vi ville da ikke anbefale en dragt er var for stor til dig :wink:

Kan sige at jeg selv løftede i en str. 44 til sidste Dm med en kropsvægt på 100kg som dog var for stor, så skal ud og have investeret i en str. 42 nu.

Du kan få dragten syet ind i ved en skomager, hvilket for mig kostede omkring en 100kr så vidt jeg husker :smile:

En skomager :laugh:

Hmm overvejer stadig at købe en 38-39'er så jeg fri for at sy stropper ind, men når de fleste her siger 40 så ved jeg sku ikke helt, men Mølvis er i min vægtklasse med +3kg ikke, og han kan være i en 36-38 mener jeg det var, og han kunne svømme i en 40 :smile:

Link to comment
Share on other sites

En skomager :laugh:

Hmm overvejer stadig at købe en 38-39'er så jeg fri for at sy stropper ind, men når de fleste her siger 40 så ved jeg sku ikke helt, men Mølvis er i min vægtklasse med +3kg ikke, og han kan være i en 36-38 mener jeg det var, og han kunne svømme i en 40 :smile:

Hehe! Er det så sjovt med en skomager :bigsmile:

Numrene springer 2 tal hver gang, så det hedder 36,38,40..osv. Mener ikke man kan få ulige str. numre. :smile:

Nu har jeg jo ikke set dig, så kan heller ikke sige 100% at du skal have en str. 40. Det hænger også lidt sammen med kropsbygning, højde, str. på lår osv.

Mit umiddelbare gæt ville bare være at en str. 40 ville være en god stram dragt til dig, der giver masser af kg. Og som det jo er sagt tidligere så kan man altid sy stropperne ind, når man synes man har fået helt styr over dragten og den har udvidet sig lidt. :smile:

Men det bedste ville jo være hvis du kunne prøv en først :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Er det så sjovt med en skomager :bigsmile:

Numrene springer 2 tal hver gang, så det hedder 36,38,40..osv. Mener ikke man kan få ulige str. numre. :smile:

Nu har jeg jo ikke set dig, så kan heller ikke sige 100% at du skal have en str. 40. Det hænger også lidt sammen med kropsbygning, højde, str. på lår osv.

Mit umiddelbare gæt ville bare være at en str. 40 ville være en god stram dragt til dig, der giver masser af kg. Og som det jo er sagt tidligere så kan man altid sy stropperne ind, når man synes man har fået helt styr over dragten og den har udvidet sig lidt. :smile:

Men det bedste ville jo være hvis du kunne prøv en først :smile:

Ja det nemmeste er at prøve en først, men kender absolut ingen der har en, så kan ikke rigtig komme til at prøve den.. jeg tænkte på hvor meget de vokser efter noget brug? 1-2str'ser?

Link to comment
Share on other sites

Hej mikkel > Jeg mener stadig du skal købe en str. 38.

Den bliver meget stram første gang du skal have den på, men efter et par gange passer den i størrelsen. En str. 40 vil blive alt for løs på dig i løbet af kort tid.

/ Søren :innocent:

Det er jo også det... Men tænkte også på om jeg behøver at sy stropper ind på en 38 så? hvor høj er du Mølvis?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share