Køb af squatdragt?


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hvor sikker er du på det sidste "ja"?? For ville være træls at købe af jer, hvis det ikke passer i str. alligevel, er jo penge lige ud af vinduet, for der er vel ikke bytte garanti hos jer (or something :tongue: )

Desuden, hvordan kommer man i sådan en satan?

Hej Mikkel

Jamen der er da ikke spildt nogen penge der, selvfølgelig kan den da byttes.

Mikael Jensen fra Aalborg er samme højde som dig og vejer 89 kg han bruger en str 36. :devil:

Du skal have en til at hjælpe dig med at får stropperne op over dine skuldre.

Men ring så skal jeg nok hjælpe dig med div god råd.. :wink:

<>Jan

Link to comment
Share on other sites

HEHE folk siger jo alt lige fra 38-42 :laugh:

Er mega meget i tvivl, for Mølvis mener jeg sagtens kan, og burde købe en 38'er, mens størstedelen mener str. 40 men det kræver så at den bliver syet ind i stropper :crazy:

Har du ikke været i thisted at løfte tidligere? er der ikke nogen der der har en squat dragt du kan hoppe i?

Link to comment
Share on other sites

Det jo heller ikke noget problem at sy den ind!

Nej men gider ikke besværet :laugh:

Det er ikke ligefrem hjernekirurgi... kostede en lille forklaring og 25 kr. hos min skomager at få ordnet min DL-dragt

Samme, gider ikke at skulle opsøge en skomager, hvis jeg kan få en str. der passer uden at skulle syes :smile:

Hej Mikkel

Jamen der er da ikke spildt nogen penge der, selvfølgelig kan den da byttes.

Mikael Jensen fra Aalborg er samme højde som dig og vejer 89 kg han bruger en str 36. :devil:

Du skal have en til at hjælpe dig med at får stropperne op over dine skuldre.

Men ring så skal jeg nok hjælpe dig med div god råd.. :wink:

<>Jan

Okay, vil jeg gøre.. Så ringer jeg en af dagene, for vil sku have den dragt nu!! :devil:

Har du ikke været i thisted at løfte tidligere? er der ikke nogen der der har en squat dragt du kan hoppe i?

Kender ingen der har en drágt i de størrelser.. Kunne selvfølgelig aftale noget med Jan Lyhne om at prøve.. Men Hvis det som Jan fra inzer.dk siger er rigtigt, er der jo ingen grund til det.. for der er skid langt derovre! :laugh:

Ellers mange tak for alle jeres svar.. SKU været en stor hjælp, så mangler jeg bare at "nakke" nogle af jer til nogle stævner! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nej men gider ikke besværet :laugh:

Samme, gider ikke at skulle opsøge en skomager, hvis jeg kan få en str. der passer uden at skulle syes :smile:

Okay, vil jeg gøre.. Så ringer jeg en af dagene, for vil sku have den dragt nu!! :devil:

Kender ingen der har en drágt i de størrelser.. Kunne selvfølgelig aftale noget med Jan Lyhne om at prøve.. Men Hvis det som Jan fra inzer.dk siger er rigtigt, er der jo ingen grund til det.. for der er skid langt derovre! :laugh:

Ellers mange tak for alle jeres svar.. SKU været en stor hjælp, så mangler jeg bare at "nakke" nogle af jer til nogle stævner! :tongue:

Det er normen at få skidte syet ind.

Strammere dragt = lidt vnskeligere at komme til godkendt dybde. Som n00b er det måske ikke højeste prioritet at presse citronen mht udstyret.

Får du hjælp og coching til at lære at squatte ordentligt i udstyret?

Mølvis er i en klub hvor der er mange dygtige folk omkring ham.

Du har alle informationerne, så er det bare at shoppe. Men at besere købet på om stropperne skal sys eller ej, det er sgu for blæst

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået 40'eren ind af døren her i dag, og ville så prøve den, men kan fame ikke presse min fede røv ned i den.. Nogle tips til hvordan man kommer i den? fik to personer til at hjælpe mig, men det gav ikke noget bedre resultat... Mangler lige de sidste 5-10cm for at de sidder som de skal...

Skulle du ikke have haft en 38? :tongue::laugh:

Men ser ud til at du har ramt en rimelig god størrelse. Dragten vil altid være svær at få på de første par gange, men så vil den udvide sig, og så bliver det lidt nemmere.

Som jeg nævnte før så vil en kombination af Talkum og plastikposer gøre det en del nemmere at få den på. Du laver simpelthen hul i en plastikpose og stikker benene igennem. Altså en plastikpose til hvert ben :wink: Så vil den være lettere at få op over lårene.

Prøv iøvrigt at se om du kan få stropperne op så tidlige som muligt, så kan du nemlig selv arbejde med at få den op.

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke have haft en 38? :tongue::laugh:

Men ser ud til at du har ramt en rimelig god størrelse. Dragten vil altid være svær at få på de første par gange, men så vil den udvide sig, og så bliver det lidt nemmere.

Som jeg nævnte før så vil en kombination af Talkum og plastikposer gøre det en del nemmere at få den på. Du laver simpelthen hul i en plastikpose og stikker benene igennem. Altså en plastikpose til hvert ben :wink: Så vil den være lettere at få op over lårene.

Prøv iøvrigt at se om du kan få stropperne op så tidlige som muligt, så kan du nemlig selv arbejde med at få den op.

Okay prøver jeg lige.. men har en omkreds på 103cm om røven, og selvom jeg kan få stropperne op vil den sku ikke "glide" det sidste stykke op.. men prøver lige det med posen så må vi se.. kan ikke prøve med talkum da den nok ikke kan byttes hvis det så ikke passer.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:tongue:

.... seriøst - når selv jeg har svært ved at få min fede røv ned i en 40, så bliver det sgu hårdt arbejde at få 103 cm ned :crazy:

jamen altså, så fucked med det dragt værk ... :w00t:

I pylrer da vidst nu :laugh:

Hvis jeg kan få en 38 på, kan en mand på ca. 92 - 93 også nemt få en 40er på.

Angel > hvis du har haft svært ved at komme i en 40er, har du vidst ikke revet til :tongue::tongue:

hvad måler din røv da ikke så? minimale 80cm or something :tongue:

har fame prøvet 3 gange nu.. bliver skide hidsig ... Måske hvis jeg kan få fat i en pose til min røv istedet :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Altså ... jeg har vist et klip et eller andet sted hvor drengene i klubben prøver at få mig i min HARDCORE (meget skægt :laugh: )

... de omgav efter 40 minutter - da en af sygninger gav sig og gik op :blink:

p.s. Jeg er vist omkring de 96-97 om butt'en da jeg skulle i den! TITAN str. 40 kom jeg i efter en lille halv time første gang! Men DAMN det var hårdt arbejde - havde sår på samtlige knoer og svedte som et svin :crazy:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Altså ... jeg har vist et klip et eller andet sted hvor drengene i klubben prøver at få mig i min HARDCORE (meget skægt :laugh: )

... de omgav efter 40 minutter - da en af sygninger gav sig og gik op :blink:

p.s. Jeg er vist omkring de 96-97 om butt'en da jeg skulle i den!

Du kunne ikke uploade den så jeg kunne se om det bare er mig der pylre... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

De fleste dragter udvider sig meget, så hvis du kan få den på på den ene eller anden måde, så har du fat i den rigtige størrelse. Jeg har selv en 38, og det tager mig max 2 min at få den på, og min numse måler 102 cm :laugh: Når du har været i den et par gange, skriver du sikkert i den her tråd, at den er alt for stor :bigsmile:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

De fleste dragter udvider sig meget, så hvis du kan få den på den ene eller anden måde, så har du fat i den rigtige størrelse. Jeg har selv en 38, og det tager mig max 2 min at få den på, og min numse måler 102 cm :laugh: Når du har været i den et par gange, skriver du sikkert i den her tråd, at den er alt for stor :bigsmile:

Det ser jeg frem til så :4thumbup: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share