Køb af squatdragt?


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er jo heller ikke det hun skriver. Nasty Norah skriver: "En Hardcore og en Centurion str. 40." Dermed ikke sagt at Hardcoren er en str. 40

Godt spottet Troels, igen ser man tydeligt at Jens er så gennemtæret af hans røde tendenser at han som det jo er kendetegnet for det folkefærd, kun evner at læse den halve sandhed.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo heller ikke det hun skriver. Nasty Norah skriver: "En Hardcore og en Centurion str. 40." Dermed ikke sagt at Hardcoren er en str. 40 :wink::bigsmile:

Det er sgu i orden det hoved der sidder på dig Grafrakka :4thumbup:

Grunden til jeg ikke skrev str. på min Hardcore er fordi jeg er usikker og lige skal kigge i klubben i morgen... mener det er en str. 30 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det kan du jo se når du prøver den, det er ikke til at sige hvordan den vil sidde på dig.

Du kan eventuelt dukke op til et stævne og prøve de forskellige størrelser. :smile:

Er det ellers muligt i jeres klubber at prøve størrelser som i en tøjbutik, for skal have checket i thisted.. men hvordan er praksisen på den område "normalt" :smile:

Link to comment
Share on other sites

hvor sikker er du på det sidste "ja"?? For ville være træls at købe af jer, hvis det ikke passer i str. alligevel, er jo penge lige ud af vinduet, for der er vel ikke bytte garanti hos jer (or something )

Desuden, hvordan kommer man i sådan en satan?

Du bliver bare ved, hva? :laugh:

Man kommer i strammer dragter som man komme i stramme trøjer, ved eventuelt smide noget talkum på lårene eller bruge plastikposer.

Har dog aldrig haft en squatdragt hvor det var nødvendig med talkum eller plastikposer.

Men hvis du køber sådan en 38'er(Som jeg skan se du har bestemt dig for :wink: ) så bliver det nok nødvendigt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du bliver bare ved, hva? :laugh:

Man kommer i strammer dragter som man komme i stramme trøjer, ved eventuelt smide noget talkum på lårene eller bruge plastikposer.

Har dog aldrig haft en squatdragt hvor det var nødvendig med talkum eller plastikposer.

Men hvis du køber sådan en 38'er(Som jeg skan se du har bestemt dig for :wink: ) så bliver det nok nødvendigt :4thumbup:

Poser? :blink:

Hmm, jamen understells delen er nok ikke et stort problem, men mere om de stropper kan komme op over skulderene?

Hmm, det nemmeste ville da være hvis nogen lå inde med en artikel om hvordan dragten skal bruges/tages på :laugh:

Og gu fanden bliver jeg ved.. har 1000kr for den næste halve år til at købe for, så de skal bruges korrekt!!

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share