BURNING ADRENALINE


Don Nors
 Share

Recommended Posts

dagens træning

Ben i udstyr

2x150kg egne bind

1x170kg prehn band - ikke godkendt

1x180kg prehn band igen - godkendt men god marg og overskud

stoppede her da jeg ikke ville presse ryggen for meget.

Træk til ansigt

12x40kg

4x10x40kg

lidt plat omgang men jeg er stadig ikke 100% ovenpå

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dagens træning

Bænk

5x90kg

3x100kg

2x105kg

3x105kg PR +5KG dog ikke fuld pause på sidste rep.

---8cm board---

3x120kg PR +5KG lidt et sats at springe så mange kg men det endte jo fint

1x125kg - miss på 2.rep. ved ikke lige hvad der sker. tror måske det er hovedet.

Træk til bryst - V greb

5x70kg

5x75kg

5x5x80kg

Link to comment
Share on other sites

DM Junior i Ålborg d. 16 marts 2008

Benbøj

185kg godkendt men dårligt løft. kommer for langt frem

202,5kg underkendt 2:1 på dybde

205kg godkendt 2:1 PR +5kg

god styrke i benene og god PR men jeg er ikke helt tilfreds med min psyke. synes jeg untougher mig lidt. men så er der noget at arbejde med til SM

Bænkpress

125kg godkendt 2:1 lidt skidt ned men let at presse

135kg godkendt godkendt 2:1 langt bedre teknik

140kg godkendt 2:1 godt løft og overrasket over min styrke PR +2,5kg

Dødløft

175kg godkendt 3:0 men igen lidt skidt løft

190kg godkendt 3:0 rigtig god teknik og god fart PR +2,5kg

200kg miss - simpelthen for tung. jeg mister spændet i bunden og ender med at stå stivbenet.

Total: 535kg PR +10kg

Wilks: 371.5575 PR +8,7824

Alt i alt et rigtig godt stævne for mig med PRs over hele linien. men der er godt nok stævne mentalitet jeg skal have arbejdet på. alle start løft idag var grimme - IKKE GODT NOK

nåja og så skal jeg lære at huske babypudder :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det sgu flot Nors, havde sgu ikke regnet med det, når du ikke havde fået trænet mere udstyr, men det virkede åbenbart for dig :4thumbup:

du var vel ikke gået en klasse ned og lavet pr i total med 10 kg? :blink: for så er det sgu tought

Link to comment
Share on other sites

mange tak allesammen :smile:

att: MC

jeg regner med at blive liggende i 82,5kg. måske smidder jeg lidt fedt under sommeren men så skal jeg nok søre for at få kørt noget hypertrofi. gider ikke ned i -75kg igen pt.

mange tak for de gode billeder og videoer du fik taget :)

att: L^P

well, nu løfter jeg jo ikke i dødsstramt udstyr og dragten og trøjen kender jeg jo godt efterhånden. men måske havde lidt mere udstyrstræning givet mig lidt mere selvtillid. fxs i bænk var startvægten sat meget konservativt. det må jeg prøve at forbedre til SM. selvfølgelig skal man ikke bomme ud men det er jo heller ikke noget ved hvis startvægten er sat så lavt at man skal springe 100kg for at komme på PR.

EDIT: jeg glemte at skrive at jeg vejede ind på 77,90kg. så jeg er i 82,5kg

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

mange tak allesammen :smile:

att: MC

jeg regner med at blive liggende i 82,5kg. måske smidder jeg lidt fedt under sommeren men så skal jeg nok søre for at få kørt noget hypertrofi. gider ikke ned i -75kg igen pt.

mange tak for de gode billeder og videoer du fik taget :)

Okay kanon - Jeg er pt. ved at cutte ned til de 80 kg - derefter må jeg se om jeg vil blive i 82.5 eller op i 90, regner dog med jeg bygger noget kvalitet masse på og ryger op i 90 igen´til SM som nok bliver mit første stævne.

NP med videoerne, det er altid sjovt at have lidt at kigge tilbage på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Okay kanon - Jeg er pt. ved at cutte ned til de 80 kg - derefter må jeg se om jeg vil blive i 82.5 eller op i 90, regner dog med jeg bygger noget kvalitet masse på og ryger op i 90 igen´til SM som nok bliver mit første stævne.

NP med videoerne, det er altid sjovt at have lidt at kigge tilbage på :smile:

Hvad fanden vil du i -82.5 dit lange hyl? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Att: MC

well, hvis jeg var dig ville jeg ikke bekymre mig så meget om hvilken vægtklasse du var i. som du selv nævner så få smidt noget kvalitetsmasse på. det er helt klart fedest hvis der er barsk konkurrence i vægtklassen men synes ikke der er nogen ide i at tage en masse fedt på eller vandsmægtes inden stævnet af den grund. hvis ikke klassen er packed må man bare være hård på dagen og sætte sig op til PRs

Att: Charlie

lkulle til at spørge dig hvad fanden du ville i 100kg men det gik sku da meget godt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvad fanden vil du i -82.5 dit lange hyl? :laugh:

Det aner jeg faktisk ikke - men faktum er at jeg cutter så langt ned mod de 80 kg som muligt, for derefter at bygge op igen - under alle omstændigheder skal jeg ikke over de 90kg inden SM :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Att: MC

well, hvis jeg var dig ville jeg ikke bekymre mig så meget om hvilken vægtklasse du var i. som du selv nævner så få smidt noget kvalitetsmasse på. det er helt klart fedest hvis der er barsk konkurrence i vægtklassen men synes ikke der er nogen ide i at tage en masse fedt på eller vandsmægtes inden stævnet af den grund. hvis ikke klassen er packed må man bare være hård på dagen og sætte sig op til PRs

Att: Charlie

lkulle til at spørge dig hvad fanden du ville i 100kg men det gik sku da meget godt :laugh:

Du har nok ret - men mit cut går glimrende (er halvvejs) og styrken er fortsat stigende, så jeg cutter ihvertfald 1-2 måneder endnu. Derefter skal der som sagt bygges kvalitet på, men tror som sagt også jeg ender i 90 :smile:

Link to comment
Share on other sites

dagens deload

Ben

5x3x60kg

hold op hvor er min ryg stadig øm efter stævnet. de 60kg var hårde at have til at ligge der :laugh:

Bænk m. buet stang

5x5x40kg

de andre bænke var optaget så prøvede den her. der er muligvis potentiale i den her som side øvelse men det er ikke en øvelse man skal køre for tungt tror jeg :laugh:

Træk til bryst m. v-greb

3xmangex35kg

bare for lige at få lidt blodgennemstrømning igang

Link to comment
Share on other sites

dagens deload

Ben m. pause i bunden

4x3x80kg

stadig godt øm i især ryggen men klar fremgang. mon ikke jeg er frisk på mandag. pausen i bunden er noget jeg vil prøve at køre med i den nærmeste tid for at øge min hårdhed i bunden og også træne vendet

Bænk m. benen oppe

2x5x80kg

3x5x70kg

kørt med benene oppe igen for at skåne ryggen

Træk til bryst

sæt med 35kg

2 sæt med 45kg

løsnede godt op

Biceps

2x30secx20kg

brændte ok godt. glæder mig til at se om mit nye biceps program giver noget

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Ben m. pause i bunden

8x3x100kg

beskidt omgang. fik at vide at min stil ikke var så slem igen. naturligvis ikke pæn m en klart bedre end hvad folk er vant til at se fra mig

Bænk m. smal greb

3x90kg

3x100kg

3x105kg PR +5kg

2x5x90kg

2x10x80kg

rimelig barsk omgang. var fuldstændig færdig i triceps i sidste sæt. de 105kg var djævleme en ordentligt sneglesæt

Planken

30sec x 25kg

2 x 30sec x 40kg

simpelthen modbydelig mave øvelse :devil:

Træk til bryst

5x5x65kg

Bænk m. buet stang

3x5x60kg

temmelig hårdt faktisk

EZ-bar krøl

45sec x 20kg

tror jeg bliver nød til at sætte min progression lidt ned. de 45sec var sku noget hårdere end jeg havde regnet med

Link to comment
Share on other sites

har haft rigtig travlt på uni på det senester så har ikke fået trænet så meget desværre

dagens træning

Ben m. pause i bunde

6x3x100kg

Bænk

5x5x90kg

"ab wheel" med dødløft stang

1 med knæene i gulvet og 4 med tæerne i gulvet. 5 reps hver gang men dog ikke helt ude i strakt krop. den er rimelig barsk

Kropshævninger

2x8xkv

Bænk m. buet stang'

3x5x60kg

EZ bar biceps

45sec x 20kg

puha brændte godt

Link to comment
Share on other sites

trænede igen idag da jeg for tralvt de næste par dage

Bænk smal greb

3x6x80kg

65kg x 5/5/5/2 hvor første 5 er til bryst, næste 5 er til 1'er board, næste 5 til 2'er board osv

det er en af bæstets syge ideer. damn det var hårdt men uden tvivl også noget man bliver stærk af :devil:

Smal dødløft m. OH greb

5x100kg

3x3x110kg

stod med den så lang tid som muligt på alle tredje repsne

Bænk m. buet stang

3x5x60kg

EZ bar biceps

45sec x 20kg

kørte helt kanon idag.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Ben mod grønne bands

3x70kg

3x80kg

3x90kg

3x3x100kg

barsk omgang. ved ikke hvor meget det svare til i toppen men en pæn sjat. holdte faktisk også teknikken på de to sidste sæt ok

Bænk m. smal greb

4x3x100kg

god omgang med masser af fart i triceps. tog dne lidt stille da jeg kan mærke fredagens bænk sad i pattøjet

mave rul

5x5 med så langt som jeg nu kunne. kan stadig ikke komme ud i strakte arme men det bliver bedre. men hold kæft den er ubehagelig :devil:

Kropshævninger

2x9xkv

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænk

Op til 3x105kg PR +5kg dog var der ikke pause på sidste rep

Ben m. grønne bands

2x90kg

2x2x105kg

2x110kg

rigtig god tung omgang. Prehn overtalte mig til at gå højere og nappe en double. skal til at tro lidt mere på mig selv

Bænk

5x5x95kg

god omgang

Mave rul

5 reps

var så øm i og smadret i mave musklerne at jeg valgte at køre nogle lette mavebæjninger i stedet. stimulate - don't annihilate

Kropshævninger

9xkv

8xkv

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share