BURNING ADRENALINE


Don Nors
 Share

Recommended Posts

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tak for alle de gode råd :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

nu må vi se om jeg kan få det til at fungere. jeg har jo også stadig rev. band dødløft som jeg ihvertfald køre de to næste onsdage men derefter er der rum til at eksperimentere :devil:

att: Cookie

er det ligesom squatfarther viser eller ligger han dem bare oven på bandtnse som man selv ville stå hvis man ville køre som moos køre(står inden på midten) ? og hvordan har bandnse det? jeg tror jeg ville blive noget upopulær hvis jeg smadrede vores bands :laugh:

att: Squatfarther

tak for illustrationen. altid godt med nye variationer :devil:

Link to comment
Share on other sites

tak for alle de gode råd :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

nu må vi se om jeg kan få det til at fungere. jeg har jo også stadig rev. band dødløft som jeg ihvertfald køre de to næste onsdage men derefter er der rum til at eksperimentere :devil:

att: Cookie

er det ligesom squatfarther viser eller ligger han dem bare oven på bandtnse som man selv ville stå hvis man ville køre som moos køre(står inden på midten) ? og hvordan har bandnse det? jeg tror jeg ville blive noget upopulær hvis jeg smadrede vores bands :laugh:

att: Squatfarther

tak for illustrationen. altid godt med nye variationer :devil:

4 til 5 25'ere i midten, så ikke som squatfather. Har ikke set nærmere på opstillingen, så er ikke helt 100 på hvordan den er...

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress

1x100kg

3x1x105kg

2x5x95kg

3x5x92,5kg

barsk omgang. der er virkelig forskel på 100kg og 105kg :blink:

det er virkelig meget fart jeg taber på de fem kg. det må der arbejdes på næste gang

Squat

3x100kg

3x3x105kg - kørte godt synes jeg

3x100kg

3x5x90kg - knap så pæn stil på de sidste sæt. var efterhånden godt træt :laugh:

db bænpress

4x6x22kg

rimelig let og jeg var bedre til at stabilisere dem idag. næste gang prøver jeg med flere kg

Chins

3x5xBW - kørte ok idag

Link to comment
Share on other sites

gårsdagens træning

Dødløft

5x3x110kg

let omgang da jeg føler mig lidt brændt af

Rackpulls

4x3x180kg

fik det til at køre ordentligt igår fik justeret vandringen så det passede. prøvede også med bredt greb for yderligere at øge vandringen. barsk omgang

Shrugs

3x8x150kg

Chins

3x5xBW

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

squat m kæder

5x3x80kg/118kg

1x90kg/128kg - sprøjtet op

ikke den mest barske squat træning idag men der skal også gåes hårdt på mandag :devil:

db bænkpress

4x6x26kg - pump på patten :cool:

Dips

5x5xbw

ikke tungt men starter stille op. dips er barsk men den kan også være grusom ved skuldre og patter :cry:

Chins

3x5xbw

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat

3x100kg

3x2x110kg - lørte rigtig godt

3x100kg

3x5x90kg

synes egentlig der var godt med overskud i benene idag.

Bænkpress

1x100kg

4x1x105kg

4x3x95kg

puha barsk omgang. den sidste triple på 95kg var godt nok hård.

Chins

3x5xbw

Link to comment
Share on other sites

skal du ikke til at lave nogle flere hjælpe øvelser dovne hund? :sneaky2::tongue:

den bedste hjælpe øvelse for squat er squat og den bedste hjælpe øvelse for bænkpress er bænkpress ;)

istedet for at køre en masse underlige øvelser prøver jeg for tiden istedet at fokusere på at få kørt en masse squat og bænk med god kvalitet. dvs rimelige kg og rimelig teknik. jeg kørte trodsalt 8 arbejdssæt i squat og 9 i bænkpress :smile:

dog køre jeg jo også både db presses og dips(bænk) samt div. dødløft variationer og chins(dødløft og squat)

Link to comment
Share on other sites

den bedste hjælpe øvelse for squat er squat og den bedste hjælpe øvelse for bænkpress er bænkpress ;)

istedet for at køre en masse underlige øvelser prøver jeg for tiden istedet at fokusere på at få kørt en masse squat og bænk med god kvalitet. dvs rimelige kg og rimelig teknik. jeg kørte trodsalt 8 arbejdssæt i squat og 9 i bænkpress :smile:

dog køre jeg jo også både db presses og dips(bænk) samt div. dødløft variationer og chins(dødløft og squat)

Det der faldt mig for øje var nu, der er næsten ingen curls? :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

plat deload. prøvede at komme i en metal 44 dødløft som jeg skulle udvide for radamcher men det lykkedes ikke. elelr blev der bare kørt lidt forskellige ryg. bl.a. 1,8 chins med bw +10kg

jeg vågnede op torsdag med rimelig heftige smerter i brystkassen. ved ikke helt hvordan de er kommet for jeg tr4ænede ikke onsdag pga middag med mit hold fra uni. vi havde sidste skoledag inden eksaminerne. men jeg har ædt en masse panodiler og smurt noget antiinflammatorisk på og det begynder at hjælpe. men indtil det er væk træner jeg ikke hårdt.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress

1x100kg 91%

5x1x105kg 95%

1x100kg

ville have haft 8 singler men stoppede mens legen var god. følte mig smadret på de sidste sæt på 100kg. på torsdag går jeg så hårdt med 5'ere

Dødløft med ovendt grøn band (9. hul - minus 80kg i bunden)

3x1x180kg - barskt

3x3x160kg - rimelig hårdt.

2x5x140kg - pebbernødder selvom lænden begyndte at være træt

fik lidt spydige bemærkninger om at jeg var langsom. det passer naturligvis ikke :innocent:

problemet var da jeg havde smidt 110kg på fandt jeg ud af at den inderste skive (en femmer) ikke var stor nok og at de grønne bands hoppede over den. derfor blev jeg nød til at pille alle skiverne af igen og smide en tier inderst. det tog mig lidt tid :tongue:

men damn den er barsk når den kun er i hul ni. den slipper lige over knæet hvilket jeg synes er meget passende.

Clean & Jerk

1x267 (WR)

rimelig barsk eftersom jeg ikke varmede op men jeg fik den da :bigsmile:

rimelig god omgang idag synes jeg

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Hvis de kaldte dig boldspasser, hvorfor gjorde du det så ikke på en swissball? :nonono:

nu var det jo trodsalt en verdensrecord så jeg ville ikke satse mere end nødvendigt :smile:

__________________

fuck hvor er jeg forøvrigt brændt af i de øverste traps idag. er rimelig sikker på de er de tunge tunge singels :laugh:

tror jeg seriøst skal til at være noget stærkere deroppe får jeg bruger dem en hel del i bænk

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat med kæder

5x3x90kg/128kg - pebbernødder

1x100/138kg - også rigtig god.

- udgange (~10 sec hold)

5x1x148kg

folk mente at jeg svansede den med de udgange og ville have mig på +200kg. det kunne jeg virkelig ikke se nogen grund til. min udgange var ikke ligefrem skønne og jeg ville heller køre 5 sæt end a t brænde ud på et. skal også træne imorgen (hvis der er nogel der træner)

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat med kæder

5x3x90kg/128kg - pebbernødder

1x100/138kg - også rigtig god.

- udgange (~10 sec hold)

5x1x148kg

folk mente at jeg svansede den med de udgange og ville have mig på +200kg. det kunne jeg virkelig ikke se nogen grund til. min udgange var ikke ligefrem skønne og jeg ville heller køre 5 sæt end a t brænde ud på et. skal også træne imorgen (hvis der er nogel der træner)

Du skal lave noget mere ! :smile:

5 3'ere er jo ikke en træning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress

6x4x95kg - kørte super.

istedet får at griunde nogle grimme 5'ere ud der belaster skulderen alf for meget og er med dårlig teknik besluttede jeg mig for at gå ned i reps. fungerede rigtig godt synes jeg. snakkede også med Hauge omkring min bænk teknik og fik faktisk lidt feedback. når jeg når bunden af løftet holder jeg den i armene istedet får at ligge den af på brystet. jo den røre brystet men den hviler ikke på brystet og det kan være en af årsagerne til at jeg er så svag i bunden.

vil prøve at eksperimentere lidt med teknikken fremover og se om der er noget at hente der.

Dødløft

2x3x130kg

3x120kg

hold kæft en gang lort. kunne slet ikke sætte den ordentligt igan hvilket gik voldsomt ud over min teknik. jeg skal seriøst til at blive noget stærkere i ryggen og så skal jeg nok også onditioneres lidt mere. 6 sæt squat og 5 udgange burde ikke ødelægge en dødløft træning fuldstændigt dagen efter.

Rackpulls - 6. hul stående på tyndeste plade

3x180kg

3x3x190kg

kørte faktisk godt. er begyndt at blive bedre til at starte den.

Dips

5x5xBW - kørt stille og roligt med overskud. det er meningen at jeg skal op og køre noget tungere men bygger stille og roligt op.

db bænkpress

2x6x26kg

6x26kg failure på sidste rep :crazy:

plat men sådan kan det gå. skippede det sidste sæt får ikke at presse den for meget.

Shrugs

3x8x150kg

8x160kg

kørte godt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du skal lave noget mere ! :smile:

5 3'ere er jo ikke en træning :tongue:

du har naturligvis ret men som du kan se havde jeg en del jeg skulle idag så jeg valgte at spare mig igår. at jeg så stadig er hæmmet af det idag viser så bare hvor plat min kondition er :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share