BURNING ADRENALINE


Don Nors
 Share

Recommended Posts

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

det der ben mod elastiker var ganske modbydeligt. jeg tør slet ikke tænke på hvor mange kg der var for i toppen for marc. gad godt se sailor squatte med dem :devil:

omkring udstyret skal jeg nok til at træne lidt i det. det kommer stille og roligt. glæder mig til samlingen 1. marts

træningen fredag

Ben

5x105kg

5x115kg PR +5kg

5x120kg PR +10kg

2x5x105kg

rigtig god omgang. var overrasket over hvor gode de 115kg var

Bænk

6x5x80kg

Træk til bryst

5x55kg

5x60kg

3x5x65kg

Triceps i kabel

3x5x40kg

2x8x35kg

Biceps

3x8x16kg

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænk

5x80kg

3x5x85kg - sidste sæt var ikke særlig hurtigt :mad:

2x5x80k

Dødløft - m. bælte

3x2x110kg

2x120kg

2x2x140kg

5x110kg - u. bælte

Træk til ansigt

12x20kg

12x25kg

3x10x30kg

12x25kg

18x20kg

jeg tror det er en rigtig gode øvelse. nu må vi se

Triceps i kabel

3x5x40kg

Skulder prehab

havde problemer med teknikken af den ene af dem. ved ikke lige hvad den ene hedder men den anden er laterale hævninger. men anyways så må jeg til lige at køre lidt mere koncentreret når jeg køre dem.

Biceps

2x10x16kg

8x16kg

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Ben foran

5x5x80kg

rimelig hårdt at komme igennem

Bænk

4x5x70kg

let dagen inden det bliver tungt på fredag

Frivend

5x50kg

4x5x55kg

har en video af min teknik jeg smider op senere

Omvendt Shrugs

kørte to sæt med 40kg og to sæt med 60kg. hold kæft hvor er det egentlig sindsyg tungt at stå med 60kg over hovedet :blink:

ved endnu ikke hvad jeg synes om øvelsen men prøver den et par gange endnu. jeg har fundet den i denne artikel: Link

Træk til bryst - V-greb (tidliger kaldt smalt)

5x65kg

5x70kg

5x75kg

2x5x80kg

3x5x70kg

virkelig positiv over hvor meget jeg er gået frem i den øvelse. rimelig nice

Laterale hævninger

14x8kg

2x12x8kg

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress

5x90kg

5x100kg PR +5kg

5x3x100kg

YES! så kom den fandme. hold kæft hvor har jeg stået stille længe men nu ser det endelig ud til at der sker noget. til samlingen inden CPH cup kunne jeg lige lave en triple på 100kg uden pause så man må sige styrken er gået frem. vægten er så også gået tre kg frem men det tror jeg ikke er hele forklaringen for sidst jeg var i 82,5kg kunne jeg eller ikke flæske de 100kg

Dødløft m. bælte

3x2x110kg

2x130kg

2x150kg

3x170kg PR +7,5kg

10x110kg

Yes så hev jeg sku også lige en solid PR hjem i dødløft. men den sidste rep blev ikke pæn - de to første var jeg tilfreds med teknikken såvidt jeg kunne føle.

Træk til ansigt

5x12x25kg

kørt strict

Triceps i kabel

2x5x40kg

10x35kg

8x35kg

triceps brændt fuldstændigt af

Biceps

3x8x16kg - fik målt køllerne til 37,5cm af Mr. Top Gun sailor himself :cool:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Ben

10x80

10x90kg

10x100kg PR +10kg

8x10kg plat men rackede den fordi teknikken blev for grim

lidt let købt PR men skidt da med det :tongue:

Bi

Bænk

5x5x80kg

ok skub i patten selvom den var nok smadret oven på i fredags.

Træk til bryst

5x5x65kg

Triceps i kabel

2x5x40kg

kunne mærke de var brændt af så giver dem i lile pause

Biceps

11x16kg

10x16kg

3x7x16kg - venstre kun da den halter bagefter

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænk

2x5x80kg

3x5x85kg

5x90kg

5x80kg

godt med knald i brystet igen idag

Ben

2x5x115kg

5x5x110kg

puha beskidt omgang. men kom da igennem

Træk til ansigt

5x12x25kg

synes jeg trak lidt skævt - altså mere med højre end venstre side. men da jeg blev opmærksom fik jeg kompenseret

Biceps

Ondeste drop down EZ-bar galskab med Sailor, Ronnie og Radamacher. Desuden skal simon havde tak for sidespotning

damn det gav det vildeste pump. nice

Link to comment
Share on other sites

Ben foran

5x5x80kg

stadigvæk tungt men væsentligt bedre end sidst.

Bænk

5x5x70kg

let dag inden onsdag

Træk til bryst - V-greb

5x70kg

3x5x80kg

5x70kg

Pistols / enbens squat

en masse sæt med få reps hvor jeg støttede mig op af et stativ. fandt ud af at jeg, som jeg havde mistanke om, er væsentligt stærkere i højre end venstre ben. sluttede af med nogle nogle ekstra sæt til venstre for at træne den op. ved ikke hvor lang tid det kommer til at tage. umiddelbart er den et stykke bag højre :unhappy:

EZ-bar krøl

5x10x30kg

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænk

5x90kg

5x100kg teknikkken spillede virkelig idag

2x105kg tangering af PR

2x110kg PR +5kg

---klods 8cm---

3x110kg

3x115kg

2x120kg mister opspændet på anden rep

---klods 12cm---

2x120kg

2x125kg

2x130kg

1x140kg

ok træning med PR. brød mig virkelig ikke om teknikken på de to toere til brystet men det er skal nok komme.

træk til ansigt

2x12x25kg - efter anden sæt får jeg at vide at jeg slider på wiren sådan som jeg køren den så jeg begynder at køre den sidende

12x25kg

12x30kg

12x35kg

12x40kg

2x8x45kg

EZ-bar Biceps

prøvede først et sæt med 40kg men det var for tungt

2x7x37kg

kørte ikke dødløft idag eller anden tung ryg træning da jeg er mega busted i lænden. tror bare det er træthed.

Link to comment
Share on other sites

kørte ikke dødløft idag eller anden tung ryg træning da jeg er mega busted i lænden. tror bare det er træthed.

det var det så ikke. smerten tog til over natten og torsdag morgen havde jeg virkelig ondt i lænden. først kl. 16 kom jeg igennem til lægen og fik noget smertestillende / antiinfammatorisk. De hjalp og efterhånden over weekenden fik jeg det meget bedre men jeg er stadig ikke smertefri uden diclofenac :cry:

det er nøjagtig det samme sted som det gjorde ondt ved nytår. jeg var til kiropraktor dengang og han sagde god for at jeg stille og roligt startede op igen men måske er jeg gået for tungt for hurtigt.

uanset hvad så¨tror jeg ikke det er så alvorligt. det strøler ikke ud i benene eller andre steder så det er helt lokalt. det må være noget muskulært siden det heler op så hurtigt. men jeg synes nu stadig det er en god idé hvis jeg for en ekspert til at kigge på det. ved bare ikke om det skal være en kiro, fys eller læge...

Link to comment
Share on other sites

det var det så ikke. smerten tog til over natten og torsdag morgen havde jeg virkelig ondt i lænden. først kl. 16 kom jeg igennem til lægen og fik noget smertestillende / antiinfammatorisk. De hjalp og efterhånden over weekenden fik jeg det meget bedre men jeg er stadig ikke smertefri uden diclofenac :cry:

det er nøjagtig det samme sted som det gjorde ondt ved nytår. jeg var til kiropraktor dengang og han sagde god for at jeg stille og roligt startede op igen men måske er jeg gået for tungt for hurtigt.

uanset hvad så¨tror jeg ikke det er så alvorligt. det strøler ikke ud i benene eller andre steder så det er helt lokalt. det må være noget muskulært siden det heler op så hurtigt. men jeg synes nu stadig det er en god idé hvis jeg for en ekspert til at kigge på det. ved bare ikke om det skal være en kiro, fys eller læge...

Det er alt det RAW du kører :unhappy: Ærgeligt med ryggen, god bedring :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træningens samling i Tårnby

Ben i udstyr

2x150kg

3x155kg

3x165kg Henrik bandt knæbind

3x170kg Henrik bandt igen

Det var Henrik der foreslog 3'ere i udstyr. fik at vide at de 170kg var lige under og ellers var sættene til parallel. ikke helt tilfredstillende synes jeg men tilgengæld fik jeg ros for min teknik. den blev en hel del bedre igennem træning. men må lige en enkelt gang mere i udstyr og lave lidt flere godkendte løft. på onsdag bliver det nok.

Bænk

5x90kg

4x100kg - lidt ntough men havde ikke lige bænk formen idag.

---trøje på---

2x115kg til board

2x125kg til board

125kg kunne ikke godkendes

125kg godkendt

125kg ikke godkendt - havde ikke hovedet med mig.

125kg godkendt. godt løft

koncentrationen missede på 3. løft hvilket jeg er lidt utilfreds med. men ellers god runde.

fik kørt lidt mave og rev. hypers. mærkede llidt til ryggen efter bænk og ben men den virker nogenlunde på fode igen efter en uges pause. jeg ved godt det var lidt en chance idag at køre så tungt men jeg synes virkelig jeg for meget ud af de her samlinger så havde lidt svært ved bare at gå og fede den af. en enkelt gang mere i udstyr i ben så skulle formen være der.

Link to comment
Share on other sites

Det er da en udmærket squat med ødelagt ryg - selvom jeg troede du skulle slappe af? :laugh:

Hehe jo men som sagt - jeg for virkelig meget ud af de træningssamlinger(ikke for at gnide salt i dit sår. der kommer flere samlinger) og eftersom jeg jo havde været smertefri i to dage tænkte jeg at jeg kunne starte blidt op og føle mig frem. og det endte så med en ok barsk omgang. dog var springende jo ikke så store så jeg var temmelig tryg ved at gå på dem.

Det var jo DE Squats :superman:

hehe det var nu rimelig hårdt at køre 3'ere i fuldt udstyr :tongue:

Link to comment
Share on other sites

gårsdagens træning

Bænk - benene oppe

5x70kg

5x80kg

5x85kg

2x5x90kg PR +5kg

kørt med benene oppe for at skåne ryggen.

Dødløft - m. bælte

4x3x110kg

5x110kg

stille og rolig omgang

EZ-bar curls

5x10x30kg

lidt plat omgang men var noget busted oven på trænignssamling

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share