BURNING ADRENALINE


Don Nors
 Share

Recommended Posts

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

trænede idag sammen med Louis og Michael da jeg skal til randers imorgen og hjælpe til ER open

Skrå bænk

3x3x80kg - rimelig tungt

Dødløft m. bælte

3x3x140kg

Dødløft rev. green band - fra 10. hul istedet for 12.

3x3x170kg

tought. prøvede en lidt anden opsætning idag. den anden har været lidt for hård for ryggen. den har givet nogle smerte dybt i ryggen. nu må vi se hvordna ryggen reagere på dne her opsætning. føltes godt idag men nu vi se om det er en der spiller

Link to comment
Share on other sites

hehe det kom faktisk også bag på mig hvor let den egentlig var. men den var jo så heller ikke dyb nok - det byder jo en del :wink:

jeg skulle også op og træne idag så jeg holdt mig på det planlagte :smile:

men jo tak - jeg glæder mig ivhertfald til at se hvad det kan blive til. vi må jo battle om wilks :devil:

Link to comment
Share on other sites

hehe det kom faktisk også bag på mig hvor let den egentlig var. men den var jo så heller ikke dyb nok - det byder jo en del :wink:

jeg skulle også op og træne idag så jeg holdt mig på det planlagte :smile:

men jo tak - jeg glæder mig ivhertfald til at se hvad det kan blive til. vi må jo battle om wilks :devil:

Aarh ja, dybden :crazy:

Du jo så spinkel at du vinder over mig :unhappy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

var i weekenden nede i randers og hjælpe til ER som speaker. fint stævne og jeg fik set hvordan de nye regler fungerede. blev faktisk overrasket over hvor længe nogle folk måtte ligge med stangen på brystet før de fik press signal - men regler er regler og stangen skal ligge helt stille før man får press signalet :devil::laugh:

fik også kørt lidt let træning imorges bare lige for at få rørt mig

Bænkpress - lillefingeren på ringen

5x3x85kg

Konv. dødløft

3x3x120kg

hyggeligt at få snakket med en masse mennesker :smile:

Link to comment
Share on other sites

att: Bash

jo tak. kommer du også til DM div. ? tror det bliver et rigtig fedt stævne :devil:

att: JFK

mange tak - det var da så lidt :smile:

Att: Poul

hehe var det Lee Hough du tænkte på? det navn er jo så britisk at det kun kan udtales med biritisk accent :laugh:

dagens træning

Bænkpress

4x3x90kg

kørte godt idag. god stabilitet og fart

Military press

3x5x50kg - sidste rep var damn tough

Dødløft på palle

8x2x90kg

har en video af det jeg uploader senere

Chins

5x5xBW

Band pull aparts

div. med lilla band

Link to comment
Share on other sites

video fra igår

to forskellige teknikker :sneaky2:

den første er sådan jeg tit kommer til at trække. jeg er stærkere i baglåret så jeg vil helst bruge dem. men oppe i toppen kommer det til at blive noget værre lort. prøver at få en teknik der mere minder om anden rep. det svækker mig lidt i bunden men jeg kan meget bedre lukke ud - og dragten hjælper jo i bunden

Link to comment
Share on other sites

video fra igår

to forskellige teknikker :sneaky2:

den første er sådan jeg tit kommer til at trække. jeg er stærkere i baglåret så jeg vil helst bruge dem. men oppe i toppen kommer det til at blive noget værre lort. prøver at få en teknik der mere minder om anden rep. det svækker mig lidt i bunden men jeg kan meget bedre lukke ud - og dragten hjælper jo i bunden

Prøv at starte med spændt/lige ryg, og sænk dig ned til stangen via benene.

Ikke at jeg synes at det ser så dårligt ud, noget af det, eller ret forskelligt, for den sags skyld :tongue:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress

2x3x90kg - blot semi deload

--- green band ---

3x60kg

3x2x60kg - havde planlagt 4x2x60kg men kom til at tage en tripple i første sæt. bedre fart hen mod slutning

--- smal greb ---

3x2x60kg - fed øvelse. den større rom kunne virkelig mærkes

--- (-)green band med fødderne oppe ---

3x3x60kg

let dag idag. skal gå hårdt i trøjen mandag

Dødløft

3x3x140kg bedre og bedre fart. fik også rettet lidt på min teknik. kaster for meget med hovedet men det blev lidt bedre hen mod slutningen. ved ikke hvorfor jeg gør sådan - det har jeg altid gjort :unsure:

Dødløft rev. green band - minus ~100kg i bunden

3x3x180kg - kørte godt igen idag

Link to comment
Share on other sites

Har brændt noget Bass Hunter, West Life og Thomas Helmig til DM, så det skulle blive rigtigt tough med mussiken ihf :smile::innocent:

K A T A K L Y S M - I n _ A r m s _ o f _ D e v a s t a t i o n :devil::devil::devil:

att: Moos

det er lidt det jeg prøver på men jeg har svært ved at få det tik at fungere på pallen. da jeg kiggede den igennem igen kunne jeg godt se det ikke var så udtalt men jeg kommer tit til at runde ruggen på de lette dage :sneaky2:

men ja de ligner hinanden men jeg kunne tydeligt mærke forskel og der er også forskel i farten :laugh:

Link to comment
Share on other sites

trænede idag istedte for igår da jeg ikke kunne få det til at passe med hvornår de andre kunne igår. Prehn var der også

Front Squat

3x5x60kg

Front udg. med statisk hold

20sec x 60kg

20sec x 80kg

20sec x 90kg - tough

20sec x 100kg - 2xtough

gik forsigtigt frem da det ikke er en øvelse jeg har kørt før. næste gang køre jeg nok et par gange på 100 - 110kg. god mave øvelse

Neutralt greb chins

2x7xBW

6xBW

pressede ikke mig selv idag. mere fokus på teknik og fart.

fin let træning idag. damn hvor er jeg slap i fronsquat. bagefter var det videre på tough mexicaner og få burritos. smagte fandme godt :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

gårsdagens træning

Bænkpress i Katana

--- 12cm ---

2x120kg

--- 8cm ---

2x1x130kg

--- 4cm ---

1x140kg miss :nonono:

1x130kg halv god. sikker men lidt langt nede på boardet.

--- ingen board ---

1x130kg miss

kollapser fuldstændig. samtidig laver jeg nogle underlige albue bevægelser. også på de 140kg kollapser jeg. jeg var ikke hård nok i kroppen og slet ikke koncentreret igår. var lidt mat måske pga. søvnforstyrrelsen superbowl :blush:

well, der er jo ikke andet for en at komme stærkt igen. lige nu overvejer jeg lige helt præcist hvordan jeg skal gøre det. der er også liga den den 24. feb så jeg skal også lige i furyen da jeg nok ikke når at blive klar i katanaen

Military press

3x5x50kg

Chins

5x3xBW - bare kørt let da jeg jo også kørte lidt søndag

Band pull aparts

div. med lilla band

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat m. bælte

3x100kg

3x3x110kg - kørte ok. har en video jeg smider op senere.

Dødløft i fuld udstyr

140kg - rigtig god. eksplosiv

160kg - kanon! Dahlin sagde at det var det bedste dødløft han havde set mig lave. fart på igennem hele løftet.

3x1x140kg fokus på teknik. fik en rimelig ret ryg tilsidst.

Neutralt greb chins

5x5xBW - stille og roligt

Lateral raises

3x6x10kg

det er udelukkende vægten af skiverne. ved ikke helt hvad stangen vejer

Link to comment
Share on other sites

videofilmen fra idag. som man kan se mangler jeg stadig at blive toughere i torsoen. man kan se at jeg kaster med hovedet når jeg kommer fremover - det var noget jeg lærte da jeg startede med at squatte og jeg synes det hjælper når man kommer fremover at kigge helt op. men jeg ved ikke om det er usundt :unsure:

jeg får den også til at hoppe på nakken. det skal jeg til at stoppe med. det kan ikke være sundt. men det er svært at finde hvornår man skal decellerer den.

Edit: Bjørklunds kommentar er indforstået - man skal ikke tage den seriøst :laugh:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat

deload. går i udstyr mandag

Bænkpress

3x90kg

3x95kg

3x100kg - kørte godt idag

1x105kg - skulle lige mærke hvor tung den var

- Blå band

3x50kg

2x3x60kg

2x3x70kg

egentlig ikke så hårdt. tror godt jeg kan nappe 75-80kg i den.

Neutralt greb chins

3x5xBW

Lateral raises

3x6x10kg

fin træning

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat m. bind og bælte

2x120kg - egne bind

2x140kg - nr. 2 cuttede jeg. Jacob binder

2x155kg - +5kg PR - fik at vide at de ok ud og var dybe nok.

2x140kg - Sneglen bandt. damn han fik lige smidt en hudfold i klemme så knæbindende kneb. damn det gjorde nas :laugh:

2x120kg - egne bind

ville have stoppet efter de 155kg men marc synes jeg skulle tage de to sidste sæt for at få nogle flere arbejdssæt.

Bænkpress med kæder

3x60kg/98kg

3x70kg/108kg

4x2x60/98kg

god fat i patkanonen :superman:

EDIT: rettet jacobs navn nu :tongue:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share