BURNING ADRENALINE


Don Nors
 Share

Recommended Posts

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dages deload

Squat

3x3x60kg

5x60kg

fik Poul til at kigge på min squat stil og fik rettet en del. føltes faktisk godt. fik ændret min fodstand lidt og kom til at stå lige lidt bredere. kan mærke Poul har fat i noget - jeg holdte spændet meget bedre. 60kg er naturligvis ikke et problem men når det bliver tungere er bedre stabilitet vigtigt.

jeg ved så ikke om jeg skal teste med min gamle stil eller den nye. jeg kunne trods alt mærke der var forskel og jeg ved ikke om det er dumt at makse med en helt ny stil. måske skulle jeg makse med den gamle og derefter ændre stilen.

bænk

2x3x60kg

2x5x60kg

Dødløft

5x1x100kg

untough deload. mega kedeligt.

Thomas foreslog at jeg deloadede onsdag også og max testede fredag istedet. og han har jo ret i at det er en kort deload jeg køre. problemet er bare at fredag er min første dag på uni og jeg ved ikke om jeg for tid til træning. for de andre venner jeg har der er startet på uni er første intro dag endt i druk. så hverken fredag og lørdag er så gode som maxtestet.

selvom det ikke er optimalt bliver det måske allilgevel torsdag jeg tester. Squat og dødløft er bare raw så hvis jeg ikke præstere 100% er det jo ikke så galt. og til trøjen kan jeg jo så enten udskyde det eller håbe på jeg er frisk. jeg ved det ikke helt

jeg kigger lige i min rusbog om jeg kan finde en aktivitets kalender. jeg har ikke besluttet mig for noget endnu

Link to comment
Share on other sites

untough deload. mega kedeligt.

Thomas foreslog at jeg deloadede onsdag også og max testede fredag istedet. og han har jo ret i at det er en kort deload jeg køre. problemet er bare at fredag er min første dag på uni og jeg ved ikke om jeg for tid til træning. for de andre venner jeg har der er startet på uni er første intro dag endt i druk. så hverken fredag og lørdag er så gode som maxtestet.

selvom det ikke er optimalt bliver det måske allilgevel torsdag jeg tester. Squat og dødløft er bare raw så hvis jeg ikke præstere 100% er det jo ikke så galt. og til trøjen kan jeg jo så enten udskyde det eller håbe på jeg er frisk. jeg ved det ikke helt

jeg kigger lige i min rusbog om jeg kan finde en aktivitets kalender. jeg har ikke besluttet mig for noget endnu

Der er da HELT sikkert druk første uni dag !

Link to comment
Share on other sites

Altså, eftersom det at maxe raw er rent ego, kan det vel et eller andet sted være ligemeget, så mon ikke du bare skulle gå i gang med den nye stil?

jeg regner med lige at se hvor meget programmet har givet men som du siger er det jo ikke så vigtigt at jeg presser mig selv 100% :smile:

det er kun i trøjen jeg godt vil have det spiller. jeg regner med at gå en del i trøjen så skulle det ende i lort sker der jo ikke så meget men jeg er bare nysgerig omkring hvordan MM indtil nu har givet :smile:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat

1x110kg - kørte ok

1x120kg - PR +5k

1x125kg - PR +10kg

Bænkpres i 40 fury

130kg - fik at vide det var en flot løft

140kg - PR +5kg Thomas og Marc kunne ikke blive enig om hvorvidt den skulle godkendes eller underkendes 2:1

140kg - dårligere løft og underkendt. tænker alt for meget over tingende istedet for at presse igennem.

130kg - ukonc. det samem som 140kg og faktisk også allerede en smule træt :nonono:

ja der var jo PR så jeg synes det gik godt. men jeg kan mærke at jeg skal et par gange i trøjen før min teknik er helt tilbage. har en 42 jeg kan træne i og slide op. regner også med at gå i 40'eren men den skal heltst ikke blive større en den allerede er.

Dødløft

1x140kg

1x160kg - synes den kørte godt

1x170kg - ok

1x175kg - miss. for slap over det hele. og måske også træt

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PRs.

Hvor meget vejer du?

Jo tak - jeg vil skyde på en 75 - 77kg :smile:

tough lige at fyre en tough 3 kamp af som træningspas :devil:

hehe jeg er også godt træt nu. det er nok ikke noget man skal gøre så tit men en gang imellem synes jeg det er godt nok lige at teste

Link to comment
Share on other sites

Jeg har siddet og tænkt lidt over hvordan jeg fremover skal køre. da jeg først starter på uni imorgen ved jeg ikke om jeg får tid til at træne 4 gange om ugen men det håber jeg da :smile:

der er forskellige reprange til de 3 store mens side øvelser køre samme reprange og der øges så i kg når der er overskud. når jeg køre med knæbind bliver det med maks intensitet så volumen bliver meget lav - det ahr virket godt for både markussen og johannes så nu vil jeg også prøve det. da jeg ikke lige ved hvad jeg får ud af bæltet endnu kan det være kg. bliver ændret. men de gange hvor jeg ikke har kørt med faste kg i dødløft er det altid endt med at jeg brænder ud efter 2 uger :laugh:

Mandag:

Squat m bælte: volumen - 5x5, 5x5, 6x4, 7x3

Udgange m. bælte: 3x140kg, 3x150kg, 3x155kg, 3x160kg

Chins: 5x5

smal. neutralt chins: 5x5

lateral raises

bagskulder.

Rev. hypers

Onsdag:

Bænk: op til tung/max 3'er derefter op til tung/max 5'er

8cm board: op til tung 3'er

Military 5x5

Dødløft m. bælte: 5x3x140kg, 4x4x140kg, 3x3x150kg

Dødløft til knæ: 3x3x130kg - øg såvidt mulig med 10kg om ugen

Fredag:

Squat m. bælte + knæbind: 3x3, 2x2, 3x1, 3x1

Udgange m. bælte + knbæind. 10kg mere end der er kørt med såvidt muligt. samme reprange

Chins: 5x5

smal. neutralt chins: 5x5

lateral raises

bagskulder.

rev. hypers

Lørdag:

Bænk m. kæder: op til tung 3'er

Bænk i trøje (42 fury)

smal bænk: op til tung 3'er derefter op til tung 5'er

DE dødløft m. bælte - evt. også løft i dragt.

Dødløft til knæ - se progression overfor.

sådan ser mit udkast ud. som sagt ved jeg ikke om jeg får tid til at træne 4 gang om ugen men hvis jeg ikke gør så må jeg slå nogle pas sammen eller modere det ned. hvis jeg ikke kommer til at køre sådan sker der heller ikke så meget ved det - men nu sidder jeg alligevel abre og venter på at jeg skal i seng og så kan jeg vel ligeså prøve at planlægge min træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat m. bælte

5x100kg

3x5x105kg

5x100kg

ikke så mange kg men jeg skulle jo lige lære at bruge bæltet :blush:

regner med at gå tungere næste gang

Walkouts

3x1x140kg - tungt :crazy:

Chins

5x5xBW - kørte ikke så godt :unsure:

smal neu greb chins

5x5xBW - grim stil hvis man ellers kan have det i chins. fandt ud af at man åbenbart skal spænde op i lænden når man kører. lå nærmest vandret i de første set.

+lateral raises

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

lang dag idag. fik først fri 16.15 og var hjemme 16:30 ca.. fik lidt mad og kom med s-toget... som så var forsinket. så jkeg var først ude i hulen ved en kvart i seks tiden. så jeg nåede desværre ikke dødløft idag. jeg føler ikke at jeg er helt restitueret fra max testen så jeg tro ikke det er den store katastrofe.

Bænkpress

3x95kg

3x100kg

2x105kg

5x90kg

4x95kg - missede fælt på 5 rep.

styrke mæssigt en lille fremgang men teknikken var helt af helvede til. kun omkring halvdelen af repsne kunne godkendes tror jeg. jeg tror altså det her system med at makse ud betyder at teknikken bliver dårligere. jeg vil lige tænke over om jeg skal gribe bænken an anderledes. øvelserne kan jeg godt lide og synes også jeg er blevet stærkere i bænken men når teknikken halter smider jeg det hele væk :unhappy:

Boardpress

3x110kg

3x115kg

2x120kg - den første var rigtig god men igen formår jeg at lavet et elendigt løft på andet rep

Military press

5x5x40kg - næste gang kan jeg godt køre med 45kg

Link to comment
Share on other sites

fandt ud af at jeg skulle bænke til ligaen i weekenden. det var min egen skyld :laugh: - Marc havde nævnt det men jeg havde alt muligt andet i hovedet den dag. men havde ikke trøjen med idag så bænken blev udskudt til onsdag.

Dødløft m. bælte

5x3x140kg

kørte rigtig godt idag. tror jeg hiver en pæn sjat ud af bæltet. næste gang er det i dragt også. prøver først min metal

Dødløft til knæ

3x3x130kg - brændte afsindigt i lænden :devil:

Squat

ultra let front og backsquat. har døjet lidt med hoftesmerter i højre side så der var ment som noget prehab.

Link to comment
Share on other sites

ligaen igår gik ikke så skide godt for mig :nonono:

130kg - underkendt. løfter røven ellers let løft

130kg - underkendt. tænker for meget over teknikken og misser

130kg - underkendt. fint løft hvis ellers bare jeg havde husket startsignal

jeg er godt nok utilfreds med min præstation igår men alle har vel dårlige stævner en gang imellem. skal have rettet op på min teknik for de 130kg var lette at løfte men for jeg smider det væk med min dårlige teknik.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress

6x3x95kg

fokus på teknik. synes det kørte ganske ok.

8cm board

3x115kg - miss

tror der var lidt træthed fra i lørdags for det er måneder siden jeg har misset på 115kg :laugh:

besluttede at prøve at finde en startvægt i dødløft da jeg stadig overvejer SM idet copenhagen cup er aflyst.

fik lavet et ok løft på 170kg og belsutter mig for at prøve om 180kg er lette nok til startvægt... og misser :laugh:

hjerneblødning fra min side af. formentlig et forkvaklet forsøg på genoprejning fra i lørdags. men med tre tunge squat i kroppen er 170kg en fin startvægt. det var fuldstænding unødvendigt at gå på 180kg.

men det positive er at jeg aldrig har fået 180kg så let fra gulvet og med talkum og nogle få tekniske ændringer tror jeg faktisk at jeg er stærkere end de 190kg der er mit trænigsmaks :smile:

anyway så var jeg sur bagefter og gad ikke mere træning.

untough træning idag hvor jeg dummede mig lidt. men det er ikke være en at det sikkert går meget mere galt på onsdag hvor jeg hopper i centurion i squat :w00t::devil:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

omkring SM er det dog lidt tvilsomt. jeg er på rustur fra den 9. til den 13. med massere af druk ude i en spejder hytter og SM ligger den 14.. jeg synes måske det er lidt dumt at en hjælper skal bruge tid på at hjælpe mig når jeg er for smadret til at løfte andet en superplatte vægte.

Thomas foreslog at jeg holdt mig fra alkohol torsdag og fredag. men min restitution bliver nok hæmmet kraftigt af at kroppen samtidig skal kæmpe med en masse alkohol og jeg er jo bare en simpel stud.. jeg er ikke sikker på jeg kan holde mig fra guldøllene to dage ud af fem :bigsmile:

Kom igen Martin :smile:

jo tak. jeg må bare op på hesten igen og så se at få noget mere stævne erfaring :smile:

Er det officelt at CC er aflyst?

det mener jeg bestemt. ihvertfald sagde både Marc og Thalo at jeg ikke skulle regne med at det bliver holdt af KSK

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

det mener jeg bestemt. ihvertfald sagde både Marc og Thalo at jeg ikke skulle regne med at det bliver holdt af KSK

Så kan I Hvidovre-drenge jo overtage deres licens og holde et brag af et stævne :4thumbup: Jeg må indrømme, at jeg også er noget træt af, at jeg først kan stille op til et stævne i april, da der ganske enkelt ikke er andre stævner :mad:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat i knæbind og bælte

3x3x125kg

ikke de vilde kg men arbejdede med teknikken. mine knæ vandre desværre indad ville dels betyder at jeg mister noget stabilitet i bunden men også at jeg belaster min menisk. det blev bedre på især 3. sæt men der var overskudet også størst(strammede lige knæbindende lidt mere). brugte de gamle røde knæbind idag. ved ikke lige om jeg skulle anskaffe mig nogle af de blå.

Bænkpress i trøje

130kg - miss

superplat. tænker alt for meget over teknikken istedet for at presse igennem

130kg

ikke tilfreds med min teknik. etageløft

130kg

lidt bedre teknik men kan stadig blive bedre. fik nogle guldkorn af Thalo som jeg skal prøve næste fredag. håber det virker for min teknik kan kun blive bedre

Bænkpress m. lilla band under bænk

3x75kg

2x3x80kg

Sumo Dødløft m. bælte

3x130kg

3x150kg

3x160kg

kørte fint selvom det er et stykke tid jeg har kørt den. har endnu ikke låst mig fast på hvilken stil jeg vil fokusere på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share