BURNING ADRENALINE


Don Nors
 Share

Recommended Posts

jo mange tak skal i have :)

Det var pænt af dig, at holde lidt igen, så johannes ikke blev slået
hehe ja jeg vandt jo sidste år så det var hans tur :tongue:

nej seriøst så har johannes lavet en total PR på vel omkring de 60kg og så er det sku svært at følge med :innocent:

specielt lækkert at se med en god PR i squatten.

Det er jo alligevel den der tæller i hvidovre

hehe ja. sneglen filmede ihvertfald lidt og jeg tror også at camilla fik tgaet nogle billeder af løftene.

Tillykke med det Martin! Det var rigtig flot! :smile:

Især var squatten god! Der er godt nok sket meget med dine udgange, siden vi trænede sammen i Fr.Havn!

jo tak og i lige måde - du har jo (endnu) ikke din egen log jeg kan ønske dig tillykke i men du havde da godt nok et kanon stævne :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

att: Eltzholts

jo mange tak :smile:

att: Bash

jo tak :bigsmile:

det er sandsynligt men det ved jeg ikke endnu. håber på at kunne få dødløft tjansen så. vil godt have et stykke tid uden for meget squat og bænk udstyr.

att: ZapZap

Jo tak. ja det kunne være fedt på et tidspunkt. du må jo lige skrive når du igen er i københavn :smile:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning - deload

Bænkpress m. kæder

5x3x50kg/88kg

Box squat

4x5x50kg

2x5x70kg

Converse sko af og på med VL sko

2x5x50kg

2x5x70kg

teknik træning idag. regner først med at begynde at gå hårdt fra næste uge. selvom 10x5 nu også er hårdt på sin helt egen måde :crazy:

det er endnu svært at udtale sig om hvordan VL skoene fungere for mig men jeg glæder mig til at se om det komme til at virke :smile:

Goodmorning

5x5x20kg

Link to comment
Share on other sites

dagens træning - deload

Bænkpress m. kæder

5x3x50kg/88kg

Box squat

4x5x50kg

2x5x70kg

Converse sko af og på med VL sko

2x5x50kg

2x5x70kg

teknik træning idag. regner først med at begynde at gå hårdt fra næste uge. selvom 10x5 nu også er hårdt på sin helt egen måde :crazy:

det er endnu svært at udtale sig om hvordan VL skoene fungere for mig men jeg glæder mig til at se om det komme til at virke :smile:

Goodmorning

5x5x20kg

Kan jo kun svare for mig selv, men jeg synes satme at jeg fik en rigtig god balance med VL sko, bestemt hver en krone værd!

Link to comment
Share on other sites

att: Mads

ja jeg glæder mig også til at komme igang med noget tough squatten med dem :devil:

dagens træning

Bænkpress i katana 38

en masse løft til div. boards. fik 135kg ned til 5cm klods to gangene. den sidste gang så rigtigt god ud det meste af vejen men jeg kunne ikke holdet spændet det sidste stykke og kollapser under det. får alligevel presset den op :bigsmile:

det var Jacops trøje jeg lige havde lovet at hoppe i for at udvide den lidt. jeg begynder alligevel ikke rigtig træning før mandag.

Goodmornings

2x5x20kg

3x5x40kg

fik at vide at min stil var fin men i bunden skulle jeg være obs på min lænd.

Supported rows - smal greb

5x50kg

5x5x55kg

kunne nok have kørt lidt tungere men brugte dagen idag på lige at prøve den og få kørt den ind.

sidste deload dag. fra på mandag begynder den rigtige træning igen - hold kæft jeg glæder mig til at brænde igen

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Box Squat

5x90kg

6x95kg - skjulle have været en 5'er men talte forkert

5x95kg video af den. uploader den senere

2x5x85kg

fedt at brænde reps af igen i squat. damn det var hårdt - skal lige vende mig til 5'ere igen.

Bænkpress

2x1x95kg - god teknik og fart

1x100kg - ikke nær så hurtig men stadig god :devil:

5x5x80kg

Goodmornings

2x5x20kg - video senere. ville gerne selv lige se min teknik. den ser acceptabel ud synes jeg

3x5x40kg

Smal Neutral Chins

6xBW

5xBW

4xBW

det var ikke meningen at lave en pyramide struktur men det er ryg da onsdag så holdt mig et par reps fra failure.

fed træning. godt at brænde :devil:

Link to comment
Share on other sites

box squat

synes egentlig det køre ok taget i betragtning det var et af de to tungeste sæt. næste uge er det 6x3 :devil:

jeg har jo ingen ide om hvor dybt jeg kommer :blink:

ikke to af de reps ser ens ud. men om ikke andet så ser det da ikke ud som om jeg runder lænden :bigsmile:

jeg må lige have en til at fortælle mig hvornår jeg er nede næste gang

Link to comment
Share on other sites

att: Moos

hehe jo tak - blev lidt træt af at se på galskabsmesteren så jeg ændrede den :tongue:

att: Eltzholtz

jo det ser da ok ud men før jeg synes man for alvor kan bruge dem i sin trænign og perodisere med dem bliver man vel nøæd til at kunne lave dem nogenlunde lige dybe hver gang :tongue:

ellers kan 70kg jo være tungt den ene gang mens 110kg er let den anden dag.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Dødløft

5 singles på 140kg focus på teknik. kørte ok men der er stadig nogle ting der skal finpudses. har en video jeg msider op senere.

Dødløft rev. green band ~ minus 100kg i bunden

3x3x180kg

kørt med straps. fy for pokker den bed rigtig godt i ryggen :devil:

Supported Rows

3x5x60kg

2x5x50kg :chicken: :chicken: :chicken:

---back off ---

3x12x40kg - blev mobbet med at jeg kun havde 40kg på stangen :newtongue:

Goodmornings

3x5x50kg

og videre på cafe lindevang og få hakkedreng og spejlæg :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Box Squat

5x3x70kg

fik lidt skæld ud over de var for sløve men ellers kørte det ok. kontrolleret negativ fase. idag var rimelig let for at være klar til på mandag :devil:

Bænkpress med Blå band

4x2x60kg - rigtig god fart og stabilitet

2x2x70kg - en hel del tungere :sneaky2:

Chins

3x4xBW

3xBW

Dragonflags

optræning til at kunne køre dem ordentligt.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Box Squat

3x90kg

3x100kg

3x105kg - har video af den. virkelig en fighter

2x3x95kg - det første sæt var godt men nummer to var helt i hegnet :nonono:

3x85kg - god teknik

skal lige lærer at sætte passende vægte på. det er ok med en rigtig fighter på de 105kg men back off sættene skal sidde i skabet.

Bænkpress

1x95kg

3x1x100kg - ikke så meget skub fra bunden men det kommer :devil:

5x5x82,5kg

Smal chins

3x4xBW

Goodmornings

3x5x20kg

Link to comment
Share on other sites

box squat fra idag:

kørte godt . den sidste er en grinder men ellers kørte det ok. er dog lidt i tvivl om hvor vidt knævandringen er mindre en ved normal squat. jeg checker det næste gang

dødløft fra i onsdags

stadigvæk lidt rundet ryg men det blev bedre. næste onsdag kigger jeg igen på teknikken.

Link to comment
Share on other sites

dagesn træning

Dødløft

3x5x110kg

alle kørt med straps. kunne mærke jeg var brændt af i stængerne efter mandagens squat så jeg kørte lidt let volume istedet for.

Rev. band green band (hul 10)

3x3x185kg - puha det var hårdt :devil:

--- back off ---

2x5x150kg - tror jeg begynder at køre en smule back off i den her øvelse også.

alle kørte med straps

Supported rows

5x50kg

2x5x60kg - kørte ikke vildt godt

2x5x50kg - kørte meget bedre

--- back off ---

12x40kg

12x45kg - kun lige med det yderste af neglene :laugh:

12x40kg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jeg har været på ferie ovre hos min storebro i england. jeg har fåët trænet derovre og i frederikshavn men det har bare været for at holde mig igang. ikke noget at skrive hjem om.

dagens træning

Box squat m. kæder

6x3x60/98kg

ikke så god fart endnu men med mere træning skal det nok komme. min arbejdskapacitet skal også op. taget i betragtning af at de ikke var særlig hurtige burde jegt ikke være så træt som jeg var efter dem.

Bænkpress med blå band

6x3x60kg

fokuserede på accelerering og kontrolleret negativ fase - selvom den godt kunne blive mere kontrolleret men det skal også nok komme. tilgengæld synes jeg der var rimelig godt skub i pattøjet.

Goodmornings

3x5x70kg

fik at vide at ryggen lænden ikke var rundet - men at det stadig godt kunne blive mere overbevisende.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Box Squat

5x5x90kg

kørte godt. var lidt presset på de sidste sæt men de første rep var altid gode synes jeg.

Bænkpress

1x100kg

2x1x102,5kg - kørte godt synes jeg. ikke sindsyg eksplosive men overbevisende.

1x100kg kørte også godt.

5x5x85kg - kørte fandme godt. tror jeg går direkte til 90kg næste mandag

smal chins

5xBW

2x4xBW

Link to comment
Share on other sites

i onsdag kørte jeg ikke dødlkøft da jeg havde lidt iritation i hoften så det var ren ryk dag. derfor blev squat fredag også let med 6'ere på 70kg. bænk vra eksplosiv træning med 60kg og blå bands

dagens træning

Bænkpress

5x1x100kg

5x5x90kg

synes bænken kørte rigtig godt idag.

Dødløft i fuldt udstyr

3x1x130kg

jeg fik lidt antydet at det måske var lige rigelig højt men jeg mener at jeg helt sikker kan restituere mig fra 3x1x70%. nogle vil måske mene at det er helt unødvendigt at gå derop men jeg synes nu det var godt lige at få løftet lidt i dragt igen.

Chins

5xBW

4xBW

4xBW

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share