Er open


Mølvis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Korrekt, en pryd for sporten, men altså så kan de andre jo bare tage sig sammen og lade være med at bomme ud.

Jeg talte med ham i går aftes på randers banegård:

'I broke my arm so i couldn't lift for 10 years'

'And now I have travelled all the way from India, just for this'

Så trækker han lige sin cardigan til siden og flasher medaljen :laugh:

Det er sku i orden :devil::tongue:

Edit: Han er forresten 30 år :4thumbup:

Edited by Mølvis
Link to comment
Share on other sites

Jeg talte med ham i går aftes på randers banegård:

'I broke my arm so i couldn't lift for 10 years'

'And now I have travelled all the way from India, just for this'

Så trækker han lige sin cardigan til siden og flasher medaljen :laugh:

Det er sku i orden :devil::tongue:

Edit: Han er forresten 30 år :4thumbup:

Ja det er cool nok de kommer så langt væk fra, og de er jo med for turens skyld.

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor en knap så slank men meget stærk pige der bænkede raw fik lov til at gøre det med albuebind?

Det snakkede vi også om ved dommerbordet - også at hun ikke havde en t-shirt med ærmer på (hun havde en trikot + bh på).

Så vidt jeg husker kom vi frem til, at eftersom dommerne på det pågældende tidspunkt var nok de mest erfarne i Danmark, så måtte det være tilladt. Fik ikke spurgt i det efterfølgende præmie-stress...

Men jeg kan ikke umiddelbart finde noget om det i reglerne ved et 1 min eftersyn, synes bare at kunne huske det ikke er tilladt.

Iøvrigt stærkt af den svenske tøs at bænke 95kg raw. Jessica Engdahl, hvis jeg husker ret.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Det snakkede vi også om ved dommerbordet - også at hun ikke havde en t-shirt med ærmer på (hun havde en trikot + bh på).

Så vidt jeg husker kom vi frem til, at eftersom dommerne på det pågældende tidspunkt var nok de mest erfarne i Danmark, så måtte det være tilladt. Fik ikke spurgt i det efterfølgende præmie-stress...

Men jeg kan ikke umiddelbart finde noget om det i reglerne ved et 1 min eftersyn, synes bare at kunne huske det ikke er tilladt.

Iøvrigt stærkt af den svenske tøs at bænke 95kg raw. Jessica Engdahl, hvis jeg husker ret.

tror bare dommerne har sovet lidt

det var jessica

prøvede for sjov, at få min godkendt, men den gik ikke

Link to comment
Share on other sites

Nicolai har haft lidt problemer op til stævnet, med at udnytte trøjen optimalt, underligt, for han er betydelig stærkere raw end han nogensinde har været, men der er kun en ting at sige til det, nu skal der trænes teknik i trøje det næste stykke tid. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Nicolai har haft lidt problemer op til stævnet, med at udnytte trøjen optimalt, underligt, for han er betydelig stærkere raw end han nogensinde har været, men der er kun en ting at sige til det, nu skal der trænes teknik i trøje det næste stykke tid. :dry:

Hvad kan han lave RAW ca?

Men det kender jeg ALT til da jeg var på mit højeste RAW og lavede 150, bænkede jeg STADIG ikke mere i trøje af den grund latterligt!!

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg husker kom vi frem til, at eftersom dommerne på det pågældende tidspunkt var nok de mest erfarne i Danmark, så måtte det være tilladt. Fik ikke spurgt i det efterfølgende præmie-stress...
tror bare dommerne har sovet lidt

det var jessica

prøvede for sjov, at få min godkendt, men den gik ikke

Det synes jeg faktisk er lidt pinligt. Jeg ved godt at det måske er mig men regler er regler....og hvis man ikke må have en halvsmadret tricot eller trøje på synes jeg det er meget forkert at godkende sådan noget. Mine neoprenbind giver mig en del stabilitet og vil derfor give mig en fordel i forhold til hvis jeg stillede op uden.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er dén svenske pige, som jeg gætter på at det er ( Nu var jeg jo ikke til ER) var hun med til samling i efteråret. Dér viste hun sig også som værende ikke specielt blufærdig, i og med hun smed trøje, t-shirt og det hele, og stod med bare patter og hvad der ellers er ( Det må man jo ikke se på, før end man bliver gift :innocent::tongue: ) Ret friskt, ellers :tongue:

Nej, det var godt nok ikke hende. :laugh: Du tænker på Anna - hun er i -56 (-52 sidste år). Jessica var tilmeldt i -75 til ER, men rykkede op i -82.5.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share