Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

Jeg skulle netop lige til at spørge, om der forelå oplysninger om, hvorvidt, du skulle på skitur med slangetæmmeren i denne sæson? (Jeg har ikke lige fået nærlæst din log, her på det sidste).

Men du får da godt nok løbet en del. Cool nok! :4thumbup:

:blink: Slangetæmmeren? er der noget, jeg er gået glip af herinde?? :blush: Ja det må der vist være....

Hmm nå MH på besøg ved konkurrenten.... :unhappy: Vi må vel ses en anden dag så??? :bigsmile: Er jo selv medlem...og der er vist også noget med en prøvetime ved dig???? MEEEN du kører jo kun morgentimer... :crazy:

Tilgiv min begyndende Alzheimers... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:blink: Slangetæmmeren? er der noget, jeg er gået glip af herinde?? :blush: Ja det må der vist være....

Her kommer Oksens oversætter-service med nødhjælp til den kære Jules:

`Slangetæmmer´ betyder, i denne sammenhæng, en brandmand (fordi han går rundt og holder styr på `slanger´), og sådan én (altså en brandmand) kender MH jo! :laugh:

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Overraskende lette ben i dag til timen i Parken. Den blev ved årsskiftet ændret til en ad de der begynder koncepttimer. Jeg var ikke tilfreds med det i starten, men da jeg jo er så pædagogosk en instruktør (når det kommer over mig), så går timen ganske godt, og jeg er faktisk også blevet glad for den :smile: . Dagens træning var altså en Satscykling45 + transportcykling Østerbro-Bagsværd-Østerbro

Men da instruktøren jo også er aktiv her på MOL, kunne det måske være, at han kunne lokkes til at gengive programmet - så ville jeg også kunne bruge det lige om snart, hvis vejret fortsætter i Vero Beach, som det er lige pt r010.gif:tongue: eller øhh er det sådan vejret er, der hvor du skal hen lige om snart ??? :bigsmile: håber I får masser af sne !!

Anywho, godt at se dig igen :bigsmile:

kh

Vivs

I lige måde du :bigsmile:

Ikke det vilde snefald i Canazei, desværre. 20 cm i dalen, og 70 cm på toppen :dry: . Men jeg har jo også først brug for snebunkerne efter d. 25, så jeg er sikker på at det nok skal vælte ned med sne inden :w00t:

Jeg skulle netop lige til at spørge, om der forelå oplysninger om, hvorvidt, du skulle på skitur med slangetæmmeren i denne sæson? (Jeg har ikke lige fået nærlæst din log, her på det sidste).
:blink: Slangetæmmeren? er der noget, jeg er gået glip af herinde?? :blush: Ja det må der vist være....

Hmm nå MH på besøg ved konkurrenten.... :unhappy: Vi må vel ses en anden dag så??? :bigsmile: Er jo selv medlem...og der er vist også noget med en prøvetime ved dig???? MEEEN du kører jo kun morgentimer... :crazy:

Tilgiv min begyndende Alzheimers... :tongue:

Her kommer Oksens oversætter-service med nødhjælp til den kære Jules:

`Slangetæmmer´ betyder, i denne sammenhæng, en brandmand (fordi han går rundt og holder styr på `slanger´), og sådan én (altså en brandmand) kender MH jo! :laugh:

'Slangetæmmeren' fik altså også selv associationer Arne og Jules :innocent: skal desværre ikke med pga eg gammel knæskade som sendte ham på langs i 1½ måned. Jeg havde ellers tilbudt at han da ikke behøvede et liftkort, men så til gengæld fik lov til at sørge for morgenmad, frokost, aftensmad, etc til os andre. Sjovt nok afslog han :blink::laugh:

Skal i stedet afsted med Hot1totten, hendes gemal, og en kammi til ham.

@ Julie og andre interesserede: Fik forresten vistnok en åben invitation til KG (Bagmandens) time en anden gang, så vi kan da crashe en af hans timer? Ellers er jeg heeeeelt sikker på at Waterboy aka Spock vil sætte stor pris på et visit

Link to comment
Share on other sites

@ Julie og andre interesserede: Fik forresten vistnok en åben invitation til KG (Bagmandens) time en anden gang, så vi kan da crashe en af hans timer? Ellers er jeg heeeeelt sikker på at Waterboy aka Spock vil sætte stor pris på et visit

Anytime.. .til min basistime har jeg faktisk overvejet at (nogenlunde) køre dit glimrende program fra d. 4. januar

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag

Blev smuglet med ind på Hot1Tots timer i Valby, hos konkurrenten :tongue: .

Spinning basis og spinning øvet, med brændende ben og hivende vejrtrækning. Dog uden pulsdata, afventer en ny rem fra Polar.

Anytime.. .til min basistime har jeg faktisk overvejet at (nogenlunde) køre dit glimrende program fra d. 4. januar

Det er en deal, håber det gik godt med programmet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anytime.. .til min basistime har jeg faktisk overvejet at (nogenlunde) køre dit glimrende program fra d. 4. januar

:w00t: Endelig mulighed på onsdag for at deltage...... Jeg er meldt på. Må man smide sin vandflaske?

Kommer du MH? Kommer andre????

Jeg glæder mig......

:devil: ENDELIG...

Jules..

PSSST god weekend MH.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:w00t: Endelig mulighed på onsdag for at deltage...... Jeg er meldt på. Må man smide sin vandflaske?

Kommer du MH? Kommer andre????

Jeg glæder mig......

:devil: ENDELIG...

Jules..

PSSST god weekend MH.

Uhh, Jules til en Spockie time... det kunne da godt tænkes at "man" kiggede forbi. Bemærk dog at time to er lavet om til en 90 min elite time. Ikke at det gør noget (tværtimod), men det er alligevel meget rart at vide sådan noget, inden man sætter sig på cyklen :blush:

Også god weekend herfra :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Uhh, Jules til en Spockie time... det kunne da godt tænkes at "man" kiggede forbi. Bemærk dog at time to er lavet om til en 90 min elite time. Ikke at det gør noget (tværtimod), men det er alligevel meget rart at vide sådan noget, inden man sætter sig på cyklen :blush:

Også god weekend herfra :bigsmile:

Joooo hun havde godt set det....så måske jeg alligevel sløjfer basis..... hehe man er jo ved at være oppe i årene... :blush:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: Endelig mulighed på onsdag for at deltage...... Jeg er meldt på. Må man smide sin vandflaske?

Kommer du MH? Kommer andre????

Jeg glæder mig......

:devil: ENDELIG...

Jules..

PSSST god weekend MH.

Jæs jæs, jeg er klar. Hvis der er plads (Spock)? (Også til flyvende vandflasker :innocent: )

Også god weekend til dig Jules, og alle andre som lurer forbi. Håber du når en smule træning på trods af forældrebesøg. En bette joggetur om søerne er der jo altid plads til?

Ps. Jeg har en meget vigtig information. Om lige præcis en uge er jeg på et tog. Toget skal meget langt, faktisk helt ned til Norditalien, mere præcist i Canazei. Her vil jeg tilbringe en hel uge, fra tidlig morgen til sen aften, på et sæt Salomon brædder. Swush swush, sorte pister, røde pister, lange pister, brede pister, smalle pister, offpister, sol i ansigtet om dagen og snefald om natten så man hver dag kører i nyfalden sne. Så godt det bliver, så tiltrængt den ferie er, og som et lille barn jeg glæder mig :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Uhh, Jules til en Spockie time... det kunne da godt tænkes at "man" kiggede forbi. Bemærk dog at time to er lavet om til en 90 min elite time. Ikke at det gør noget (tværtimod), men det er alligevel meget rart at vide sådan noget, inden man sætter sig på cyklen :blush:

Også god weekend herfra :bigsmile:

De 90 min eren fejlpå hjemmesiden- det er en normal 55 min elite

Link to comment
Share on other sites

Morgencykling i Parken fredag. Som altid godt fremmøde, men programmet jeg kørte er gået i glemmebogen. Er helt blank :blink:

Styrke med personlig træner/"slangetæmmer" :tongue: hos konkurrenten i Aa lørdag. Ren overkrop, men hvorfor har de ikke noget dip/chin stativ??? :mad:

Søndag blot en gåtur i de aa'ske gader. Indtaget af rødvin mm lørdag aften havde sat sine spor :blush:

Mandag, herligt stort fremmøde i Parken. Selvom min oprindelige blå timer nu er en gul, så er det egentlig ret hyggeligt, og der kommer stadig masser af folkens på timen. I like :w00t:

og hva mæ e055.gif og n045.gif efter en hård dag som s010.gif

Jow jow, kunne da godt tænkes en enkelt dag... eller 7 :tongue: . Kan slet ikke vente til fredag :w00t::w00t::w00t:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Styrkereæning, fullbody.

I selskab med en kammerat, som også er pt'er, gik vi i krig med vægtene i Parken. Gider ikke lige skrive vægte og øvelser (dovenskaben længe leve :innocent: ), men effektivt var det. Har stadig massive doms.

Onsdag

Molspinning i Royal. Waterboy på podiet, Danf og Donk på venstre side, og Arne, CG og MarianneB på højre. CG har lave en ganske udemærket beskrivelse af timen, som jeg hermed vil henvise til. Jeg vil dog liiiiige indskyde, at kun Danf, Donk og ut kørte begge timer :devil:

Derefter hyggeligt cafépas

Torsdag

Ingen fysisk træning. Til gengæld gik det med 139 km/t på jobbet. Det har det gjort de sidste mange dage, men da det var sidste dag inden ferien, var der lige en mil ting som skulle på plads inden jeg kunne forlade stedet.

Men nu er kontoret forladt, ski og støvler er klar, tasken er pakket, så Il Dolomiti bliver kørt tynd den næste uge :yahoo:

RIGTIG RIGTIG RIGTIG !!!!!!!!!!!! god ferie ! håber i får masser af sne om natten og Kaiserwetter om dagen

:sun: :sun: :sun:

Many thnx :smile:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Hav en rigtig god tur, nyd den det har du i fortjent! :4thumbup: (selvom du ikke har gidet skrive dit styrkeprogram :poking: )

Og så selvfølgelig også godt time i morgen tidlig, den skal jo også passe :tongue: ..især når man efterfølende skal sidde næsten helt stille i maaaange timer :blink:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Rigtig god tur, MetteHelena :flowers:

Drik en Choko-rom på Christiania for mig :laugh: (ja, det er der faktisk en restaurant, der hedder oppe på bjerget).

Udsigten jeg anbefalede er Pordoi, som du kan se øverst til venstre på billedet her 12-4.jpg

Håber I får rigtig god sne og dejligt vejr. Hils også Hot1tot :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nææææææh, tusind tak for de søde hilsner :blush:

En detaljeret beskrivelse af min, i øvrigt helt fantastiske og stærkt tiltrængte, skiferie, følger en af dagene. Jeg har i dag haft min første arbejdsdag i knap 14 dage, og med ekstra sager (på fordeling fra de ledige stillinger) kan jeg kun beskrive dagen som: KAOS, hvor mit højeste ønske var at jeg kunne producere 10 kloner af mig selv og naturligvis selv gå hjem :wink:

Det tapper en del energi, hvilket også vil medføre at loggen ikke vil blive opdateret ret regelmæssigt. Dog vil jeg fortsat lure i jeres andres logser, og knytte en kommentar i ny og næ.

Dagens positivitet: Jeg føler mig på ingen måde uundværlig, og er heldigvis rigtig god til konfliktnedtrapning :laugh:

Nu til køjs, en ny dag truer i morgen

Link to comment
Share on other sites

Rigtig god tur, MetteHelena :flowers:

Drik en Choko-rom på Christiania for mig :laugh: (ja, det er der faktisk en restaurant, der hedder oppe på bjerget).

Udsigten jeg anbefalede er Pordoi, som du kan se øverst til venstre på billedet her 12-4.jpg

Håber I får rigtig god sne og dejligt vejr. Hils også Hot1tot :smile:

Vi fik lidt af del hele: Sol de første dage, og skyer og sne de sidste. Jeg lurede lige ind på Kristiania, dog uden en chokorom. Var mere til cola den dag :tongue: . Pordoi må jeg udforske næste gang, synes godt nok der er mange fantastiske "områder i området".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share