Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

Uhhhw lyder som en dejlig fredag :tongue:

Det med pulskurver fra RS200 er jeg ret sikker på ikke kan lade sig gøre - men det kan jo være jeg ta'r fejl :tongue: det er set før :laugh:

kh

/ :sun:

Ja, skøn fredag :dry:

Tjaaaaa, har ikke nærlæst manualen til uret, men der står nu noget om at data kan overføres til computeren. Må jeg lige få styr på, ved lejlighed

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:blink: Godt du overlevede den fredag der...

Og tillykke med den nye posh ting. Sfølig er den rød..hvad ellers.. :w00t:

Btw MH...why oh why kan du ikke have menneskelig køretidspunkter. Kl 630???? Oh no... :nonono: Det må blive en mandag kl 16 så.. :4thumbup:

Nå tilbage til kaffen. Det er BARE kaffe dag idag. Kaffe kaffe kaffe...ellers falder jeg i søvn + en masse overspringshandlinger... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en fucking træls dag :sneaky2: Godt du kom igennem dem - og cyklen er fikset :4thumbup:

Og så nyt pulsur... syntes ellers ikke du trængte så meget :tongue: Ihhh, jeg vil også have mit - bestilte det d.20 og har ikke fået det endnu :devil: ...og du svarer heller ikke på deres mail. Troede ellers pulsure.dk var ok pålidelige :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Lyder da godtnok som en dag man godt kunne være foruden :nonono: men sålænge der ikke skete noget med dig selv går det jo nok :wink:

men at have sådan en forbandet lorte skod dag gør jo at man kan nyde når det bare er almindelig hverdag :smile: vildt som der er kommet

udrykning i de forskellige kvinde logs. her skulle man så have alle de smarte smileys som Candygirl har, kan bare ikke finde ud af at lægge

dem i mine indlæg :devil::blush:

Super aften MH

Kenn

Link to comment
Share on other sites

:blink: Godt du overlevede den fredag der...

Og tillykke med den nye posh ting. Sfølig er den rød..hvad ellers.. :w00t:

Btw MH...why oh why kan du ikke have menneskelig køretidspunkter. Kl 630???? Oh no... :nonono: Det må blive en mandag kl 16 så.. :4thumbup:

But of course it's red :wub:post-10285-1191334563.jpg

Bare gi en melding når I kan komme

Lyder som en fucking træls dag :sneaky2: Godt du kom igennem dem - og cyklen er fikset :4thumbup:

Og så nyt pulsur... syntes ellers ikke du trængte så meget :tongue: Ihhh, jeg vil også have mit - bestilte det d.20 og har ikke fået det endnu :devil: ...og du svarer heller ikke på deres mail. Troede ellers pulsure.dk var ok pålidelige :unhappy:

He he, ja det var dælme en f.... træls dag, eller, det trælse sluttede jo heldigvis lidt over middag.

Såååå lækkert med nyt pulsur, selvom jeg pludselig ikke kunne finde stopuret på min time i går :blush:

Nedtur med din stålhest :unhappy:

Ligger brandmænd i øvrigt ikke inde med diverse værktøjer, som man kan brække ting (herunder cykellåse) op med?

Men ok, kærester er jo af og til ikke liiige til stede, når man har brug for dem. :laugh:

Godt, at du overlevede det hele. :tongue:

Tjooooooo, i hans egen kælder i Aa er der givetvist en række værktøjer som kunne bruges, men... Aa :dry:

Desuden kender jeg ham godt nok til at vide, at han ikke skal vækkes kl. 6.25 jo hvis hans bil havde været ved hånden havde jeg sg vækket ham

Lyder da godtnok som en dag man godt kunne være foruden :nonono: men sålænge der ikke skete noget med dig selv går det jo nok :wink:

men at have sådan en forbandet lorte skod dag gør jo at man kan nyde når det bare er almindelig hverdag :smile: vildt som der er kommet

Super aften MH

Kenn

Jepper, jeg overlevede, selvom jeg var pænt tæt på at tage det første fly væk til et øde samfund, men med mit held den dag var flyet nu nok styrtet ned (7-9-13) :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, kl. 16.00 i Parken, Satscykling 55 mins.

Da jeg i mandags, for en uge siden, havde timen første gang, var der ca. 7 med på timen. Denne mandag var vi vel det tredobbelte antal :w00t:

Programmet fra i fredags blev genbrugt, omend musikken var udskiftet. I forvirringen i fredags (hvor jeg var "kommet til" at sparke min cykellås i stykker :innocent: ), havde jeg glemt at skifte cd, så der kørte vi det meste af timen med opvarmnings cden... Det gjorde vi ikke denne mandag. Alt spillede max, og medlemmerne udtrykte tilfredshed.

Tirsdag.

En HERRRRRRRRRRRRRRLIG dag. Formiddagen blev tilbragt med min nye læsegruppe fra mit uddannelsesforløb. Vi er en fagligt broget flok, men har en ret ens form for humor, og arbejdsmoral= vi gider ikke spilde vores tid. Derfor sagde vi farvel og tak allerede kl. 11.30 :smile: (havde så også brugt 5 timer dagen i forvejen på at læse, så det går vel lige op).

Lidt Coretræning hjemme på stuegulvet. Som udgangspunkt nu nok mest for samvittighedens skyld, men kan faktisk stadig mærke det i maven i dag :smile:

Onsdag.

Fik tiltusket mig adgang til spinning hos konkurrenten, Fedtnæssdk (Valby), til en Basis og en Øvet hos Hot1totten. En dejlig omgang hård cardio, og :blahblah: både under og efter timerne.

Link to comment
Share on other sites

Hvad laver Metteh....øller øller øller...øhhh ikke helt sådan, men du ved, hvad jeg mener... :w00t: Where are thou???? :innocent: Har Arnes brandfest slået benene helt væk under frøken Posh oder was??

Hmmmmm, tjooooo, bum bum, de 30 er jo rundet, så... Glæd dig ikke!!! Søndag var jeg i hvert fald ikke mange sure sild værd :tongue:

Men jeg kan se på mine opdateringer, at jeg hellere må gå et par dage tilbage:

Torsdag

Absolut hviledag. Dog kun fysisk, selvom jeg mentalt godt kunne trænge til at tilbringe en uge med at glo ind i væggen...

Fredag

Satscykling 55 i Parken, fra den tidlige morgenstund, feat CG, som også har været så venlig at lægge programmet i sin log. Vist pr. request fra ut? :blush:

Lørdag

Kærestefri weekend, så da jeg havde sovet lææææænge, og gloet fjerner et par timer, var det tid til en løbetur. Iført pulsur (men med batteritom sd :mad: ) blev det til 11,2 km i tiden 48.05 mins. Quite a nice kilometertid på 4.30 minutter :w00t: . Der er dælme sket noget på den front efter pulsuret er røget med på løbeturene.

Party-uarty hos Onkel A. Er beskrevet flittigt i div logs. Sjov, sjov fest, med rigeligt :4drunk: . Havde veninde M med, som var på visit fra Smilets by.

Søndag

Sov til kl. 12

McD kl. 15

Gåtur med veninde fra 15 - 20.30 :blink: . Vi trængte vist til frisk luft & let motion...

Mandag

Eftermiddagscykling, som nu har erstattet tirsdagens morgencykling. Fredagens program blev gentaget.

Derudover transportcykling. I dette omfang må det tælle som motion, i alt på dagen 38 km.

Tirsdag

Planlagt styrketræning med M, som stadig er på visit fra Århus. Og shopping :blush:

Rigtig god dag til alle :smile:

Lækkert pulsur du har købt, det ligner mit :tongue:

Har du købt det med footpod til? I så fald kunne jeg godt tænke mig at høre en anmeldelse af den på et tidspunkt, jeg fravalgte nemlig footpoden...

Hejsa Tullen.

Har kun fået brugt fodtingen en enkelt gang. Kan i den forbindelse afsløre, at batteriet skal tages ud af den efter brug :sneaky2:

Ellers er den rigtig god, og jeg er meget glad for den. Finder sikkert flere gode ting ved den når jeg engang får pløjet hele manualen igennem (er nemlig ikke så nørdet som Sliktøsen)

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Satscykling 55 i Parken, fra den tidlige morgenstund, feat CG, som også har været så venlig at lægge programmet i sin log. Vist pr. request fra ut? :blush:

Jaaa, det var en dajlig time :wub: (nu da ømme stænger, er ved at være glemt)

Lørdag

Kærestefri weekend, så da jeg havde sovet lææææænge, og gloet fjerner et par timer, var det tid til en løbetur. Iført pulsur (men med batteritom sd :mad: ) blev det til 11,2 km i tiden 48.05 mins. Quite a nice kilometertid på 4.30 minutter :w00t: . Der er dælme sket noget på den front efter pulsuret er røget med på løbeturene.

Weee, det går sku da super, med det der spænderi... bliver vist ikke dig jeg skal konkurrer med til ½marathon (ja, fulde folk taler over sig :tongue: )

Tirsdag

Planlagt styrketræning med M, som stadig er på visit fra Århus. Og shopping :blush:

Troede da at hun skulle med til spin?!

Og håber for øvrigt ikke hun blev alt for meget skræmt væk af vores spinning snak, har en fornemmelse af at det må ske tog lidt overhånd indimellem :blush: (i hvert fald, som udefra kommende :laugh: ).

Finder sikkert flere gode ting ved den når jeg engang får pløjet hele manualen igennem (er nemlig ikke så nørdet som Sliktøsen)

Du sender bare manualen til mig, så kigger jeg på den

... min egen er blevet lidt kedelig efter 3. gennemlæsning :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jaaa, det var en dajlig time :wub: (nu da ømme stænger, er ved at være glemt)

Weee, det går sku da super, med det der spænderi... bliver vist ikke dig jeg skal konkurrer med til ½marathon (ja, fulde folk taler over sig :tongue: )

Troede da at hun skulle med til spin?!

Og håber for øvrigt ikke hun blev alt for meget skræmt væk af vores spinning snak, har en fornemmelse af at det må ske tog lidt overhånd indimellem :blush: (i hvert fald, som udefra kommende :laugh: ).

Det var skam ikke fuldesnak :wink:

Der skal nu en del mere til at skræmme hende. I øvrigt blev styrke/spinning lavet til udelukkende shoppepas :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens træningspas blev erstattet af et akut blodtapningspas, med en løftet pegefinger om at der ikke måtte trænes bagefter... Men energien var nu heller ikke til det :innocent:

Torsdag:

Coretræning, styrke for mave og ryg

Laaaaaaaaaaaaaaaaang dag på jobbet, men også god. En af de dage hvor man virkelig føler at man gør en forskel :smile:

Fredag:

I "nattens" mulm og mørke gik turen til Parken. I dag var der flere med på timen end der har været i mange uger, hvilket også giver en god stemning. Instruktøren (ut) var træt og ond i sulet :devil:, hvilket resulterede i en time i den tuuuuuuunge enkelttakts tegn, med dertilhørende tungere trance. Det faldt heldigvis i god jord hos medlemmerne :laugh:

Avg (incl. opvarmning og cool down) :heartpump: 154 = 81%

Max :heartpump: 183 = 96%

siger mit ur, så det passer nok :tongue:

Programmet var som følger:

Opvarmning. Frit tempo med 3 x modstand, siddende enkelttakt og siddende-stående enkelttakt, til niveauet 2½ var nået.

Direkte til dagens første tur på 18 mins, et bjergpas

1 min siddende mellemtakt, FS 2½, 3 mins siddende enkelttakt, FS 3½, 2 mins stående enkelttakt, FS 4

--------------------"-------------------, 2 ---------------"---------------------, 3 ------------------"---------------

--------------------"-------------------, 1 ---------------"---------------------, 4 ------------------"---------------

Pause

Sidste tur på 18 mins, med en masse angreb.

3 mins siddende enkelttakt, FS 3½, 15 sek. siddende angreb, FS så hårdt som muligt, 3 mins stående, 15 sek angreb.

2 ------------------"------------------, 30 -------------------------"---------------------------, 2 -------"-------, 30 ------"------

1 ------------------"------------------, 45 -------------------------"---------------------------- 1 -------"-------, 45 ------"------

30 sek ------------"------------------, 1 min ---------------------"---------------------------, 30 sek --"------, 1 min ---"------

Lige om lidt er det weekend, og det er noget nær dagens bedste nyhed :w00t:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Soldatertræning lørdag, feat brandmanden.

For en gangs skyld var der gået for meget rødvin i den hos Hot1tot dagen i forvejen, så kroppen var noget tung. Men når man træner soldatertræning, så piver man bare ikke :tongue:

1. del: Styrke på Svanemøllens Kasserne. Lækkert udstyr de har derinde, nye Eleiko skiver, og egen musik i højtalerne. Det blev til benpres, chins, flys, mave og ryg. 3 x 10, til udmattelse.

2. del, hinderbahn :freaked:

I herlig eftermiddagssol, efter styrketræningen, gennemgik vi de forskellige forhindringer samt faldteknikker. Jeg "fik lov til" at springe de forhindringer over, som ikke er gode for pige at springe ned fra. Dette passede mig nu fint, da jeg ikke har det bedste forhold til højder :dry: Til gengæld var Sukkenes dal, samt den 2 meter høje mur uden den skammel som piger normalt benytter.

Vi tog to runder. Lækker, lækker, lækker, lækker træning. Lige efter mit temperament. Især de gange jeg højlydt bandede og svovlede over at jeg ikke kunne få r.... over muren eller op af dalen. Hvis ikke de eder har skræmt brandmanden væk, så kan intet skræmme ham væk :laugh:

Søndag, gåtur i Dyrehaven.

Havde de væreste doms ever. Men en herlig gåtur i Dyrehaven og til Erimitageslottet løsnede lidt op på de ømme, ømme muskler.

I dag.

Om muligt endnu værre doms... Men de skal cykles væk i eftermiddag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Logopdatering ved Prinsesse Tudefjæs :cry3:

Mandagens cykelprogram fra Sats Parken var som følger, beskrevet af Arne:

Første serie var meste enkelttakt - 3 runder af 6 min der alle begyndte med 1 minb siddende mellemtakt - så siddende enkelttakt og stående enkelttakt. Første serie var vis 3 min siddende og 2 min stående, anden serie 2 min siddende og 3 min stående, og sidste serie 1 min siddende og 4 min stående.

2 anden serie hvade strukturen - siddende enkelttakt, siddende angreb - stående enkelttakt, stående angreb - ogf så tilbage til siddende... Første angreb var 15 sek - både siddende og stående - 2 angreb var 30 sek, 3 angreb 45 sek og sidste angreb 1 min... jeg tror enkelttaktsperioderne var 3 min, 2 min, 1 min og 30 sek...

Havde noget besvær med det stående arbejde. Ikke i benene, men i armene og især triceps. Tudede helt vildt overfor Arne bagefter, men der var ingen medlidenhed at hente :laugh: . Men det er jo egentlig heller ikke det jeg vil ha' :crazy_pilot:

Stadig doms her på 3. dagen, men i dag føles de blot som "almindelige" hårde styrketræningsdoms.

Link to comment
Share on other sites

Logopdatering ved Prinsesse Tudefjæs :cry3:

Mandagens cykelprogram fra Sats Parken var som følger, beskrevet af Arne:

Havde noget besvær med det stående arbejde. Ikke i benene, men i armene og især triceps. Tudede helt vildt overfor Arne bagefter, men der var ingen medlidenhed at hente :laugh: . Men det er jo egentlig heller ikke det jeg vil ha' :crazy_pilot:

Stadig doms her på 3. dagen, men i dag føles de blot som "almindelige" hårde styrketræningsdoms.

Der er ALDRIG medlidenhed at hente ved grumme Arne. :tongue: Som jeg peb ved 24 timers spinning i Horsens...SE SÅ AT KOMME AFSTED MED DIG... :blush: Hmm ja okay... men fedt at du havde så ondt der. Du må virkelig have rykket for vildt... :superman: Respecto fra Århus....

Julie

Link to comment
Share on other sites

Der er ALDRIG medlidenhed at hente ved grumme Arne. :tongue: Som jeg peb ved 24 timers spinning i Horsens...SE SÅ AT KOMME AFSTED MED DIG... :blush: Hmm ja okay... men fedt at du havde så ondt der. Du må virkelig have rykket for vildt... :superman: Respecto fra Århus....

Julie

Der er no mercy ved onkel A :tongue:

Er stadig pænt domset her på 4. dagen, den røv må have været hård at få op af Sukkenes Dal :laugh:

hmm hænger de for meget ind over styret unge dame? :nonono:

:tongue:

Ahem ahem :dry:

Link to comment
Share on other sites

Kaffelogopdatering

Der er ikke så meget træning at opdatere i loggen for tiden. Humøret er en smule skævt pga arbejdssituationen. Så har jeg vist ikke sagt for meget :tongue: . Er helt drænet for energi i min fritid, og selvom jeg jo godt ved at en løbetur/styrketræning vil virke gestaltterapeutisk på mig, så... tja..................... Men får da drukket en hel del kaffe :innocent:

Dog er dagens godt nyhed, at jeg i eftermiddag drager på en forlænget tøseweekend til Fanø, assisteret af Hot1tot og datter. Totten er blevet bedt om at pakke løbetøjet, så der kommer minimum 1, og gerne 2, løbeture i den herlige fanø'ske natur. I morgen aften er der sæsonafslutningsbal i forsamlingshuseti Sønderho, og da Tottens moder står for opskænkningen af bla. kaffepunch, skal det nok blive en succes :tongue: . Note to self: må hellere holde hviledag fra løb lørdag :innocent: :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Tilbaws fra Fanø og uddannelse, og har nu igen tid til opdatering :smile:

Løbeturen blev lagt fredag, desværre uden pulsdata da remmen lå fint i min sportstaske, i København. :dry: Men en løbetur i den herlige natur har så sandelig også andre effekter end den træningsmæssige, så humøret var helt i top efter de ca. 12 km.

Lørdag og søndag var der ingen løbeture, da jeg valgte at holde helt fri og bare nyde ferien. Det er jo også ok engang imellem :tongue:

Mandag var jeg på uddannelse i Bagsværd, så der var vikar på min time. Jeg tog dog revance med en løbetur sidst på eftermiddagen, i et herligt solnedgangslys.

Data iflg. RS200sd aka el Reloj Pulso Rojo (skraldespansk for Det Røde Pulsur):

Distance: 11,4 km

Tid: 52,48 mins = ca. 4,35 mins/km :4thumbup:

Avg :heartpump: 78%

Max :heartpump: 96%

Dette træningspas sad så godt i benene (og i resten af kroppen), at træningen tirsdag udelukkende bestod af transportcykling fra Kbh Ø - Bagsværd- retur. Også en god tur på 24 km i alt, i højt tempo.

Motivation er nu en finurlig ting, men virkelig altafgørende for en masse: Arbejde, træning mm. Min motivation for, sjovt nok begge førnævnte, har ligget på et meget lille sted på det sidste. På min uddannelse, som er et intern tilbud i systemisk tænkning/samtale, bruger vi os selv i øvelserne. Vi skal interviewe hinanden, og tænke på aktuelle problemstillinger. Det kan være en vanskelig sag, et problem vi har, en fordom ect, som intervieweren så skal spørge uddybende til.

Til et af mine interviews i mandags, havde jeg valgt den problemstilling, at jeg føler mig helt udmattet efter en arbejdsdag, og at jeg ikke får noget ud af min fritid på den bekostning. Jeg havde indtil da fokuseret meget på min arbejdssituation, som pt består af brandslukningsarbejde pga et fortsat støt stigende arbejdspres, så jeg føler at jeg skal spurte mig igennem et marathonløb hver dag.

Vi kom, naturligvis, til at tale om motionens effekt på dette, og min umiddelbare tanke var at jeg ikke engang orker at trække i løbetøjet efter arbejde. Jeg kender udemærket alle de fornuftige tricks, så som at tage træningstøjet med på arbejde, løbe om morgenen, men lige nu hjælper intet... Et spørgsmål jeg fik stillet var, om hvor villig jeg var til at investere i min fritid: Jo en hel del. Ville jeg f. eks investere 45 minutter hvis jeg vidste at det gav energi, glæde og overskud resten af dagen? Ja, helt sikkert. Mener du at en løbetur/spinning/styrketræning vil give dette? Hmmm, jae.... Så tager du en løbetur i dag? Bestemt :smile: Og som sagt så gjort, og med et rigtig godt resultat og godt humør til følge. Noget af en opkvikker det var :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag.

Samme argument som fik mig i løbeskoene i mandags, fik mig til at love at jeg skulle tidligt op og styrketræne. Ganske frejdigt proklamerede jeg, at jeg stod op på samme tid som brandmanden, som skulle tidligt afsted denne dag. Var milimeter fra at trække i land, men afsted kom jeg. Det blev til de 5 kærneøvelser, dog uden squat/lunges som jeg hader :tongue: . Og så fik jeg lige hvervet et medlem til min morgentime fredag :blush:

Fredag.

Har det med at gå sent i seng om torsdagen, hvilket jo resulterer i at jeg er nowet groggy fredag morgen :innocent: . En cykeltur i den herligt, friske morgenluft + min yndlingsdoping mokka, gjorde mig dog hurtigt vågen.

14 stk. deltagere var der på timen i dag, og det kan jeg kun være tilfreds med :smile: . Deltagerantallet pjeler at falde i takt med at det bliver mørkere og koldere om morgenen, men det er tilsyneladende ikke tilfældet fredag morgen i Parken.

Dagens program, som egentlig er totalt Arne Style ( vi kører det igen på mandag :wink: ):

Opvarmning 8 mins, til FS 2½. Derefter direkte til

1. tur, 3 sejle stigninger:

4 mins siddende mellemtakt, FS 2½, 3 mins siddende enkelttakt, FS 3½, 2 mins stående enkelttakt, FS 4.

3 ----------"----------------------------, 3 ---------------------"---------------, 3 ------------------------"----------

2 ----------"----------------------------, 3 ---------------------"---------------, 4 ------------------------"----------

I alt 27 mins. Og så var der en tiltrængt pause på 2 mins.

2. tur, 4 angreb.

2½ mins siddende enkelttakt FS 3, hvoraf der blev angrebet de sidste 30 sek, FS til max

2½ mins stående enkelttakt FS 3, hvoraf der blev angrebet de sidste 60 sek, FS til max

2½ mins siddende enkelttakt FS 3, hvoraf der blev angrebet de sidste 1½ min, FS til max

2½ mins stående enkelttakt FS 3, hvoraf der blev angrebet de sidste 2 mins, FS til max

10 mins i alt, og slut med træning.

Dagens bedste nyhed: Om 45 mins kan jeg erklære weekenden for påbegyndt :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at du har genvundet lidt af motivationen :4thumbup: Syntes virkelig det er svært at undvære, det er jo uundværligt, den måde man frå koblet af imens :wub: Men det kræver jo lidt prioritering :wink:

Dejlig weekend post-13362-1193395247.gif

Det gør det. Udfordringen er såmæn ikke at sætte det ene ben foran det andet, men det at trække i løbetøjet overhovedet...

Selvom loggen har ligget noget øde hen, er træningen skam blevet passet flittigt. Her lidt opdateringer.

Lørdag:

Løbetur om Søerne (as usual, skal snart prøve noget nyt)

Tid: 45,10 mins

Distance: 9,34 km

Gns :heartpump: 86%

Max :heartpump: 93%

Det blev ikke til den sædvanlige slutspurt, da jeg havde hænderne fulde af morgenbrød til undertegnede og en tømmermandsplaget brandmand :laugh:

Søndag:

1. del, styrketræning. De 5 kærneøvelser, sog med squat erstattet af abs.

2. del, intervalløb. 5 x 1000 m + 1 x 1000 m lunt for at se banen an. 2 mins pause imellem hver omgang.

Sted: Svanemøllen Kasserne.

Planen var at løbe hver omgang på 4,50 sek, hvilket for både brandmanden og jeg er 85% af maxpuls.

Vi havde vist været for gode ved os selv, da vi med lethed kunne løbe hver omgang på 4.30 - 40 sek. Det gjorde vi så, og luntede de ekstra meter til tiden var på 4,50 sek. Dette afspejlede sig da også på pulsuret.

Gns :heartpump: uden pause 91%, med pause 85%

Max :heartpump: 96%

3. del.

Klartevæg, dog i horisontal retning da der ikke var nogen til at sikre. Alt imens brandmanden øvede Kraw Maga med en kollega.

"Desværre" ingen hinderbahn i denne omgang :laugh:

Mandag:

Blev natten til mandag ramt af "et eller andet træls ondt i kroppen". Fik den nat sovet 12 timer, kun lige afbrudt af min sygemelding til jobbet.

Jeg tog dog selv min time kl. 16, dels da jeg var blevet lidt mere frisk, og dels da det er en umulig opgave at finde en vikar på det tidspunkt.

Lidt data fra timen, en cykling55, gl. cykling II:

gns :heartpump:

Tirsdag:

Sofa & tv pas

Onsdag:

Lidt forsigtig styrketræning. Min filosofi om at let sygdom kan trænes væk skulle afprøves. Jeg var noget slap i koderne, og vægtene var da heller ikke så tunge som i søndags, omend programmet var det samme.

I dag:

Var kommet til at sige ja til morgentimen i Parken... Jeg troede egentlig at jeg var rask, men pulsuret, og kroppen, sagde noget andet... Synes ikke at modstanden føltes specielt tung, men

Gns :heartpump: 84%

Max :heartpump: 96%

- og var ved at kaste op flere gange undervejs :sneaky2:

Måske det ikke kan trænes væk??? Nå, finder jeg ud af i morgen tidlig når jeg er på podiet igen :innocent:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share