De fysiske prøver til La policia


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

Hej Allan..

Og Tillykke :4thumbup:

Et brev hvor de ber om en helbredsattest er et lige så godt brev som at man er optaget og bestået.. (de ber aldrig om en helbredsattest hvis de ikke have i hensigt at ansætte dig) Så skynd dig at få den lavet og få den sendt så hurtig som muligt :superman:

Hejsa,

Jeg tror nu blot det betyder at man er bestået, og ikke nødvendigvis at man bliver optaget.

Har heldigvis allerede fået en tid hos min læge i morgen, så personaleafdelingen skulle gerne modtage den onsdag!

Så nu må vi se hvad der sker med det hele! :0/

Mvh. Allan

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hejsa,

Jeg tror nu blot det betyder at man er bestået, og ikke nødvendigvis at man bliver optaget.

Har heldigvis allerede fået en tid hos min læge i morgen, så personaleafdelingen skulle gerne modtage den onsdag!

Så nu må vi se hvad der sker med det hele! :0/

Mvh. Allan

Hej Allan

Så er den afsluttende samtale overstået og synes også det gik ret godt, selvom det er svært selv at bedømme :)

Vi snakkede med Hende Lone fra personaleafdelingen i dag. Hun sagde at hvis man fik helbredsattesten, havde man bestået den afsluttende samtale, men ikke nødvendigvis optaget på skolen.

/Anders

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang tid gik der før i hørte noget fra politiet da i havde sendt jeres ansøgning? Såvidt jeg kan forstå skulle man få en bekræftelse på at de har modtaget ens ansøgning.

Jeg sendte min for en uge siden og har ikke hørt noget endnu, kan godt være det bare er mig der er utålmodig?

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang tid gik der før i hørte noget fra politiet da i havde sendt jeres ansøgning? Såvidt jeg kan forstå skulle man få en bekræftelse på at de har modtaget ens ansøgning.

Jeg sendte min for en uge siden og har ikke hørt noget endnu, kan godt være det bare er mig der er utålmodig?

Jeg fik en bekræftigelse af at de havde modtaget min ansøgning, præcis en uge efter jeg havde sendt den.

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang tid gik der før i hørte noget fra politiet da i havde sendt jeres ansøgning? Såvidt jeg kan forstå skulle man få en bekræftelse på at de har modtaget ens ansøgning.

Jeg sendte min for en uge siden og har ikke hørt noget endnu, kan godt være det bare er mig der er utålmodig?

Du får først svar om, at de har modtaget din ansøgning, hvorefter du få dage efter modtager brev om, at de har sreenet den. Og herefter får du så indkaldelse til skriftlig prøve, med mindre du selvfølgelig bliver sorteret fra.

Link to comment
Share on other sites

Hej Allan

Så er den afsluttende samtale overstået og synes også det gik ret godt, selvom det er svært selv at bedømme :)

Vi snakkede med Hende Lone fra personaleafdelingen i dag. Hun sagde at hvis man fik helbredsattesten, havde man bestået den afsluttende samtale, men ikke nødvendigvis optaget på skolen.

/Anders

Hej Anders,

Lyder godt med samtalen.

Jeg talte med en fra personaleafdelingen i går, da jeg skulle have noget info vedr. min helbredsattest, og fik overtalt personen til at give mig min karakter fra den afsluttende samtale. Jeg fik 4, så det er jeg sq rigtig glad for! (Det skal lige siges, at man normalt ikke får sin karakter oplyst, så var vidst bare meget heldig)

Så jeg sluttede med 3-4-4 + de skriftlige selvfølgelig.

Ved du hvordan det gik med de andres samtaler?

Allan

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders,

Lyder godt med samtalen.

Jeg talte med en fra personaleafdelingen i går, da jeg skulle have noget info vedr. min helbredsattest, og fik overtalt personen til at give mig min karakter fra den afsluttende samtale. Jeg fik 4, så det er jeg sq rigtig glad for! (Det skal lige siges, at man normalt ikke får sin karakter oplyst, så var vidst bare meget heldig)

Så jeg sluttede med 3-4-4 + de skriftlige selvfølgelig.

Ved du hvordan det gik med de andres samtaler?

Allan

Jamen tillykke - godt gået! Det ser jo lovende ud :)

Det er min fornemmelse, at det gik godt godt for os alle (vi var kun 6, bl.a Lasse & Thomas) - Men igen, det er svært selv at bedømme hvad de kigger efter. Jeg kom ud med en god fornemmelse i maven, så nu kan jeg jo bare håbe på at få en helbredsattest ind af døren en af de nærmeste dage.

Skriv endelig når du får mere at vide.

Anders

Link to comment
Share on other sites

Du får først svar om, at de har modtaget din ansøgning, hvorefter du få dage efter modtager brev om, at de har sreenet den. Og herefter får du så indkaldelse til skriftlig prøve, med mindre du selvfølgelig bliver sorteret fra.

hvad mener du med screenet?

Det er en uge siden de har modtaget den og jeg har endnu ikke fået nogen bekræftelse.

Kan ikke se at der er noget der skulle give anledning til at jeg skulle blive sorteret fra!

Link to comment
Share on other sites

Hej alle politiaspiranter...

Så er der oprettet en gruppe på Facebook.com for alle interesserede der har fået svar om at skulle starte på politiskolen PG 1 2008-2, den. 5. maj 2008. Kunne være spændende at se hvor mange vi er, inden vi starter.

Ser frem til at møde jer derinde.

Søg i 'Groups' efter PG1

/Soedring

Edited by Soedring
Link to comment
Share on other sites

hvad mener du med screenet?

Det er en uge siden de har modtaget den og jeg har endnu ikke fået nogen bekræftelse.

Kan ikke se at der er noget der skulle give anledning til at jeg skulle blive sorteret fra!

Jeg fik først brev om at min ansøgning var modtaget, derefter at den var screenet (lagt ind i systemet), og til slut indkaldelse til skriftlig prøve.

Der kan nok godt gå et par uger, inden du hører noget, hvis de nu har meget travlt.

Link to comment
Share on other sites

Jamen tillykke - godt gået! Det ser jo lovende ud :)

Det er min fornemmelse, at det gik godt godt for os alle (vi var kun 6, bl.a Lasse & Thomas) - Men igen, det er svært selv at bedømme hvad de kigger efter. Jeg kom ud med en god fornemmelse i maven, så nu kan jeg jo bare håbe på at få en helbredsattest ind af døren en af de nærmeste dage.

Skriv endelig når du får mere at vide.

Anders

Tak tak, ja jeg burde da ihvertfald komme med i puljen, og så må vi se hvad der sker efterfølgende.

Selvfølgelig får du helbredsattesten, du har jo indtil videre ret gode karakterer. Mon ikke du modtager den i morgen. Jeg modtog ihvertfald min to dage efter samtalen.

Vi skrives ved når der sker noget nyt!

Allan

Link to comment
Share on other sites

Tak tak, ja jeg burde da ihvertfald komme med i puljen, og så må vi se hvad der sker efterfølgende.

Selvfølgelig får du helbredsattesten, du har jo indtil videre ret gode karakterer. Mon ikke du modtager den i morgen. Jeg modtog ihvertfald min to dage efter samtalen.

Vi skrives ved når der sker noget nyt!

Allan

Det er ret hurtigt! Så er det bare lige med at komme hurtigt til lægen her henover påsken :) går også selv og venter på den nu.

Link to comment
Share on other sites

Det er ret hurtigt! Så er det bare lige med at komme hurtigt til lægen her henover påsken :) går også selv og venter på den nu.

Ok, hvornår har du været til den afsluttende samtale?

Er der egentlig nogen som har fået endeligt svar på, om maj-holdet er helt lukket?

Link to comment
Share on other sites

Ok, hvornår har du været til den afsluttende samtale?

Er der egentlig nogen som har fået endeligt svar på, om maj-holdet er helt lukket?

Tror ikke det kan være helt lukket. Så ville de skrive det på www.blivpolitibetjent.dk tror jeg. Jeg var til den igår. Venter spændt på helbredsattest nu.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak, ja jeg burde da ihvertfald komme med i puljen, og så må vi se hvad der sker efterfølgende.

Selvfølgelig får du helbredsattesten, du har jo indtil videre ret gode karakterer. Mon ikke du modtager den i morgen. Jeg modtog ihvertfald min to dage efter samtalen.

Vi skrives ved når der sker noget nyt!

Allan

Så fik jeg også min helbredsattest :)

Så håber jeg bare at mine karakterer er gode nok til en plads på skolen :) - tror april/maj bliver nogle laaaaange måneder :)

see you-.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg også min helbredsattest :)

Så håber jeg bare at mine karakterer er gode nok til en plads på skolen :) - tror april/maj bliver nogle laaaaange måneder :)

see you-.

Kanon, tillykke med det!

Håber de er ligeså hurtige med det endelig svar, som de er med helbredsattesten. Men men, du har sikkert ret, vi skal nok gennem april og maj, før vi får noget som helst at vide. med mindre der lige skulle snige sig en plads ind på maj-holdet! :0)

Krydser fingre for at der kommer svar så hurtigt som muligt!

Link to comment
Share on other sites

Hey alle sammen - så er påsken snart slut, og onsdag er det op til Hr. Læge, og få klaret den sidste del af hele det her prøveforløb. Har ladet mig forstå ved personaleafdelingen (ringede lige derind for at sige at lægebesøget ikke kunne lade sig gøre før efter påske) at når helbredsattesten er godkendt, får vi en bekræftigelse tilsendt, samt VORES KARAKTERER for det hele... Ville da være super at få en oversigt over sine tal, eftersom jeg kun fik den samlede fysiske karakter, samt stadig ikke aner hvad de mente om mig til den afsluttende samtale - så er der nogen herinde der ved om der er hold i den information (kunne jo have misforstået noget), eller kan jeg sætte snuden op efter det?

Derefter må jeg jo indstille mig på den lange ventetid som jer andre, men taget i betragtning af hvordan det var før i tiden, skal vi vist ikke klage over et par måneders neglebideri, smiler...

Mighty...

Til jer der skal til den skriftlige snart - her er lidt hjælp til almen, har vedhæftet de spørgsmål jeg kan huske, ikke at jeg regner med at de bruger dem igen, men så kender man niveauet - vi må jo hjælpe hinanden hvor vi kan :-)

Sp_rgsm_l_fra_politiets_skriftlige_pr_ve.doc

Edited by Mighty
Link to comment
Share on other sites

Hey alle sammen - så er påsken snart slut, og onsdag er det op til Hr. Læge, og få klaret den sidste del af hele det her prøveforløb. Har ladet mig forstå ved personaleafdelingen (ringede lige derind for at sige at lægebesøget ikke kunne lade sig gøre før efter påske) at når helbredsattesten er godkendt, får vi en bekræftigelse tilsendt, samt VORES KARAKTERER for det hele... Ville da være super at få en oversigt over sine tal, eftersom jeg kun fik den samlede fysiske karakter, samt stadig ikke aner hvad de mente om mig til den afsluttende samtale - så er der nogen herinde der ved om der er hold i den information (kunne jo have misforstået noget), eller kan jeg sætte snuden op efter det?

Derefter må jeg jo indstille mig på den lange ventetid som jer andre, men taget i betragtning af hvordan det var før i tiden, skal vi vist ikke klage over et par måneders neglebideri, smiler...

Mighty...

Til jer der skal til den skriftlige snart - her er lidt hjælp til almen, har vedhæftet de spørgsmål jeg kan huske, ikke at jeg regner med at de bruger dem igen, men så kender man niveauet - vi må jo hjælpe hinanden hvor vi kan :-)

Hey Mighty,

Det er også hvad jeg har hørt, mht. at man får sine karakterer efter man har indsendt helbredsattesten. Jeg sendte min helbredsattest i tirsdags, så håber jeg får bekræftelsen i løbet af den kommende uge.

Mht. ventetid, nej så tror jeg heller ikke vi kan tillade os at klage. Indtil videre synes jeg at personaleafdelingen har været yderst hurtige. Jeg fik bl.a. min helbredsattest to dage efter den afsluttende samtale, så jeg klager ihvertfald ikke.

Håber snart vi alle får endelig besked!

/ Allan

Link to comment
Share on other sites

Hej Mighty

Er også mit indtryk at det du beskriver, er processen fra man er til lægeundersøgelse.

Har det ligesom dig, aner ikke hvad de synes om mig efter samtalen! Så bliver godt nok spændende at finde ud af. Glæder mig da også til at få karaktererne.

Og ja.. et par måneder nu bliver da lange, men du har ret, det er meget bedre end før i tiden. Bare at kigge tilbage gennem siderne her er der mange historier om lange, lange optagelser.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen alle politiaspiranter...

Til de af jer der følger med i tråden og som har fået besked om optagelse/opstart på politiskolen 1. maj:

En lille påmindelse om at der er oprettet en gruppe på www.facebook.com for PG1 2008-2

Kunne være spændende at se hvor mange vi er, inden vi starter.

Søg i 'Groups' efter PG1

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepige..

Nej, PG1 2008-2 hedder gruppen. Den anden gruppe er for dem der startede 1. februar (01=hold 1)

Ellers alt vel med træningen og studierne??

Underligt jeg kan kun finde den ene gruppe der hedder PG1 2008-1 - måske er det heller ikke meningen jeg skal finde den, jeg skal jo heller ikke starte d. 01 maj :tongue:

Syntes det går stille og rolig fremad, almen viden begynder at hænge ret godt ved (så er det nu man skal spille hvem vil være millionær) :laugh:

Men diktat skal jeg være mere sikker i før jeg tør sende min ansøgning - som bare ligger klar :wink:

Hvad med dig.. Nu må det måske snart gerne være d. 01 maj ?

Link to comment
Share on other sites

Så blev min helbredsattest også sendt retur, så nu er der bare tilbage at vente.

@Allan, har du fået nogen bekræftelse af at de har fået din helbredsattest?

Okay perfekt, ja så er det bare at vente!

Nej, jeg har ikke modtaget noget som helst, men mon ikke jeg gør det i løbet af ugen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share