IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Bare misundelig generelt.... JEG vil os på ferie :blush:

I en kuffer sammen med julegaver :4jumpy: :inlove: :4jumpy: Det lyder næsten for godt til at være sandt......

I må have en super ferie......!!!

KnuZ Anita

Tusind tak søde... Vi ses lige en gang i det nye år ikke - husk vores aftale... :santa2::nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin:

Tak tak... Bli'r da også dejligt med snuden i sky og 36 grader... :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
:newyear::weight_lift: I lige måde mester...

:cool: Takkk glæder mig sgu også til lidt varme på rygstykkerne.... :bigsmile:

Hop nu bare på den flyver :blink::blink::blink: jeg gad sku ikke tage sådan et sted hen på den årstid :nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin: Det er alt for varmt, de har sikkert ingen juletræer, og deres håndvægte går kun til 21 kg :nissetunge::nissetunge: Ja faktisk syntes jeg at du skal blive hjemme ! :nissegrin::nissegrin: Er du på diæt nu igen IVER :santa2::santa2::santa2:

Har ellers hørt at du skulle på campingferie i Sønderjylland ? ? :nissegrin::nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hop nu bare på den flyver :blink::blink::blink: jeg gad sku ikke tage sådan et sted hen på den årstid :nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin: Det er alt for varmt, de har sikkert ingen juletræer, og deres håndvægte går kun til 21 kg :nissetunge::nissetunge: Ja faktisk syntes jeg at du skal blive hjemme ! :nissegrin::nissegrin: Er du på diæt nu igen IVER :santa2::santa2::santa2:

Har ellers hørt at du skulle på campingferie i Sønderjylland ? ? :nissegrin::nissegrin:

LOL :nissegrin: - Ja, Keld har sku ret ! Hvorfor tage til Thailand når man kan Campere i Sønderjylland. Har hørt i er såkaldte fastliggere dernede, så i kan være så tæt på prins Joachim som muligt.

Rigtigt god jul og ferie til dig og din famile :xmas:

BONDI

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Keld og Jesper I hygger jer nok hvad??? :Mrs_Claus: Mmmm overvejer det Sønderjylland tilbud... Mmmm mmmmm

NIX :nissecool: Vælger Thailands varme strande... :nissecool::santa2::santa2::santa2::santa2::santa2:

Tak I to - vi snakkes efter jul...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Keld og Jesper I hygger jer nok hvad??? :Mrs_Claus: Mmmm overvejer det Sønderjylland tilbud... Mmmm mmmmm

NIX :nissecool: Vælger Thailands varme strande... :nissecool::santa2::santa2::santa2::santa2::santa2:

Tak I to - vi snakkes efter jul...

Hej Iver vi ses på Camping pladsen i Sønderjylland , også kaldet Thailand i Campingkredse :nissetunge:

Har i valgt den dyre plads med solarium ? ? ellers nøjes i med jeres hængekøje og gasblus ? Har du iøvrigt husket at købe nok dåsemad Iver ? ? eller regner i med at køre over grænsen og hente forsynninger ? :nissegrin::nissegrin:

Går ud fra du har valgt pladsen som du plejer ? altså den der ligger så tæt på den lokale bager :inlove: Har hørt rygter om at hans omsætning gik op med 39% sidste gang i var der i sommers Iver.......ja de chokolade snegle er også gode Iver :nissetunge::nissetunge: Men at spise 9 om dage som du pralede af er efter min menning en overdrivelse :santa2::santa2:

Men god tur/ jul i det Sønderjyske :newyear::newyear::newyear:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Slettet bruger
Hej Iver vi ses på Camping pladsen i Sønderjylland , også kaldet Thailand i Campingkredse :nissetunge:

Har i valgt den dyre plads med solarium ? ? ellers nøjes i med jeres hængekøje og gasblus ? Har du iøvrigt husket at købe nok dåsemad Iver ? ? eller regner i med at køre over grænsen og hente forsynninger ? :nissegrin::nissegrin:

Går ud fra du har valgt pladsen som du plejer ? altså den der ligger så tæt på den lokale bager :inlove: Har hørt rygter om at hans omsætning gik op med 39% sidste gang i var der i sommers Iver.......ja de chokolade snegle er også gode Iver :nissetunge::nissetunge: Men at spise 9 om dage som du pralede af er efter min menning en overdrivelse :santa2::santa2:

Men god tur/ jul i det Sønderjyske :newyear::newyear::newyear:

Du har nok hygget dig hvad Keld???? :laugh::laugh::laugh:

Er tilbage fra en super dejlig tur i det Thailandske... Har trænet en gang på turen - i Bangkok - ret fedt center på Marriott... :4thumbup: :devil:

Fik at vide i går til scanning at vi venter en lille PIGE - så jeg bliver enlig HANE i reden derhjemme.... :laugh::laugh::laugh::devil: :4thumbup:

Nu står den på diæt igen da jeg vejer 90 kg nu... Skal lige smide 5 kg...

Poster lidt billeder fra Thailand turen senere... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Velkommen hjem igen, buddy. :smile:

Fedt med endnu en prinsesse - du får da kam til dit hår med alle de kvinder, hva'? :tongue:

Glæder mig til lidt billeder.

He he ja for sevan da - de kvinder driver mig sgu til vanvid... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver..! Velkommen hjem til de danske himmelstrøg! :bigsmile:

Hvad er grunden til diæt..? Forfængelighed? :tongue: Eller andre planer..? :smile:

Og tillykke med endnu en østrogen tilføjelse af familien! :w00t::bigsmile:

Hej Mester og tak...

Danske kolde himmelstrøg... :laugh::laugh::laugh:

Jeps forfængelighed - ingen planer - ikke endnu... :devil:

Tak tak - vi glæder os da til endnu en pige i familien... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har man fået en bebs?

Tillykke med det :4thumbup:

Og velkommen hjem Iversen :wink:

Hej Keler

Nej dog ikke endnu - det sker først den 19. maj cirka... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Tak tak - kæft et kedelig vejr her i DK... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sikke spændende - tillykke med det :bigsmile:

KnuZ Anita

:smile: Hej Anita

Tusind tak søde... :4thumbup: Jaaaaa det bliver sgu hårdt med en teenage tøz mere om 14 år cirka... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver champen

En skam du ik var i Downtown Ringe City 2. juledag da jeg lige var forbi verdens centrum :laugh:

Så sku vi satme ha kastet med nogen håndvægte :superman:

Hej der CJ my man...

He he - havde travlt med at kaste rundt med Singha og Tigerbeer fadbamser.... :laugh::laugh::laugh:

En god anden gang måske.... :devil::bigsmile: Jeg er klar... :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Som lovet et enkelt billede fra Thailand... Jeg ved sgu ikke hvad det er min familie har med at skulle posere alle steder i verden... :laugh::laugh::laugh::laugh:

post-6578-1167987603_thumb.jpg

På billedet er der to børn som vi lærte at kende dernede... Derudover min datter og jeg...

:devil: Cool

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Haha, det er fandme sjovt at se det der Iver.. Det vandfald har jeg også badet i.. Har faktisk et billede, som er totalt magen til dit, bare hvor jeg står der - verden er lille hva!? :crazy:

Bangkok - hektisk by, fedt at se at I var i Grand Palace, wierd place..

Tager tilbage til Thailand, Laos, Vietnam og Kambodia i februar i 2 og en halv måned.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share