IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Iver det er da utroligt at du ikke sveder mere så fed du er :laugh::laugh::laugh: Glæder mig til jeg skal vise dig lidt om hvad vægtrænning er din tyndarm :tongue::tongue: Vi jyder er bare lidt bedre :laugh:

Nu er jeg jo "halvt" jyde da min salig mutter var fra Gylland... :laugh::laugh::laugh:

Så luk fissen mester :crazy::innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Hmm

Lige lidt fra hjemmefronten - vi tager 4 dage til Blokhus fra i morgen af... Fitness og wellness på Danland i Blokhus... Lækkert... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hmm

Lige lidt fra hjemmefronten - vi tager 4 dage til Blokhus fra i morgen af... Fitness og wellness på Danland i Blokhus... Lækkert... :4thumbup:

Nå flødebolle :laugh::laugh: Har du klodset campingvogne op ? :tongue: Eller var du blevet for fed til at komme ind af døren ????

Har ellers hørt rygter om i Ringe at du skulle have en fedtsugning i næste weekend, som du havde vundet på den lokale bodega i et spil dart :laugh::laugh: Men det lyder selvfølgelig også bedre at skrive wellness :laugh::laugh:

Pas nu på ikke at rulle ned på stranden :laugh::laugh: da nyhederne tit sender info omkring strandede hvaler allerede :laugh::laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nice - god tur :4thumbup:

Troede ellers vi skulle løbe 10 KM til Ringe løb sammen på Lørdag :dry:

He he - nej du mig og løb - det hænger sgu ikke sammen... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Men held og lykke til løbet... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nå flødebolle :laugh::laugh: Har du klodset campingvogne op ? :tongue: Eller var du blevet for fed til at komme ind af døren ????

Har ellers hørt rygter om i Ringe at du skulle have en fedtsugning i næste weekend, som du havde vundet på den lokale bodega i et spil dart :laugh::laugh: Men det lyder selvfølgelig også bedre at skrive wellness :laugh::laugh:

Pas nu på ikke at rulle ned på stranden :laugh::laugh: da nyhederne tit sender info omkring strandede hvaler allerede :laugh::laugh:

la la la la - det er det eneste jeg hører komme ud af din mund... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Du er nok midsundelig hvad??? :innocent: Bli'r nice med træning og wellness og gåture på stranden med konen i hånden... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lidt nyt fra det midtfynske...

Jeg arbejder for tiden på min nye hjemmeside... www.iverz.dk - tag et smugkig og smid gerne kritik...

Den er ikke færdig endnu - der kommer mere til løbende... :superman:

Konen har plukveer og skal nok snart føde - håber vi.... :innocent:

I weekenden var jeg i Blokhus på wellness/fitness ophold på Danland... Lækkert at træne og slappe af hver dag.... :4thumbup:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu må du lige sørge for hun ik har tænkt sig at føde den weekend hvor der er Loaded :laugh:

Jeg har sagt til hende at hun skal klemme sammen og tænke på noget andet... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Loaded kan ikke vente :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Spændende om DM bli'r til noget i år... UPS...

Operation X - doping til danskerne

Danske motionister doper sig i jagten på den perfekte krop. Anabole steroider og andre hormonstoffer er ikke længere forbeholdt elite-sportsfolk

I dag er doping et helt almindeligt fænomen i motionscentrene. Morten Spiegelhauer og "Operation X" undersøger denne gang fænomenet -motionsdoping", der er et eksplosivt voksende problem i de danske motions-centre. Anslået 60.000 danskere bruger jævnligt steroider og andre doping-stoffer til at gøre deres kroppe større og stærkere. Men misbruget har en pris.

Svære psykoser

Morten Spiegelhauer og holdet bag "Operation X" kommer i programmet vidt omkring i jagten på bagmændene. Undervejs møder de tidligere doping-misbrugere, der fortæller om ikke mindst de psykiske bivirkninger af dopingen. Steroider giver blandt andet nogen af brugerne svære psykoser og gør brugerne ekstremt aggressive.

Veletablerede medicinalfirmaer

Jagten på den organiserede handel med doping afslører, at en del af de medikamenter, der sælges på det illegale marked, stammer fra vel-etablerede medicinalfirmaer. Således bringer et doping-køb i Køge "Operation X" videre til Spanien, hvor steroiderne viser sig at stamme fra et på overfladen respektabelt firma. Samtidig afsløres dopingpusherne i Køge, der officielt optræder som kostvejledere og diætister, og i følge dem selv har hundredvis af atleter i deres -stald".

Formand har egen forretning

Mange af disse atleter optræder i fitness- og bodybuildersammenhænge. Og da "Operation X" vælger at se nærmere på Dansk Bodybuilding- og Fitness Forbund, dukker der en overraskelse op. Forbundets formand har nemlig sin egen forretning med fitnessprodukter. Men formanden og butikken viser sig at gemme på en hemmelighed.

På TV 2 torsdag 26. april 2007

Det program skal jeg satme se... :4thumbup:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Håber jeg sgu heller ikke da..! :nonono:

men vi får rig mulighed for at kæwe om det til Loaded jo! :4thumbup:

Jep men måske burde man ofre lidt tid dagen efter og tage til generalforsamling??

Men nu er jeg jo ikke medlem mere så?? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Vi ses til Loaded - glæder mig sørme til at se min krammebamse fra DM sidste år... :laugh::laugh::laugh::laugh: Kæft vi hyggede bag scenen.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jep men måske burde man ofre lidt tid dagen efter og tage til generalforsamling??

Men nu er jeg jo ikke medlem mere så?? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Vi ses til Loaded - glæder mig sørme til at se min krammebamse fra DM sidste år... :laugh::laugh::laugh::laugh: Kæft vi hyggede bag scenen.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jeg har desværre igen i år ikke mulighed for at troppe op til generalforsamlingen.

haha..! Krammebamse.. Er det CJ, for ham tager jeg jo med.. ! :tongue::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har desværre igen i år ikke mulighed for at troppe op til generalforsamlingen.

haha..! Krammebamse.. Er det CJ, for ham tager jeg jo med.. ! :tongue::laugh::laugh:

Nej det er desværre det samme her.. Og broen - benzin og så videre gør at jeg ikke har råd... :violin:

JAAAA det er CJ og dig bamsefar.... :laugh::laugh::laugh::laugh: Glæder mig vildt til at se jer igen...

Link to comment
Share on other sites

Nej det er desværre det samme her.. Og broen - benzin og så videre gør at jeg ikke har råd... :violin:

JAAAA det er CJ og dig bamsefar.... :laugh::laugh::laugh::laugh: Glæder mig vildt til at se jer igen...

Jeg skal afsted til Finland tidligt mandag, så jeg er lovligt undskyldt.. :tongue:

ja det skal nok blive ri'ti' hygsomt! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg skal afsted til Finland tidligt mandag, så jeg er lovligt undskyldt.. :tongue:

ja det skal nok blive ri'ti' hygsomt! :superman:

Finland - iksi kaksi - med jobbet oder was???

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeps..! Det er jobbet der sender mig i den retning..! Har også en tur til Norge i slutningen af maj..

Spændende - ikke helt så støvet at være ingeniør så??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Fedt nok med lidt rejseaktivitet - det puster lidt liv i hverdagen..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

bla bla bla... Keld du skal ikke læse hvad jeg skriver - du ved hvad jeg mener... Jeg blev bare lidt ivrigt og stammede stammede stammede... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har desværre igen i år ikke mulighed for at troppe op til generalforsamlingen.

haha..! Krammebamse.. Er det CJ, for ham tager jeg jo med.. ! :tongue::laugh::laugh:

Som jeg altid har sagt... "hvor der er vilje der er vej!""

OG ikke fordi det skal møntes på dig Anders, men synes sgu det er for vagt at folk aldrig tropper op til den slags, specielt når man ikke har noget imod at stå på scenen og deltage som atlet, netop som atlet så burde man også engagere sig i hvad der foregår "bag scene" og gøre et forsøg på at påvirke det i en mere rigtig retning :smile:

Datoen for generalforsamlingen har jo været kendt i måneder så har endnu mindre forståelse for at folk "ikke kan finde tid"

Dagens opstød :wink:

//no

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share