IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Opfordring: Gå ind på bodybuidling.dk og stem på mig i denne konkurrence...

http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=7972

Jeg ville pokkers gerne vinde to billetter til Loaded, da jeg har nok at bruge gyserne på lige nu... et lille nyt barn i familien, gi'r meget at bruge pengene til... :4thumbup:

Tak - iver

Iver efterhånden er der mange børn i din familien :laugh::laugh: Men hvornår holder du selv op med at savle :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Iver efterhånden er der mange børn i din familien :laugh::laugh: Men hvornår holder du selv op med at savle :laugh::laugh:

Man savler mere jo ældre man bli'r... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagen starter godt i dag...

Har lige vundet to billetter til Loaded Cup... :superman:

Fruen skal på Svendborg Sygehus og scannes - så vi skal se baby i dag... :4thumbup:

Jeg har fri fra jobbet hele dagen... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nogen der ønsker et lift fra Odense til Loaded Cup??

Har et sæde i bilen ledig.. I bilen er undertegnede chauffør - Kenneth (non mol) - Bambi - Feminita...

Så I har chancen for at sidde mellem to tøser... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iverdreng :smile:

Skulle høre fra Aage hvornår du var på Fanø i år ? :tongue:

:superman: Klasse...

Jo jeg er på Fanø i både uge 29 og 30... :4thumbup:

Hils ham ikke mester? :tongue: Min trofaste sønderjyske fan Aage :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
hejsa

Nu har jeg snart mailet og "rykket" samtlige bestyrelsesmedlemmer for dommerscore fra 2006... Synes snart at man fra bestyrelsen burde tage os medlemmer seriøst. Jeg ved godt i gør det friviiligt, men helt ærligt - nu burde I snart offentliggøre den dommerscore...

Når det er sagt så har jeg besluttet at jeg ikke vil støtte det her fortagende mere... Melder mig ud næste år... Dette års kontingent er jo betalt

Ovenstående har jeg skrevet i DBFF's debatfora...

Jeg har taget beslutningen og melder mig fra dags dato ud af DBFF -

Til dels på grund af det med dommerscoren fra 2006 og til dels på grund af deres behandling til DM 2006....

Er ked af det egentligt, da jeg brænder for sporten... Men jeg må som min gamle opvarmer kigge ud over landets grænser og kigge på fitness konkurrencer der... Evt. Workouts herhjemme - men DBFF er jeg færdig med... Men trods alt ked af det, da jeg synes Athletic Fitness er en kanon sjov sport... :4thumbup:

:superman: - iver

Link to comment
Share on other sites

Ovenstående har jeg skrevet i DBFF's debatfora...

Jeg har taget beslutningen og melder mig fra dags dato ud af DBFF -

Jeg kan udemærket følge dig, du har også været rigtig uheldig med at ryge i finalen for derefter at ryge af finale listen igen. Den nye doping politik og den "manglende" bestyrelse.

Jeg selv går også med en meget tom fornemmelse, det tog næsten ½ år bare at blive medlem, hvilet skete flere måneder efter sidste tilmeldningsdato :nonono: og jeg hører ik ligefrem positive ting om forbundet. Dog synes jeg ik man ellers har mange muligheder som nye atlet i DK, eftersom jeg ik har de store ønsker om at stille op til den danske miss fitness, måske den skandinaviske miss fitness, men synes dog ikke jeg har lyst til udlandet i første konkurence. Så det er lidt valget mellem pest eller kolera :blush:

Jeg har derfor valgt at tage DM, hvis det bliver til noget... men stod jeg i din situation, ville jeg nok have taget samme beslutning...

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg kan udemærket følge dig, du har også været rigtig uheldig med at ryge i finalen for derefter at ryge af finale listen igen. Den nye doping politik og den "manglende" bestyrelse.

Jeg selv går også med en meget tom fornemmelse, det tog næsten ½ år bare at blive medlem, hvilet skete flere måneder efter sidste tilmeldningsdato :nonono: og jeg hører ik ligefrem positive ting om forbundet. Dog synes jeg ik man ellers har mange muligheder som nye atlet i DK, eftersom jeg ik har de store ønsker om at stille op til den danske miss fitness, måske den skandinaviske miss fitness, men synes dog ikke jeg har lyst til udlandet i første konkurence. Så det er lidt valget mellem pest eller kolera :blush:

Jeg har derfor valgt at tage DM, hvis det bliver til noget... men stod jeg i din situation, ville jeg nok have taget samme beslutning...

KnuZ Nita

Tak tak...

Ja det er ikke meget respons man for fra dem... Altså bestyrelsen... Da Mona var formand, fik jeg 100% svar inden for 2 dage... :4thumbup:

Jeg er nu heller ikke til Mr. Fitness - men jeg kigger lidt enten på Fitness Cuppen igen eller andre alternativer...

Synes absolut det er en god beslutning at du har valgt DM... Det er en sjov og kanon konkurrence, det fejler ikke noget.. :superman:

Men nu er jeg efterhånden en gammel "rotte" så jeg tror jeg prøver lidt andet inden min "karriere" i sporten slutter... Men jeg er jo kun 37 - så no worries... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak tak...

Ja det er ikke meget respons man for fra dem... Altså bestyrelsen... Da Mona var formand, fik jeg 100% svar inden for 2 dage... :4thumbup:

Jeg er nu heller ikke til Mr. Fitness - men jeg kigger lidt enten på Fitness Cuppen igen eller andre alternativer...

Synes absolut det er en god beslutning at du har valgt DM... Det er en sjov og kanon konkurrence, det fejler ikke noget.. :superman:

Men nu er jeg efterhånden en gammel "rotte" så jeg tror jeg prøver lidt andet inden min "karriere" i sporten slutter... Men jeg er jo kun 37 - så no worries... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jeg glæder mig nu også, men kan ik lide at der er så meget snak omkring, at DM måske aflyses, men nu må vi se hvad der sker, jeg har andet i baghånden hvis det går den vej.

Jeg tror helt sikkert også DM er en god konkurence, det er jo ik dem der stiller op den er galt med :blush:

Men som sagt forstår jeg udemærket din beslutning og synes da helt sikker du skal kigge dig omkring i udlandet :bigsmile:

knuZ

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg glæder mig nu også, men kan ik lide at der er så meget snak omkring, at DM måske aflyses, men nu må vi se hvad der sker, jeg har andet i baghånden hvis det går den vej.

Jeg tror helt sikkert også DM er en god konkurence, det er jo ik dem der stiller op den er galt med :blush:

Men som sagt forstår jeg udemærket din beslutning og synes da helt sikker du skal kigge dig omkring i udlandet :bigsmile:

knuZ

Min opvarmer har faktisk fundet en BB konkurrence i Tyskland hvor man testes i hoved og røv, for Doping... Såååå hvem ved? Måske måske... :superman:

DM aflyses?? Uha det lyder fandme ikke for fedt... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Min opvarmer har faktisk fundet en BB konkurrence i Tyskland hvor man testes i hoved og røv, for Doping... Såååå hvem ved? Måske måske... :superman:

DM aflyses?? Uha det lyder fandme ikke for fedt... :crazy:

Det lyder da meget fedt..... :w00t: Var din opvarmer egentlig ikke fra OBBC eller husker jeg forkert?

Nu skal jeg jo passe på hvad jeg siger - da det kun er rygter - jeg har ik noget som helst at have det i. Men mange snakker om at DM måske bliver aflyst hvis ik der findes en ny formand. Men det kan jo være løse rygter, men mon ik nogle andre springer på banen hvis overnævnte skulle være tilfældet.

KnuZ :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak tak...

Ja det er ikke meget respons man for fra dem... Altså bestyrelsen... Da Mona var formand, fik jeg 100% svar inden for 2 dage... :4thumbup:

Jeg er nu heller ikke til Mr. Fitness - men jeg kigger lidt enten på Fitness Cuppen igen eller andre alternativer...

Synes absolut det er en god beslutning at du har valgt DM... Det er en sjov og kanon konkurrence, det fejler ikke noget.. :superman:

Men nu er jeg efterhånden en gammel "rotte" så jeg tror jeg prøver lidt andet inden min "karriere" i sporten slutter... Men jeg er jo kun 37 - så no worries... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Hej gamle 37 ? syntes du fortalte at du fyldte 47 den 17 marts i telefonen :crazy:

Kan udemærket forstå at du har valgt at trække dig/melde dig ud :wink: Var også utilfreds med den måde DM 2006 blev afviklet på :blink: , Især når de var klar to timer før beregnet med slutoptællingen, også lavede de kæmpe fejl på stribe :nonono::nonono: Jeg tror nu nok jeg snupper DM 2007 og hvis fitnesscuppen bliver til noget sparker jeg også røv der :tongue:

Men Iver er da helt klart med på at vi indtager udlandet :smile: Jeg slog jo en der var blevet nr 2 til WM til fitnesscuppen :laugh: så jeg satser på at blive verdensmestre inden år 2009 :4thumbup:

Men måske du skulle prøve Miss fitness Iver :laugh: tror at du har gode chancer med dine dame ben :laugh::laugh:

GOD FØDSELSDAG IMORGEN :tongue: Det bliver hårdt at skulle puste 47 lys ud :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej gamle 37 ? syntes du fortalte at du fyldte 47 den 17 marts i telefonen :crazy:

Kan udemærket forstå at du har valgt at trække dig/melde dig ud :wink: Var også utilfreds med den måde DM 2006 blev afviklet på :blink: , Især når der ikke var nogen pølsemix eller krassere at købe og andre kæmpe fejl på stribe, som manglende remulade :nonono::nonono: Jeg tror nu nok jeg snupper DM 2007 og hvis fitnesscuppen bliver til noget sparker jeg også røv der, hvis ikke på scenen så på grillbaren :tongue:

Men Iver er da helt klart med på at vi indtager udlandet, f.eks. Tyskland, de har jo curry wurst :smile:

Men måske du skulle prøve Miss fitness Iver :laugh: tror at du har gode chancer med dine dame ben :laugh::laugh:

GOD FØDSELSDAG IMORGEN :tongue: Det bliver hårdt at skulle puste 47 lys ud :laugh:

Keld var du ikke på diæt? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
SÅDAN :4thumbup: Har selv gjort det samme !

Jaaa - men det var også en hård fødsel... Er da lidt træt af det - elsker jo det gylle med at stille op... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det lyder da meget fedt..... :w00t: Var din opvarmer egentlig ikke fra OBBC eller husker jeg forkert?

Nu skal jeg jo passe på hvad jeg siger - da det kun er rygter - jeg har ik noget som helst at have det i. Men mange snakker om at DM måske bliver aflyst hvis ik der findes en ny formand. Men det kan jo være løse rygter, men mon ik nogle andre springer på banen hvis overnævnte skulle være tilfældet.

KnuZ :bigsmile:

Jo min opvarmer var fra OBBC - Jan Smedegaard - tjek min hjemmeside der kan du se billeder af ham... www.iverz.midtfyn.net

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej gamle 37 ? syntes du fortalte at du fyldte 47 den 17 marts i telefonen :crazy:

Kan udemærket forstå at du har valgt at trække dig/melde dig ud :wink: Var også utilfreds med den måde DM 2006 blev afviklet på :blink: , Især når de var klar to timer før beregnet med slutoptællingen, også lavede de kæmpe fejl på stribe :nonono::nonono: Jeg tror nu nok jeg snupper DM 2007 og hvis fitnesscuppen bliver til noget sparker jeg også røv der :tongue:

Men Iver er da helt klart med på at vi indtager udlandet :smile: Jeg slog jo en der var blevet nr 2 til WM til fitnesscuppen :laugh: så jeg satser på at blive verdensmestre inden år 2009 :4thumbup:

Men måske du skulle prøve Miss fitness Iver :laugh: tror at du har gode chancer med dine dame ben :laugh::laugh:

GOD FØDSELSDAG IMORGEN :tongue: Det bliver hårdt at skulle puste 47 lys ud :laugh:

Ha ha ha - du er nok sjov... Den plads i bilen til Loaded kan hurtigt gives til anden side... :laugh::laugh::laugh:

Ja jeg er klar om et par år mester... Nu skal den lille ny lige fødes og vokse lidt.. :superman: Så er jeg sgu klar igen.. Helt klart...

Miss Fitness :innocent: HA HA HA :laugh::laugh::laugh::laugh: Du har sgu da fået brunsvigeren galt i halsen...

:smile: Det er nu kun 37 til sommer i august... :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger
Faldt lige over et par fotos på en anden side :laugh: Iver på slap line

:laugh::laugh::laugh::laugh: ja det bygger over en sand historie... :superman:

Måske skulle du overveje træningsmetoden?? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Okay fede dyr - :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Iver det er da utroligt at du ikke sveder mere så fed du er :laugh::laugh::laugh: Glæder mig til jeg skal vise dig lidt om hvad vægtrænning er din tyndarm :tongue::tongue: Vi jyder er bare lidt bedre :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share