Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Mandagstræning i OSK:

Ol Squat - 6sæt x 6reps med 100-110kg

Supersættet med

Dumbell Laterels - 6sæt x 10reps med 12,5kgs håndvægte

Bænkpres - 6sæt x 6reps med 100-110kg

Supersættet med

Chest supported Dumbell Rows - 6sæt x 8reps med 32,5kgs håndvægte

Mave - 3sæt

Biceps - 3sæt

En stille og rolig omgang. Har været sindsygt træt hele dagen, så skulle bare have træningen overstået. Lille Kasper nakkede lige 120kg i bænkpres hvilket var PR med 20kg. Det var sgu tough :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OSK:

Ab Wheel - 4sæt x 10reps (Sidste sæt lavede jeg den på fødderne i den eccentriske fase. Det brænder sgu noget)

Bænkpres - 6x90kg, 6x90kg, 6x110kg, 6x110kg, 6x110kg, 6x110kg, 6x110kg

Sumo Dødløft - 3x60kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x140kg, 1x160kg, (På med Titan Squatdragt og bælte)

1x180kg(Halv dragt)

1x200kg(Halv dragt)

1x220kg(Halv dragt)

1x220kg(Hel dragt)

1x240kg(Hel dragt. Godt nemt løft)

3x180kg(Halv dragt)

1x180kg (Hel dragt. Prøvede en anden teknik der indenbar at man skulle bruge benene. Jacob sagde det blev pænere på den måde. Men det var ret submaximalt så kan ikke rigtig konkludere noget på det)

Seated Goodmornings - 4sæt x 10reps med 80kg

Supersættet med

Reversed Hypers - 4sæt x 10reps (God kombi :smile: )

Military Press - 10x40kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x70kg, 5x60kg, 10x40kg

Tatepress - 4sæt x 8-10reps

Triceps øvelse jeg ikke ved hvad jeg skal kalde - 2sæt - 8-10reps

Rigtig god omgang træning. Utroligt hvad en solid nattesøvn kan bringe med sig :smile: Dødløften kørte fint og var fornuftigt ikke at gå højere end de 240kg selvom det var et godt og nemt løft. Fik også spottet Bamz'far og Hesten der var i deres trøjer idag. Det er som regel også god underholdning når der bliver presset nogle gode vægte fra patten.

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OSK:

Squat - 6x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x180kg,

1x190kg(Knæbind og bælte. Dårligt løft)

2x200kg (Knæbind og bælte. Noget bedre løft)

2x205kg(Knæbind og bælte. PR. Er godt tilfreds da jeg ikke følte mig så stærk i squatten idag, men alligevel fik hevet en lille Pr med 2,5kg med hjem)

Power Pullups - 10sæt x 10reps (Nice volumen. Kan sikkert mærkes i lat'ten imorgen)

Bænkpres - 6x60kg, 2x100kg, 2x100kg, 2x120kg, 1x140kg(Med signaler.) (Derefter Titan F6.Str.44 på)

3x170kg(12cm board)

3x170kg(8cm board)

1x170kg(4cm board.)

1x175kg (Helt ned. Meget svær at få ned så blev en meget lang pause lige omkring brystet)

1x180kg(Ok løft. lidt tung i toppen dog)

1x190kg(8cm board)

1x200kg(8cm board)

Fin omgang trøje bænk. Prøvede for sjovt en f6er i str. 44 dernede. Troede at den ville være alt for lille, men den passede faktisk fint. Gav super pop i bunden, men man skal altså selv presse den i toppen. Så kræver stadig massiv topstyrke for virkeligt at hente nogle kg i den trøje)

Pushpress behind the neck - lidt blandet løft med 80kg

Lidt legen rundt med Hamstring Raises, sissy squats og pistols. Samt et max for reps med 90kg i bænkpres.

Bænkpres - 28x90kg (Kæft, det bee' sgu godt nok noget. Har vidst lavet 23 med 100kg engang. Ved ikke hvad der er bedst)

Rigtig solid træningsrunde i godt selskab. Følte mig ikke helt på toppen i squatten, men teamede op med hesten så blev jo nød til at hive lidt kg på. Bagefter stod den på postbajer samt shake. Shaken går lige ud i mullerne og bajeren smør nerverne, så de er klar til næste gang. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Wællnæs i ægginox:

Læg - 6sæt x 20reps

Dumbell curls - 6sæt x 6-10reps

Biceps i maskine - 6sæt x 10reps

Mave - 6sæt

Lidt facepull og prøve en masse forskellige maskiner.

Tilsidst ca. 45min i boblebad, sauna osv. Fee' :4thumbup:

Jeg fedtede mig lige til en gratis prøvetime i ægginox igen. Mest for wellness delens skyld, men fik da også lige trænet noget læg, mave og biceps. En af deres maskin-serier er godt nok nogle fesne maskiner. Prøvede en håndfuld af dem, og der var ingen af dem hvor jeg ikke kunne kører med stakken +20reps. Det er sgu ikke redskaber til mænd. Det må være en slags genoptræningsmaskiner.

Men den serie længere oppe mod frivægtene er nu ok. Der kan komme fin vægt på de fleste maskiner. Det har også 2 hammerstrengh mavemaskiner der virkeligt sparker røv. Rigtig god faktisk.

Og så lige til Jacob. Jeg prøvede begge deres benspark maskiner deroppe og kunne kører +10reps med stakken på begge :tongue: øv bøv. ....Jeg må jo få lidt oprejsning når du owner mig i squatten :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Squat (Halv dragt. Titan str.42) - 6x60kg, 6x100kg, 3x140kg, 3x180kg, 3x180kg, 3x200kg, 3x220kg, 3x220kg+25kg kæder, 3x240kg+25kg kæder, 1x220kg(Fuldt udstyr. Kunne slet ikke komme ned), 3x180kg(hel dragt. ingen knæbind. Kunne slet ikke komme ned)

Egentligt meningen at det skulle være let squatdag, men havde glemt træningsbukser så det blev i halv dragt. Det skal siges at mine løft var over vandret, men det godt at mærke nogle kg på nakken)

Dumbell Laterels - 5sæt x 10reps med 15kgs håndvægte

Dimitry Pinky Grip Bænkpres - (Opvarmning), 6sæt x 2reps med 130kg

Reversed Curls - 4sæt

Stille og rolig mandagstræning.

Link to comment
Share on other sites

Torsdags påske træning i OSK:

Box Squat - 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg(Pr, uden bælte), 3x180kg(PR. Med bælte :smile: ) (Rigtig god omgang box squat. Følte mig slet ikke sikker på at få de 3 rep med 180kg, men fik dem da presset. )

Chest Supported Dumbell Rows - 8sæt x 10reps med 30kgs håndvægte

Chest Supported Dumbell Rear Delts - 8sæt x 10reps med 10kgs håndvægte

Bænkpres - (Opvarmning), 5sæt x 3reps med 140kg (Med pause på brystet. Udemærket :smile: )

Bænkpres - 25 x 100kg (PR :4thumbup: Yeah, min gamle rep Pr med 100kg var 23rep, og idag havde jeg ingen spotter, så kunne muligvis have klemt 1-2reps mere ud hvis jeg turde prøve. )

Dumbell Hammercurls - 6x20kgs, 6x25kgs, 6x30kgs, 10x15kgs, 10x15kgs, 10x15kgs (Kørt ind foran kroppen, med stop i toppen på de fleste. BB)

JM Press - 6x60kg, 6x60kg, 6x60kg, 6x60kg

Lidt Coc2, lidt mave og lidt massage af ryggen med pvc-rør.

Rigtig god omgang idag. Helt alene i hulen men i fint træningshumør. Smider muligvis lidt film op senere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sindssyg sexappeal der hvor du curler i bar overkrop. jeg syntes du skal gøre det til scenen er din :laugh:

Haha.. Takker, Polle :laugh:

Haha, skæg video. God stil med bar overkrop og kørls!

Mange tak :bigsmile:

Desværre har romkugler og guldøl nogle enkelte bivirkninger i form af mave :sneaky2: Men hvad gør man ikke for at blive et massemonster :w00t: The Sizegame, baby. The size game..

Link to comment
Share on other sites

Fin video, og sublimt musikvalg, OnkelT! :4thumbup:

De kørls er jo herlige. Rigtig BB!-stil med bar overkrop og ind foran kroppen. Så bli'r 't ik' møj bi'er. :laugh:

Mange tak :smile: Musikken var virkeligt også gennemtænkt :laugh: Curls indforan kroppen er meje meje BB. Så også at BB1's log at de også var begyndt at kører den. Så det anser jeg for et meget fint kvalitets BB stempel. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdags træning i OSK:

Dødløft stående på Skiiiiiiiiiiiive - 5x60kg, 5x100kg, 5x140kg, 5x180kg, 5x220kg(PR :4thumbup: Det var godt nok fedt at jeg fik revet en 5er på denne vægt. Den sidste rep blev hitchet noget op af lårene, men ellers var det ok. Helt færdig efter sidste sæt. Styrken var god i dødløften idag. Uden bælte eller kamikaze dyk)

Reversed Hypers - 10xmig 8xmig+10kg, 8xmig+10kg 10xmig

Ab Wheel - 3sæt x 10reps

Closegrip Boardpresses(16cm) - (5x50kg, 5x100kg), 5x130kg, 5x140kg, 5x152,5kg(PR), 5x130kg (Går virkeligt i triceps. Kan mærke den primært i triceps som en af de enste bænkpres varianter jeg har kørt)

Dumbell Lateres - 3sæt x 10reps med 15kgs håndvægte

Plate Raises - 3sæt x 10reps med 20kgs skive

Barbell Stepups - 3sæt x 10reps med 60kg med hvert ben (Stille og roligt, men kunne nu godt mærkes i quads alligevel)

Så kom jeg endeligt igang med træningen igen efter alle påskedagene, hvor der bare er blevet slappet af, drukke påskeøl og spillet musik. Styrken havde ihvertfald ikke taget skade af fridagene, men nu skal den også have gas med træningen, da jeg snart tager 2 uger til Taiwan, hvor jeg næpper får trænet mere end 1-2 gange.

Link to comment
Share on other sites

Så er der video fordi jeg trænede helt alene idag, så må jeg jo dele det med MOL istedet :innocent:

LOLZ @ soundtrack

PS: Du fandme en fræk trunte i bar badulje :wub:

Mååsen var så flink at filme mit dødløft idag, så her ses min allout 5'er stående på forhøjning :smile:

Føj for helvede hvor er din ryg hæsligt rund :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Kanon underholdning Troels! :laugh:

Men men men, de halve af de 25 reps med 100 kg bænkpres kan du gøre bedre. Det er jo hverken til lock out eller helt til patten ser det ud til, kan være din CGI snyder. :tongue:

Ellers tough squattet.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel nærmest essensen i begrebet dødløft. At være helt død bagefter! :devil:

Godt løftet. :smile:

Yeah, kunn være man skulle omdøbe det til dødsløft, da jeg følte mig døden nær efter det sæt der :w00t:

Og tak :smile:

LOLZ @ soundtrack

PS: Du fandme en fræk trunte i bar badulje :wub:

Føj for helvede hvor er din ryg hæsligt rund :w00t:

LOL... :laugh: Jo, tak. Det gælder jo om at gøre sig fræk for fyrene :laugh: ....Du er nu heller ikke værst efter hvad jeg husker fra da jeg masserede din ryg BB99 :wub:

Ja, har altså prøve at se om jeg kunne løfte med mere lige ryg, men har aldrig lært det ordentlig, så håber bare at det dynamiske arbejde med erectoren kaster noget masse af sig og at jeg ikke få problemer med ryggen. :smile:

Kanon underholdning Troels! :laugh:

Men men men, de halve af de 25 reps med 100 kg bænkpres kan du gøre bedre. Det er jo hverken til lock out eller helt til patten ser det ud til, kan være din CGI snyder. :tongue:

Ellers tough squattet.

Takker, T :smile:

Ja, vil godt give dig ret mhs. til bænkpressen. De er nede at rører brystet men armene er ikke strakt helt ud på en del af dem. Men de fleste højrep sæt jeg har set på youtube er også lavet nonlockout, så kald det gerne egotræning, men min forrige rekord på 23reps blev også kørt sådan, og den ville jeg gerne slå. :bigsmile: Men det er nok ret forskelligt hvor hårde stilkrav folk sætter op til den slags konkurrencer. Det var PR for mig og gav et ufatteligt pump i patten. Det er godt nok til mig :cool:

Takker, msh. til squatten. Den kunne også mærkes dagen efter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning alene i OSK:

Rackpulls (ca. 5cm over knæet) - 3x100kg, 3x140kg, 3x180kg, 3x200kg, 3x220kg, 3x240kg, 3x260kg, 3x280kg, 3x300kg, 3x320kg, 3x340kg, 1x350kg (Alt over 300kg må være Pr da jeg aldrig har haft så meget i hænderne før. De fleste sæt var med stropper men de 350kg var uden stropper for lige at teste grebet. Havde faktisk ikke regnet med at jeg kunne holde 350kg uden stropper så det må siges at være tilfredsstillende :smile: Det skal siges at Rackpullsne var så høje at jeg nærmest kunne squatte ind under stangen, men det skal nok give noget hårdhed i kroppen)

Deadlift Holds med overhåndsgreb - 140kg af 1min og 5sek (Også en lille rekord her. Kæft, det gav pump i underarmene)

Bænkpres - 8sæt x 3reps med 80kg+25kgs kæder (Var allerede energiforladt da jeg kom til bænken så det blev bare noget let dynamisk træning)

Lidt mave og lænd på gulv

Startede ok men gik allerede kold efter dødløften så det blev ikke til den store volumen.

Link to comment
Share on other sites

Hurtig omgang hjemmetræning da jeg var for doven til at tage i OSK idag:

Ab Wheel - 4sæt x 15reps

Dumbell Laterels - 8sæt x 10reps med 13,4kgs håndvægte

Pushups m.10kg vægtvest - 4sæt x 20reps

Lidt Coc og biceps

Det rackpulls jeg lavede i lørdags har også sat sig i ryggen med massiv doms i traps og lidt skidt ømhed midt på ryggen. Dog ikke mere end det er noget der kan trænes væk. :smile:

Det har iøvrigt været en fantastisk weekend med masser af sjov og spass, og så har jeg lige fundet ud af at der er træningscenter i den bygning hvor min bror bor i Taiwan, så der skal nok bliver plads til noget diskotræning de par uger jeg er på den anden side af jorden :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OSK:

Squat - 5sæt x 5reps med 140kg (Nemt)

Bænkpres - 5sæt x 5reps med 130kg (Min højre arm manglede kraft, så det blev nogle lidt skæve løft)

Sumo Dødløft - 5sæt x 5reps med 140kg (Meget nemt så længe jeg ikke prøvede at squatte den for meget op)

Pullups - 5sæt x 5reps med 10-20kg

Ez-Bar seated triceps extensions - 3sæt x 15reps med 35kg

Supersættet med

Isolated Hammercurls - 3sæt x 10reps med 15-17,5kgs håndvægte

Mave - 3sæt x 20reps

Lille solid runde. Tror jeg bliver øm imorgen da jeg har slacket lidt med grundtræningen på det sidste. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share