Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

Jan jeg tror du har fat i den lange ende der :laugh:

Det ser ud til at gå godt med træningen. Du kommer vel hjem til sommer?

Jeg var jo på sommerferie i Danmark i begyndelsen af april..... Har du allerede glemt det??

Nu er det bare arbejde arbejde og mere arbejde hele sommeren :crazy:

Men du skal da väre velkommen i Finland :4thumbup: Sommeren er her allerede! 23 grader i dag, i morgen og på söndag :sun:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bor du også i Finland????? Hvor?? Jeg kender slet ikke andre danskere heroppe :unhappy:
Jo... det gör jeg faktisk. Har de sidste små 7 år boet i Helsingfors.

Nu kender du i det mindste til en anden dansker i Finland :smile:

Kaninbänk er beskrevet i den gamle log side 10, mener jeg.

og så tak forresten :wink: Jeg gör mit bedste :superman:

Det må jeg så lige se på... har undret mig en del over hvad det var, men präcis som med mit tagen kontakt til nogen klub her byen for at få set på min teknik(har ikke fået det gjort endnu), så tog det sin tid at få noget gjort.

Link to comment
Share on other sites

Jo... det gör jeg faktisk. Har de sidste små 7 år boet i Helsingfors.

7 år!!! Så snakker du vel flydende finsk??!!

Nu kender du i det mindste til en anden dansker i Finland :smile:

Det må jeg så lige se på... har undret mig en del over hvad det var, men präcis som med mit tagen kontakt til nogen klub her byen for at få set på min teknik(har ikke fået det gjort endnu), så tog det sin tid at få noget gjort.

Vi har et par löftere fra Japes club, som bor/träner i Espoo. Dem er du velkomne til at söge lidt hjälp hos :bigsmile:

Ellers må du komme til Hämeenlinnä, så skal jeg nok hjälpe dig :superman:

Link to comment
Share on other sites

:superman:TRÄNING SÖNDAG D. 7/5 :superman:

Der er hedebölge heroppe i midt Finland og det er slet ikke til at finde energi til noget som helst!!!! Kroppen kan overhovedet ikke finde ud af at det allerede er sommer!

Dagens träning skulle bare overståes, så jeg kunne komme hjem igen, men efterhånden som jeg kom igang gik det faktist helt godt :4thumbup:

DÖDLÖFT sumo

3 x 8 x 50kg

6 x 65kg

5 x 80kg

5 x 90kg av av mig ryg, kom lidt ud og hänge pga slösethed og löftede helt forkert :nonono:

4 x 5 x 100kg REP PR

10 x 100kg :devil: PR Wiiiii, det var en rigtig slider!!!!

Alm DÖDLÖFT

5 x 50kg

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 75kg

POWER SQUAT

8 x 30kg

8 x 40kg

8 x 50kg

2 x 6 x 55kg

Nu er jeg vist nået höjt nok op i kilo. Skal jo ikke väre hårdt, bare give lidt til inderlår og baller :w00t:

BACKEXTENSIONS: 4 x 10 x +5kilo

Og det var det for i dag!

Dödlöften körer virkelig godt for tiden. Jeg overrasker mig selv gang på gang. Jeg kan ikke forstå hvis det er powersquatten der allerede hjälper SÅ meget, men noget må det jo göre. Min teknik er stadig langt fra perfekt, men det er helt sikkert blevet meget bedre.

Röven letter stadig lidt, når det bliver tungt og jeg skal läre at bruge benene noget mere, men jeg holdet i det mindste ryggen ret hele tiden nu :smile:

HAVEARBEJDE: MANGE timer!!!! :wub:

:cool: sommer er cool!

Link to comment
Share on other sites

7 år!!! Så snakker du vel flydende finsk??!!

Flydende og flydende det er nu så meget sagt :blush: Finsk taler jeg mere eller mindre bare på arbejde... "konen" er to sproget (svensk/finsk) så jeg taler svensk med hende og dansk m prinsesserne.. men jeg klare mig, det(mit finske) havde jo sikkert väre en del bedre hvis hun havde haft finsk som modersmål.

Vi har et par löftere fra Japes club, som bor/träner i Espoo. Dem er du velkomne til at söge lidt hjälp hos :bigsmile:

Ellers må du komme til Hämeenlinnä, så skal jeg nok hjälpe dig :superman:

Det förste kunne jeg da overveje :smile: men "konen" bliver nok lidt märkelig hvis jeg annoncere at nu jeg köre 100km til Hämeenlinna for at träne :tongue:

Tillykke med din nye PR.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Flydende og flydende det er nu så meget sagt :blush: Finsk taler jeg mere eller mindre bare på arbejde... "konen" er to sproget (svensk/finsk) så jeg taler svensk med hende og dansk m prinsesserne.. men jeg klare mig, det(mit finske) havde jo sikkert väre en del bedre hvis hun havde haft finsk som modersmål.

Det förste kunne jeg da overveje :smile: men "konen" bliver nok lidt märkelig hvis jeg annoncere at nu jeg köre 100km til Hämeenlinna for at träne :tongue:

Tillykke med din nye PR.. :4thumbup:

Vi snakker også stadig engelsk herhjemme. Det er sku ikke sådan lige at ändre, når man har gjort det i over 2 år. :nonono:

Meeeen, det bliver da mere og mere blandet efterhånden. :4thumbup:

Jeg må jo lige sende dig en besked hvis vi kommer til Helsinki. Vi er da ind i mellem dernede og träne med Marcel Lindtholm.

Ang PR...mange tak :smile:

Jeg föler sådan ca at jeg er blevet ramt af et tog i dag :crazy: Värre DOMS kan jeg ikke huske at jeg har haf i ryggen för. Jeg kan ikke grine i dag uden at få krampe og det går jo VIRKELIG ikke!!!

Link to comment
Share on other sites

:smilejap:TRÄNING MANDAG D. 8/4 :smilejap:

Så mange doms i ryggen har jeg vist ALDRIG haft og de gjorde bestemt ikke dagens bänkpres nemmere :blush: Skulle vist have taget en dags pause......

Jeg plejer ikke at skrive udsträkning med i loggen, men det må jeg hellere begynde med. Kan jo väre nogen bliver motiveret :wink: Jeg sträkker ALTID ud inden jeg begynder at träne.... hvilket giver en del kommetarer, når jeg er hjemme i Frem...... :tongue:

20 min udsträkning.

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 10 x 20kg

2 x 4 x 40kg

ALM:

4 x 52,5kg

2 x 60kg

1 x 65kg :superman:dog lidt tungere end den burde väre :dry:

TIL 3" BOARD:

3 x 70kg

1 x 72,5kg

1 x 77,5kg også tung :nonono:

PEC DECK: 4 x 8 x 25kg

DIPS: 4 x 6 x bw

TRICEPS PUSH DOWN: 5 sät til 2 x 6 x 55kg

abs.... blev vist kun til lidt lal..... :innocent:

CARDIO: Morgen PW 35 min, mountain bike 25 min og 20 min med hunden..... shit jeg har ikke dyrket så meget cardio siden jeg gik til aerobic for ....... 12 år siden..... :tongue:

:wub:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Vi snakker også stadig engelsk herhjemme. Det er sku ikke sådan lige at ändre, når man har gjort det i over 2 år. :nonono:

Meeeen, det bliver da mere og mere blandet efterhånden. :4thumbup:

Her hjemme mener hun jo også at jeg kun burde tale dansk, så at hun kan läre sig det ordentligt... men igen det er sku svärt at bryde en vane der er blevet nogle år gammel.

Jeg må jo lige sende dig en besked hvis vi kommer til Helsinki. Vi er da ind i mellem dernede og träne med Marcel Lindtholm.
Gör det, så må jeg se hvordan det passer ind med arbejde og unger...
Ang PR...mange tak :smile:

Jeg föler sådan ca at jeg er blevet ramt af et tog i dag :crazy: Värre DOMS kan jeg ikke huske at jeg har haf i ryggen för. Jeg kan ikke grine i dag uden at få krampe og det går jo VIRKELIG ikke!!!

Det kan jeg udemärket tro.. regnede lige på tallene og hvis jeg skule reppe 4*5 og 10 m samme relative intensitet ville jeg sku falde död om :blush:

Link to comment
Share on other sites

Kvinde opdragelse fra Finland

LOOOOOOL :4thumbup: Marcela er kommet op at hänge. Det er jo hvad der kan ske når man vejer 48 og ens käreste vejer 148....

Kunne väre jeg skulle overveje at gå i 75, så det ikke sker for mig.... :wink:

P.S. Log opdate i morgen. Bruger tiden i haven efter träning for tiden, så länge solen skinner....

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Nu er det endelig blevet regnvejr, så haven kan nok passe sig selv et par dage og jeg kan sidde her uden dårlig samvittighed.

Sidste uge arbejdede jeg lidt over 55 timer :blink: , så ikke tid til meget andet end arbejde og träning....

Lyn opdate: :superman:

TRÄNING ONSDAG D. 10/5

SQUAT:

2 x 6 x 40kg - 5 x 60kg - 3 x 75kg

MED WRAPS:

3 x 85kg - 3 x 3 x 90kg - 5 x 65kg uden wraps

4 sät hack squat og lidt abs.

TRÄNING LÖRDAG D. 13/5

SMAL BÄNK: 8 x 30kg - 6 x 40kg - 6 x 45kg - 4 x 50kg

NORMAL BÄNK: 3 x 3 x 55kg - 8 x 50kg

DIPS: 4 x 6 x bw

LYING FRENCH PRESS: 4 sät

abs

TRÄNING SÖNDAG D.14/5

SUMO DÖDLÖFT:

2 x 8 x 50kg - 6 x 70kg - 2 x 3 x 85kg

3 x 95kg - 3 x 105kg - 2 x 112kg

LOW SUMO: 8 x 50kg - 8 x 60kg - 2 x 8 x 70kg

LOW BOX SQUAT: 4 x 8 x 40kg

Rigmelig energiforladt träning det meste af ugen. Ingen tunge vägte...jeg orkede det simpelthen ikke! Denne uge kun de sädvanlige 47 timer og ikke så travlt, så mon ikke der bliver lidt mere tid og ikke mest energi til träning.

Link to comment
Share on other sites

:4disguise:TRÄNING TIRSDAG D. 16/5 :4disguise:

BÄNKPRES

Med benene oppe:

2 x 12 x 20kg

8 x 25kg

6 x 40kg

3 x 47,5kg

ALM:

3 x 52,5kg

3 x 57,5kg

1 x 62,5kg

2 x 2 x 60kg

3 x 55kg med stop på alle

Teknik träning i dag. Jeg trykker den lidt for meget op over hovedet når det bliver tungt, det prövede jeg så at rette lidt op på :dry:

KANINBÄNK

4 x 5 x 42,5kg

KICKBACKS: 4 sät til 2 x 8 x 10kg

PUSH DOWN: 5 sät til 5 x 60kg

ABS: 3 sät på bänk, 3 i maskine

I morgen squat i udstyr. :w00t: ....håber VIRKELIG at det går bedre end sidst!!!! :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

:wub: TRÄNING ONSDAG D. 17/5 :wub:

20 min udsträkning og 2 kopper kaffe :smile:

SQUAT

2 x 10 x 20kg

8 x 40kg

6 x 55kg

3 x 70kg

+ KNÄBIND:

3 x 85kg

+ 1/2 DRAGT

3 x 100kg

3 x 115kg

1/1 DRAGT:

3 x 125kg :4thumbup: ikke helt dybe nok, men ok nemme.

Dropset halv dragt:

3 x 110kg

LEG PRESS: 5 sät til 3 x 8 x 130kg

LEG EXENSION: 4 sät

STIFF LEG DEADLIFT: 4 sät

Squatten gik NOGET bedre end sidst jeg var i dragt, men stadig ikke godt synes jeg. De 125 var ikke tunge, men jeg kan slet ikke spände ordentlig op med den stramme dragt og der er ikke plads til nok luft. Vejede et kilo mindre end sidst jeg var i dragten i dag og jeg har åbnet den lidt i skuldrene, men stadig for stram :devil: 1 kilo mere väk inden näste gang jeg skal squatte tungt, så er det nok ok.

De 3 x 125 er dog kun 5 kilo fra mit bedste, så jeg må väre godt tilfreds eftersom det er noget länge siden jeg har väret så höjt oppe.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:pumpin:TRÄNING LÖRDAG D. 20/5 :pumpin:

Ikke mange i centeret og ikke nogen at snakke med og efter som jeg for en gang skyld havde god tid, fik jeg faktisk lavet en del!! :superman:

DÖDLÖFT sumo/alm

8/8 x 50kg

8/8 x 55kg

8/8 x 60kg

8/8 x 65kg

8/8 x 70kg

4 x 75kg sumo

4 x 80kg sumo

4 x 85kg sumo

supersettet med:

INCLINE BICEPS CURL: 4 sät til 6 x 12kg

og

CABEL CURL: 5 söt til 8 x 45kg

POWER SQUAT: 6 sät til 3 x 6 x 50kg

supersettet med:

ABS & CALVES: Maaaange set!

elsker lördagsträninger :wub:

Link to comment
Share on other sites

:superman:TRÄNING MANDAG D. 22/5 :superman:

20 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 10 x 20kg

2 x 6 x 40kg

4 x 50kg

ALM TIL 3"

3 x 60kg

3 x 67,5kg

MED TRÖJE TIL 3"

3 x 75kg

3 x 82,5kg

3 x 90kg

3 x 97,5kg PR

1 x 102,5kg PR Så var der udsolgt!!

PEC DECK: 4 sät

LYING FRENCH PRESS: 5 sät

KICKBACKS: 3 sät

SIDEBÖJNINGER: 3 sät

Go power og god teknik i dag. Tröjen er nem at löfte i, men glider nemt for höjt op. :boobs:op, så går det :tongue: Bänken var noget värre bras, så der blev brugt masser af mangu for ikke at sköjte alt for meget rundt :mad:

:w00t:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:4winkkiss:TRÄNING TIRSDAG D. 23/5 :4winkkiss:

Let squat UDEN OPRULLER IGEN!!!! Gamle lort vil ikke derje rundt!!!! Og det er altid når jeg bruger den at den stopper. :devil:

SQUAT

3 x 10 x 20kg

8 x 40kg

8 x 50kg

5 x 60kg

5 x 70kg

MED WRAPS:

5 x 80kg for nemt...

2 x 5 x 85kg just good :4thumbup:

DEADLIFT: 2 x 5 x 50kg, 2 x 5 x 70kg

LEG PRESS: 5 sät til 6 x 170kg :crazy:

LEG CURL: 4 sät

Og så bestod jeg vist knäbindslägger testen :wink: . 10 runder på Japes fede knä. og der er til 1 mere, hvis vi har opruller og han ikke piver :laugh:

:blink:

Link to comment
Share on other sites

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 10 x 20kg

2 x 6 x 40kg

4 x 50kg

ALM TIL 3"

3 x 60kg

3 x 67,5kg

MED TRÖJE TIL 3"

3 x 75kg

3 x 82,5kg

3 x 90kg

3 x 97,5kg PR

1 x 102,5kg PR Så var der udsolgt!!

Det var dog en voldsom bänk du holder dig... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:tongue: TRÄNING KRISTIFLYVDAG D. 25/5 :tongue:

UDSTRÄKNING 15 MIN

SMAL BÄNKPRES

2 x 20kg

10 x 30kg

6 x 40kg

6 x 45kg

3 x 3 x 50kg

DIPS: 5 x 5 x bw

INCLINE DB: 4 sät til 6 x 16kg

SIDE RAISE: 2 sät :innocent:

ABS: 5 sät

2 timers grässlåning og ca 1 time med at så i urtehaven. Mangler stadig halvdelen, men det begyndte desvärre :innocent: at regne.

I morgen dödlöft i dragt.... :superman:

:wub:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:tongue: TRÄNING SKÄRTORSDAG D. 25/5 :tongue:

UDSTRÄKNING 15 MIN

SMAL BÄNKPRES

2 x 20kg

10 x 30kg

6 x 40kg

6 x 45kg

3 x 3 x 50kg

DIPS: 5 x 5 x bw

INCLINE DB: 4 sät til 6 x 16kg

SIDE RAISE: 2 sät :innocent:

ABS: 5 sät

2 timers grässlåning og ca 1 time med at så i urtehaven. Mangler stadig halvdelen, men det begyndte desvärre :innocent: at regne.

I morgen dödlöft i dragt.... :superman:

:wub:

Nå er der allerede påske i Finland.... :wink:

I DK er det kristi himmelflyver dag i dag.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak :sun:

Der var LORDI på anlägget, så det gik bare derudaf!!!!

HARD ROCK HALELUUJAAAA

Det skal jeg lige love for :superman:

Vi skulle have väre inde på kauppatori til "fest" igår men så blev far her med störste selvfölgelighed syg :cold: så det blev nul "kansanjuhla" med 90.000 andre :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share