Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:cheer: TRÄNING TIRSDAG D. 13/6 :cheer:

UDSTRÄKNING 15 MIN

SQUAT

2 x 8 x 20kg

2 x 5 x 50kg

5 x 65kg

+KNÄBIND

5 x 80kg

3 x 92,5kg :devil:

+1/2 DRAGT

3 x 105kg

3 x 115kg

FULD UDSTYR

2 x 125kg :nonono: Tung, träls og benene gad ikke

NÅ, på med SAFRI DUO, MEGET stramme knäbing og så gik jeg HÅRDT!!! :devil:

3 x 135 PR

Kun til parallel, men nemme at gå med og de 2 förste var nästen nemme!!! :superman:

3 sät leg curl og 3 sät leg extension, så var der tappet for AL energi!!! Den varme er LEEEE at träne i!!!

:wub:

Link to comment
Share on other sites

:cheer:TRÄNING TIRSDAG D. 13/6 :cheer:

UDSTRÄKNING 15 MIN

SQUAT

2 x 8 x 20kg

2 x 5 x 50kg

5 x 65kg

+KNÄBIND

5 x 80kg

3 x 92,5kg :devil:

+1/2 DRAGT

3 x 105kg

3 x 115kg

FULD UDSTYR

2 x 125kg :nonono: Tung, träls og benene gad ikke

NÅ, på med SAFRI DUO, MEGET stramme knäbing og så gik jeg HÅRDT!!! :devil:

3 x 135 PR

Kun til parallel, men nemme at gå med og de 2 förste var nästen nemme!!! :superman:

3 sät leg curl og 3 sät leg extension, så var der tappet for AL energi!!! Den varme er LEEEE at träne i!!!

:wub:

Du må havde hedeslag, de kilo kan du da ikke løfte :w00t:

Flot du er jo skrap

Link to comment
Share on other sites

Mangler der ikke nogle opdateringer? :shades:

Jo, lige en smule, men kan sku ikke nå det hele for tiden, sorry!!

Jeg körer direkte fra arbejde til träning hver dag, er hjemme kl 19.30 - 20.00, så i haven en times tid, så gå med hunden.....

Kl 21 - 21.30 begynder jeg at lave mad og så magter jeg altså ikke mere...

I morgen med, så er der 3 fridage og så skal jeg nok opdatere lidt :innocent:

Der er nu ikke sket det store, så I går ikke glip af noget :dry:

Forøvrigt, damn, jeg er blevet forelsket i det finske sprog... :wub: :wub:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5380625829368596126

Ja, det er super let ikke???!!!

Og det sidder du og finder frem kl 6 om morgenen....... wwwwiiiiieeeeeerrrrddddd!!!! :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Håber I alle sammen nyder den skönne sommer!! :sun: Det gör jeg i hvert fald selv om der ikke bliver noget ferie til mig i år. :icecream: vi har haft 20 - 25 grader de sidste ??? uger og nu truer de med hedebölge :crazy: Hvad skal det ikke ende med.

Skulle jeg måske pröve at få lidt liv i den her log igen. Ikke fordi der er meget tid eller lyst til at sidde foran computeren i denne tid, men jeg har fået bud på af min mor at jeg skal huske at slappe af ind imellem.... :innocent:

Har väret meget trät i armene de sidste par uger og var "kun" på 110kg sidst jeg bänkede til board.

Jeg har fået massage et par gange og skal i morgen til kiropraktor og have ryggen sat på plads. Så skulle der gerne väre styr på le body et par uger :blink: Min ryg har det jo med låse sig fast i länden når jeg får for mange kilo på nakken.

Squat er gået efter planen. Var på 140 kilo sidste uge og det var med en dårlig ryg, så jeg er godt tilfreds.

Det kan ses her:

Dödlöft.....nå ja, måske bedre näste uge, hvis ryggen er i orden.

Så fra i morgen.... daglig opdatering.... også cardio :superman:

Link to comment
Share on other sites

Som lovet:..... cardio skal også opdateres :wink:

MORGEN PW KL 5.45: 30 min.

Efter arbejde kiropraktor besög. :blink: Han rystrde opgivende på hovedet efter hurtig banken og drejen på diverse led og sammenskruelser...... nakken var helt gal, länden endnu värre :unhappy: Ikke noget at sige til at jeg har haft lidt ondt på det sidste.

Efter noget massage, fik han det vist bräkket ret godt på plads. FUCK det er altså ikke sjovt at få sat länden på plads, AAAAVVVVVV.

Aftentur med hunden ca 20 min og 20 min udsträkning.

Mere blev det ikke til i dag. Skulle have väret ude at cykle med manden, men det må vente til senere på ugen fik jeg besked på :tongue:

I morgen boardpress i tröje til 3" board...... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Andre end mig der har svärt ved at finde motivation til träning i det her vejr??? :crazy: Det er da fedt med sol om sommeren, men 25 - 30 grader HELE sommeren.... det er altså for meget for mig. :shades:

Men lidt fik jeg da lavet i dag ...

:bruce:TRÄNING TIRSDAG D. 4/7 :bruce:

20 min udsträkning og ca 5 sät abs til der var en fri stang...

BENCHPRESS

2 x 10 x 20kg

8 x 35kg

6 x 45kg

3 x 55kg

TIL 3" BOARD:

3 x 65kg

1 x 75kg :tongue:

2 x 75kg :tongue: Aaarrrhhh det var ikke godt.

MED TRÖJE TIL 3"BOARD:

3 x 80kg

3 x 87,5kg

3 x 95kg

2 x 100kg

1 x 105kg PR

KANINBÄNK: 4 x 6 x 42,5kg

TRICEPS PUSH DOWN: 4 x 6 x 50kg

Stadig trät i triceps og kommer derfor til at bruge skuldrene for meget når jeg bänker. Har skåret nästen alle hjälpeövelser til bänken väk de sidste 2 uger for at kunne få restitueret tricepsen ordentligt, men synes ikke rigtigt at der hjälper... Det må väre alt det havearbejde der slider på kräfterne. :wink:

Om 14 dage tager jeg max til 2" board. Forhåbentlig er der så kommet dårligt vejr, så jeg ikke behöver knokle i haven hver aften :innocent:

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Noget skidt det m ryggen :crazy: men de der knoglebrydere ved som oftest hvad de laver... må man da håbe :tongue:

gläder mig t at se din 140 kg squat når vi engang bliver koblet op igen... ingenting fra youtube spiller her på arbejdets comps :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Lee squat der... og krampen var da meget underholdende :laugh::tongue: jo jo vores net er opppe igen (sent igår) så nu skal jeg bare ha' kastet de 20€ i nakken på TNT

Tak, er også helt godt tilfreds med träningen for tiden. Det har givet god power at veje lidt extra et par måneder. :4mewantfood: :4thumbup:

Nu er vägten heldigvis godt på vej ned igen og indtil videre er styrken ok!!!

Og ja, bare hit med nogle penge, så vi kan begynde at göre dig LEEEEE!! :devil:

Det ser jo fornuftig ud

Imponerende opsåænd du har

Tak Jan.

Er mit opspänd blevet bedre??? Jeg har arbejdet en del med det, men er jo svärt selv at se om der sker noget.

Men betyder det så at jeg stadig er lige svag.......og bare löfter mere fordi jeg har mindre vandring...... Det er jo ikke särlig leeee :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:devil: TRÄNING FREDAG D. 7/7 :devil:

10 minutters rullen rundt på min pigbold for at få gang i blodcirkulationen i min bagdel....... ummmm, det gjorde godt!!!

20 min udsträkning

DÖDLÖFT

2 x 8 x 50kg

5 x 70kg

5 x 85kg

5 x 100kg

1/2 DRAGT

5 x 110kg

3 x 120kg

1/1 DRAGT

1 x 127,5kg LET :4thumbup:

FRA 17cm BOX 1/2 DRAGT:

3 x 120kg

3 x 3 x 130kg

også let, men har hård squat tirsdag, så ikke mere vägt i denne uge.

BACK EXTENSIONS: 4 x 8 x bw+5kg

LOW ROW: 5 sät af 8

Og nu skal vi ud og cykle....... :wink:

25 min blev det til, pyyyhh det var varmt!!!! :blink:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

SÖNDAGS CARDIO:

18 km cykling 50 min.

Lidt svömning i floden

1 times grässlåning

2 timers moderat havearbejde

Og så er der planlagt udsträkning under fodboldkampen senere i aften :4thumbup:

Näste uges träning bliver nogenlunde således:

Mandag alm bänkpres

Tirsdag HÅRD SQUAT

Onsdag cardio

Torsdag MAX BÄNK i tröje + lidt boardpress

Fredag dödlöft m. dragt, men ikke max.

Fortsat god söndag allesammen :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

:superman: HEJ IGEN ALLESAMMEN :superman:

Så er sommeren ved at väre forbi og tid til at finde tilbage til MOL.

Jeg har hele sommeren arbejdet 45 - 50 timer om ugen, tränet 4 gange om ugen som jeg plejer og derudover passet min have på over 3000m2. Jeg poster lige lidt billeder senere, så i kan se hvor flittig jeg har väret :smile: Jeg er bange for jeg er blevet så gammel at jeg faktisk kan sige at jeg KAN LIDE at lave havearbejde (en hobby min mand desvärre ikke deler med mig :unhappy: , men han hjälper dog ind i mellem :4thumbup: )

Träningen går fint, ikke det store at fortälle der.

Jeg har väret til et enkelt bänk stävne i löbet af sommeren, hvor det blev til 82,5kg. Ny stävne PR med 2,5kg, men vägten var også på 62,7kg :innocent:

Morgenvägten siger omkring 65kg nu, så om jeg nogensinde kommer i 60 igen må tiden vise... det kommer i hvert fald til at koste en noget hård diet :dry: hvilket jeg jo ikke er super vild med. ( Måske jeg skulle hente lidt hjälp hos nogle af profferne herinde ??? )

På lördag löfter jeg i et 3 kamps stävne, men efter som jeg skal lägge knäbind på 2 löftere, löfter jeg selv raw i squat og dödlöft. I bänk får den fuld gazzz og målet er at få 85kg godkendt :devil: Squat har jeg tränet raw de sidste 5 uger og har forbedret min max med 5 kilo. 90kilo fik jeg kämpet op i sidste uge, så mon ikke jeg kan göre det på lördag også :4thumbup: Dödlöft, hmmmm. Min lysken er ikke glad for dödlöft for tiden, men mon ikke jeg får trukket mingst 115kg

Tränings opdate begynder jeg med igen på mandag.

Nu vil jeg på bedste vis give mig til at läre Stig ( Garrish ) lidt om squat. Jubiii, det er dejligt at have dansk besög her i klubben :cheer:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg på bedste vis give mig til at läre Stig ( Garrish ) lidt om squat. Jubiii, det er dejligt at have dansk besög her i klubben :cheer:

:tongue:

Og det klarede du på bedste vis :4thumbup: rart at jeg ikke er helt håblös :blush:

forresten sjovt som alting stod stille da Jape squattede :laugh: Hvad skete der m bänken? var det manden eller tröjen?

Link to comment
Share on other sites

Og det klarede du på bedste vis :4thumbup: rart at jeg ikke er helt håblös :blush:

Mange tak. Jeg er stadig ikke så god som Jape, men jeg har da lärt en del efterhånden :smile:

Og nej håblös er du da SLET ikke, det er vist kun finpudsning og lidt få ändringer du mangler. :4thumbup:

forresten sjovt som alting stod stille da Jape squattede :laugh: Hvad skete der m bänken? var det manden eller tröjen?

Ja, det er ikke så tit der er nogen der har så mange kilo på stangen, så han får lidt opmärksomhed :superman:

Ang bänken, så var hans egen kommentarer: it was the man in THAT shirt....

Den var for svär at styre for ham når han skulle have den til brystet og så er styrken stadig ikke helt på toppen i bänk. Men han skal nok väre klar til feb :4thumbup: Der er stadig 6 måneder at träne i.

Hvis han havde fået den sidste bänk på 262,5 -- og den var tät på-- så ville det have väret en total på 927,5 hvilket er ny finsk rekord. Så han kan stadig selv om han er ved at väre lidt gammel :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:yahoo:TNT STÄVNE 26/8 2006 :yahoo:

Löftede som tidligere skrevet raw i squat og dödlöft. Skulle lägge knäbind på 2 löftere, så jeg var mest med for bänkens skyld.

Vejede ind på 64,0 kg... så PR i den forkerte retning. :innocent:

SQUAT:

opvarmning: 2 x 8 x 20kg, 6 x 40kg, 5 x 55kg, 3 x 65kg, 1 x 75kg

1. FORSÖG: 82,5kg GODKENDT 3 - 0

2. FORSÖG: 87,5kg GODKENDT 3 - 0

3. FORSÖG: 92,5kg UNDERKENDT 3 - 0

De 2 förste var MEGET dybe, så prövede at lave den sidste lidt höjere, men mistede spändet i bunden og faldt lidt forover :nonono: Godt tilfreds alligevel, jeg havde sku travlt med at styre 2 andre löftere samtidig :blink:

BÄNKPRES:

opv: 8 x 20kg, 6 x 40kg, 3 x 50kg, 1 x 60kg TRÖJE: 2 x 70kg --> 4/2"

1. FORSÖG: 80kg GODKENDT 3 - 0

2. FORSÖG: 85kg UNDERKENDT 3 - 0

3. FORSÖG: 85kg GODKENDT 3 - 0 PR med 2,5kg

JUBIIII :firebounce: Det var hvad jeg kom efter!!! Super glad og så var der endda til mere var der flere der sagde. Uden tvivl at det var 1.gang at 85 kom så let/flot op. Gläder mig til at se den på video i morgen!!!! Min tröje sad perfekt og den passer bedst når jeg er omkring 63 -64kg.

DÖDLÖFT:

opv: 6 x 60kg, 5 x 70kg, 3 x 85kg, 1 x 100kg

1. FORSÖG: 110kg GODKENDT 3 - 0

2.FORSÖG: 117,5kg UNDERKENDT 3 - 0

3.FORSÖG: 117,5kg UNDERKENDT 3 - 0

Kämpede ellers godt med den sidste, men den ville sku ikke. Er simpelthed en klovn til dödlöft for tiden. Min lysken er helt umulig og jeg kan simpelthen ikke presse igennem. PIS!!!

TOTAL....öh, 282,5kg og godt 299 point... Absolut dårligste löfter. 200 point efter nr 3 (vi var 4 damer)

Jeg er godt tilfreds med dagen og resultatet, meget glad for min bänk!!!

Jeg er også blevet MEGET bedre til ikke at give op på forhånd og kämpe, kämpe, kämpe :devil: Efter 2 bänk var jeg ret sikker på at jeg ikke ville få de 85 og alligevel fik jeg lavet et godt 3. löft. Det var aldrig sket for 1 år siden!!! Jeg kan märke at min erfaring er begyndt at give mig mere sikkerhed til stävner og jeg er blevet meget bedre til at tage 1 löft ad gangen.

Resultatliste og video kommer forhåbentlig i morgen. :4thumbup: Over & out :sleeping:

:wub:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den nye PR :4thumbup:

Mange tak Stig. :smile:

En skam du ikke kunne komme og kigge med. Der var rigtig mange mennesker og kanon stemning! Og for en gang skyld var det faktisk pigerne der leverede de sejeste resultater :superman:

Nogenlunde sådan var de andre pigers resultater

1. Mervi Sirkiä 56,0kg 175 - 97,5 - 165 = 437,5kg

2. Sanna Apuli 47,8kg 155 - 75 - 150 = 380kg

3. Eeva Rantanen 62,8kg 150 - 120 - 170 = 440kg RAW :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share