Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

Tak i lige måde, det er hyggeligt med dansk besög ind imellem :smile: Håber hele familien kan komme med näste gang!

Jape vejer kun 102kg nu, men den anderledes träning kan nemt ses isär på ryg og arme synes jeg! Synes du ikke også at Tarmo er ved at ligne en BB´er??? han har tränet samme program som Jape hele vinteren!

Knäbind er sat på listen :4signme: Men så vil jeg også se noget tung squat näste gang :firebounce:

Edit: Er glad for det er mandens störrelse du kommenterer og ikke min :tongue:

102kg :w00t: jeg var klar til at gätte 110-115. Tarmo var pakket godt ind så det lidt svärt at vudere... hvad har han forresten gang i som kan komme i vejen for styrkelöft?

Det lyder fint med knäbindene, men jeg er ikke klar til at skrive under på en tung-squat kontrakt :bigsmile: når jeg kommer nord på kommer det kun til at handle om bänkpres :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

102kg :w00t: jeg var klar til at gätte 110-115. Tarmo var pakket godt ind så det lidt svärt at vudere... hvad har han forresten gang i som kan komme i vejen for styrkelöft?

Han gider ikke det hårde udstyrsträning! Han er mere "RAW" interesseret! Meeeen vi pröver lige at presse ham lidt, han kunne let komme til EM og VM nu det sidste år han er Junior.

Det lyder fint med knäbindene, men jeg er ikke klar til at skrive under på en tung-squat kontrakt :bigsmile: når jeg kommer nord på kommer det kun til at handle om bänkpres :superman:

Man kan godt maxe i 2 ting på samme dag :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 5/5

Stod op kl 4.30 da manden körte på arbejde og havde god tid til jeg skulle möde kl 5.30.

Det er ikke nemt at väre alene med 4 husdyr 4 dage om ugen, de er alle langhårede og skal helst börstes 2 gange i ugen, have mad og luftes ( den ene kat går også tur :laugh: ) Og så skal de jo have en MASSE LOOOOOVEE :wub:

Da jeg kom hjem kl 13.00 sad der en täge i öjenkrogen på min hund og det var så hävet at jeg ikke kunne få hele tägen af, så hovedet sidder der stadig :devil: Dyrlägen sagde at det var ok, skulle bare sörge for at rense det et par gange om dagen.

Kl 14.00 15 min gåtur med begge hunde.

Slappede af med en bog til jeg skulle til foräldre forberedelsesmöde kl 17 og derefter 30 min gåtur med Soffi.

Min mor kommer på ferie heroppe torsdag, så resten af aftenen gik med rengöring af div skabe osv.

Godt nok hun kommer en gang om året, så jeg kan få taget mig sammen til hovedrengöring!

Tirsdag skulle jeg gerne få tid til lidt ryg og guns träning!

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 6/5

Sikke en dag! Det er godt nok ikke nemt at väre alene med 4 "börn" når de ALLE sammen välger at lave problemer/ballade samme dag!

Kl 9 var jeg ved lägen med min egen hund. Hun skulle have en orme pille, så hun må komme med på ferie i Danmark om 2 uger. Lägen kiggede også på det bagben som hun har haft lidt problemer med de sidste 2 uger og hun skal nu have smertestillende i 2 uger og må kun gå små ture! :blink: Godt nok er hun en chow chow, men hun har energi som en jagthund og ELSKER lange gåture. Jeg lader hende altid gå löst, så hun kan löbe så meget hun vil. Når vi ikke er hjemme går de udenfor og kan gå i skoven eller hvorhen de vil, men de er altid hjemme når vi kommer :4thumbup: De er opdraget godt!!!

Nu skal hun väre inde når jeg ikke er hjemme og kun små gåture i snor, så det skal nok blive nogle sjove uger :tongue:

Lidt over middag så jeg at den ene kat legede med et firben udenfor og 5 minutter senere var de inde i entreen :devil: Jeg HADER firben og alt andet kryb og det er ALTID Jape der smider mus, rotter, fugle og firben ud, når kattene kommer ind med det! Men han kommer först hjem torsdag og så lang tid vil jeg altså ikke dele hus med et firben!

Godt så! Kl 16 ringede min chef og spurgte om jeg kunne komme på job kl 17 - 22, så ingen träning i dag! Et hurtigt bad og en gåtur med hunden og så afsted.

Da jeg så kom hjem ca 22.30 havde den store hund fundet et lille ködben, som han havde fået sat fast på tvärs mellem tänderne i over munden. Han gik rastlöst rundt og prövede at ryste det ud og når han ville drikke vand löb dt bare ud af hans mund! FUUUUUUUCCCCCKKKKK :devil::crazy:

Det er altså ikke nemt at holde munden åben på en 75 kilo stor hund med den ene hånd og samtidig pröve at lirke et ben fri med den anden hånd! Jeg måtte til sidst tage en smörkniv og presse ind under den for at lirke den fri. Pyyyyhhhh, nu kan mine nerver ikke klar mere i dag! :4slap:

Motion i dag...... 2 x 20 min gåtur i moderat tempo :sleepy:

I morgen en kort morgenvagt og FORHÅBENTLIG ellers en dejlig fredelig dag med mine deeejjjjliiiige husdyr! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAG D. 7/5

Arbejde fra 7 - 12. Havde egentlig fri i dag, en extra timer er extra penge og dem kan man jo altid bruge :bigsmile:

Min mor og hendes mand kommer i morgen, så dagen er ellers mest gået med rengöring af vores gästehus, töjvask og en lille eftermiddagslur :sleeping:

Lidt motion er det også blevet til:

Kl 12.30 25 min gåtur med hunden.

STYRKETRÄNING 16.30 - 17.15

Udsträkning mellem de förste sät

GOOD MORNINGS

12 x 20kg

12 x 25kg

10 x 30kg

2 x 10 x 35kg

Light weight i dag!

ST BICEPS DB CURL

10 x 7,5kg

10 x 9,5kg

2 x 8 x 11kg

LOW ROW

12 x 4 klodser

3 x 10 x 5 klodser

EZ- BAR CURL

12 x 17kg

3 x 8 x 22kg

TRÄK TIL BRYST

3 x 10 x 3 klodser

Meget let og meget hurtig omgang!

Motivationen til träning er ikke så stor for tiden, men jeg får da lavet lidt! Maven er ved at väre en del i vejen og jeg bliver hurtigt trät, så det sätter sine begränsninger!

Jeg träner fortsat efter mit 3-split program, men dödlöft tror jeg, jeg må droppe fra nu af og måske også front/zercher squat. Alternativer må kunne findes....

Kl 21.00 15 min gåtur med hundene.

Jeg skal pröve at holde de daglige opdateringer ved lige de näste par uger, men med besög og senere ferie i Danmark, bliver det nok ikke helt stabilt, sorry :blush:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

ONSDAG D. 7/4

Arbejde fra 7 - 12. Havde egentlig fri i dag, en extra timer er extra penge og dem kan man jo altid bruge :bigsmile:

Min mor og hendes mand kommer i morgen, så dagen er ellers mest gået med rengöring af vores poolhus, töjvask og en lille eftermiddagslur :sleeping:

Siden hvornår har i fået pool der ude på landet?? og er den blevet isfri?

:tongue:

Du sku' ha väret afsted i näste uge.... :nonono: så ku sikkert ha' hjulpet med at arrangere en omgang i tröjen for mig.

Link to comment
Share on other sites

Siden hvornår har i fået pool der ude på landet?? og er den blevet isfri?

:tongue:

Du sku' ha väret afsted i näste uge.... :nonono: så ku sikkert ha' hjulpet med at arrangere en omgang i tröjen for mig.

Ha ha, din flab! Det må ikke rettes i quotes :dry: Pool herude på landet :lolabove: det kunne sku väre en fornöjelse at holde rent med alle de träer!

Ja, de Danmarksture må vi lige arrangere lidt bedre näste gang! Men er der da ingen i Horsens der vil hjälpe dig ???

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

TORSDAG D. 8/5

Arbejde fra 5.30 - 12.30, en hurtig smut til frisören og så hjem og vente på MOOOAAAAAR og hendes mand :wub: De har ikke väret her i nästen 2 år, så det var ved at väre på tide! Meeeen mon ikke de kommer noget oftere, når den lille styrkebaby kommer til verden :superman:

Jeg havde sovet absolut elendigt og droppede derfor benträningen, men forhåbentlig får jeg tid fredag!

20 min morgengåtur og 25 min aftengåtur med hunden var eneste motion.... og så selvfölgelig en MASSE :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Ja, de Danmarksture må vi lige arrangere lidt bedre näste gang! Men er der da ingen i Horsens der vil hjälpe dig ???

Jeg har funderet lidt på nogle forskellige lösninger og resultatet er at jeg bänker tungt igen mandag og så får den to gange support/BB mens jeg er i DK. Hvis jeg så smutter en tur i tröjen så snart som muligt derefter så går det nok ikke helt galt.

I Horsens er der bare HSK og AK Herkules og de fungere begge på "nögle" basis. Jeg har troppet op en gang i HSK i kontortid, for at höre om der var muligheder for at betale sig fra noget träning de gange jeg er i byen. Det var der rörende enighed om at der nok ikke rigtig var (udover fuld kontingent).

Link to comment
Share on other sites

FREDAG D. 9/5

Chefen ringede om morgenen for at spörge om jeg ikke ville holde fri lördag og söndag med lön, så min ferie egentlig allerede var begyndt...... Öhhhh, det behövede jeg ikke tänke mange sekunder over!

Kattene var ved dyrlägen for at få deres 2 årlige vacciner og tägekur og ellers var der dömt havearbejde hele dagen! Dammnn det er dejligt at have hjälp til at få ordnet det hele!!!! 3500m2 have kräver jo lidt arbejde ind imellem og min käre mand er absolut ikke vild med havearbejde :tongue:

Der blev fäldet MANGE träer og urtehaven er blevet gjort klar til at blive sået til :4thumbup:

20 min gåtur med begge hunde og 25min gåtur med den lille hund blev det også til!

Link to comment
Share on other sites

LÖRDAG D. 10/5

Solen skinnede fra en skyfri himmel da jeg vågnede, så humöret var höjt fra morgenstunden

Lidt shopping med mor + mand om formiddagen, tidlig frokost på café og så ned og träne med manden!

STYRKETRÄNING 13.00 - 14-30

Udsträkning 15 min

ZERCHER SQUAT

2 x 10 x 20kg

3 x 8 x 30kg

hmmm, var vist sidste gang jeg körte den övelse. Maven er i vejen og det föltes bare ikke så godt längere...

LEG EXTENSION 1 ben ad gangen

10 x 7kg

3 x 8 x 10kg

ST LEG CURL

4 x 10 x 15kg

SKULDERPRESS I SMITH

12 x 20kg

10 x 25kg

2 x 8 x 35kg

DB FRONT RAISE

4 x 8 x 6,5kg

CABEL UPRIGHT ROW

10 x 30kg

10 x 35kg

8 x 40kg

8 x 45kg

Lidt gulvövelser for abbs og ryg, mens jeg ventede på at manden blev färdig!

Jape löb med hunden, så jeg kunne holde fri :tongue:

Jeg lavede så til gengäld EN DEL timers havearbejde, så mon ikke jeg fik motion nok!!! Jeg sover i hvert fald godt om natten igen, så det må väre tegn på jeg er trät :laugh: Alt det friske luft er godt for nattesövnen!

Söndag bänk/triceps träning og morsdags frokost med hele familien :wub:

Link to comment
Share on other sites

SÖNDAG D. 11/5

Morgengåtur 15 min med begge hunde kl 7.30. herefter nåede jeg noget töjvask og div huslige ting inden resten stod op!

Efter morgenmaden smed jeg alle mennesker og husdyr ud i haven og jeg fik stövsuget og vasket alle gulve :4thumbup: man får så dejligt meget energi når solen skinner :sun:

Derefter tog jeg en time på gräsplänen med en havebog og en flaske vand! Uhhhh jeg er vild med sommer :wub:

Mor ordnede blomsterbede og mändene brändte de träer af ( nästen 30 :crazy: ) som de havde fäldet de foregående dage :4thumbup: Vores have er bare så fin nu!!!!

STYRKETRÄNING 13.00 - 14.10

Masser af udsträkning af specielt ben imellem de förste sät!

SMAL BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

10 x 30kg

8 x 35kg

2 x 8 x 40kg

INCLINE BÄNKPRES

10 x 25kg

10 x 32,5kg

3 x 8 x 37,5kg

CABEL PUSH DOWN

12 x 30kg

10 x 35kg

8 x 40kg

8 x 45kg

DB KICKBACKS

12 x 6,5kg

2 x 10 x 10kg

CABEL FLYES

3 x 12 x 15kg

Hurtig og light omgang inden dejlig morsdags frokost med min og Japes familie :4mewantfood:

25 min gåtur med Soffi ved 20 tiden da vinden lagde sig :smile:

Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 12/5

Så blev det koldt igen og vinden ruskede det meste af dagen :unhappy: Shoppede lidt med mor og ellers vist bare en stille dag, med håndarbejde og snak.

Kl 14.00 30 min gåtur med Soffi.

Om aftenen fik vi familie besög i anledningen af Nörös (vores New Foundländer hund) 10 års födselsag. Han fik mange fine (spiselige :bigsmile: )gaver og var yderst tilfreds :4thumbup:

Kl 21.00 15 min gåtur med begge hunde i nogenlunde stille vejr!

Tirsdag ryg/biceps träning.

Over and out.....

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 13/5

Så er jeg igennem 25 uger af graviditeten og 15 uger tilbage. :4jumpy: Vägten sagde 74kg i morges hvilket er det samme som sidste uge. MAven er dog vokset RET meget den sidste uge og föles hele tiden ret udspilet og stor! Den lille er noget af en akrobat og slår kolbötter og sparker ret meget ind imellem! :cheer:

Sov igen elendigt pga den store mave. Nogle nätter kan jeg bare SLET ikke finde ro i kroppen og föler at det er umuligt at sove på andre måder end på maven! :newtongue:

Nå, men kom ud af sengen lidt i 8 og körte ned og afleverede mandens bil hos mekanikeren.

Hjem og nusse lidt rundt i haven og jeg fik ryddet op og gjort rent i redskabsskuret :4whistling: Rigmelig tilträngt!

Ved 11 tiden en 4,5km gåtur med hunden. NICE :4thumbup:

STYRKETRÄNING 16.30 - 17.45

Udsträkning 20 min

GOOD MORNINGS

10 x 20kg

10 x 30kg

3 x 10 x 35kg

ST DB BICEPS CURL

5 x 10 x 7,5kg

1 ARM DB ROW

10 x 11kg

3 x 10 x 15kg

EZ-BAR CURL

10 x 17kg

3 x 10 x 22kg

Öhhhhh, det var vist det :tongue: Snakkede vist lige rigeligt, men havde jo heller ikke set Sanna i over en uge :blush: Hun var til EM sidste uge og kom hjem med Bronce medalje :superman:

Kl 20.30 2,5km gåtur med hunden i dejlig solskinsvejr :bigsmile:

Onsdag ben og skulderträning.

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Kan du forklare hvordan man går 4,5 kg?? det lyder spændende :tongue:

Smart ass, er rettet!

på den mere seriøse side af sagen, hvordan lyder det med en gang træning den sidste weekend i maj?

Så skal det väre söndag! Jeg kommer först hjem fra Danmark söndag morgen kl 10 sådan cirkus! HELT seriöst :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAG D. 14/5

Vågnede kl 3.30 i nat og faldt först i sövn igen kl 7, så ikke så meget sövn det bliver til for tiden! Heldigvis har jeg ferie, så skal heller ikke bruge så meget energi :bigsmile:

Morgengåtur 20 min KL 10.00

STYRKETRÄNING KL 16.00 - 17.10

UDSTRÄKNING 15 MIN

SQUAT

2 x 8 x 20kg

3 x 8 x 30kg

Whiiii, helt alm squat. Det har jeg savnet! Gik rigtig godt, men lidt bredere stand end alm, så maven kunne väre der :laugh:

REVERSED FLIES

2 x 10 x 5kg

2 x 10 x 6,5kg

STANDING LEG CURL

10 x 15kg

3 x 10 x 20kg

DB SKULDERPRESS

10 x 10kg

3 x 10 x 12,5kg

1 BENS LEG EXTENSION

3 x 8 x 10kg

CABEL UPRIGHT ROW

10 x 30kg

8 x 35kg

2 x 8 x 40kg

God omgang, men bliver hurtigt trät efterhånden, så ikke så mange övelser längere.

Aftengåtur med hunden 25 min kl 19.30

Link to comment
Share on other sites

Så satte ferie travlheden ind og jeg er vist kommet så meget bagefter med dagsopdateringerne :blush: at jeg bare lige logger min træning og så ser om der er tid til dagsopdateringer fra nu af!

TRÆNING FREDAG D. 16/5

UDSTRÆKNING 20 MIN

BÆNKPRES m. ben oppe

2 x 15 x 20kg

12 x 30kg

10 x 40kg

8 x 45kg

8 x 50kg PR

5 x 55kg PR

2 x 60kg PR

Ganske god omgang bænk :4thumbup: Styrken i overkroppen fejler i hvert fald ikke noget!

CABEL FLYES

4 x 8 x 20kg

DIPS

3 x 5 x bw

INCLINE DB PRESS

10 x 12,5kg

10 x 15kg

2 x 8 x 17,5kg

KICK BACKS

3 x 10 x 10kg

Fin omgang med god styrke og energi! Det kan godt mærkes på kroppen at jeg ikke arbejder for tiden!

TRÆNING SØNDAG D. 18/5

UDSTRÆKNING 15 MIN

TRÆK TIL BRYST

12 x 30kg

10 x 40kg

2 x 8 x 45kg

ST DB BICEPS CURL

10 x 6,5kg

3 x 8 x 10kg

GOOD MORNINGS

10 x 25kg

10 x 35kg

8 x 45kg

2 x 8 x 50kg

BICEPS CABEL CURL

10 x 25kg

10 x 30kg

8 x 35kg

8 x 40kg

Lidt gulv øvelser og extra udstræk til manden var færdig.

Havde sovet rigtig dårligt, så ikke den store energi til at træne! Det er klart fedt at have ferie, men jeg har bare svævere ved at sove om natten når jeg ikke har lavet så meget i løbet af dagen! Skal nok blive sjovt når jeg kommer på barsel og skal gå hjemme 1/2 år :blink:

Søndag aften tog jeg med færgen til Stockholm og havde så hele mandag til at køre til Gøteborg! Det blev derfor til over 2,5 timers gåtur med hunden, fordelt over 3 gange.

Jeg var i Ålborg mandag aften kl 23 og det havde været en MEGET lang dag for både mig og hunden! Forhåbentlig kan jeg klare turen hjem noget hurtigere!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Så er der gået 1 måned siden jeg blev mor :wub: og det er tid til, så småt at begynde at komme igang med träningen igen!

D. 21. august kl 4.55 kom vores sön Sohlman Junior til verden. (Vi holder hans navn hemmeligt til han skal döbes d. 25/10) Den lille bandit kunne ikke finde den rigtige vej ud, så efter 15 timers kamp blev de nödt til at tage ham ud ved kejsersnit. Han vejede dengang 3,49kg og var 51cm og havde hovedet fuld af mörkt hår :heartpump: Sanna Apuli ( svigerinde ) og Jape var begge med under födslen og det var super dejligt at have dem begge 2 der, eftersom det ikke gik helt som planlagt!

post-6756-1222078062_thumb.jpg post-6756-1222078311_thumb.jpg

Han er en söd og nem baby og til stor gläde for hans lykkelige foräldre. :wub: Jeg havde nok frygtet at det var hårdere at blive mor, men indtil videre er det bestemt ikke noget problem! På Japes side er det det 1. barnebarn og på min nr 3, så der er også nogle rigtig glade bedsteforäldre!!! Min mor og hendes mand var her 10 dage lige efter jeg havde födt og hjalp mig meget i starten da jeg kom hjem fra hospitalet og mine 2 söstre har väret her en week end for at se ham! det er hårdt :cry3: at väre SÅ langt väk fra sin familie nu hvor der er kommet en lille, men vi pröver at se hinanden så meget som muligt alligevel!

Eftersom jeg fik kejsersnit, har jeg ikke måtte lave det helt store den sidste måneds tid, men en del gåture er det dog blevet til! :walking: Jeg startede for 3 uger siden med at gå 1 km og har arbejdet mig op derfra! Den sidste uge har mine ture dagligt väret på 4 - 5 km, med hund og barnevogn! :4thumbup:

Derudover har jeg de sidste 2 uger lavet udsträkning nästen hver dag, ca 20 min for at få lidt gang i muskerne.

Jeg må stadig ikke löfte ret meget, så träningen de näste par måneder bliver meget let, men stille og roligt skal jeg nok komme i form igen! :4flex:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

SÖNDAG D. 21/9

4,5 km formiddagstur med hund og barnevogn i dejlig efterårs sol

Om eftermiddagen lod jeg Jape passe den lille og havde et par timer for mig selv.

En tur i sol, var yderst tilträngt og derefter ca 40 min styrketräning, 1 träning i over 2 måneder!

15 min udsträkning

BÄNKPRES

5 x 10 x 20kg

INCLINE DB PRESS

4 x 12 x (2 x) 6,5kg

ST DB BICEPS CURL

4 x 12 x 6,5kg

DB FRONT RAISE

4 x 10 x 5kg

FRONT LAT PULL

4 x 12 x 25kg

SQUAT MEN KOSTESKAFT

4 x 10

Pyyyhh, det var hårdt og isär squatten var mega svär! Kunne slet ikke finde balancen, men går ud fra det bare er begynder problemer :newtongue:

Drengene sov arm i arm da jeg kom hjem, så jeg har fået grönt lys til at träne 2 - 3 gange i ugen fra nu af! JUBIIIII :cheer:

post-6756-1222080736_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Finland! :smile:

Hvor er han bare en sød lille baby :w00t::smile: ! Sikke en fødsel - det lyder hårdt :crazy:. Et kejsersnit sætter visse begrænsninger de første par måneder :dry:, men det lyder jo som om du allerede stille og roligt er ved at komme igang igen :wink:. Jeg glæder mig til at følge (endnu) en efterfødselslog :bigsmile:.

Mange hilsner til jer alle tre!

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Hej Finland! :smile:

Hvor er han bare en sød lille baby :w00t::smile: ! Sikke en fødsel - det lyder hårdt :crazy:. Et kejsersnit sætter visse begrænsninger de første par måneder :dry:, men det lyder jo som om du allerede stille og roligt er ved at komme igang igen :wink:. Jeg glæder mig til at følge (endnu) en efterfødselslog :bigsmile:.

Mange hilsner til jer alle tre!

Stine.

HEJ ODENSE!

Ja, födslen var ikke videre morsom! 15 timer havde jeg veer, men hans hoved skubbede sig ud til siden i stedet for ned, så han kunne ikke komme ud! Da de tog ham ud, lå hans hoved nede på skulderen, så no wonder jeg havde ondt i den ene side de sidste 3 timer!!

Jeg synes jeg er kommet mig ret godt og vägten er også tilbage på det normale igen :4thumbup: Jeg tog 8 kg på den sidste måned bare i väske, så selv alle mine sko var for små den sidste uge! Det var ikke videre fedt! Tror jeg var oppe på 85kg til sidst og er nu tilbage på 68!

Jeg fölger også med i din log, men savner lidt billeder af din lille princesse :bigsmile::wub:

Mor Lotte

Halløjsa :w00t:

Kæmpe tillykke med den bette - kæft hvor er han søø'!

Dejligt for dig at du nu kan komme igang med træningen igen. Rigtig god fornøjelse med det hele.

- Bozne :crazy_pilot:

Hej Bozne Bomstärk!

Tusind tak! Han er endnu södere i real life :heartpump:

Super dejligt at have en mand som forstår at jeg bare MÅ finde tid til at träne. :4thumbup: Nu i begyndelsen må vi göre det på skift, men inden länge kan Junior jo sove i barnevognen, mens jeg träner!

Håber det går godt i Horsens!?

Knus Pippi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share