Armlægning


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Delts, Triceps og biceps vil jeg umiddelbart tro, men jeg tror at hvis du vil være en god armlægger så er det den bevægelse du på en eller anden måde skal træne... Det er der jeg spænder når jeg laver den bevægelse... (Nårturligvis underarmen så man kan holde stift håndled...)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil være bedre til at lægge arm....SÅ LÆG EN MASSE ARM

Man kan selvfølgelig forbedre mulighederne for at blive hård til armlægning, ved at opbygge styrke og muskelmasse i arme og overkrop generelt, men hvis man vil være god til armlægning, så ØV DET SPECIFIKT.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det fungerer sådan, at du møder en, der er en lille smule stærkere end dig, og så ender du med 2+ måneder uden træning overhovedet, fordi du ikke lige ville give op i tide.

Du skal i hvert fald være helt sikker på, hvad det er du gør, hvis du vil praktisere armlægning, ellers ødelægger du dine led.

Begynd evt. på håndbold. Der bruger de jo armene meget, og jeg blev altid overrasket over håndboldspillernes styrke til armlægning, da jeg boede på kollegie. Men jeg fandt også ud af, at det er klogest at lade være, hvis man træner bryst og triceps.

Jeg forsøgte at lave nogle kabeløvelser for at blive stærkere til armlægning, men det hjalp ikke.

Link to comment
Share on other sites

jeg plejer også altid at afslå fordi jeg stort set alle de gange jeg har prøvet er gået der fra med ondt i albuen og skulderen, uanset om jeg har vundet eller ej.

Jeg var rent faktisk bare nysgerrig, da det er en måde mange "drenge" praktiserer at sammenligne styrke på. Når nogen skal spille lidt op, så kommer den altid: Skal vi ligge arm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share