Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Grrrrrrrrrrr :firebounce:

Nice going igår krigerinde.

Fedt at du var på banen igen.

Does it hurt today :hands::4crutches::laugh:

Nej, faktisk ikke så slemt :smile: Kun i brystmusklerne - men måske skal jeg ikke sige alt for meget, nogle gange kommer det først efter to dage, jo :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning fredag 7 december

Dejlig fridag i dag :bigsmile: Brugte den første time efter jeg var stået op på at indtale mig selv at jeg faktisk ikke behøvde løbe ud af dørren direkte. Nød hele formiddagen med katterne hjemme før det var tid til at bevæge flæsket lidt :walking:

Cardio

PW 22 km

SATS Core

I morgen skal jeg piske SNF igennem en Stram Op :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Linis :Mrs_Claus:

Tak for træning i dag :xmas: Og ikke mindst for at du ikke bekræftede mine fordomme omkring stram op hold :nissetunge: .

Det var rigtig fedt at du kørte de store øvelser som dødløft, lunges m.m :cooldance: Det er afgjort en cool måde at få folk i gang med at køre de øvelser, havde jeg prøvet det var jeg hurtigere kommet i gang med større øvelser. :wink:

Hvis der var tungere bodybar kunne flere godt bruge holdet :thumbs-up: , og i øvrigt godt at du fik mig til at tage den tunge :yo:

God weekend

Signepost-15167-1197120267.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis :Mrs_Claus:

Tak for træning i dag :xmas: Og ikke mindst for at du ikke bekræftede mine fordomme omkring stram op hold :nissetunge: .

Det var rigtig fedt at du kørte de store øvelser som dødløft, lunges m.m :cooldance: Det er afgjort en cool måde at få folk i gang med at køre de øvelser, havde jeg prøvet det var jeg hurtigere kommet i gang med større øvelser. :wink:

Hvis der var tungere bodybar kunne flere godt bruge holdet :thumbs-up: , og i øvrigt godt at du fik mig til at tage den tunge :yo:

God weekend

Signepost-15167-1197120267.gif

Hej Signe!

Fedt du gad komme med, selv om det blæste pænt hårdt. Og jeg er glad at høre du ikke syntes det var det værste du oplevet :nissecool: Det er fedt at have de øvelser med, synes jeg, ellers bliver det for meget 80'er body toning over det. På Vesterbro kan man også få body bars i 12 og 15 kg udgave, så med dem ville du nok have fået lidt mere udfordring.

Håber du fik en god løbetur, eller hvad du ellers skulle i dag?

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 8 december

Cykeltur frem og tilbage til Brøndby - 11 km hver vej. Fik selskab af SNF halvdelen af vejen.

Desuden 1 times undervisning i Stram Op.

Resten af dagen var jeg som en klubbet sæl - og fik forklaringen i dag. Vågnede op med halssmerter og tungt hoved :ill:

Link to comment
Share on other sites

Min lorte forkølelse går sgu ikke i den rigtige retning... :unhappy: Troede jeg skulle have det bedre i dag, men Nej... Håber bare ikke jeg skræmmer alle væk her fra SATS så som jeg ser ud :laugh:

Nå, men efter lidt overvejelser og diskussioner med min BB kyndige ven i Sverige, har jeg besluttet at det bliver DM som jeg satser på. Da jeg aldrig været helt, HELT nede i fedt% før, mente han jeg skulle regne med i hvert fald 9 måneders diæt hvis jeg ville det skulle se godt ud og ikke miste alt for meget muskelmasse.

Så planen er at når jeg er fri fra det her virus, klør jeg på igen med den plan Poul lavet til mig for at blive ond og stærk og behøver ikke køre vildt hård diæt for at nå et mål i april. Så håber på den måde have en rigtigt fed fremgang i mit DL! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Min lorte forkølelse går sgu ikke i den rigtige retning... :unhappy: Troede jeg skulle have det bedre i dag, men Nej... Håber bare ikke jeg skræmmer alle væk her fra SATS så som jeg ser ud :laugh:

Nå, men efter lidt overvejelser og diskussioner med min BB kyndige ven i Sverige, har jeg besluttet at det bliver DM som jeg satser på. Da jeg aldrig været helt, HELT nede i fedt% før, mente han jeg skulle regne med i hvert fald 9 måneders diæt hvis jeg ville det skulle se godt ud og ikke miste alt for meget muskelmasse.

Så planen er at når jeg er fri fra det her virus, klør jeg på igen med den plan Poul lavet til mig for at blive ond og stærk og behøver ikke køre vildt hård diæt for at nå et mål i april. Så håber på den måde have en rigtigt fed fremgang i mit DL! :devil:

God beslutning, Linis :smile:

Det bliver spændende at følge din form - der sker jo en hel masse hver gang man ser dig! :4thumbup: Ingen HC i dag, går jeg ud fra? Maybe thursday :devil:

God bedring, sveske :flowers:

Link to comment
Share on other sites

God beslutning, Linis :smile:

Det bliver spændende at følge din form - der sker jo en hel masse hver gang man ser dig! :4thumbup: Ingen HC i dag, går jeg ud fra? Maybe thursday :devil:

God bedring, sveske :flowers:

Hej søde! :santa2:

Tak ska du have, jeg gør mit bedste for at den ikke skal blive længere end nødvændigt - spiser blod og apelsiner og sover en hel masse :bigsmile:

Glæder mig at høre der kan ses forskel - man er jo lidt blind overfor sig selv, når det er noget man ser hver dag, jo. Men lige pt står det stil, da jeg hverken bevæger mig vildt meget eller tænker på hvor meget jeg stopper i mig.

Na, tror jeg venter med Hard core i aften. Jeg skulle test løbe vores løbebånd i går og blev helt vildt forpustet og troede jeg skulle hoste mine lunger ud efter kun at have løbet 16 minutter på 9 km/timen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hej søde! :santa2:

Tak ska du have, jeg gør mit bedste for at den ikke skal blive længere end nødvændigt - spiser blod og apelsiner og sover en hel masse :bigsmile:

Glæder mig at høre der kan ses forskel - man er jo lidt blind overfor sig selv, når det er noget man ser hver dag, jo. Men lige pt står det stil, da jeg hverken bevæger mig vildt meget eller tænker på hvor meget jeg stopper i mig.

Na, tror jeg venter med Hard core i aften. Jeg skulle test løbe vores løbebånd i går og blev helt vildt forpustet og troede jeg skulle hoste mine lunger ud efter kun at have løbet 16 minutter på 9 km/timen :crazy:

Ja, bliv i sengen og drik noget varm cocoa :xmas: Eller endnu bedre - stærk stærk glögg! :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, bliv i sengen og drik noget varm cocoa :xmas: Eller endnu bedre - stærk stærk glögg! :santa2:

Uh, nu hvor du siger det... Jeg har sgu to flasker starkvinsglögg i klædeskabet der hjemme. Måske skulle jeg tage mig en flaske eller to i aften :w00t:

Jeg tror jeg skal gemme den ene i hvert fald og lade dig smage den på et tidspunkt - med tanke på dit arv, tror jeg du ville elske den, miss Vodkanova :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Uh, nu hvor du siger det... Jeg har sgu to flasker starkvinsglögg i klædeskabet der hjemme. Måske skulle jeg tage mig en flaske eller to i aften :w00t:

Jeg tror jeg skal gemme den ene i hvert fald og lade dig smage den på et tidspunkt - med tanke på dit arv, tror jeg du ville elske den, miss Vodkanova :santa2:

Mmmm... Lyder dejligt, glæder mig til at smage! :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Min lorte forkølelse går sgu ikke i den rigtige retning... :unhappy: Troede jeg skulle have det bedre i dag, men Nej... Håber bare ikke jeg skræmmer alle væk her fra SATS så som jeg ser ud :laugh:

Nå, men efter lidt overvejelser og diskussioner med min BB kyndige ven i Sverige, har jeg besluttet at det bliver DM som jeg satser på. Da jeg aldrig været helt, HELT nede i fedt% før, mente han jeg skulle regne med i hvert fald 9 måneders diæt hvis jeg ville det skulle se godt ud og ikke miste alt for meget muskelmasse.

Så planen er at når jeg er fri fra det her virus, klør jeg på igen med den plan Poul lavet til mig for at blive ond og stærk og behøver ikke køre vildt hård diæt for at nå et mål i april. Så håber på den måde have en rigtigt fed fremgang i mit DL! :devil:

Hej Linispost-15167-1197401848.gif

Det er så cool med dit nye målpost-15167-1197401897.gif. Det virker meget fornuftigt :xmas: at have lidt længere tid det vil jo være ærgeligt at meste muskelmasse :wink: .

Og god bedring i øvrigt, og god fornøjelse med de alkoholiske drikke :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hej Linispost-15167-1197401848.gif

Det er så cool med dit nye målpost-15167-1197401897.gif. Det virker meget fornuftigt :xmas: at have lidt længere tid det vil jo være ærgeligt at meste muskelmasse :wink: .

Og god bedring i øvrigt, og god fornøjelse med de alkoholiske drikke :nissetunge:

Hej Signe!

Tak, og i lige måde mhp dit eget nye mål! :smile: Det er i hvert fald et mål du aldrig ser mig sætte op :4nope:

Jeg skal starte op igen på min "Poul cyklus" i næste uge. Så starter jeg bare forfra på uge 1 igen, men håber kunne starte på 77,5kg i min EDT dødløft, i stedet for de 75 kg.

Link to comment
Share on other sites

Efter en tirsdag hvor min forkølelse slet ikke var sjov og en nat hvor jeg næsten fordampede katten, så varm som jeg var, har jeg det BETYDELIGT bedre i dag :bigsmile: Så jeg startede stille og rolig op med en 6 km lang gåtur og regner med at i morgen lave det dobbelte :headphonedance:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Dybt ude fra de svenske skove

Produceret på rådne grantræer og Bjørnetis. Dine øjenæbler eksploderer efter tre shots!

Udtrykket "Det går lige i løgerne" kommer aldrig have været bedre definieret.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Se så at få det snot ud af snuden, :cool:

Efter vores konsultation i dag, har jeg også besluttet mig for at skifte taktik fra masser med søvn, frugt, juice og proteiner til swings, snatches, dødløft og løbeture :king: Desuden en boost med vodka i morgen - så skulle snuden helt sikkert være fri fra snot på mandag!

Link to comment
Share on other sites

Efter en mindre back stroke på min forkølelse, har jeg været nød at tage det roligt denne weekend også :annoyed: Men NU tror jeg frokølelsen er på vej væk :bigsmile: I dag skal jeg i hvert fald starte op med bænkpres og triceps i Powerstudio - jeg kommer være så slap! :laugh:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 17 december

Morgencardio

PW 6 km

Cardio

PW 4,4 km

Bryst - triceps - skuldre

Lokkede Poul med til powerstudio :4flex:

Bænkpres

12 @ 35 kg

12 @ 35 kg

10 @ 37,5 kg

10 @ 37,5 kg

De var allesammen totalt nemme - fedt!

DB flad bænkpres

12 @ 11 kg

12 @ 11 kg

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

Jeg er virkelig ikke god til unilaterale presøvelser med håndvægte - så det skal jeg lægge lidt fokus.

Cable cross over

12 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Cable press

12 @ 35 kg

12 @ 27,5 kg

8 @ 42,5 kg

8 @ 45 kg

Superset Arnold press/Shrugs

10 @ 7 kg

10 @ 7 kg

10 @ 7 kg

10 @ 7 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

Hvis man kan få pump i sin rotator cuff, var det lige hvad jeg fik der - fed kombination!!! :4thumbup:

Poul kæmpede i sin egen hjørne med sindssygt dybe squats, reverse lunges og afsluttede festen med at køre mid range PUMP of death, doom and insanity på leg extension. Ægte BB :smilejap:

På vejen hjem købte vi et juletræ med hjem til katterne - de hygger sig gevaldigt med det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Cable cross over

12 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Cable press

12 @ 35 kg

12 @ 27,5 kg

8 @ 42,5 kg

8 @ 45 kg

Superset Arnold press/Shrugs

10 @ 7 kg

10 @ 7 kg

10 @ 7 kg

10 @ 7 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

Hvis man kan få pump i sin rotator cuff, var det lige hvad jeg fik der - fed kombination!!! :4thumbup:

Poul kæmpede i sin egen hjørne med sindssygt dybe squats, reverse lunges og afsluttede festen med at køre mid range PUMP of death, doom and insanity på leg extension. Ægte BB :smilejap:

På vejen hjem købte vi et juletræ med hjem til katterne - de hygger sig gevaldigt med det :bigsmile:

Så meget BB man ikke fatter det :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share