Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Træning tirsdag 18 december

Morgencardio

PW 6 km

Urk, tirsdagen er altid hård at komme op på :sleeping: Mest, tror jeg, fordi jeg er så dårlig at komme i seng om mandagen, selv om jeg været op siden 04.30 og så skal jeg op den samme tid her om tirsdagen. Så det er bare at sætte høj musik i ørene og ikke overveje alternativet at bare hoppe på en A-bus på arbejde i stedet for.

Den ene af mine morgenrunder går forbi masser med bagerier, så det dufter til gengæld så dejligt her om morgonen når man går forbi - det ville jeg gå glip af på bussen, jo :smile:

I eftermiddag skal jeg på ny starte op min "Poul cyklus" for DL. Men prøver starte på 77,5 kg i DL fra skive i stedet for 75 kg.

Overvejer videre at lave lidt om i mine repranges. Jeg har vænnet mig ved den her BB måde at træne på nu, med alle de gentagelser. Så jeg bliver aldrig øm og føler mig aldrig helt brugt længere. Tror derfor jeg vil begynde på lidt 5x5 igen, med undtagelser for nogle af de mindre muskler. Men ikke en Bill Starr serie, bare køre på med 5x5 som jeg gjorde den første gang jeg prøvede det. Håber få et lignende boost som jeg fik den gang :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Forts. træning

Cardio

PW 4,5 km

Dag 1, uge 1 på DL program

Opvarmning

DL 2x3 @ 60 kg

Sit ups 3x12

Leg raises 3x10

EDT Dødløft fra skive, 10st pr 15 min

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

Det gik rigtigt godt :smile: Når jeg var færdig, var der stadigvæk næsten 5 minutter tilbage, så jeg besluttede mig for at give mig en preview af næste uge:

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

Det kommer gå godt næste uge også :king:

Amit pulls

5 @ 80 kg

5 @ 80 kg

5 @ 80 kg

5 @ 80 kg

5 @ 80 kg

Chest supported rows

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

Stående lægpres

10 @ 100 kg

10 @ 100 kg

10 @ 110 kg

10 @ 110 kg

Jeg var slet ikke så slap i dag som jeg var bange for, da jeg ikke lavet så meget når jeg var forkølet. Nice! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Forts. træning

Cardio

PW 4,5 km

Dag 1, uge 1 på DL program

Opvarmning

DL 2x3 @ 60 kg

Sit ups 3x12

Leg raises 3x10

EDT Dødløft fra skive, 10st pr 15 min

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

1 @ 77,5 kg

Det gik rigtigt godt :smile: Når jeg var færdig, var der stadigvæk næsten 5 minutter tilbage, så jeg besluttede mig for at give mig en preview af næste uge:

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

Det kommer gå godt næste uge også :king:

Amit pulls

5 @ 80 kg

5 @ 80 kg

5 @ 80 kg

5 @ 80 kg

5 @ 80 kg

Chest supported rows

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

Stående lægpres

10 @ 100 kg

10 @ 100 kg

10 @ 110 kg

10 @ 110 kg

Jeg var slet ikke så slap i dag som jeg var bange for, da jeg ikke lavet så meget når jeg var forkølet. Nice! :bigsmile:

Intet mindre end imponerende!!!! :devil: Super godt gået , glæder mig meget til at se det nye maxløt i DL efter programmet hvis det bliver testet der?

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 19 december

Morgencardio

PW 3 km

Biceps Lats Triceps

Latstræk

12 @ 30 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

Vertical traction

10 @ 45 kg

8 @ 47,5 kg

8 @ 50 kg

8 @ 52,5 kg

Bamse på knæ

12 @ 30 kg

10 @ 35 kg

8 @ 37,5 kg

8 @ 37,5 kg

Stående Bamse

12 @ 15 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

Preacher EZ-curls

12 @ 22,5 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

Superset French press/CG Bænkpres

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

Slut cardio

PW 30 min

Jeg var slap i dag :unhappy: Tror det kan være min ryg som var lidt brændt af fra i går, så håber på mere kraft næste gang, når jeg planlægger lidt bedre :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Intet mindre end imponerende!!!! :devil: Super godt gået , glæder mig meget til at se det nye maxløt i DL efter programmet hvis det bliver testet der?

Takker :blush: Jeg er glad for at det gik så pas godt som det gjorde. :smile: Og ja, jeg har tænkte at prøve et nyt max igen efter den her cyklus :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning #2 torsdag 20 december

Cardio

PW 60 minutter

Dag 2, uge 1 af Pouls cyklus :devil:

Pull throughs

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Speed pulls

Kun fokus på fart og teknik

1 @ 45 kg

1 @ 45 kg

1 @ 45 kg

1 @ 45 kg

1 @ 45 kg

1 @ 50 kg

1 @ 50 kg

1 @ 50 kg

1 @ 50 kg

1 @ 50 kg

Dødstand box squat

Havde problemer med at få rigtig styr på teknikken år jeg skulle starte fra boxen. Når jeg vel fandt ud af at jeg ikke skulle sætte mig så meget tilbage, gik det meget bedre.

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

Og det var det hele for i dag :smile: Jeg har fået en lille julegave for tidligt, så nu skal der kigges på Seinfeld resten af aftnen :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 21 december

Morgencardio

PW 6,5 km

Ben og skuldre

KB swings

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

KB one arm swings

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

Snatches

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

2HAH

4 @ 12+8 kg

Snatch grip SLDL

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Split squat

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

One leg benpres

8 @ 100 kg

8 @ 100 kg

8 @ 100 kg

Leg extensions

12 @ 30 kg

12 @ 32,5 kg

12 @ 35 kg

Måge

10 @ 6 kg

10 @ 6 kg

10 @ 6 kg

Shoulder press

12 @ 15 kg

12 @ 17,5 kg

10 @ 20 kg

KB double snatch med pres på toppen

8 @ 2x8 kg

8 @ 2x8 kg

8 @ 2x8 kg

Det er så skægt hvor meget bedre min koordination er i min venster arm, hvis jeg bare må bruge dem synkront :bigsmile:

Eftercardio

Cykel 6 km

Kan næsten ikke holde mig til jeg får lov at se Seinfeld igen i aften! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 21 december

Morgencardio

PW 6,5 km

Ben og skuldre

KB swings

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

KB one arm swings

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

Snatches

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

2HAH

4 @ 12+8 kg

Snatch grip SLDL

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Split squat

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

One leg benpres

8 @ 100 kg

8 @ 100 kg

8 @ 100 kg

Leg extensions

12 @ 30 kg

12 @ 32,5 kg

12 @ 35 kg

Måge

10 @ 6 kg

10 @ 6 kg

10 @ 6 kg

Shoulder press

12 @ 15 kg

12 @ 17,5 kg

10 @ 20 kg

KB double snatch med pres på toppen

8 @ 2x8 kg

8 @ 2x8 kg

8 @ 2x8 kg

Det er så skægt hvor meget bedre min koordination er i min venster arm, hvis jeg bare må bruge dem synkront :bigsmile:

Eftercardio

Cykel 6 km

Kan næsten ikke holde mig til jeg får lov at se Seinfeld igen i aften! :w00t:

rock on :devil:

Vi skal altså snart se noget af dig til morgentræning eller HardCore. Du må snart være lidt af et monster :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

rock on :devil:

Vi skal altså snart se noget af dig til morgentræning eller HardCore. Du må snart være lidt af et monster :nissecool:

Yes, you have not seen the last of me :king:

Ikke vildt meget af et monster endnu - strikt diæt starter først efter nytår igen :smile: Men jo, synes da at jeg har fået mere masse på bare den sidste måneds tid :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Julen har været ret sløv på træningssiden. Mest bestået af cykel- og gåturer samt en hel del undervisning i forskellige hold, som jeg ind imellem komplementeret med nogle enkelte KB tamstamsinger og lidt maskiner.

Her i julen har jeg slet ikke talt kalorier og mest spist efter gefül, så jeg tror jeg har meget kraft i stængerne pt! :w00t:

Nu hvor jeg starter min diæt på rigtigt, med sigte på DM i september, har jeg tænkt lave lidt eksperimenter mellem forskellige diæter til at starte med. Ambitionen er at prøve Atkins, getting shredded og "the zone" diæt, før jeg kommer så langt ned i fedt% at det begynder blive lidt for vigtigt at tænke sig mere før med maden. Det bliver fedt at prøve :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 27 december

Uge 2, dag 1 på Poul cyklus

Opvarmning

Løb 1 km

Powersquats

10 @ 40 kg

6 @ 50 kg

Så kom Poul og joinede mig

EDT Dødløft fra skive 15 minutter

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

1 @ 80 kg

Når det gik så godt, kunne jeg ikke lade være med at loade næste uges dosis på de sidste to

1 @ 82,5 kg

1 @ 82,5 kg

Chest supported rows

15 @ 2x15 kg

15 @ 2x15 kg

15 @ 2x20 kg

15 @ 2x20 kg

Nice :smile: Følte mig stærk i dag

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Julen har været ret sløv på træningssiden. Mest bestået af cykel- og gåturer samt en hel del undervisning i forskellige hold, som jeg ind imellem komplementeret med nogle enkelte KB tamstamsinger og lidt maskiner.

Her i julen har jeg slet ikke talt kalorier og mest spist efter gefül, så jeg tror jeg har meget kraft i stængerne pt! :w00t:

Nu hvor jeg starter min diæt på rigtigt, med sigte på DM i september, har jeg tænkt lave lidt eksperimenter mellem forskellige diæter til at starte med. Ambitionen er at prøve Atkins, getting shredded og "the zone" diæt, før jeg kommer så langt ned i fedt% at det begynder blive lidt for vigtigt at tænke sig mere før med maden. Det bliver fedt at prøve :smile:

Hej Linnea :bigsmile:

Først jeg håber du har haft en god jul.. :bigsmile:

Jeg kan se at alvoren vedrørende diæt er ved at møde dig. :wink: Nå men kan du skriver vil prøve forskellige diæter er det så for sjov eller? Altså skal jo ikke blande mig i din diæt (gør jeg så alligevel :innocent: ) Men Atkins :crazy: og getting shredded kender jeg ikke rigtig udover det er en bodybuilder diæt. :wink:

Men held og lykke i hvert bliver spændende at læse om. :smile:

Signe :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Linnea :bigsmile:

Først jeg håber du har haft en god jul.. :bigsmile:

Jeg kan se at alvoren vedrørende diæt er ved at møde dig. :wink: Nå men kan du skriver vil prøve forskellige diæter er det så for sjov eller? Altså skal jo ikke blande mig i din diæt (gør jeg så alligevel :innocent: ) Men Atkins :crazy: og getting shredded kender jeg ikke rigtig udover det er en bodybuilder diæt. :wink:

Men held og lykke i hvert bliver spændende at læse om. :smile:

Signe :cool:

Hej Signe og god bagjul! :smile:

Jeg kan se i din log at du været pænt aktiv derover i Jylland også :cooldance:

Nej, det er faktisk på fuldt alvor jeg tænkt køre de diæter. Atkins har jeg prøvet an gang før med god erfaring. Glæder mig til at prøve det igen. Skal bare holde den første uge ud, så kør det.

The zone og getting shredded bliver jeg nød at læse lidt op på, kender dem ikke i detalje endnu.

Link to comment
Share on other sites

Sidder og planlægger min diæt som jeg starter på tirsdag (gider ikke starte noget avanceret før nytår, der er alt for mange invitationer til højre og venstre :smile:) Nytår bliver også min sidste dag for al form for alkohol frem til jeg nået et vist delmål - så må jeg måske forkæle mig med et glas rødvin eller stjæle lidt af Pouls fødelsesdagswhiskey :innocent:

Planen er at starte med Atkins i de næste 6 uger:

Uge 1-2 er "induction" hvor jeg max må få 20g kolhydrat om dagen. Jeg regner med at få ned 160-200g protein om dagen og resten fra fedt. Frugt er ikke tilladt i denne del af diæten og kun low carb grønsager i stil med peberfrugt, tomat, agurk og lignende. I denne face skulle ketosen være oppe at køre rimeligt hurtigt.

Uge 3-4 øger man antallet kulhydrater per dag med 5g per uge.

Uge 5-6 øger man kulhydrater yderligere med 10g per uge og her bliver der direkte mere plads for frugt.

Ingen carb days eller spisedage undervejs. :w00t:

Kosttilskud: multivitamineral, C-vitamin, neurostimulantia og burner tabs (da man ikke må nævne kosttilskud ved navn, bliver det ikke en sjovere beskrivelse end så...)

Efter de 6 uger hopper jeg på the Zone. Så har jeg godt med tid at læse op på hvordan den fungerer :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sidder og planlægger min diæt som jeg starter på tirsdag (gider ikke starte noget avanceret før nytår, der er alt for mange invitationer til højre og venstre :smile:) Nytår bliver også min sidste dag for al form for alkohol frem til jeg nået et vist delmål - så må jeg måske forkæle mig med et glas rødvin eller stjæle lidt af Pouls fødelsesdagswhiskey :innocent:

Planen er at starte med Atkins i de næste 6 uger:

Uge 1-2 er "induction" hvor jeg max må få 20g kolhydrat om dagen. Jeg regner med at få ned 160-200g protein om dagen og resten fra fedt. Frugt er ikke tilladt i denne del af diæten og kun low carb grønsager i stil med peberfrugt, tomat, agurk og lignende. I denne face skulle ketosen være oppe at køre rimeligt hurtigt.

Uge 3-4 øger man antallet kulhydrater per dag med 5g per uge.

Uge 5-6 øger man kulhydrater yderligere med 10g per uge og her bliver der direkte mere plads for frugt.

Ingen carb days eller spisedage undervejs. :w00t:

Kosttilskud: multivitamineral, C-vitamin, neurostimulantia og burner tabs (da man ikke må nævne kosttilskud ved navn, bliver det ikke en sjovere beskrivelse end så...)

Efter de 6 uger hopper jeg på the Zone. Så har jeg godt med tid at læse op på hvordan den fungerer :bigsmile:

Hvor mange kcal regner du med at ligge på når du går i gang med Atkins? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange kcal regner du med at ligge på når du går i gang med Atkins? :bigsmile:

Cirka 1200 kcal på totale hviledage og 1800 kcal på dage hvor jeg træner (lidt afhængig af hvad jeg træner, selvfølgelig...). Og da jeg regner med at lave et eller andet næsten hver dag, kommer det nok for det meste at lande på 16-1800 ville jeg tro :smile:

Link to comment
Share on other sites

Diæt start Atkins, uge 1

Yes, så skal der cuttes :4flex: Starter de næste 6 uger med Atkins, efter planen som står et par indlæg tidligere.

M a o: max 20g kulhydrat om dagen, 2g protein pr kg BW og resten fra fedt - gerne mættet fedt, men den detalie er en detalie jeg ikke går vildt meget op i. Jeg tænker hovedsagelige brug æg, ost, hørførolie og nødder som mine fedtkilder, så regner med det bliver en OK blandning.

Starting stats

inklusive jul- og nytårsbloat. Alle mål undtagen BF% er tagne her til morgen efter min sidste "fråde-fest" i lang tid :laugh:

BW: 74,8 kg

BF%: 24,1 (taget på tanitvægt på arbejde på 2.juledag, indstilling athletic)

Bryst: 99 cm

Talje: 76 cm

Hofte: 103 cm

H Lår: 69 cm

H Læg: 43 cm

H Biceps: 35 cm

Lang vej til målet pt, så jeg må hellere se at komme i gang :smile: Jeg husker hvor hård den 1 uge var sidste gang jeg prøvede Atkins, så jeg håber Poul kan holde mig ud her hjemme og missLaw kan holde det ud på arbejde - min hjerne kommer gå laaaaaaangsomt :crazy: Opdatering følger 1 gang om ugen.

Var ellers på en super hyggelig superhelt nytårsfest igår med:

Punisher (ptpoul)

Superman (baron bandit)

Batgirl (-chris-)

Hulk (guarden)

She hulk (bogs)

Wolverine (musashi)

Dracula

Zorro

Cat woman

James Bond

Spiderman

Lara Croft

Selv kom jeg som mit alter ego 200px-Rogue02.jpg

Supergod mad og hyggeligt :smile: Mig, Lara Croft og She Hulk lokkedes af Wolverine at stille op til TSC i april. Det er ikke noget jeg kommer træne specifikt til - mit BB mål er hovedmålet - men man kan jo altid stille op for sjov. Jeg træner jo DL i forvejen, pull ups er godt for mine lats og KB snatches er godt for mine skuldre og min kondi, så hvorfor ikke :king:

Godt nytår alle som kigger forbi, nu skal jeg drikke videre på min kaffe coffee.gif

Link to comment
Share on other sites

Superfed ide at lave det til et superhelte/Heltinde tema :cool:

Det kunne da ikke andet end blive en fed fest når man sidder der klædt ud i frækt stramt superhelte tøj. Sad Guarden i bar maven og flækkede bukser malet helt grøn? :laugh:

Dit alter Ego er også ret cool, bare ret surt for Poul da du ikke kan berører andre mennesker uden at suge der kraft, tanker og egenskaber ud af dem. Lidt en nitte egenskab. Heldigvis så fik Rouge suget krafterne ud af superheltinden Marvel Women, og kan derfor også flyve og har fået superkræfter permanent. Så det er jo ret sejt :devil::cool:

Link to comment
Share on other sites

Superfed ide at lave det til et superhelte/Heltinde tema :cool:

Det kunne da ikke andet end blive en fed fest når man sidder der klædt ud i frækt stramt superhelte tøj. Sad Guarden i bar maven og flækkede bukser malet helt grøn? :laugh:

Dit alter Ego er også ret cool, bare ret surt for Poul da du ikke kan berører andre mennesker uden at suge der kraft, tanker og egenskaber ud af dem. Lidt en nitte egenskab. Heldigvis så fik Rouge suget krafterne ud af superheltinden Marvel Women, og kan derfor også flyve og har fået superkræfter permanent. Så det er jo ret sejt :devil::cool:

Hej Troels og godt nytår! :smile:

Jepp, Guarden sat i bar overkrop, dok kun med grønne vener. De brugte en eyeliner til at måle grønt, så jeg tror de havde haft brug for at starte male 1 advent, for at nå hele kroppen grøn :tongue: Men det såg også pænt sejt ud.

Yeah, Rogue er totalt bad ass efter at have taget Ms Marvels krafter. Hun skulle efter sigende endda kunne tåle gift og ikke være modtagelig overfor telepati p g a hendes delede psyke.

Men det er et ensomt liv... :cry3: Og rigtigt varmt med de handsker om sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Havde ambitiøse planer om træning i går, men det blev ikke andet end et sted mellem 6-7 km gåtur med ptpoul i det dejlige vejr :smile: Første døgn på Atkins føles godt med al den lækkre med jeg får pt :w00t: Og de første 800g røg det første døgn med al bloat som skulle ud.

I dag er der indtil videre blevet til 6 km PW på arbejde. Senere skal der dødløftes i powerstudio :4flex:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 2 januar

Morgencardio

PW 6 km

Uge 2, dag 2 på rygprogram

Opvarmning

Løb 800m

Speed pulls

1 @ 50 kg

1 @ 50 kg

1 @ 50 kg

1 @ 50 kg

1 @ 50 kg

1 @ 55 kg

1 @ 55 kg

1 @ 55 kg

1 @ 55 kg

1 @ 55 kg

Poul filmede det - teknikken begynder sgu ligne noget! :smile:

Box squat

5 @ 40 kg

5 @ 42,5 kg

5 @ 45 kg

5 @ 47,5 kg

5 @ 47,5 kg

Føltes sgu meget bedre den her gang end sidst - tror jeg fået bedre styr på mit opspænd

Rack pulls

3 @ 80 kg

3 @ 90 kg

3 @ 100 kg

Blev lidt i tvivl om det virkelig skulle være så nemt - så Poul sagde til mig at sætte stangen længere ned.

3 @ 90 kg

3 @ 90 kg

3 @ 90 kg

Skuldre pres i Smith

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

Så står den på svinemørbrad :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Under knæene istedet for over knæet bider noget mere i Rack Pulls.

Du så lidt presset ud på første sæt :laugh:

Men så kom vikinge genet op i dig! :chopper:

Ja, det var ret chokkerende hvor stor en forskel det gjorde - men så var det jo bare at ta sig lidt mere sammen :king: Næste gang minimum 5 kg mere på :w00t:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share