Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej!

Selv tak, altid dejligt at se dig! :smile: Umiddelbart synes jeg du ser ud at langsomt få mere og mere styr på din skuldre! :4thumbup:

Ja, det virker som om kettlebells, klatring og HardCore har gjort underværker for mine skuldre :bigsmile: Nu er de jo næsten funktionelle :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 23 november

Blev nød at afvige lidt fra min plan, da formiddagen blev brugt til at sætte en powerpoint præsentation sammen til mit foredrag - den træning tager jeg i morgen formiddag i stedet for :smile:

Hvad dagen ellers bydt på:

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Cardio nr 1

Cykel 10,1 km til Brøndby

SATS Core

Cardio nr 2

Cykel 10,1 km fra Brøndby til Vesterbro

Stram op

Aftencardio

Cykel 5,4 km

:bike: :bike: :bike:

Link to comment
Share on other sites

Skal lige huske at smide min skuldertræning ind, jo... :smile:

OH squat

8 @ 22,5 kg

8 @ 22,5 kg

6 @ 25 kg

6 @ 25 kg

Lat raises

10 @ 9 kg

10 @ 9 kg

8 @ 10 kg

8 @ 10 kg

DB skulderpres

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

8 @ 12 kg

8 @ 12 kg

Militærpres

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

3 @ 25 kg

3 @ 25 kg

Supine kabel flies

15 @ 7,5 kg

15 @ 7,5 kg

12 @ 10 kg

12 @ 10 kg

Desuden den sedvænlige Stram op og cykelturen fram og tilbage til Brøndby på lidt over 20 km :bike:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 27 november

Morgencardio

PW 6 km

Cardio

PW 3 km

Bryst og biceps i Powerstudio

Opvarmning

Komplexer

BB curl/Yates row/Front squat/Stød/Squat/Good mornings

2x5 @ 20 kg

1x5 @ 25 kg

Bænkpres

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

6 @ 40 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

Incline BP maskine

12 @ 10 kg

12 @ 12,5 kg

10 @ 15 kg

10 @ 15 kg

8 @ 17,5 kg

Smed 7,5 kg af på hver side og afsluttede med så mange jeg kunne på de 10 kg igen - nåede kun til 10 stykker, så var armene udsolgt!

Incline DB presses

12 @ 10 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

EZ-curls

8 @ 20 kg

8 @ 22,5 kg

8 @ 25 kg

6 @ 27,5 kg

Hammer curls

8 @ 10 kg

8 @ 10 kg

6 @ 11 kg

6 @ 11 kg

Det var proppet med folk i powerstudio i dag, så jeg lavede lidt bonus for at holde varmen imens jeg ventede på min tur:

Yates row

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Så nemt :smile:

Sumo DL

3 @ 50 kg

3 @ 50 kg

Det var det! Nu skal jeg lave pizza :4mewantfood: I morgen står den på læg, skuldre og cardio.

Var ellers til min første skemagodkendelse i dag - det gik over al forventning, jeg havde hørt så meget gyserhistorier om det der at jeg tænkte der må være noget virkelig værre noget! Men enten var de flinke, fordi det var min første omgang, eller så var de andre gode til at overdrive. Der var kun en ting jeg skulle lave om, ellers var det fint nok. Dejligt!

Link to comment
Share on other sites

Var ellers til min første skemagodkendelse i dag - det gik over al forventning, jeg havde hørt så meget gyserhistorier om det der at jeg tænkte der må være noget virkelig værre noget! Men enten var de flinke, fordi det var min første omgang, eller så var de andre gode til at overdrive. Der var kun en ting jeg skulle lave om, ellers var det fint nok. Dejligt!

Ja det gik da strålende!!!! Du fremlagde det jo somom at det var det mest logiske i hele verden at det skulle være sådan som du sagde :blahblah::blahblah: så selvfølgelig blev det sådan!! :bigsmile: Super godt gået! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Linis var jo super godt forberedt og havde gennemtænkt alle ændringer. Så er det jo klart at de ikke har mange ændringsforslag :smile:

Skemagodkendelse er også et dumt navn, for deres mål er skam bare at vejlede. Det er jo jer der bestemmer, det er jo jeres center :wink:

Du har fuldstændig ret, det er bare blevet blæst op til at være noget det ikke er desværre. Men stor succes, og flot at det var så gennemtænkt trods manglende sparring fra min side, grundet manglende erfaring og viden på området,men heldigvis kan jeg læne mig meget op af Linnéas viden og lære af det. Det sætter jeg stor pris på :smile: .

Link to comment
Share on other sites

ptPoul> kan du i øvrigt oplyse mig om hvor i har købt de lækkerier i fik fra USA, proteinbarer osv? Har bestilt 2 steder fra nu...det ene sted har refunderet mine penge efter 2 mdrs ventetid. Og det andet nægter at have modtaget ordre og/eller penge... er en lille smule træt af det! :dry:

Link to comment
Share on other sites

ptPoul> kan du i øvrigt oplyse mig om hvor i har købt de lækkerier i fik fra USA, proteinbarer osv? Har bestilt 2 steder fra nu...det ene sted har refunderet mine penge efter 2 mdrs ventetid. Og det andet nægter at have modtaget ordre og/eller penge... er en lille smule træt af det! :dry:

Irriterende med de bestillinger :sneaky2: Fik du mit sms med dem vi bestilt fra? Ved ikke hvis man må henvise til hjemsider som sælger kosttilskud her...

Synes btw slet ikke der været mangel på sparring fra din side - når jeg kommet med alle mine tanker og bekymringer har du altid haft noget at sige til det :smile: Og jeg glæder mig til at nu kunne være lidt mere normal og også bruge tid til CK opgaverne, så du ikke skal behøve køre dobbeltarbejde, men "kun" 1 1/2 arbejde :wink:

Link to comment
Share on other sites

de steder vi har bestilt fra leverer varen, når bare SKAPT ikke tager tingene fra til kontrol :laugh:

VI fik nappet noget i tolden som de ville kontrollere, så finder man ud af at de har brugt en måned på at kigge på labels. De har ikke engang åbnet pakkerne og testet skidtet..

Christ... De kunne bare have læst på ordresedlen...

Dertil kommer at de sagde vi skulle betale told afgift. Ingen modtaget endnu 3uger efter...

Men det var det hele var for de proteinbarer. OMG!!!! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Linis :cool:

Det er så længe siden jeg har sendt dig en lille hilsen :bigsmile: Det ser jo ud til at gå godt med din træning :4thumbup: Jeg har smug læst med :yo: , så er relativ opdateret i forhold til din træning :smile:

Der står du skal makse i dødløft :crazy_pilot: , hvornår? jeg synes at jeg læste april, :wink: men bliver pludeselig i tvivl. :unsure:

Har du stadig planer om konkurrence? :unsure:

Jeg håber i øvrigt du har det rigtig godt.post-15167-1196199450.gif

Sov rigtig godt og blødtpost-15167-1196199512.gif

Signe :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Irriterende med de bestillinger :sneaky2: Fik du mit sms med dem vi bestilt fra? Ved ikke hvis man må henvise til hjemsider som sælger kosttilskud her...

Synes btw slet ikke der været mangel på sparring fra din side - når jeg kommet med alle mine tanker og bekymringer har du altid haft noget at sige til det :smile: Og jeg glæder mig til at nu kunne være lidt mere normal og også bruge tid til CK opgaverne, så du ikke skal behøve køre dobbeltarbejde, men "kun" 1 1/2 arbejde :wink:

Det må være super rart at have fået det overstået, så kan du også rigtigt komme igang med de TK opgaver der er lidt sjovere at have med at gøre :smile:

Ja jeg fik din sms, så nu skal jeg prøve neurostim for REAL! De samples jeg fik af dig overraskede positivt, så det ser jeg frem til. Vil også prøve noget Expand som skulle give et ekstra kick til træningen.....og ærligt talt ville det være tiltrængt de morgener jeg træner! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

de steder vi har bestilt fra leverer varen, når bare SKAPT ikke tager tingene fra til kontrol :laugh:

VI fik nappet noget i tolden som de ville kontrollere, så finder man ud af at de har brugt en måned på at kigge på labels. De har ikke engang åbnet pakkerne og testet skidtet..

Christ... De kunne bare have læst på ordresedlen...

Dertil kommer at de sagde vi skulle betale told afgift. Ingen modtaget endnu 3uger efter...

Men det var det hele var for de proteinbarer. OMG!!!! :4mewantfood:

Mystisk med det toldsystem! Camilla S fortalte forleden om en pakke med træningstøj som hendes tante havde sendt hende fra USA. HUn skulle betale toldafgiften på posthuset for at kunne få udleveret pakken. Tolden var 390 kr, og pakkens værdi 500 kr. Så det var en dyr fornøjelse. Dog fik hun besked om at hun kunne få halvdelen af tolden refunderet hvis hun kunne bevise at pakkens indhold var en gave til en veninde..... meget besværligt!

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis :cool:

Det er så længe siden jeg har sendt dig en lille hilsen :bigsmile: Det ser jo ud til at gå godt med din træning :4thumbup: Jeg har smug læst med :yo: , så er relativ opdateret i forhold til din træning :smile:

Der står du skal makse i dødløft :crazy_pilot: , hvornår? jeg synes at jeg læste april, :wink: men bliver pludeselig i tvivl. :unsure:

Har du stadig planer om konkurrence? :unsure:

Jeg håber i øvrigt du har det rigtig godt.post-15167-1196199450.gif

Sov rigtig godt og blødtpost-15167-1196199512.gif

Signe :sleeping:

Hejsa Signe!

Ja, det var et styk tid siden :smile: Og jeg har ikke sparket mig selv af sted på dine cykeltimer endnu... :innocent: Det skal jeg nok sørge for snart!

I morgen har jeg tænkt lave et maxforsøg :4flex: Så håber kunne få i hvert fald 100 kg op, men ved ikke hvis man kan regne med at man øger 10 kg efter en Sheiko... Men uanset hvis jeg øger meget i styrke eller ej, synes jeg allereden man på denne cyklus kan se en klar forskel på min dybde i ryggen og mine lats har fået mere kød. Og det er jo egentlig det som er mit mål. Hvis jeg kun ville blive stærk i dødløft, skulle jeg lave sumo i stedet for. Men det ville bare give mig endnu større røv og inderlår :laugh:

Jo, plan om konkurrence er der stadigvæk :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa Signe!

Ja, det var et styk tid siden :smile: Og jeg har ikke sparket mig selv af sted på dine cykeltimer endnu... :innocent: Det skal jeg nok sørge for snart!

I morgen har jeg tænkt lave et maxforsøg :4flex: Så håber kunne få i hvert fald 100 kg op, men ved ikke hvis man kan regne med at man øger 10 kg efter en Sheiko... Men uanset hvis jeg øger meget i styrke eller ej, synes jeg allereden man på denne cyklus kan se en klar forskel på min dybde i ryggen og mine lats har fået mere kød. Og det er jo egentlig det som er mit mål. Hvis jeg kun ville blive stærk i dødløft, skulle jeg lave sumo i stedet for. Men det ville bare give mig endnu større røv og inderlår :laugh:

Jo, plan om konkurrence er der stadigvæk :smile:

Hej Linis

Jeg har heller ikke fået mig sparket afsted til din stram op time om lørdagen :innocent: Jeg forstår slet ikke hvor alt den tid bliver af :blink: Ellers er jeg også frisk på en fælles styrketræning en dag :superman:

Så glæder jeg mig til at læse om dit maxforsøg i morgen :w00t:

Edited by SNF
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 28 november

Morgencardio

PW 60 minutter

Skuldre

Opvarmning

Roergometer 2000m

Militærpres

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

3 @ 25 kg

3 @ 25 kg

Upright row

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

6 @ 27,5 kg

6 @ 27,5 kg

Chest supported DB rows

12 @ 12 kg

12 @ 12 kg

12 @ 12 kg

Ordentlig pump mellem skulderbladene - sweet!

Lateral DB raises

8 @ 10 kg

8 @ 10 kg

8 @ 10 kg

Slutcardio

PW 50 min

Link to comment
Share on other sites

Vi er to der i hvertfald glæder os til at læse/høre om dit max forsøg, men er sikker på at det er "through the roof", synes du har gået og udskudt det længe nok efterhånden :wink:

Håber du har ret :smile:

Planen er at resultatet redovises med såvel ord som video :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Aflutning på Sheiko cyklus - max forsøg DL

Så kommer dramet som nogle ventet på - mig inklusive...

Uuuha, det blev noget af det drama for mit vedkommende i hvert fald...

Starter lidt opvarmning:

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

Med forsøg til at være explosiv - det får jeg så af Poul at vide at det var jeg i hvert fald ikke... :sneaky2:

3 @ 65 kg

1 @ 75 kg

1 @ 85 kg

0 @ 95 kg.... Den ville ikke bevæge sig det mindste... Nå, så skulle jeg vente sagde Poul, selv om jeg ville løfte direkte. Vente, vente... fornuftige Poul sagde til mig at gå der fra... :hmmm:

0 @ 95 kg... PIS!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ville jeg bare ikke tro, at det skulle være sådan en forskel på de 85 og de 95!!!! Poul sagde jeg bare skulle tage et bælte på og tage mig sammen. Men først en laaaaaaaaaaaaaang ventetid...

Med bælte og en lille oppsykning fra Poul:

1 @ 95 kg :bigsmile:

Den føltes nu slet ikke tung synte jeg, bare langsom... Men når jeg så smilende satte den ned, sagde Poul at nu måtte jeg i hvert fald ikke fortsætte!!! Den var tydeligvis forfærderligt grim :unhappy: Totalt erectorløft og intet andet.

Jeg blev bare så PISSESUR over at jeg ikke fik mere op og at jeg skulle være fornuftig og lade være med at forsøge igen. Og så var der ikke noget jeg kunne blive vred på, så jeg begyndt bare tude i stedet for :laugh: Poul gik og sagde en masse ting om hvordan vi kunne køre næste cyklus og så lavede vi lidt mere for ryg på en super god maskine, men jeg kan ikke huske så meget af hvad der blev sagt og løftet fordi jeg var så sur. Heldigvis kom Poul ikke med en svensker-kommentar i stil med "Men 95 kg er jo også super flot!!" men er dansker nok at nøjes med et "Det er da i hvert fald 5 kg mere end dit gamle PR". Når man går og er sur over at man er slap, gider man ikke høre at "man jo trods alt egentlig er Åh så dygtig". Så var det nok med sikkerhed brustet for mig og jeg var blevet smidt ud af Powerstudio for upassende opførsel.

Men når jeg begyndt falde lidt ned, snakkede vil lidt om hvordan min næste cyklus skal se ud. Nu ved vi jo lidt hvad som er mit problem - det er i hvert fald ikke rygstyrke. Og i stedet for al den volumen som jeg kørt med, skal der afprøves lidt mere intensitet. Der er også hvad jeg reageret bedre på tidligere, så om en måned skal der maxes igen :smile:

Øvrig træning i dag:

Powerwalks 2x60 minutter

Body pump 55 minutter.

Men ud fra et BB synspunkt, har jeg nok fået det ud af det som jeg ville - mere kød på ryggen. Jeg håber kunne lokke Poul til at tage et billede her senere, som jeg håber skal kunne vise forskellen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min næste back blasting cyklus:

Dag #1:

¤Dødløft fra skive EDT 15 minutter

10 x 75 kg. Vægten øges når jeg har tid til overs efter de 10 gentagelser

¤Rack pulls eller Amit pulls 3x3 hhv 5x5. Alt afhængig af hvordan mine DL føles

¤Chest supported rows 4x10-12

Dag #2:

¤Speed pulls 10 singles.

Starter på 45 kg og øger med 2,5 kg per uge. Fokus på teknik og de skal udføres med bælte for at vænne mig til det

¤DL stand low box squat.

5x5 med start på 52 kg og aflutter på 67,5 kg.

Desuden pull throughs som opvarmning og mellem settene. Øvrig træning de dage er disco for mave, let arm og evt læg. Øvrige dage er klassisk BB.

Andre ting jeg vil lave om i mit program fremover er mindre bryst - jeg behøver ikke så meget brystøvelser for at få noget ud af det. Energien bliver i stedet lagt på skuldre.

Triceps skal også laves om fra intensitetstræning til volumen.

Jeg skal ikke satse på mere styrke i GM's og Zerchers, men bare vedligeholde.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Heldigvis kom Poul ikke med en svensker-kommentar i stil med "Men 95 kg er jo også super flot!!" men er dansker nok at nøjes med et "Det er da i hvert fald 5 kg mere end dit gamle PR". Når man går og er sur over at man er slap, gider man ikke høre at "man jo trods alt egentlig er Åh så dygtig". Så var det nok med sikkerhed brustet for mig og jeg var blevet smidt ud af Powerstudio for upassende opførsel.

:laugh: Tør næsten ikke sige tillykke. Nå men det er da godt at du fik en ny PR :w00t: , om ikke andet fandt du ad hvor du mangler styrke. :wink: Det kan du jo heldigvis bruge freamadrettet :bigsmile:

Du må have en god weekend når du når dertil. :yo: ...

:secret:tillykke og prøv nu at nyd lidt at du er blevet bedre post-15167-1196404141.gif

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Tør næsten ikke sige tillykke. Nå men det er da godt at du fik en ny PR :w00t: , om ikke andet fandt du ad hvor du mangler styrke. :wink: Det kan du jo heldigvis bruge freamadrettet :bigsmile:

Du må have en god weekend når du når dertil. :yo: ...

:secret:tillykke og prøv nu at nyd lidt at du er blevet bedre post-15167-1196404141.gif

Haha, bare rolig, det var kun lige der i går hvor jeg var gal, som jeg ikke ville høre den slags :bigsmile: Så, tak tak for dit tillykke! :smile:

Hvis man prøver være lidt optimist, så er jo trods alt mit gamel PR i konventionelt DL 85 kg - så det ville jo give en ny PR med +10 kg :innocent:

De 90 kg var med Sumo stil.

Link to comment
Share on other sites

Weekenden står nu på kondi, ryg og ben. Og på mandag starter jeg næste cyklus med fokus på ryg dybte og styrke.

Mandag

Biceps

Skuldre

Baglår

Tirsdag

DL skive

Rack/amit pulls

Rows

Mave

Læg

Onsdag

Bryst

Triceps

Torsdag

Let ryg

Forlår

Fredag

Løb

Lørdag

Speed pulls

DL low box squat

Biceps

Triceps

Skuldre

Søndag

Spinning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share