Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning tirsdag 13 november

Morgencardio

Cykel 5,4 km

SATS Core

PUMP

Hard core

Nøj, mine stakkels muskler er ved at være pænt tømt på energi efterhånden. Jeg skulle virkelig bide hårdt sammen til hard core i dag! Det var super fedt, men alt hvad explosivitet hedder existerede slet ikke :laugh: Så nu har jeg fyldt mit lager godt op med rugbrød :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Efter en kortere periode afvænning fra MOL, er jeg forklaret rask nok at gå stille og rolig tilbage :smile:

Den anden teori er lidt for meget andet at tænke på pt og et besøg af ven fra Sverige, super hyggeligt!

Gider ikke skrive alt gammelt ned - ikke fordi det været vildt meget - men starter bare fra i dag igen:

Træning mandag 19 november

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Aftencardio

PW 6 km + cirka 6 km ekstra med Poul :wub:

Imorgen står den på sidste dag Sheiko og i næste uge MAX!!!! :devil: Så jeg kan se hvis jeg kan løfte lidt mere nu...

Link to comment
Share on other sites

Linea, husk at hvis man tænker for meget over det næste skridt, lever man livet på det ene ben :wink::rolleyes:

Kommer du og går amok imorgen??? :bigsmile:

Det er nu rigtig nok - men jeg har været en dygtig Dark Side pige og lavet Pistols på det ben jeg stået på :tongue:

Hmm, overvejede i dag at komme forbi, men hvis jeg laver min sidste dag Sheiko i morgen og vil have max effekt ud af den, bør jeg nok vente til torsdag med at gå amok på Hard Core igen... :unhappy: Jeg laver et forsøg til at være fornuftig, som omveksling :innocent:

Men glæder mig til at se hvis jeg kan slå min gamle Dødløft PR i næste uge nu! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er nu rigtig nok - men jeg har været en dygtig Dark Side pige og lavet Pistols på det ben jeg stået på :tongue:

Hmm, overvejede i dag at komme forbi, men hvis jeg laver min sidste dag Sheiko i morgen og vil have max effekt ud af den, bør jeg nok vente til torsdag med at gå amok på Hard Core igen... :unhappy: Jeg laver et forsøg til at være fornuftig, som omveksling :innocent:

Men glæder mig til at se hvis jeg kan slå min gamle Dødløft PR i næste uge nu! :devil:

hahahah. sådan.

Er nok ikke af vejen. Hvor meget er din gamle PR i DL??

Link to comment
Share on other sites

hahahah. sådan.

Er nok ikke af vejen. Hvor meget er din gamle PR i DL??

Mit gamle PR er sølle 90kg... Sigter på at kunne tage de 100kg snart, så har jeg i hvert fald knækket 1,5xBW i øvelsen :smile: Hvis det sker næste ugen, eller først efter næste cyklus bliver spændende at se...

Målet er 140kg - først der kommer jeg synes jeg er stærk nok :devil:

Spørgsmålet er hvad jeg knækker først - den OAPU eller de 140 i DL...

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 20 november

Morgencardio

PW 5 km - tog bussen det sidste styk på arbejde, da jeg var en spasser til at komme ud af dørren her til morgen...

Styrketræning i Powerstudio med Poul :devil:

Opvarmning - squat

10 @ 20 kg

5 @ 50 kg

5 @ 60 kg

5 @ 70 kg

Min squat er gået vildt fremad af en eller anden mærkelig grund, selv om jeg ikke træner det regelmæssigt - Pouls teori er en forbedret styrke i min hofte/torso

Opvarmning - SLRDL

5 @ 50 kg

5 @ 60 kg

5 @ 70 kg

Sheiko for DL

Dødløft

6 @ 45 kg

5 @ 55 kg

5 @ 55 kg

4 @ 65 kg

4 @ 65 kg

3 @ 70 kg

3 @ 70 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

Dødløft fra skive

4 @ 45 kg

4 @ 55 kg

4 @ 55 kg

3 @ 62,5 kg

3 @ 62,5 kg

2 @ 67,5 kg

2 @ 67,5 kg

2 @ 67,5 kg

2 @ 67,5 kg

Jeg skulle virkelig koncentrere mig om at få røven med i dag - lavede lidt mobility og glute aktivering mellem settene :smile:

Så skal jeg prøve maxe i næste uge! :king: Bliver vedt, håber der er sket en lille fremgang.

Link to comment
Share on other sites

Det er hvor man laver almindelige dødløft, men stående på en skive for at træne bundstyrke.

Nu havde de dog ingen skive jeg gad stå på i powerstudio, så jag lavde bare dødløft med små skiver - men princippet bliver det samme, at man tvinges starte dybere ned. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er hvor man laver almindelige dødløft, men stående på en skive for at træne bundstyrke.

Nu havde de dog ingen skive jeg gad stå på i powerstudio, så jag lavde bare dødløft med små skiver - men princippet bliver det samme, at man tvinges starte dybere ned. :smile:

Aha, så læret jeg også det;-)

Link to comment
Share on other sites

Mit gamle PR er sølle 90kg... Sigter på at kunne tage de 100kg snart, så har jeg i hvert fald knækket 1,5xBW i øvelsen :smile: Hvis det sker næste ugen, eller først efter næste cyklus bliver spændende at se...

Målet er 140kg - først der kommer jeg synes jeg er stærk nok :devil:

Spørgsmålet er hvad jeg knækker først - den OAPU eller de 140 i DL...

Vil være blæret med 1,5 x BW :devil:

Bliver nok nogenlunde samtidig. Jeg skyder på at det vil tage dig omkring 8 måneder fra nu af med OAPU. Håber du overrasker mig positivt :wolverine:

Din lille viking :king:

Link to comment
Share on other sites

Vil være blæret med 1,5 x BW :devil:

Bliver nok nogenlunde samtidig. Jeg skyder på at det vil tage dig omkring 8 måneder fra nu af med OAPU. Håber du overrasker mig positivt :wolverine:

Din lille viking :king:

Jeg skal gøre mit bedste :devil: Regelmæssige besøg på HC er jeg sikker på skubber mig i den rigtige retning :firebounce: Jeg sætter min fødelsesdag (i maj) som mål for at klare en OAPU.

I weekenden vil jeg prøve og lave en mini challance igen, lidt a la den modifierede NWSC

post-10656-1195639190.gif

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 20 november

Morgencardio

PW 5 km - tog bussen det sidste styk på arbejde, da jeg var en spasser til at komme ud af dørren her til morgen...

Styrketræning i Powerstudio med Poul :devil:

Opvarmning - squat

10 @ 20 kg

5 @ 50 kg

5 @ 60 kg

5 @ 70 kg

Min squat er gået vildt fremad af en eller anden mærkelig grund, selv om jeg ikke træner det regelmæssigt - Pouls teori er en forbedret styrke i min hofte/torso

WOW sveske, sikke en squat! :4thumbup:

Det er da vildt imponerende - hvad har du kørt af programmer for den for nylig?

Og hvor komme den forbedrede styrke i hofte/torso fra? Zerchers måske?

Link to comment
Share on other sites

WOW sveske, sikke en squat! :4thumbup:

Det er da vildt imponerende - hvad har du kørt af programmer for den for nylig?

Og hvor komme den forbedrede styrke i hofte/torso fra? Zerchers måske?

Jamen, jeg har ikke trænet noget som helst specifikt for at blive stærk i squat :blink: Men Poul tror at alle de Zerchers har hjulpet mig på at holde mig stabil og oprejst i bund. Andet jeg lavet anderledes siden sidst er:

Sheiko for Dødløft

Mere "body building agtig" træning

Kommer nogenlunde regelmæssig med til Hard core

Springer op ad trapperne der hjemme på et ben

Dræber minimum 1 ulv før frokost hver torsdag

Rent generelt synes jeg at min krop har det enormt meget bedre siden jeg lagt min træning om til en mere BB agtig stil - jeg var pænt øm i starten, men kun i muskler og ikke i led, som en forskel mod før :wink:

Link to comment
Share on other sites

12 dage siden dit sidste overkropstrænings pas. Det synes jeg sgu ikke er særligt BB, Linnea :bigsmile:

Synes generelt at din træning ser sej ud og du får lavet en masse forskelligt, som hardcore, pump, Sheiko i dødløften osv. Men i betragtning af at du gerne vil stille op i bodybuilding, synes jeg ikke rigtig at din træning antyder.

Ingen tvivl om at Hardcore også og de der onde cirklertræning god kan kaste lidt masse af sig, men hvorfor egentligt ikke træne mere BB orinteret hvis dit mål er højest mulig fedtfrimasse i forhold til en BB konkurrence :smile:

Dræber minimum 1 ulv før frokost hver torsdag

Detter er et max sejt mål :cool:

In battle the Wolferine will kill the wolf easily :wolferine:

:4thumbup:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

12 dage siden dit sidste overkropstrænings pas. Det synes jeg sgu ikke er særligt BB, Linnea :bigsmile:

Synes generelt at din træning ser sej ud og du får lavet en masse forskelligt, som hardcore, pump, Sheiko i dødløften osv. Men i betragtning af at du gerne vil stille op i bodybuilding, synes jeg ikke rigtig at din træning antyder.

Ingen tvivl om at Hardcore også og de der onde cirklertræning god kan kaste lidt masse af sig, men hvorfor egentligt ikke træne mere BB orinteret hvis dit mål er højest mulig fedtfrimasse i forhold til en BB konkurrence :smile:

Detter er et max sejt mål :cool:

In battle the Wolferine will kill the wolf easily :wolferine:

:4thumbup:

:wolverine2:

Link to comment
Share on other sites

12 dage siden dit sidste overkropstrænings pas. Det synes jeg sgu ikke er særligt BB, Linnea :bigsmile:

Synes generelt at din træning ser sej ud og du får lavet en masse forskelligt, som hardcore, pump, Sheiko i dødløften osv. Men i betragtning af at du gerne vil stille op i bodybuilding, synes jeg ikke rigtig at din træning antyder.

Ingen tvivl om at Hardcore også og de der onde cirklertræning god kan kaste lidt masse af sig, men hvorfor egentligt ikke træne mere BB orinteret hvis dit mål er højest mulig fedtfrimasse i forhold til en BB konkurrence :smile:

Detter er et max sejt mål :cool:

In battle the Wolferine will kill the wolf easily :wolferine:

:4thumbup:

Nej, det er lidt hårdt, da man er nød at løbe helt til Sverige for at finde en ulv - det tager bare hele formiddagen. Det er også derfor jeg kun laver det en gang om ugen.

:wink:

Nej, jeg har været lidt doven her i det sidste :4whistling: - dok er det ikke fuldt så slemt som det ser ud, jeg har bare været rigtigt dårlig til at opdatere min træningslog. Der har været et enkelt ægte BB pas med bryst og biceps og så lidt sheiko DL som jeg ikke fået med, samt diverse løbeture, bodytoning og gøgl med egen kropsvægt.

Jeg skal helt sikkert øge mængden styrketræning, men jeg bilder mig ind at jeg kan beholde pænt med muskelmasse og smide meget fedt på andre måder end alle de powerwalks - det er så her som HC, spinning, roning, svømning(kun som ønsketænkende, indtil videre...) og løb kommer ind i billedet. Jeg har været pænt langt nede i fedtprocent før med træning som minnede lidt om det der, så jeg tror jeg godt kan gøre det igen. Og den gang havde jeg ikke en gang kosten 100% på plads. Bliver spændende at se :smile: Jeg gider bare ikke blive en som ser ud at være i form, men som ikke en gang kan løbe 5 km på en anstændig tid...

At smide en masse sheiko ind er efter at have snakket med mit BB trumfkort i Sverige. Han syntes ikke det var så mærkeligt jeg syntes det gik langsomt at få en bred ryg, når jeg var så slap i dødløft. Så det skulle jeg bare prioritere i min rygtræning, mente han. Og sjovt nok synes jeg der er sket mere på de her 4 uger, end der gjort de seneste 4 måneder. :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Laver lige et forsøg at poste mit program næste uge her, så har jeg det et sted hvor jeg nemt kan finde det. Jeg er en naturtalent til at lave en plan og smide den væk halvvejs igennem og semiautist som man er, kan man slet ikke overskue sådan noget :tongue:

Torsdag 22 nov

¤Zercher GM 2x8,3x6

¤Good mornings 2x8,3x6

¤4,8 km løb

¤Hard core

Fredag 23 nov

¤Cykel interval 30

¤Roergometer 2000m

¤OH squat, 2x8, 2x6

¤Lat raises 2x10, 2x8

¤DB shoulder press, 2x10, 2x8

¤Militærpres, 2x10, 2x6, 2x3

¤Supine kabel flies, 2x15, 2x12

¤SATS Core

Lørdag 24 nov

¤Stram Op

¤Squat maskin, 2x8, 2x6

¤One legged legpress, 2x10, 2x8, 2x6

¤Squat, 1x8, 3x3

¤Leg extension, 2x10, 2x8

¤Sumo DL, 2x6, 3x4

Søndag 25 nov

¤Spinning x 2

¤Band pull ups

¤Pistols

¤OAPU prep

Mandag 26 nov

¤BB rows, 1x8, 2x6, 3x4

¤Latstræk, 2x8, 2x8

¤Band rows, 4x15

¤Bamse, 1x12, 1x10, 2x8

¤CG bænkpres, 3x10

¤French press, 3x6-8

Tirsdag 27 nov

¤Leg curl, 2x10, 2x8

¤SLRDL, 1x8, 2x6, 2x6

¤Hypers, 3x12

¤Box lunges, 2x12, 2x10, 2x8

¤Bamsecurl, 2x10, 2x8

¤EZ-curl, 2x8, 4x4

¤Hammercurl, 2x8, 2x6

Onsdag 28 nov

¤Bænkpres, 2x8, 2x6, 3x3

¤DB press, 2x8, 3x6

¤Incline DB press, 2x8, 3x6

¤Incline BP maskin, 2x8, 3x6

¤Lægpres, 2x15, 2x12

Ind imellem desuden diverse cykel-, gå-, og løbeture :smile:

Godkendt, Troels? :rolleyes:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hey Linis :smile:

Tak for forklaringen angående træning. Ja, at du har glemt at opdatere loggen hjælper jo lidt på det :tongue:

1)Det som jeg bare synes når jeg ser din log, det er at du vil alt for mange ting.

Som kvindelig BB har man sgu odds nok imod sig mhs. til at bygge muskelmasse, og så synes jeg næsten du giver dig i kast med for mange ting. Det er selvføligelig supercool at være en alsidig athlet og alt det der, men går du efter at konkurrere i BB synes jeg at BB træningen tydeligt skulle skinne igennem som din laaangt vigtigste træning.

Det med at kunne løbe en god 5km tid kan du altid træne op når du har stilt op. At være i form er jo mange ting. En styrkeløfter i kanon form, kan jo heller ikke løbe en god 5km tid.

2) Synes det er super at du kører sheiko i dødløften. Ønsker man dybde på rygge og masse på røven så er Sheiko kanon.

3) Din træningsuge ser hård og omfattende ud. Pas nu på du ikke brænder dig selv ud. Store muller kræver hvile. :smile:

4) Kan ikke helt se formålet med Zercher Goodmornings når du også kører alm. Goodmorning?

5) Hvorfor kører en øvelse som OH squat som BB'er? Mere Vl bliver det vidst ikke :bigsmile:

Når alt dette er sagt, så ved du selvfølgelig selv hvad der virker bedst for dig, og du har jo også Coach Poul der helt sikkert ved hvad han snakker om.

Samt dine resultater allerede er da ret gode :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 22 november

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Cardio

Cykel 4 km

Løb 1+3,6 km

Mit ny kosttilskyd sætter bare den mest sindssyge fart på systemet, det var ved at ødelægge hele min løbetur :laugh:

Hard core

Sammen med Bogs, Lars og Rune - fedt, som altid og jeg kunne vireklig tage mig ud til max helt til sidst :w00t:

¤opvarmning med bevægelses-, og aktiveringstræning

¤øvelser med og på hinanden

¤dobbelswings

¤seesaw ligende pres med kettlebells

¤launges med pres

¤2HAH og one hand OH squat

¤skubbe powerbag og ro med det - kørte mig HELT slut med en 25kg bag, som bare skulle have tæsk! :devil:

Fed time, det der med at skubbe sæk var sgu lige mig! :bigsmile:

-------------------------------

EDIT: Glemte sgu min lille styrketræning :bigsmile:

Good mornings

10 @ 35 kg

10 @ 40 kg

8 @ 45 kg

8 @ 50 kg

6 @ 55 kg

6 @ 55 kg

Chest supported upper back

12 @ 20 kg

12 @ 25 kg

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 45 kg

Blev ingen Zerchers da alle gode stænger var taget - gider ikke bruge den der lorte fitness stang som bare ruller rundt... Og tror Anna vil skrive under på at det var klogt - hendes underarme var helt smadret efter at have kørt Zerchers med sådan en stang :crazy:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 22 november

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Cardio

Cykel 4 km

Løb 1+3,6 km

Mit ny kosttilskyd sætter bare den mest sindssyge fart på systemet, det var ved at ødelægge hele min løbetur :laugh:

Hard core

Sammen med Bogs, Lars og Rune - fedt, som altid og jeg kunne vireklig tage mig ud til max helt til sidst :w00t:

¤opvarmning med bevægelses-, og aktiveringstræning

¤øvelser med og på hinanden

¤dobbelswings

¤seesaw ligende pres med kettlebells

¤launges med pres

¤2HAH og one hand OH squat

¤skubbe powerbag og ro med det - kørte mig HELT slut med en 25kg bag, som bare skulle have tæsk! :devil:

Fed time, det der med at skubbe sæk var sgu lige mig! :bigsmile:

Hey søde,

Tak for selskab til HC i dag - super godt givet gazzzz :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Linis :smile:

Tak for forklaringen angående træning. Ja, at du har glemt at opdatere loggen hjælper jo lidt på det :tongue:

1)Det som jeg bare synes når jeg ser din log, det er at du vil alt for mange ting.

Som kvindelig BB har man sgu odds nok imod sig mhs. til at bygge muskelmasse, og så synes jeg næsten du giver dig i kast med for mange ting. Det er selvføligelig supercool at være en alsidig athlet og alt det der, men går du efter at konkurrere i BB synes jeg at BB træningen tydeligt skulle skinne igennem som din laaangt vigtigste træning.

Det med at kunne løbe en god 5km tid kan du altid træne op når du har stilt op. At være i form er jo mange ting. En styrkeløfter i kanon form, kan jo heller ikke løbe en god 5km tid.

Mig? Vilje mange forskellige ting? Det tror jeg ikke :nonono:

:tongue:

Det har du helt ret i - det er bare det at den klassiske BB træning de fleste fyrer af, er ALT for kedelig for mig. Jeg har hentet lidt inspiration fra diverse atleter, f eks Pauline Nordin, som træner meget blandet, selv om de konkurrerer. Jeg vil bare gøre et forsøg at se hvor godt jeg kan klare det og stadig have det sjovt :smile: Og du har ret i at en styrkeløfter i god form nok heller ikke altid er den vildeste løber, men jeg vil bare mene at med tanke på hvor lille jeg kommer være i konkurrenceform, ville det næsten være rent pinligt ikke at kunne bruge kroppen til andet end poseringer og løfte vægte. At de der kæmpe BB'er og kæmpe SL'er ikke er de hurtigste på banen, kan jeg godt se - de har jo rimelig meget masse at bære rundt på :smile:

2) Synes det er super at du kører sheiko i dødløften. Ønsker man dybde på rygge og masse på røven så er Sheiko kanon.

Har været rigtig glad for Sheiko. Fremfor alt passer den rigtigt godt på diæt, da intensiteten ikke er vildt høj. Det er gået glimrende hele vejen igennem, nu må vi se hvad det resulterer i... :smile: En øgning af mit PR med 5 kg håber jeg i HVERT fald kunne præstere!

3) Din træningsuge ser hård og omfattende ud. Pas nu på du ikke brænder dig selv ud. Store muller kræver hvile. :smile:

Hehe, så sandt, så sandt :smile: Igen, jeg tror jeg er så forkælet med at kunne holde på muskelmasse, at jeg ikke har den fulde respekt der skal til... Godt jeg har Pouls kritiske øjne her hjemme.

4) Kan ikke helt se formålet med Zercher Goodmornings når du også kører alm. Goodmorning?

På mig rammer de totalt forskellig - måske kan det skyldes min lange torso. GM mærker jeg primært i baglår og lænd, og Zercher GM i røv og brystryg. Derfor får de bægge lov at være med :smile:

5) Hvorfor kører en øvelse som OH squat som BB'er? Mere Vl bliver det vidst ikke :bigsmile:

Jeg bruger den kun for at træne mig i at holde mig oprejst i squat og synes også den hjælper mig i at få fornemmelse for aktivering af muskulaturen kring hoften i vendepunktet.

Når alt dette er sagt, så ved du selvfølgelig selv hvad der virker bedst for dig, og du har jo også Coach Poul der helt sikkert ved hvad han snakker om.

Samt dine resultater allerede er da ret gode :devil:

Tak fordi du gad bruge lidt tid i min log! :smile: Jeg lytter da klart til al kritik jeg får og sætter helt klart pris på den. Og jo, hvis Poul smed et program i hånden på mig og sagde at sådan skulle jeg gøre, ville jeg helt klart følge det til 100%. Er uden tvivl overbevist om at han har betydeligt mere styr på den sag end mig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share