Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Har sat et nyt løbeprogram sammen - det ligner det gamle ret meget, men anden halvdel består denne gange af flere, intensivere intervaller :headphonedance:

8 minutter opvarmning

Første del:

2 min @ +2,0 km/h

2 min @ +3,5 km/h

2 min @ +2,0% med spurt sidste 30 sek

Gentages 4 gange med hhv 3,0% 4,0% og 5,0% og 1 minuts pause mellem hver

Anden del:

1 min @ +3,0 km/h

1 min @ +5,0 km/h

1 min @ +3,0% med spurt sidste 30 sek

Gentages 4 gange med 30 sek pause i mellem hver

I dag skal første del afprøves :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige et billede af en styk dagsform:

post-10656-1216322817_thumb.jpg

Desværre ikke min... :blush:

Det er så min blivende konkurrent i nybegynder BB klassen til decembercupen... Jeg føler mig så fed, lige nu... :gal:

Hun har virkelig gjort et flot stykke arbejde og især med tanke på at hun er ret høj med lange ben og arme, synes jeg at hun har fået godt med masse på :worship: Pænt motiverende at følge hendes fremgang! Så nu må jeg hellere tage mig sammen :poking:

JESUS da jeg læste dagsform troede jeg at VD havde transformeret dig til SHEHULK på 14 dage, flot form hun holder sig ellers.

Hvordan ser det ud med dig efter VD er halvt igennem, er det til at holde ud?

Link to comment
Share on other sites

JESUS da jeg læste dagsform troede jeg at VD havde transformeret dig til SHEHULK på 14 dage, flot form hun holder sig ellers.

Hvordan ser det ud med dig efter VD er halvt igennem, er det til at holde ud?

Hehe, ja, hun er sgu i vild form.

Det er helt OK på Velocity Diet, men min sidste HSM var dog i overkanten for hvad min mave kunne holde til - jeg havde helt meget appetit, men efter bare et par skefulde, var min mave helt fyldt. Jeg lykkedes få lidt mere ned, samt en smule æble og yoghurt. Men så var jeg også mæt helt til eftermiddagen i dag :laugh: Det eneste jeg synes er lidt øv ind imellem er at alt smager sødt - og der er endda mit proteinpulver af den mindre søde slags.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 63,8 kg (-0,3 kg)

Mave: 78 cm (-0,5 cm)

Lår: 57 cm (-0,5 cm)

Læg: 37,5 cm (-1,0 cm)

Bryst: 90 cm (ingen forskel)

Øvre abs: 75 cm (-3,5 cm)

Skuldre: 108 cm (ingen forskel)

Biceps: 32 cm (ingen forskel)

Hals: 33 cm (-1,5 cm)

Ikke det store på vægten denne uge, men mine mål går stadigvæk ned :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er blot konsulent og stiller de svære spørgsmål. Så klarer Linnéa selv resten. Jeg ville aldrig have anbefalet VD, men resultaterne hidtil har været ganske gode.

Man skal huske på, Linnéa er halv mutant.

Linis skal nok gøre sig en masse gode erfaringer, og så må vi se hvad det rækker til :smile:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Jeg er blot konsulent og stiller de svære spørgsmål. Så klarer Linnéa selv resten. Jeg ville aldrig have anbefalet VD, men resultaterne hidtil har været ganske gode.

Man skal huske på, Linnéa er halv mutant.

Linis skal nok gøre sig en masse gode erfaringer, og så må vi se hvad det rækker til :smile:

Jeg kan ikke andet end at opfatte dig som en vis mand, når du udtaler dig så diplomatisk omkring kæresten. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke andet end at opfatte dig som en vis mand, når du udtaler dig så diplomatisk omkring kæresten. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Hun er sgu ikke som andre jeg har oplevet. Hun fungerer godt på lowcarb, kan træne crazy volumen på diæt. Opbygge muskelmasse og holde vægten. Mange crazy ting...

Jeg ville aldrig kunne holde til de ting hun gør, selv ikke på kcal overskud. Hun tordner bare derud af.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Hun er sgu ikke som andre jeg har oplevet. Hun fungerer godt på lowcarb, kan træne crazy volumen på diæt. Opbygge muskelmasse og holde vægten. Mange crazy ting...

Jeg ville aldrig kunne holde til de ting hun gør, selv ikke på kcal overskud. Hun tordner bare derud af.

Barsebäck... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Barsebäck... :tongue:

Oveni købet havde min familie et sommerhus i Harnäs i nærheden af Gävle - det område i Sverige som blev kraftigt med radioaktivitet efter at Tjernobyl gik ned... :w00t:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

I am a naughty girl.... spiste kødgryde i stedet for shake i går aftes, men kunne bare ikke få mere sødt ned :gal: Resultatet blev lidt bloat i dag fra den store(alt er relativt...) mængde salt, men til gengæld har jeg ikke haft noget imod shakes i dag igen :smile: Hvis jeg kør denne diæt igen på et tidspunkt, skal jeg købe et pulver uden tilsat smag også - skulle efter sigende smage som tyk mælk :4mewantfood:

Skal man nu køre lige efter bogen, må jeg ikke spise et HSM mere i denne uge, siden jeg fik min ranson brugt i går. Så det må jeg jo bare gøre :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor satte Poul dig ikke på plads, da du begyndte at tale om VD? :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Poul sætter mig på plads hele tiden af alle mulige forskellige grunde, så det kan være at VD var én af dem... :tongue:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Dag 18 Velocity diet

Efter to dages dosis med salt buljong, var jeg pænt bloated i går - Poul reagerede endda med at han syntes jeg "bulede ud" over skuldre og biceps :4flex: :laugh: Det var også ret tydeligt og lidt sjovt at mærke at huden føltes som om den var "for lille" - det strammede sgu når jeg flexede! :w00t: Dog havde jeg samlet hele 2(!!!)kg extra på vægten i går! Det er så på vej væk i dag igen.

Denne uge kommer byde på meget spinning, da jeg er bagud i konkurrencen på arbejde... Jeg skal bare have den cykel!! Så spinning, spinning, spinning :bike: Og så naturligvis lidt pump, så ikke mine muskler forsvinder :rolleyes:

I dag står den på løb samt tur til Sverige og Kung Fu Panda :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dag 18 Velocity diet

Efter to dages dosis med salt buljong, var jeg pænt bloated i går - Poul reagerede endda med at han syntes jeg "bulede ud" over skuldre og biceps :4flex: :laugh: Det var også ret tydeligt og lidt sjovt at mærke at huden føltes som om den var "for lille" - det strammede sgu når jeg flexede! :w00t: Dog havde jeg samlet hele 2(!!!)kg extra på vægten i går! Det er så på vej væk i dag igen.

Denne uge kommer byde på meget spinning, da jeg er bagud i konkurrencen på arbejde... Jeg skal bare have den cykel!! Så spinning, spinning, spinning :bike: Og så naturligvis lidt pump, så ikke mine muskler forsvinder :rolleyes:

I dag står den på løb samt tur til Sverige og Kung Fu Panda :bigsmile:

Ubehageligt! Altså ikke at kunne være i ens egen hud :laugh: Sådan har jeg det heldigvis kun efter en lang flyvetur, men da har jeg engang samlede næsten 5kg væske.

Hvad er det for en konkurrence på arbejde?

Uh, jeg skal SÅ meget have set den der film! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ubehageligt! Altså ikke at kunne være i ens egen hud :laugh: Sådan har jeg det heldigvis kun efter en lang flyvetur, men da har jeg engang samlede næsten 5kg væske.

Hvad er det for en konkurrence på arbejde?

Uh, jeg skal SÅ meget have set den der film! :wub:

Hehe, ja, det var sgu en meget stenet fornemmelse! :bigsmile: Jeg har prøvet det en gang før ved ordentligt carb bloat, hvor jeg ikke kunne sætte mig ned på knæ, p g a at det strammede for meget over quads! Skægt...

Det er bare en konkurrence hvor man skal have cyklet 30 timer på 12 uger, for at kvalificere sig til at være med i ett lotteri med flotte præmier - så det er egentlig slet ikke noget mærkværdigt, men jeg har ikke været så dygtig at cykle :innocent: og synes at det ville være ærgerligt at gå glip om chancen, bare fordi jeg er doven.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 23 juli

Intervalløb

8 minutter opvarmning på 8,8 km/h

2 min @ +2,0 km/h

2 min @ +3,5 km/h

2 min @ +2,0% og hhv +3,0% samt +4,0%

Spurt sidste 30 sek og så 1 minuts paue mellem hver

Nåede kun igennem 3 gange p g a tidsmangel :blush: Total distance blev ikke mere end 4,5 km, inklusive opvarmning og cool down.

Afterburn

PW 50 minutter

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning nr 2 onsdag 23 juli

Cardio

PW 45 minutter

Skulle have cyklet en time med min veninde, men hun blev syg, den stakkel :ill: Så jeg tog til FDK og løftede vægte i stedet for. Havde ikke planlagt for det, så havde intet rigtigt program med, men tænkte at jeg måske lige så godt kunne prøve det program som blev brugt i et af de studier jeg gør en review om :smile:

Opvarmning

Gang 4 minutter på løbebånd - 5,0 km/h på +8,0% hældning.

Squat

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Bænkpres

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

Rumænsk DL (i studiet dog ægte DL, men jeg havde fået krampe i mine quads fra skvatten :laugh: ...)

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

One arm Yates row (skulle have været Yates row, men alle 20 kg's barbells var optaget og jeg nægter at bruge 10 kg's stangen :nonono: )

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

ss. French press/BB curl

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

Pull ups

4x4

Mellem hvert set hele vejen igennem måtte der maximum gå 2 minutter - gerne et eller andet sted mellem 1-2. Det var sgu hårdere end forventet! Især til at starte med, med alle de squats, bænkpres og RDL! Det var som at lave en Sheiko om til en pumptime. Tør slet ikke tænke på hvordan det havde været med ægte DL...

Jeg er enig med QP, at det simpelthen er så skægt at stå og flexe i FDK! :laugh: SATS er rigtigt slemt, FDK Nørrebro er lidt bedre, men stadig væk proppet med tyndfede mennesker - især piger. Man er sgu bange for at deres øjne skal poppe ud nogle gange, som de kigger. Dagens pris går til en pige som stod op og lavede triceps kick backs, med armende hængende ned vertikalt langs kroppen :blink: Det kan være at jeg tager fejl, og at hun faktisk lavede hammer curls, men så er hun den første jeg set som laver hammer curls med peak contraction af triceps i fuldt extenderet albue led.

Dagens optur var en skinnyfat gut, som var der og trænede sammen med sin endnu mere skinnyfat kæreste. Jeg kunne høre at han viskede til hende at han ikke troede at jeg var "naturlig" :w00t: Det er sjovt så skævt et billede folk har - jeg er jo ikke en gang stor!

Nu skal jeg lave mad til manden og hoppe i bad :bubblebath:

Link to comment
Share on other sites

Dagens optur var en skinnyfat gut, som var der og trænede sammen med sin endnu mere skinnyfat kæreste. Jeg kunne høre at han viskede til hende at han ikke troede at jeg var "naturlig"

Det er du heller ikke ifølge Poul: :smile:

Man skal huske på, Linnéa er halv mutant.

Jeg vil for resten gerne vide, hvad det er for nogle firbre du kommer i dine shakes, og hvor det kan købes (ikke at jeg syntes VD er smart, men det lyder som en fin ide til hurtige og let transportable måltider)

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Det er du heller ikke ifølge Poul: :smile:

Hehe - busted! :innocent:

Jeg vil for resten gerne vide, hvad det er for nogle firbre du kommer i dine shakes, og hvor det kan købes (ikke at jeg syntes VD er smart, men det lyder som en fin ide til hurtige og let transportable måltider)

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg bruger bare hørfrø som jeg maler i en kaffekværn. Man kan nok købe dem færdigkværnet også. Jeg synes at de giver min shake en god konsistens og lidt en smag af nød - det kan jeg godt lide! :4mewantfood: Men jeg ved at flere af de tudefjæs som skriver på Velocity Diet forum på t-nation, synes at de er klamme. Nogle af dem har skiftet sine hørfrø ud mod knust psylliumfrø (fiberhusk).

Jeg køber mine hørfrø i invandrebutikken ved os, men jeg tror at hvis du vil have dem færdigkværnet, skal du kigge i nogen af alle de der økologiske butikker som ligger lidt over det hele.

Link to comment
Share on other sites

Hehe - busted! :innocent:

Jeg bruger bare hørfrø som jeg maler i en kaffekværn. Man kan nok købe dem færdigkværnet også. Jeg synes at de giver min shake en god konsistens og lidt en smag af nød - det kan jeg godt lide! :4mewantfood: Men jeg ved at flere af de tudefjæs som skriver på Velocity Diet forum på t-nation, synes at de er klamme. Nogle af dem har skiftet sine hørfrø ud mod knust psylliumfrø (fiberhusk).

Jeg køber mine hørfrø i invandrebutikken ved os, men jeg tror at hvis du vil have dem færdigkværnet, skal du kigge i nogen af alle de der økologiske butikker som ligger lidt over det hele.

Jeg kan ikke tro, det er smart at købe færdigkværnede frø. De må oxidere en del hurtigere, så snart de er kværnet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share