Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Var det en spydig kommentar, om at du ikke tror på hendes diæt metode?

Gode råd er nu en bedre motiavtionskilde.. :wink:

Hvis du nu læser mit indlæg kan du se at første del er henvendt til din kommentar og jeg nedenunder henvender mig til Linis :wink:

Gode råd virker såfremt de er møntet på nogle personer!!

If you dont quit, you dont lose..!

vil aldrig holde vand hvis du sår blomsterfrø i udpint jord!!!

Nogle gange må man holde inde og skifte retning for at få succes... ikke alt virker for alle :wink: Forstår du :4smartass:

110% tiltro til at Linis uden problemer når sine mål mens jeg ikke ville have samme tiltro til andre...

ergo... det kommer da an på om det man har gang i holder vand før man retfærdigt kan bruge If you dont quit, you dont lose..!

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Oki.. Kan godt se din pointe men,

Nu var det bare et lille motivations hep til Linis, så synd at annalysere det alt for meget.. :smile:

hæhæ .... helt OK :tongue:

Hælder personligt mere til det simple "just DO IT" som er lidt mere bredtfavnende og tillader muligheden for at "kvitte" uden det nødvendigvis er ensbetydende med at man "taber" :smile:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Var det en spydig kommentar, om at du ikke tror på hendes diæt metode?

Gode råd er nu en bedre motiavtionskilde.. :wink:

Nu er det ikke for at overanalysere, men....

Gode råd virker sjældent særlig godt. Hvis gode råd var geniale ville der ikke være overvægtige mennesker osv.

Det som virker er, at skabe bevidsthed om tilstanden hos den pågældende person, som derefter har mulighed for at tage ejerskab af tilstanden og derefter ændre på den.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke for at overanalysere, men....

Gode råd virker sjældent særlig godt. Hvis gode råd var geniale ville der ikke være overvægtige mennesker osv.

Det som virker er, at skabe bevidsthed om tilstanden hos den pågældende person, som derefter har mulighed for at tage ejerskab af tilstanden og derefter ændre på den.

Meget flot præciseret Guarden :bigsmile:

Fik hvisket i mine øresnegl at det siges så flot på engelsk

the worst vice is advice

... det der som regel gør trikket - at folk opnår deres mål her i livet - er det som ingen rigtig kan sætte fingeren på!!

Det er bare den specielle dag hvor ens liv tager en ny drejning og man ikke kiggede sig tilbage.... den dag hvor man af ukendte årsager blev bevidst om at nu skulle det være.... og man derefter fulgte vejen man havde lagt ud :smile:

Ville være så fedt hvis den slags "the day my life turned around" oplevelser/igangsættelser kunne sælges på dåse... kæææææft det ville kunne gøre en person rig :w00t:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Det kommer da an på om det man har gang i holder vand :wink:

Linis: GODT ARBEJDE :smile: min erfaring er nu at man uden problemer kan holde til sheiko til 2-3 uger før konkurrence ... er kun med til at holde på muskelmassen og for mit vedkommende holde motivationen høj at man har nogle konkrete kg. man SKAL løfte... for et program afviger man jo ikke fra!!

p.s. Får vi snart billeder :smile:

Hej Norah!

Jeg er helt enig med dig om Sheiko - synes også det er dejligt at have det der program som ligesom bare fortäller én hvad man skal lave. Gör det på en underlig måde nemmere for mig at gennemföre träningen også de dage hvor man er lidt svär at sparke i gang :wink: Jeg synes også det föles som det er godt afbalanceret i vägt og volumen - som man får banket kroppen igennem på forskellige måder, selv om övelserne man kör er meget ens.

Mht billeder... måske skulle jeg pröve at smide en mave op snart - der er ikke en six pack at se, men den värste kebab er i hvert fald ved at forsvinde. Mine ben er blevet tydeligt mindre, siden jeg kunne presse dem ned i mine gamle bukser, men det er stadig väk som der bare er en masse lös hud i vejen for at virkelig kunne vise noget. Men jo, jeg har sagt til mig selv at jeg ville pröve at få taget nye billeder i starten af juli for at se om jeg kunne se nogen forskel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke for at overanalysere, men....

Gode råd virker sjældent særlig godt. Hvis gode råd var geniale ville der ikke være overvægtige mennesker osv.

Det som virker er, at skabe bevidsthed om tilstanden hos den pågældende person, som derefter har mulighed for at tage ejerskab af tilstanden og derefter ændre på den.

Hehe, words of wisdom from the Hulk :smile:

Så i övrigt den nye Hulk film i dag med Poul. Helt OK, meget bedre end den sidste. Han var mega bad ass :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guarden

Tror du misforstod mig.. jeg lavede bare et lille "klø på" citat, og prøvede ikke at gi gode råd.

Dog syntes jeg gode råd er bedre end negativ syn på ting.. Men det har Nora og jeg snakket om at vi bare misforstod hianden :smile:

Og nok fra mig i den her omgang, da det slet ikke var meningen at det skulle ende sådan..

Link to comment
Share on other sites

Guarden

Tror du misforstod mig.. jeg lavede bare et lille "klø på" citat, og prøvede ikke at gi gode råd.

Dog syntes jeg gode råd er bedre end negativ syn på ting.. Men det har Nora og jeg snakket om at vi bare misforstod hianden :smile:

Og nok fra mig i den her omgang, da det slet ikke var meningen at det skulle ende sådan..

Jeg havde ikke læst jeres samtaler. Jeg konkluderede blot på "gode råd" nothing more. Det ændrer dog ikke på at der rigtig tit er rigtig mange (mig selv inklusiv), der giver en masse gode råd i god tro. At det som oftest ikke hjælper er så en anden ting.

Helt enig med at positiv indstilling til ting er bedre end negativ.

Link to comment
Share on other sites

Oki, er ikke så meget inde i forskellige styrkeprogrammer.. Mit program hedder bare stædighed :laugh:

6 kg er da også en del, og med din motivation skal de sidste nok også hurtig komme af..

Just remember:

If you dont quit, you dont lose..! :superman:

Hej Nille!

At väre stadig er også en god ting for at nå sine mål. Jeg plejer heller ikke "give op" når jeg sat mig et mål jeg vil nå og tänker heller ikke göre det denne gang :smile: Min eneste bekymring lige nu er dog, at jeg måske skulle kört med et höjere tempo helt fra starten, da jeg synes jeg ikke nået så langt i min form som jeg önsket... men, det er bare at blive ved, jo, siden formen ikke ville blive bedre af at jeg gav op :smile:

Held og lykke med dit eget politiskole-projekt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde ikke læst jeres samtaler. Jeg konkluderede blot på "gode råd" nothing more. Det ændrer dog ikke på at der rigtig tit er rigtig mange (mig selv inklusiv), der giver en masse gode råd i god tro. At det som oftest ikke hjælper er så en anden ting.

Helt enig med at positiv indstilling til ting er bedre end negativ.

Jeg synes altid det er en form for kompliment, når en person kommer til mig og spörger om råd - men jeg er ikke altid så glad for at give dem, isär når jeg märker at det er noget personen VIRKELIG vil opnå. Fordi jeg ved hvor lille chancen er at min erfaring kommer at fungere for ham/hende og desuden ved at sandssynligheden for at han/hun kommer gide följe det en längere periode end 5 dage, er meget lille. Samtidig märker man jo frustrationen hos personen som spörger, når man ikke giver et typiskt "godt råd" men siger noget i stil med at "Du får finde ud af hvor vigtigt det er for dig at nå det du vill og så bare beslutte dig for om det som skal til, er det värdt". For det meste siger jeg dog ikke det sidste, uden siger noget blödere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sidder og planlægger mit program når jeg er færdig med Sheiko. Mangler ikke meget nu, så venter først en uge uden vægttræning - måske er jeg fjollet, men tænker at jeg har størst skadesrisiko lige efter den slags programmer, så ligger lavt en uge før gaspedalen trykkes i bund igen :devil:

Var dejligt stærk i dag i bænkpres, men har også fået mere carbs end fedt i ferien, så er lidt bloated pt - det giver god styrke i armene! :king:

Jeg er ikke så god til at uploade filer her på MOL, men skal se om jeg ikke kan smide mit program op... måske kan Poul hjælpe mig.

Ellers tænke jeg nu igen lave min madplan til et projekt - elsker at gennemføre projekter, så nu hvor min træningsplan ikke længere kør efter sådan en fastsat plan som Sheiko, må det blive maden som gør det i stedet for. Tror jeg vil prøve VD for kvinder, efter at have kigget rundt på t-nations kvindeforum. Ved godt det er ekstremt og helt imod alle MOL dogmer, men har altid bedst kunnet følge ting som er ekstreme - bliver af en eller anden underlig grund mere motiveret af den slags. :bigsmile: Men den starter ikke endnu, skal have købt flere shakers og burners ind først.

Link to comment
Share on other sites

Sidder og planlægger mit program når jeg er færdig med Sheiko. Mangler ikke meget nu, så venter først en uge uden vægttræning - måske er jeg fjollet, men tænker at jeg har størst skadesrisiko lige efter den slags programmer, så ligger lavt en uge før gaspedalen trykkes i bund igen :devil:

Var dejligt stærk i dag i bænkpres, men har også fået mere carbs end fedt i ferien, så er lidt bloated pt - det giver god styrke i armene! :king:

Jeg er ikke så god til at uploade filer her på MOL, men skal se om jeg ikke kan smide mit program op... måske kan Poul hjælpe mig.

Ellers tænke jeg nu igen lave min madplan til et projekt - elsker at gennemføre projekter, så nu hvor min træningsplan ikke længere kør efter sådan en fastsat plan som Sheiko, må det blive maden som gør det i stedet for. Tror jeg vil prøve VD for kvinder, efter at have kigget rundt på t-nations kvindeforum. Ved godt det er ekstremt og helt imod alle MOL dogmer, men har altid bedst kunnet følge ting som er ekstreme - bliver af en eller anden underlig grund mere motiveret af den slags. :bigsmile: Men den starter ikke endnu, skal have købt flere shakers og burners ind først.

Det var sgu en ny strategi... ligefrem at pådrage sig en kønssygdom med vilje for at tabe sig :w00t:

... må give dig ret - RET EKSTREMT :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har sgu været lidt doven med min log her det sidste :innocent: Men afslutter Sheiko i dag har jeg tænkt og så står den på delaod den kommende uge, med en masse cardio og træning med egen kropsvægt og kettlebells. Efterfølgende står den på mit nye program, som jeg sat sammen med overvågning fra ptpoul. Det ligner det jeg plejer at lave; meget dødløft, rack pulls, zercher squats, rows og intervalløb :devil:

Velocity Diet starter jeg først om en uge.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Har sgu været lidt doven med min log her det sidste :innocent: Men afslutter Sheiko i dag har jeg tænkt og så står den på delaod den kommende uge, med en masse cardio og træning med egen kropsvægt og kettlebells. Efterfølgende står den på mit nye program, som jeg sat sammen med overvågning fra ptpoul. Det ligner det jeg plejer at lave; meget dødløft, rack pulls, zercher squats, rows og intervalløb :devil:

Velocity Diet starter jeg først om en uge.

Jeg kommer med idéer og så twister Linnéa det til noget helt vanvittigt og uforsvarligt som sædvanligt.

Så det er IKKE et program jeg laver :laugh:

Jeg ville aldrig udsætte nogen for et af Linnéas programmer :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer med idéer og så twister Linnéa det til noget helt vanvittigt og uforsvarligt som sædvanligt.

Så det er IKKE et program jeg laver :laugh:

Jeg ville aldrig udsætte nogen for et af Linnéas programmer :nonono:

Ah, så slemt er det vel ikke? :innocent:

Jeg bilder mig ind at du er glad for resultatet, i hvert fald :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har sgu været lidt doven med min log her det sidste :innocent: Men afslutter Sheiko i dag har jeg tænkt og så står den på delaod den kommende uge, med en masse cardio og træning med egen kropsvægt og kettlebells. Efterfølgende står den på mit nye program, som jeg sat sammen med overvågning fra ptpoul. Det ligner det jeg plejer at lave; meget dødløft, rack pulls, zercher squats, rows og intervalløb :devil:

Velocity Diet starter jeg først om en uge.

Dødløft, Rackpulls, Zercher Squat, Rows....

Sig mig ville du ikke stille op i en fitness konkurrence? Det er da super solide og fede øvelser, men hvad med overkroppen som piger som regel har sværest ved at bygge masse på.

Hvis jeg skulle stille op i fitness ville jeg kører tungt og meget i øvelser som Dumbell laterels, chinups for at få v-formen, samt diverse isolation til armene og maven. Selvfølgelig sammen med en masse af basistræningen som squat, bænkpres, dødløft osv.

Men det er da trodsalt godt det er for meget basis og for lidt iso og ikke den anden vej der var problemet. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft, Rackpulls, Zercher Squat, Rows....

Sig mig ville du ikke stille op i en fitness konkurrence? Det er da super solide og fede øvelser, men hvad med overkroppen som piger som regel har sværest ved at bygge masse på.

Hvis jeg skulle stille op i fitness ville jeg kører tungt og meget i øvelser som Dumbell laterels, chinups for at få v-formen, samt diverse isolation til armene og maven. Selvfølgelig sammen med en masse af basistræningen som squat, bænkpres, dødløft osv.

Men det er da trodsalt godt det er for meget basis og for lidt iso og ikke den anden vej der var problemet. :bigsmile:

Hej Trolle!

Ja, basisøvelser er helt klart det fedeste! :wub: Jeg tror nu også at det er en grund til at fitnessatleter og BB'er træner på en anden måde end styrkeløftere, så det er ikke fordi jeg prøver at genopfinde den dybe tallerken som jeg kør som jeg gør. Men jeg fik at vide fra min BB-kyndige ven at så længe jeg var så slap som jeg var i dødløft, ville jeg ikke få så meget ud af isolationsøvelser for mine lats. Og jeg må sige at det faktisk er efter alle de dødløfts og rackpulls jeg lavet, som jeg endelig fået noget som ligner vinger. Men med min lange torso, skal der bare meget masse på før det ser godt ud. Nu må vi se hvad der gemmer sig indunder spækket og så ud fra det må jeg finde ud af hvordan jeg kan gøre det bedre i off season.

Men den anden store grund til at jeg vælger de øvelser er at de er så meget sjovere! :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hej Trolle!

Ja, basisøvelser er helt klart det fedeste! :wub: Jeg tror nu også at det er en grund til at fitnessatleter og BB'er træner på en anden måde end styrkeløftere, så det er ikke fordi jeg prøver at genopfinde den dybe tallerken som jeg kør som jeg gør. Men jeg fik at vide fra min BB-kyndige ven at så længe jeg var så slap som jeg var i dødløft, ville jeg ikke få så meget ud af isolationsøvelser for mine lats. Og jeg må sige at det faktisk er efter alle de dødløfts og rackpulls jeg lavet, som jeg endelig fået noget som ligner vinger. Men med min lange torso, skal der bare meget masse på før det ser godt ud. Nu må vi se hvad der gemmer sig indunder spækket og så ud fra det må jeg finde ud af hvordan jeg kan gøre det bedre i off season.

Men den anden store grund til at jeg vælger de øvelser er at de er så meget sjovere! :bigsmile:

Hej Linnea.

Tak, for det uddybende svar :smile:

Og du har helt ret i at basisøvelser simpelthen er sjovest :bigsmile:

Dog har jeg lidt svært ved at forestille mig at dødløft skulle være mere effektive til lats end pulldowns, rows osv. Jeg har ihvertfald aldrig kunne mærke noget i mine lats efter dødløft, men du laver selvfølgelig også rows så det er jo fint nok :smile:

En twist du også kunne tænke over var at skifte bænkpres ud med noget high incline press for at få mere skulder og øvre bryst fokusering. Pigernes nedre brystmuskel er jo alligevel dækket af bryster :bigsmile:

Snatchgrip deadlift er også en god variant at have med når du insistere på kun at ville kører basisøvelser. Du kan jo kører dine rackpulls med snatch grip :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 28. juni

Cardio

Planen var at jeg skulle løbe 55 minutter interval, men det kunne jeg godt glemme halvvejs igennem :dry: Total nedtur omgang. For det første kunne jeg ikke finde mine indlæg, så fik ondt i mine lægmuskler allerede efter opvarmningen. Desuden fik jeg nogen underlig form for pump i lårene og efterfølgende krampe i mine quads. Så efter tre intervaller gav jeg op fordi det føltes som jeg var ved at pådrage mig muskelbristninger.

Opvarmning 8 minutter

2 min +2,0 km/h

2 min +3,5 km/h

2 min +2,0%

Gentogs tre gange med 1 minuts pause imellem

Total tid: 28 minutter

Total distance: 4,7 km

Så jeg tog ned til C2'eren i stedet for og satte op et mål på 4000m, men efter 1500m fik jeg samme krampefornemmelse i lats og bagskulder, så droppede det også :mad: Så det blev til sidst til at sidde og fjolle den af på en motionscykel med dårligt sæde resten af tiden. Det hjalp til gengæld på kramperne i benen :smile:

Chest supp high row

12 @ 35 kg

12 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Vertical traction

8 @ 47,5 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Igen fik jeg den mest sindssyge pump, især i underarmene. Har kun prøvet noget lignende den gang jeg prøvede kreatin i pulverform. Hvorfor jeg fik det i dag, aner jeg ikke...

Det hele avsluttedes med 7 km PW hjem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share